Anuncios

Santiago Cañizares i Mayte García se separen després de 13 anys d’amor

 

Santiago Cañizares i Mayte García han anunciat la seua separació després de 13 anys de relació. Es van casar en 2008 i prompte van formar la família que sempre van desitjar. Tenen quatre fills, Sofia, Índia, Martina i Santi, que va morir fa tres anys quan només tenia cinc anys a causa d’un càncer.

La notícia l’han confirmada ells mateixos a través d’un comunicat compartit en els seus respectius perfils de xarxes socials, on han fet oficial la seua ruptura, han explicat quins són els seus plans de futur i han reivindicat el dret de les seues filles Sofia, l’Índia i Martina a viure amb tranquil·litat.

Anuncios

“Tant Mayte com jo, volem comunicar-vos que estem passant per un procés de separació”, escriu l’exdeportista en Instagram.

“Pel respecte, afecte, i suport que ens heu processat sobretot en els moments durs, ens sentim en l’obligació de ser nosaltres qui us ho transmetem. Hem intentat ser un exemple per als nostres fills, família i amics. I és el nostre objectiu tractar de continuar sent-ho. Us demanem màxim respecte, perquè l’important en estos casos és evitar el sofriment dels més xicotets. Una forta abraçada”, acaba Cañizares.

 

 

Per la seua part, a més del comunicat, Mayte ha donat les seues primeres paraules a la revista ‘Hola!’ En elles, assegura: “Ens volem molt, però cada vegada veiem la vida de forma més diferent”.

 

La mort del seu fill Santi, una lliçó de vida per a tots dos

 

Mayte i Santiago han tingut quatre fills en comú: Sofia, que té onze anys, i Índia, Martina Santi, que són trigèmins i van nàixer fa huit anys.

La mort de Santi, que tenía tan sols cinc anys, va ser el moment més dur de les seues vides. Va morir l’any 2018 a causa d’una greu malaltia. Des de llavors, la parella s’han involucrat en multitud de causes dedicades a tractar el càncer infantil.

El mes de març passat es van complir tres anys de la seua pèrdua i el fins ara matrimoni compartia en xarxes socials una emotiva carta dedicada al seu fill. “Tres anys sense tu, tres vides des de llavors. I les que ens queden, ninet bell de Déu. Queda’t tranquil, ací tot en ordre”, escrivia l’exfutbolista.

També li va dedicar unes emotives paraules la seua mare, que compartia en xarxes una carta en complir-se 365 dies més “sense besar ni fer olor” al xicotet dels seus quatre fills: “L’amor cap a tu és tan immens que pot amb el dolor per la teua absència. Gràcies per fer tant de bé en el cor de tots. Un bes al cel”. 

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

L’alcalde d’Utiel sosté que l’avís És-Alert va arribar massa tard per a evitar les morts per la dana

L'alcalde d'Utiel defén davant la jutgessa que l'avís massiu És-Alert es va enviar quan el poble ja estava negat i que les decisions prèvies, com suspendre les classes, van evitar més víctimes.

Pérez Llorca acusa l’oposició de convertir les comissions d’investigació en armes polítiques

Pérez Llorca sosté que les comissions d'investigació s'han desvirtuat i només servixen com a arma política, i acusa l'oposició de bloquejar compareixences clau sobre la dana.

L’enquesta ESTUDES reflectix un descens del consum de drogues entre jóvens malgrat l’alarmisme social

L'última enquesta ESTUDES de 2025 mostra un descens generalitzat del consum de drogues entre estudiants de 14 a 18 anys, en contrast amb la percepció de creixent alarmisme social sobre les addiccions i la salut mental juvenil.

Un estudi de la Universitat de València rescata la memòria de quatre pilotaris exiliats

Un equip de la Universitat de València ha reconstruït la trajectòria de quatre pilotaris valencians que es van veure obligats a l'exili durant la Guerra Civil i el franquisme, ressaltant el seu paper esportiu i el seu compromís democràtic.

Els taxistes col·lapsen el centre de València contra l’auge dels VTC i el vacio normatiu

Centenars de taxistes es mobilitzen a València per a denunciar l'augment de VTC, els anomenats cotxes negres, i el vacio normatiu que, al seu juí, afavorix la seua expansió. El Consell defén que ultima un decret per a equilibrar els dos sectors i garantir el servici als usuaris.

Les escoles infantils valencianes es mobilitzen per menys alumnes per aula i salaris dignes

Les escoles infantils 0-3 de la Comunitat Valenciana es concentren enfront de Les Corts en una jornada de vaga per a exigir menys alumnes per aula, més recursos i salaris dignes.

Educació proposa als docents una pujada salarial de 1.050 euros anuals abans de la vaga

La Conselleria d'Educació planteja una pujada lineal de 1.050 euros bruts anuals per a tot el professorat no universitari, equivalent a uns 75 euros al mes, oferta que els sindicats consideren insuficient i poc ambiciosa.

Corberán firma el pitjor balanç golejador entre els 20 tècnics amb més partits del València en Primera

Carlos Corberán presenta la pitjor diferència de gols entre els vint entrenadors amb més partits dirigits al València en Primera, amb un balanç de -13 punts en 55 partits.
Anuncios