Canales Rivera es pronuncia després de la mort del seu pare: ‘No estem bé’

 

José Antonio Canales Rivera s’enfronta a un dels glops més amargs de la seua vida després de perdre al seu pare. Just fa cinc mesos, el col·laborador de ‘Sálvame’ acomiadava al seu oncle José Rivera ‘Riverita’, germà del difunt Paquirri.

Una ocasió que va reunir a tota la família, inclòs Kiko Rivera, qui lamentava no haver pogut compartir més moments amb ell. Per sort, tant el fill d’Isabel Pantoja com els seus germans, Cayetano i Fran, van poder visitar-li abans del fatal desenllaç.

Ara, Canales Rivera ha de dir adeu a la persona més important de la seua vida, i es mostrava completament desolat per les circumstàncies.

El torero sempre ha estat molt unit al seu progenitor, i ara ha d’enfocar-se a abrigallar a la seua mare, Teresa Rivera, completament devastada per defunció del seu marit.

El pare del col·laborador de ‘Sálvame’ ha mort este cap de setmana a Cadis, després d’una llarga malaltia.

«No estem cap bé, però estes coses són així i afortunadament ha sigut tot molt ràpid», s’ha pronunciat Canales sobre este tema.

«La defunció d’un ser estimat sempre és duríssim. I si damunt és el teu pare, i els seus últims anys has compartit una vida sencera amb ell, perquè la veritat és que es fa una mica costa amunt», reconeix completament abatut.

«Ara està descansant perquè en els últims mesos, l’últim any, ha sigut duríssim per a ell, però també per a la meua mare. Llavors m’agrada veure-ho des d’esta perspectiva, sobretot pensant en la meua mare», ha explicat sobre la seua malaltia.

No obstant això, Canales assegura que Teresa Rivera «és una dona molt forta i, a més, per desgràcia, molt patida. Llavors és conscient i conseqüent de tot això i intenta portar-ho de la manera millor possible. És la seua parella de tota la vida».

El col·laborador de ‘Sálvame’ apunta al fet que la família ha volgut portar-lo amb la màxima discreció i intimitat «com volia ell i com haguera volgut ell. Però bo, és pràcticament impossible. Ha sigut un tipus molt volgut i molt benvolgut, i agraït totes les mostres d’afecte de tot el món».

«Hem rebut innombrables mostres de suport i estem molt agraïts per això», confirmava Canales Rivera abans que el plató de ‘Sálvame’ es donara un sentit pesa’m.

Canales Rivera es proclama hereu universal del seu oncle Riverita

 

Moments molt durs, en els quals la família es mostra unida davant el dolor i això «sempre ha sigut així, encara que en estos moments siga més». Una cosa en la qual ha incidit després que el patrimoni del seu oncle s’haja convertit en un motiu d’enfrontament.

La veritat és que ara mateix el televisiu segueix embolicat en una gran polèmica després d’anunciar que és l’hereu universal del seu oncle Riverita. Alguna cosa, que ha deslligat una vertadera crisi dins del clan.

I és que hi ha hagut altres membres que han eixit a desmentir eixa versió, com Antonio Rivera, el seu oncle, amb el qual assegura no tindre relació des de fa anys.
 

Últimes notícies

Assassinada una dona per presumpta violència masclista a Callosa de Segura

Una dona va ser assassinada per escanyament a Callosa de Segura, Alacant, i el principal sospitós és la seua parella sentimental, investigat per un possible cas de violència masclista.

L’Estat eleva a 170.300 milions les transferències a comunitats i reforça el finançament autonòmic

L'Estat transferirà este any 170.300 milions a les comunitats autònomes, un 7,7% més, i 29.247 milions a les entitats locals, en màxims històrics, mentres diverses autonomies del PP rebutgen les reunions bilaterals propostes per Hisenda.

Díez reclama traure a l’AVL de la disputa política mentres el seu pressupost puja un 5,1% en 2026

El vicepresident segon José Díez defén en Les Corts que el pressupost de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua augmente un 5,1% en 2026 i reclama mantindre-la al marge de la confrontació partidista.

Compromís reclama en el Congrés que Marlaska explique l’actuació policial en la vaga docent valenciana

Compromís i altres grups demanen que Marlaska rendisca comptes en el Congrés per l'actuació policial durant la vaga docent en la Comunitat Valenciana i per l'agressió a una professora.

Els Premis Rei Jaume I reconeixen avanços en economia de gènere, fotònica i biomedicina

La 38 edició dels Premis Rei Jaume I reconeix investigacions capdavanteres en economia de gènere, fotònica, canvi climàtic, biomedicina, noves tecnologies, empresa i salut pública, amb set guardons dotats amb 100.000 euros cada un.

Docents bloquegen accessos al Palau en protesta durant els premis Rei Jaume I

Diversos grups de docents en vaga indefinida han bloquejat els principals accessos a la plaça de Manises, enfront del Palau de la Generalitat, coincidint amb l'acte de proclamació dels premis Rei Jaume I 2026.

El Marató bp Castelló fixa data per a 2027 i llança les inscripcions

El Marató bp Castelló se celebrarà el 14 de febrer de 2027 i ja ha obert inscripcions per a la seua 17a edició, avalada per la Road Race Label de World Athletics.

València Basket obri a casa els quarts davant un Bilbao en ratxa

València Basket inicia en el Roig Arena la seua eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa davant un Surne Bilbao Basket perillós, en bona dinàmica i amb recent precedent ajustat en el mateix escenari.