Canales Rivera es pronuncia després de la mort del seu pare: ‘No estem bé’

 

José Antonio Canales Rivera s’enfronta a un dels glops més amargs de la seua vida després de perdre al seu pare. Just fa cinc mesos, el col·laborador de ‘Sálvame’ acomiadava al seu oncle José Rivera ‘Riverita’, germà del difunt Paquirri.

Una ocasió que va reunir a tota la família, inclòs Kiko Rivera, qui lamentava no haver pogut compartir més moments amb ell. Per sort, tant el fill d’Isabel Pantoja com els seus germans, Cayetano i Fran, van poder visitar-li abans del fatal desenllaç.

Ara, Canales Rivera ha de dir adeu a la persona més important de la seua vida, i es mostrava completament desolat per les circumstàncies.

El torero sempre ha estat molt unit al seu progenitor, i ara ha d’enfocar-se a abrigallar a la seua mare, Teresa Rivera, completament devastada per defunció del seu marit.

El pare del col·laborador de ‘Sálvame’ ha mort este cap de setmana a Cadis, després d’una llarga malaltia.

«No estem cap bé, però estes coses són així i afortunadament ha sigut tot molt ràpid», s’ha pronunciat Canales sobre este tema.

«La defunció d’un ser estimat sempre és duríssim. I si damunt és el teu pare, i els seus últims anys has compartit una vida sencera amb ell, perquè la veritat és que es fa una mica costa amunt», reconeix completament abatut.

«Ara està descansant perquè en els últims mesos, l’últim any, ha sigut duríssim per a ell, però també per a la meua mare. Llavors m’agrada veure-ho des d’esta perspectiva, sobretot pensant en la meua mare», ha explicat sobre la seua malaltia.

No obstant això, Canales assegura que Teresa Rivera «és una dona molt forta i, a més, per desgràcia, molt patida. Llavors és conscient i conseqüent de tot això i intenta portar-ho de la manera millor possible. És la seua parella de tota la vida».

El col·laborador de ‘Sálvame’ apunta al fet que la família ha volgut portar-lo amb la màxima discreció i intimitat «com volia ell i com haguera volgut ell. Però bo, és pràcticament impossible. Ha sigut un tipus molt volgut i molt benvolgut, i agraït totes les mostres d’afecte de tot el món».

«Hem rebut innombrables mostres de suport i estem molt agraïts per això», confirmava Canales Rivera abans que el plató de ‘Sálvame’ es donara un sentit pesa’m.

Canales Rivera es proclama hereu universal del seu oncle Riverita

 

Moments molt durs, en els quals la família es mostra unida davant el dolor i això «sempre ha sigut així, encara que en estos moments siga més». Una cosa en la qual ha incidit després que el patrimoni del seu oncle s’haja convertit en un motiu d’enfrontament.

La veritat és que ara mateix el televisiu segueix embolicat en una gran polèmica després d’anunciar que és l’hereu universal del seu oncle Riverita. Alguna cosa, que ha deslligat una vertadera crisi dins del clan.

I és que hi ha hagut altres membres que han eixit a desmentir eixa versió, com Antonio Rivera, el seu oncle, amb el qual assegura no tindre relació des de fa anys.
 

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.