Canales Rivera es pronuncia després de la mort del seu pare: ‘No estem bé’

Ejemplo de shortcode con estilo
  José Antonio Canales Rivera s’enfronta a un dels glops més amargs de la seua vida després de perdre al seu pare. Just fa cinc mesos, el col·laborador de ‘Sálvame’ acomiadava al seu oncle José Rivera ‘Riverita’, germà del difunt Paquirri. Una ocasió que va reunir a tota la família, inclòs Kiko Rivera, qui lamentava no haver pogut compartir més […]

 

José Antonio Canales Rivera s’enfronta a un dels glops més amargs de la seua vida després de perdre al seu pare. Just fa cinc mesos, el col·laborador de ‘Sálvame’ acomiadava al seu oncle José Rivera ‘Riverita’, germà del difunt Paquirri.

Una ocasió que va reunir a tota la família, inclòs Kiko Rivera, qui lamentava no haver pogut compartir més moments amb ell. Per sort, tant el fill d’Isabel Pantoja com els seus germans, Cayetano i Fran, van poder visitar-li abans del fatal desenllaç.

Ara, Canales Rivera ha de dir adeu a la persona més important de la seua vida, i es mostrava completament desolat per les circumstàncies.

El torero sempre ha estat molt unit al seu progenitor, i ara ha d’enfocar-se a abrigallar a la seua mare, Teresa Rivera, completament devastada per defunció del seu marit.

El pare del col·laborador de ‘Sálvame’ ha mort este cap de setmana a Cadis, després d’una llarga malaltia.

«No estem cap bé, però estes coses són així i afortunadament ha sigut tot molt ràpid», s’ha pronunciat Canales sobre este tema.

«La defunció d’un ser estimat sempre és duríssim. I si damunt és el teu pare, i els seus últims anys has compartit una vida sencera amb ell, perquè la veritat és que es fa una mica costa amunt», reconeix completament abatut.

«Ara està descansant perquè en els últims mesos, l’últim any, ha sigut duríssim per a ell, però també per a la meua mare. Llavors m’agrada veure-ho des d’esta perspectiva, sobretot pensant en la meua mare», ha explicat sobre la seua malaltia.

No obstant això, Canales assegura que Teresa Rivera «és una dona molt forta i, a més, per desgràcia, molt patida. Llavors és conscient i conseqüent de tot això i intenta portar-ho de la manera millor possible. És la seua parella de tota la vida».

El col·laborador de ‘Sálvame’ apunta al fet que la família ha volgut portar-lo amb la màxima discreció i intimitat «com volia ell i com haguera volgut ell. Però bo, és pràcticament impossible. Ha sigut un tipus molt volgut i molt benvolgut, i agraït totes les mostres d’afecte de tot el món».

«Hem rebut innombrables mostres de suport i estem molt agraïts per això», confirmava Canales Rivera abans que el plató de ‘Sálvame’ es donara un sentit pesa’m.

Canales Rivera es proclama hereu universal del seu oncle Riverita

 

Moments molt durs, en els quals la família es mostra unida davant el dolor i això «sempre ha sigut així, encara que en estos moments siga més». Una cosa en la qual ha incidit després que el patrimoni del seu oncle s’haja convertit en un motiu d’enfrontament.

La veritat és que ara mateix el televisiu segueix embolicat en una gran polèmica després d’anunciar que és l’hereu universal del seu oncle Riverita. Alguna cosa, que ha deslligat una vertadera crisi dins del clan.

I és que hi ha hagut altres membres que han eixit a desmentir eixa versió, com Antonio Rivera, el seu oncle, amb el qual assegura no tindre relació des de fa anys.
 

Últimes notícies

La presidència valenciana de l’Aliança de l’Automoció europea posarà el focus en la competitivitat

La Comunitat Valenciana assumirà en 2027 la presidència de l’Aliança de Regions amb Indústria d’Automoció i defensa a Brussel·les una transició verda que no comprometa la seua capacitat industrial. Ruth Merino ha remarcat la importància de la competitivitat, la formació i l’accés a finançament per a reforçar el paper de les empreses i pimes valencianes.

La Generalitat completa 32 de les 41 obres urgents en barrancs estatals

La Conselleria d Agricultura, Aigua, Ramaderia i Pesca ha conclòs 32 de les 41 actuacions d emergència en barrancs de competència estatal per a reduir el risc d inundacions com les de la dana de 2024, mentres critica la inacció del Govern central.

Els embassaments del Xúquer pugen lleugerament i el Segura retrocedix mentre la mitjana espanyola baixa

Les reserves dels embassaments del Xúquer han pujat fins al 52 % de la seua capacitat, mentre que el Segura baixa al 48,9 % i el conjunt d Espanya se situa en el 57,8 %.

Compromís acusa l’Ajuntament de València de no tindre encara xifrats els danys de la dana

Compromís critica que l’Ajuntament de València admeta, dos anys després de la dana de 2024, que no disposa d’un inventari complet dels danys. El govern municipal ho nega i defensa que ha reparat nombroses infraestructures i servicis afectats.

Noves ajudes psicosocials per a les víctimes de la DANA del 29 d’octubre

La Generalitat ha ampliat els programes d’atenció psicosocial a mitjà i llarg termini per a víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024, amb especial focus en xiquets, jóvens i col·lectius vulnerables. Les noves mesures inclouen tallers, formació i reforç de les xarxes comunitàries.

Les empreses de la Comunitat rebran 57,2 milions per costos d’emissions de CO2

El Ministeri d’Indústria i Turisme ha aprovat ajudes per 600 milions per a compensar costos elèctrics per emissions de CO2, dels quals 57,2 milions aniran a 67 instal·lacions de 48 empreses de la Comunitat Valenciana.

L’ocupació estrangera bate rècord en la Comunitat Valenciana amb 443.000 afiliats

La Comunitat Valenciana ha assolit 443.158 afiliats estrangers a la Seguretat Social de mitjana en setembre, un 21,75 % més que fa un any, impulsats pel procés extraordinari de regularització.

València exhibirà més de 200 obres de Sorolla des de 2027 amb un acord fins a 15 anys

La Generalitat ha formalitzat amb la Hispanic Society Museum & Library el contracte d’arrendament que permetrà exhibir a València més de 200 obres de Joaquín Sorolla a partir de febrer de 2027, amb una vigència màxima de 15 anys i un cost anual d’1,15 milions d’euros.