Santiago Cañizares i Mayte García se separen després de 13 anys d’amor

Ejemplo de shortcode con estilo
  Santiago Cañizares i Mayte García han anunciat la seua separació després de 13 anys de relació. Es van casar en 2008 i prompte van formar la família que sempre van desitjar. Tenen quatre fills, Sofia, Índia, Martina i Santi, que va morir fa tres anys quan només tenia cinc anys a causa d’un càncer.         Ver esta […]

 

Santiago Cañizares i Mayte García han anunciat la seua separació després de 13 anys de relació. Es van casar en 2008 i prompte van formar la família que sempre van desitjar. Tenen quatre fills, Sofia, Índia, Martina i Santi, que va morir fa tres anys quan només tenia cinc anys a causa d’un càncer.

La notícia l’han confirmada ells mateixos a través d’un comunicat compartit en els seus respectius perfils de xarxes socials, on han fet oficial la seua ruptura, han explicat quins són els seus plans de futur i han reivindicat el dret de les seues filles Sofia, l’Índia i Martina a viure amb tranquil·litat.

«Tant Mayte com jo, volem comunicar-vos que estem passant per un procés de separació», escriu l’exdeportista en Instagram.

«Pel respecte, afecte, i suport que ens heu processat sobretot en els moments durs, ens sentim en l’obligació de ser nosaltres qui us ho transmetem. Hem intentat ser un exemple per als nostres fills, família i amics. I és el nostre objectiu tractar de continuar sent-ho. Us demanem màxim respecte, perquè l’important en estos casos és evitar el sofriment dels més xicotets. Una forta abraçada», acaba Cañizares.

 

 

Per la seua part, a més del comunicat, Mayte ha donat les seues primeres paraules a la revista ‘Hola!’ En elles, assegura: «Ens volem molt, però cada vegada veiem la vida de forma més diferent».

 

La mort del seu fill Santi, una lliçó de vida per a tots dos

 

Mayte i Santiago han tingut quatre fills en comú: Sofia, que té onze anys, i Índia, Martina i Santi, que són trigèmins i van nàixer fa huit anys.

La mort de Santi, que tenía tan sols cinc anys, va ser el moment més dur de les seues vides. Va morir l’any 2018 a causa d’una greu malaltia. Des de llavors, la parella s’han involucrat en multitud de causes dedicades a tractar el càncer infantil.

El mes de març passat es van complir tres anys de la seua pèrdua i el fins ara matrimoni compartia en xarxes socials una emotiva carta dedicada al seu fill. “Tres anys sense tu, tres vides des de llavors. I les que ens queden, ninet bell de Déu. Queda’t tranquil, ací tot en ordre”, escrivia l’exfutbolista.

També li va dedicar unes emotives paraules la seua mare, que compartia en xarxes una carta en complir-se 365 dies més «sense besar ni fer olor” al xicotet dels seus quatre fills: “L’amor cap a tu és tan immens que pot amb el dolor per la teua absència. Gràcies per fer tant de bé en el cor de tots. Un bes al cel». 

 

Últimes notícies

El torró de Xixona reivindica nous usos a Brussel·les

Una delegació de Xixona ha portat al Parlamento Europeo receptes amb torró i xocolate per a mostrar que poden anar més enllà del postre nadalenc. També ha demanat suport per a declarar el 7 de novembre dia mundial del torró.

Avaria a Metrovalencia: retards en quatre línies

Una avaria elèctrica ha causat retards en quatre línies de Metrovalencia, al centre de València. La incidència ja s’ha reparat, però encara hi ha demores.

El president d’Adif presenta la dimissió després de reunir-se amb Carlos Cuerpo en plena crisi ferroviària

L’eixida de Luis Pedro Marco de la Peña arriba un dia després de la dimissió d’Óscar Puente i amb la investigació de l’accident d’Urda oberta

Fallas 2027: horaris per als petards i zones lliures a València

Les normes per a les Fallas 2027 a València limitaran els petards de nit, establiran espais sense pirotècnia i prohibiran les parades de mojitos.

Alacant anuncia els Reis Mags i les Carteres Reials de 2027

Nacho Lloret, César Quintanilla i Javier Portillo representaran els Reis Mags en la cavalcada d’Alacant del 5 de gener de 2027. També s’han anunciat les tres Carteres Reials.

Alacant i Castelló, en avís groc per pluges intenses

L’avís groc afecta el litoral sud d’Alacant i el litoral nord de Castelló entre dimecres 4 i dijous 5 de novembre. Les pluges poden deixar fins a 30 litres per metre quadrat en una hora.

Xixona busca suport europeu per a protegir el torró

Xixona ha demanat suport europeu per a promocionar i protegir el torró. La reunió també ha abordat les dificultats dels xicotets productors i la falta d’ajudes per a la Fira de Nadal de 2026.

Xest recupera infraestructures amb més de 200 milions després de la dana

El Govern ha destinat més de 200 milions a reconstruir Xest després de la dana de 2024. La inversió també acompanya un projecte de vivenda protegida.