Santiago Cañizares i Mayte García se separen després de 13 anys d’amor

Ejemplo de shortcode con estilo
  Santiago Cañizares i Mayte García han anunciat la seua separació després de 13 anys de relació. Es van casar en 2008 i prompte van formar la família que sempre van desitjar. Tenen quatre fills, Sofia, Índia, Martina i Santi, que va morir fa tres anys quan només tenia cinc anys a causa d’un càncer.         Ver esta […]

 

Santiago Cañizares i Mayte García han anunciat la seua separació després de 13 anys de relació. Es van casar en 2008 i prompte van formar la família que sempre van desitjar. Tenen quatre fills, Sofia, Índia, Martina i Santi, que va morir fa tres anys quan només tenia cinc anys a causa d’un càncer.

La notícia l’han confirmada ells mateixos a través d’un comunicat compartit en els seus respectius perfils de xarxes socials, on han fet oficial la seua ruptura, han explicat quins són els seus plans de futur i han reivindicat el dret de les seues filles Sofia, l’Índia i Martina a viure amb tranquil·litat.

«Tant Mayte com jo, volem comunicar-vos que estem passant per un procés de separació», escriu l’exdeportista en Instagram.

«Pel respecte, afecte, i suport que ens heu processat sobretot en els moments durs, ens sentim en l’obligació de ser nosaltres qui us ho transmetem. Hem intentat ser un exemple per als nostres fills, família i amics. I és el nostre objectiu tractar de continuar sent-ho. Us demanem màxim respecte, perquè l’important en estos casos és evitar el sofriment dels més xicotets. Una forta abraçada», acaba Cañizares.

 

 

Per la seua part, a més del comunicat, Mayte ha donat les seues primeres paraules a la revista ‘Hola!’ En elles, assegura: «Ens volem molt, però cada vegada veiem la vida de forma més diferent».

 

La mort del seu fill Santi, una lliçó de vida per a tots dos

 

Mayte i Santiago han tingut quatre fills en comú: Sofia, que té onze anys, i Índia, Martina i Santi, que són trigèmins i van nàixer fa huit anys.

La mort de Santi, que tenía tan sols cinc anys, va ser el moment més dur de les seues vides. Va morir l’any 2018 a causa d’una greu malaltia. Des de llavors, la parella s’han involucrat en multitud de causes dedicades a tractar el càncer infantil.

El mes de març passat es van complir tres anys de la seua pèrdua i el fins ara matrimoni compartia en xarxes socials una emotiva carta dedicada al seu fill. “Tres anys sense tu, tres vides des de llavors. I les que ens queden, ninet bell de Déu. Queda’t tranquil, ací tot en ordre”, escrivia l’exfutbolista.

També li va dedicar unes emotives paraules la seua mare, que compartia en xarxes una carta en complir-se 365 dies més «sense besar ni fer olor” al xicotet dels seus quatre fills: “L’amor cap a tu és tan immens que pot amb el dolor per la teua absència. Gràcies per fer tant de bé en el cor de tots. Un bes al cel». 

 

Últimes notícies

El València continua penúltim després de perdre davant del Real Madrid

El València ha caigut 0-3 a Mestalla davant del Real Madrid i continua penúltim amb nou punts. Els blancs sumen huit victòries consecutives.

El Valencia i el Real Madrid homenatgen Jesús de Miguel a Mestalla

El Valencia i el Real Madrid han recordat el davanter del CD Tenerife, Jesús de Miguel, mort dimarts. El tribut ha inclòs un minut de silenci, un vídeo i una bandera a mitja asta.

Sadiq i Danjuma lideren l’atac del València davant del Madrid

El València ha triat Sadiq i Danjuma per a buscar la primera victòria a Mestalla. El Real Madrid presenta cinc canvis respecte a l’onze d’Atenes.

El Villarreal disputa diumenge el seu partit 1.000 en Primera

El Villarreal arribarà als 1.000 partits en Primera davant del Getafe, després de 27 temporades en l’elit repartides en dos períodes.

Sánchez estudiarà el reconeixement de Guillem Agulló com a víctima

El Govern s'ha compromés a estudiar la petició dels pares perquè Guillem Agulló siga reconegut oficialment com a víctima del terrorisme. La família manté esta reivindicació des de l'assassinat del jove, el 1993.

Ayuso reclama un canvi polític i critica Sánchez

En un acte del PP a València, Ayuso ha reclamat traure Sánchez del Govern i ha criticat les seues polítiques. María José Catalá i Juanfran Pérez Llorca també han intervingut.

Ayuso visita el Cabanyal després del míting de Sánchez

Ayuso ha recorregut el Cabanyal i el seu mercat amb l’alcaldessa María José Catalá i el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca.

Els rius d’Oliva i Els Poblets reben obres urgents després de la dana

La CHJ està reparant les lleres d’Oliva i Els Poblets després dels danys causats per la dana Adam d’octubre. Les actuacions inicials precedixen una intervenció d’emergència més completa.