12.5 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

Santiago Cañizares i Mayte García se separen després de 13 anys d’amor

 

Santiago Cañizares i Mayte García han anunciat la seua separació després de 13 anys de relació. Es van casar en 2008 i prompte van formar la família que sempre van desitjar. Tenen quatre fills, Sofia, Índia, Martina i Santi, que va morir fa tres anys quan només tenia cinc anys a causa d’un càncer.

La notícia l’han confirmada ells mateixos a través d’un comunicat compartit en els seus respectius perfils de xarxes socials, on han fet oficial la seua ruptura, han explicat quins són els seus plans de futur i han reivindicat el dret de les seues filles Sofia, l’Índia i Martina a viure amb tranquil·litat.

“Tant Mayte com jo, volem comunicar-vos que estem passant per un procés de separació”, escriu l’exdeportista en Instagram.

“Pel respecte, afecte, i suport que ens heu processat sobretot en els moments durs, ens sentim en l’obligació de ser nosaltres qui us ho transmetem. Hem intentat ser un exemple per als nostres fills, família i amics. I és el nostre objectiu tractar de continuar sent-ho. Us demanem màxim respecte, perquè l’important en estos casos és evitar el sofriment dels més xicotets. Una forta abraçada”, acaba Cañizares.

 

 

Per la seua part, a més del comunicat, Mayte ha donat les seues primeres paraules a la revista ‘Hola!’ En elles, assegura: “Ens volem molt, però cada vegada veiem la vida de forma més diferent”.

 

La mort del seu fill Santi, una lliçó de vida per a tots dos

 

Mayte i Santiago han tingut quatre fills en comú: Sofia, que té onze anys, i Índia, Martina Santi, que són trigèmins i van nàixer fa huit anys.

La mort de Santi, que tenía tan sols cinc anys, va ser el moment més dur de les seues vides. Va morir l’any 2018 a causa d’una greu malaltia. Des de llavors, la parella s’han involucrat en multitud de causes dedicades a tractar el càncer infantil.

El mes de març passat es van complir tres anys de la seua pèrdua i el fins ara matrimoni compartia en xarxes socials una emotiva carta dedicada al seu fill. “Tres anys sense tu, tres vides des de llavors. I les que ens queden, ninet bell de Déu. Queda’t tranquil, ací tot en ordre”, escrivia l’exfutbolista.

També li va dedicar unes emotives paraules la seua mare, que compartia en xarxes una carta en complir-se 365 dies més “sense besar ni fer olor” al xicotet dels seus quatre fills: “L’amor cap a tu és tan immens que pot amb el dolor per la teua absència. Gràcies per fer tant de bé en el cor de tots. Un bes al cel”. 

 

Últimes notícies

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.