Canales Rivera es pronuncia després de la mort del seu pare: ‘No estem bé’

 

José Antonio Canales Rivera s’enfronta a un dels glops més amargs de la seua vida després de perdre al seu pare. Just fa cinc mesos, el col·laborador de ‘Sálvame’ acomiadava al seu oncle José Rivera ‘Riverita’, germà del difunt Paquirri.

Una ocasió que va reunir a tota la família, inclòs Kiko Rivera, qui lamentava no haver pogut compartir més moments amb ell. Per sort, tant el fill d’Isabel Pantoja com els seus germans, Cayetano i Fran, van poder visitar-li abans del fatal desenllaç.

Ara, Canales Rivera ha de dir adeu a la persona més important de la seua vida, i es mostrava completament desolat per les circumstàncies.

El torero sempre ha estat molt unit al seu progenitor, i ara ha d’enfocar-se a abrigallar a la seua mare, Teresa Rivera, completament devastada per defunció del seu marit.

El pare del col·laborador de ‘Sálvame’ ha mort este cap de setmana a Cadis, després d’una llarga malaltia.

«No estem cap bé, però estes coses són així i afortunadament ha sigut tot molt ràpid», s’ha pronunciat Canales sobre este tema.

«La defunció d’un ser estimat sempre és duríssim. I si damunt és el teu pare, i els seus últims anys has compartit una vida sencera amb ell, perquè la veritat és que es fa una mica costa amunt», reconeix completament abatut.

«Ara està descansant perquè en els últims mesos, l’últim any, ha sigut duríssim per a ell, però també per a la meua mare. Llavors m’agrada veure-ho des d’esta perspectiva, sobretot pensant en la meua mare», ha explicat sobre la seua malaltia.

No obstant això, Canales assegura que Teresa Rivera «és una dona molt forta i, a més, per desgràcia, molt patida. Llavors és conscient i conseqüent de tot això i intenta portar-ho de la manera millor possible. És la seua parella de tota la vida».

El col·laborador de ‘Sálvame’ apunta al fet que la família ha volgut portar-lo amb la màxima discreció i intimitat «com volia ell i com haguera volgut ell. Però bo, és pràcticament impossible. Ha sigut un tipus molt volgut i molt benvolgut, i agraït totes les mostres d’afecte de tot el món».

«Hem rebut innombrables mostres de suport i estem molt agraïts per això», confirmava Canales Rivera abans que el plató de ‘Sálvame’ es donara un sentit pesa’m.

Canales Rivera es proclama hereu universal del seu oncle Riverita

 

Moments molt durs, en els quals la família es mostra unida davant el dolor i això «sempre ha sigut així, encara que en estos moments siga més». Una cosa en la qual ha incidit després que el patrimoni del seu oncle s’haja convertit en un motiu d’enfrontament.

La veritat és que ara mateix el televisiu segueix embolicat en una gran polèmica després d’anunciar que és l’hereu universal del seu oncle Riverita. Alguna cosa, que ha deslligat una vertadera crisi dins del clan.

I és que hi ha hagut altres membres que han eixit a desmentir eixa versió, com Antonio Rivera, el seu oncle, amb el qual assegura no tindre relació des de fa anys.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morrissey inicia a València el seu gira espanyola amb nou disc i clàssics de The Smiths

El músic arranca a València el primer de tres concerts a Espanya per a presentar 'Make-up is a lie' i recuperar himnes de The Smiths. Les entrades estan esgotades a València, Saragossa i Sevilla.

Llum Club convertix la lectura compartida en una xarxa de suport entre dones

Nascut a l'agost a València, Llum Club reunix lectores de 18 a 60 anys, llig només a autores i ha evolucionat cap a un espai segur amb activitats feministes.

Les Falles 2026 cremaran 10 milions de creativitat i ironia després d’un hivern dur

Quasi 800 falles, més de 9,8 milions invertits i un desplegament de 6.000 agents marcaran unes festes que culminaran amb la Cremà el 19 de març. La pluja condiciona l'arrancada i la ciutat es transforma amb corts, subvencions municipals i més de 300 espectacles pirotècnics.

Dones de l’aigua a València: guàrdies de 24 hores perquè no falte ni una gota el 8-M

Cinc treballadores de Global Omnium assumixen torns essencials durant el 8-M per a mantindre la xarxa sense corts. La seua labor reflectix l'avanç femení en àrees tècniques.

La UPV constata que la violència masclista en xarxes silencia a dones en política i repetix patrons

Dos estudis de la UPV analitzen milers de missatges en X dirigits a Ayuso, Montero i Meloni i conclouen que l'hostilitat de gènere és sistemàtica i amb impacte democràtic.

Pluges en la Comunitat Valenciana i ruixats amb tempesta en àrees de Castelló

Cels molt nuvolosos i precipitacions generalitzades este dissabte. A Castelló, els ruixats podran ser forts o persistents i amb tempesta en punts.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.