Santiago Cañizares i Mayte García se separen després de 13 anys d’amor

 

Santiago Cañizares i Mayte García han anunciat la seua separació després de 13 anys de relació. Es van casar en 2008 i prompte van formar la família que sempre van desitjar. Tenen quatre fills, Sofia, Índia, Martina i Santi, que va morir fa tres anys quan només tenia cinc anys a causa d’un càncer.

La notícia l’han confirmada ells mateixos a través d’un comunicat compartit en els seus respectius perfils de xarxes socials, on han fet oficial la seua ruptura, han explicat quins són els seus plans de futur i han reivindicat el dret de les seues filles Sofia, l’Índia i Martina a viure amb tranquil·litat.

«Tant Mayte com jo, volem comunicar-vos que estem passant per un procés de separació», escriu l’exdeportista en Instagram.

«Pel respecte, afecte, i suport que ens heu processat sobretot en els moments durs, ens sentim en l’obligació de ser nosaltres qui us ho transmetem. Hem intentat ser un exemple per als nostres fills, família i amics. I és el nostre objectiu tractar de continuar sent-ho. Us demanem màxim respecte, perquè l’important en estos casos és evitar el sofriment dels més xicotets. Una forta abraçada», acaba Cañizares.

 

 

Per la seua part, a més del comunicat, Mayte ha donat les seues primeres paraules a la revista ‘Hola!’ En elles, assegura: «Ens volem molt, però cada vegada veiem la vida de forma més diferent».

 

La mort del seu fill Santi, una lliçó de vida per a tots dos

 

Mayte i Santiago han tingut quatre fills en comú: Sofia, que té onze anys, i Índia, Martina Santi, que són trigèmins i van nàixer fa huit anys.

La mort de Santi, que tenía tan sols cinc anys, va ser el moment més dur de les seues vides. Va morir l’any 2018 a causa d’una greu malaltia. Des de llavors, la parella s’han involucrat en multitud de causes dedicades a tractar el càncer infantil.

El mes de març passat es van complir tres anys de la seua pèrdua i el fins ara matrimoni compartia en xarxes socials una emotiva carta dedicada al seu fill. “Tres anys sense tu, tres vides des de llavors. I les que ens queden, ninet bell de Déu. Queda’t tranquil, ací tot en ordre”, escrivia l’exfutbolista.

També li va dedicar unes emotives paraules la seua mare, que compartia en xarxes una carta en complir-se 365 dies més «sense besar ni fer olor” al xicotet dels seus quatre fills: “L’amor cap a tu és tan immens que pot amb el dolor per la teua absència. Gràcies per fer tant de bé en el cor de tots. Un bes al cel». 

 

Últimes notícies

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.

Sergio De Larrea, triat millor jugador jove de la Lliga Endesa

El base del València Basket Sergio De Larrea ha sigut triat millor jugador jove de la Lliga Endesa després de dominar la votació popular i la d'entrenadors i mitjans. L'internacional espanyol succeïx en el palmarés a Jean Montero i confirma la seua irrupció en l'elit.

Les PAU arranquen en la Comunitat Valenciana amb 25.666 alumnes i servicis mínims al 100% en plena vaga docent

La Comunitat Valenciana inicia el dimarts les PAU amb 25.666 estudiants i servicis mínims del 100% per a exàmens i correccions en ple conflicte per la vaga indefinida del professorat.

Mikel Crespo definix com a èpic l’ascens del València Femení a Lliga F

Mikel Crespo qualifica l'ascens del València Femení a Lliga F com un assoliment èpic després d'empatar en el minut 99 i resistir en la pròrroga per a tornar a la màxima categoria.

Detinguts dos hòmens per empadronar a 18 persones en una vivenda del Puig a canvi de diners

La Policia ha detingut a Sagunt a dos hòmens acusats d'empadronar fraudulentament a fins a 18 persones, dotze d'elles immigrants en situació irregular, en una vivenda del Puig que presentava greus deficiències d'habitabilitat.

Gràffica, la revista que s’ha convertit en arxiu viu de la cultura visual en espanyol

La revista Gràffica va nàixer com un projecte per a divulgar el disseny gràfic des de dins del sector i s'ha consolidat en dèsset anys com a mitjà de referència i arxiu viu de la cultura visual en espanyol.