Canales Rivera es pronuncia després de la mort del seu pare: ‘No estem bé’

 

José Antonio Canales Rivera s’enfronta a un dels glops més amargs de la seua vida després de perdre al seu pare. Just fa cinc mesos, el col·laborador de ‘Sálvame’ acomiadava al seu oncle José Rivera ‘Riverita’, germà del difunt Paquirri.

Una ocasió que va reunir a tota la família, inclòs Kiko Rivera, qui lamentava no haver pogut compartir més moments amb ell. Per sort, tant el fill d’Isabel Pantoja com els seus germans, Cayetano i Fran, van poder visitar-li abans del fatal desenllaç.

Ara, Canales Rivera ha de dir adeu a la persona més important de la seua vida, i es mostrava completament desolat per les circumstàncies.

El torero sempre ha estat molt unit al seu progenitor, i ara ha d’enfocar-se a abrigallar a la seua mare, Teresa Rivera, completament devastada per defunció del seu marit.

El pare del col·laborador de ‘Sálvame’ ha mort este cap de setmana a Cadis, després d’una llarga malaltia.

«No estem cap bé, però estes coses són així i afortunadament ha sigut tot molt ràpid», s’ha pronunciat Canales sobre este tema.

«La defunció d’un ser estimat sempre és duríssim. I si damunt és el teu pare, i els seus últims anys has compartit una vida sencera amb ell, perquè la veritat és que es fa una mica costa amunt», reconeix completament abatut.

«Ara està descansant perquè en els últims mesos, l’últim any, ha sigut duríssim per a ell, però també per a la meua mare. Llavors m’agrada veure-ho des d’esta perspectiva, sobretot pensant en la meua mare», ha explicat sobre la seua malaltia.

No obstant això, Canales assegura que Teresa Rivera «és una dona molt forta i, a més, per desgràcia, molt patida. Llavors és conscient i conseqüent de tot això i intenta portar-ho de la manera millor possible. És la seua parella de tota la vida».

El col·laborador de ‘Sálvame’ apunta al fet que la família ha volgut portar-lo amb la màxima discreció i intimitat «com volia ell i com haguera volgut ell. Però bo, és pràcticament impossible. Ha sigut un tipus molt volgut i molt benvolgut, i agraït totes les mostres d’afecte de tot el món».

«Hem rebut innombrables mostres de suport i estem molt agraïts per això», confirmava Canales Rivera abans que el plató de ‘Sálvame’ es donara un sentit pesa’m.

Canales Rivera es proclama hereu universal del seu oncle Riverita

 

Moments molt durs, en els quals la família es mostra unida davant el dolor i això «sempre ha sigut així, encara que en estos moments siga més». Una cosa en la qual ha incidit després que el patrimoni del seu oncle s’haja convertit en un motiu d’enfrontament.

La veritat és que ara mateix el televisiu segueix embolicat en una gran polèmica després d’anunciar que és l’hereu universal del seu oncle Riverita. Alguna cosa, que ha deslligat una vertadera crisi dins del clan.

I és que hi ha hagut altres membres que han eixit a desmentir eixa versió, com Antonio Rivera, el seu oncle, amb el qual assegura no tindre relació des de fa anys.
 

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.