Santiago Cañizares i Mayte García se separen després de 13 anys d’amor

Ejemplo de shortcode con estilo
  Santiago Cañizares i Mayte García han anunciat la seua separació després de 13 anys de relació. Es van casar en 2008 i prompte van formar la família que sempre van desitjar. Tenen quatre fills, Sofia, Índia, Martina i Santi, que va morir fa tres anys quan només tenia cinc anys a causa d’un càncer.         Ver esta […]

 

Santiago Cañizares i Mayte García han anunciat la seua separació després de 13 anys de relació. Es van casar en 2008 i prompte van formar la família que sempre van desitjar. Tenen quatre fills, Sofia, Índia, Martina i Santi, que va morir fa tres anys quan només tenia cinc anys a causa d’un càncer.

La notícia l’han confirmada ells mateixos a través d’un comunicat compartit en els seus respectius perfils de xarxes socials, on han fet oficial la seua ruptura, han explicat quins són els seus plans de futur i han reivindicat el dret de les seues filles Sofia, l’Índia i Martina a viure amb tranquil·litat.

«Tant Mayte com jo, volem comunicar-vos que estem passant per un procés de separació», escriu l’exdeportista en Instagram.

«Pel respecte, afecte, i suport que ens heu processat sobretot en els moments durs, ens sentim en l’obligació de ser nosaltres qui us ho transmetem. Hem intentat ser un exemple per als nostres fills, família i amics. I és el nostre objectiu tractar de continuar sent-ho. Us demanem màxim respecte, perquè l’important en estos casos és evitar el sofriment dels més xicotets. Una forta abraçada», acaba Cañizares.

 

 

Per la seua part, a més del comunicat, Mayte ha donat les seues primeres paraules a la revista ‘Hola!’ En elles, assegura: «Ens volem molt, però cada vegada veiem la vida de forma més diferent».

 

La mort del seu fill Santi, una lliçó de vida per a tots dos

 

Mayte i Santiago han tingut quatre fills en comú: Sofia, que té onze anys, i Índia, Martina i Santi, que són trigèmins i van nàixer fa huit anys.

La mort de Santi, que tenía tan sols cinc anys, va ser el moment més dur de les seues vides. Va morir l’any 2018 a causa d’una greu malaltia. Des de llavors, la parella s’han involucrat en multitud de causes dedicades a tractar el càncer infantil.

El mes de març passat es van complir tres anys de la seua pèrdua i el fins ara matrimoni compartia en xarxes socials una emotiva carta dedicada al seu fill. “Tres anys sense tu, tres vides des de llavors. I les que ens queden, ninet bell de Déu. Queda’t tranquil, ací tot en ordre”, escrivia l’exfutbolista.

També li va dedicar unes emotives paraules la seua mare, que compartia en xarxes una carta en complir-se 365 dies més «sense besar ni fer olor” al xicotet dels seus quatre fills: “L’amor cap a tu és tan immens que pot amb el dolor per la teua absència. Gràcies per fer tant de bé en el cor de tots. Un bes al cel». 

 

Últimes notícies

El Valencia Basket vol reaccionar en Eurolliga en la pista d’un París ferit

El Valencia Basket visita este divendres el Paris Basketball després de dues derrotes seguides en Eurolliga, davant un rival en mala ratxa però molt perillós a casa. L’equip taronja arriba reforçat per la victòria contra l’UCAM Murcia i amb tota la plantilla disponible, excepte Yankuba Sima, ja fora del club.

Sadiq torna a entrenar amb el grup i acosta la seua reaparició

El davanter nigerià Sadiq Umar ha completat la primera part de l’entrenament amb el grup a Paterna, el seu primer pas en la recta final de la recuperació de la lesió isquiotibial patida el 30 de setembre davant el Deportivo en Riazor.

Albert demana al Valencia Basket centrar-se en París i oblidar les derrotes

Xavi Albert rebutja que les últimes derrotes en Euroliga afegisquen pressió al Valencia Basket i reclama viure el present abans de visitar el París Basketball. El tècnic també analitza la situació de Nadir Hifi, Mo Gueye i Mario Saint-Supéry.

Així són els 10 projectes de la CHJ per a reduir el risc d’inundacions després de la dana

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha iniciat la participació pública de deu projectes per a reduir el risc d’inundacions en les conques del Poyo, Magre i Pozalet-Saleta, les més colpejades per la dana de 2024. El procés inclou jornades informatives en diversos municipis valencians entre octubre i novembre.

Més de 30.000 euros de la Ruta 091 per a AEBHA a Alacant

La Policia Nacional ha lliurat a AEBHA 30.510 euros recaptats en la cinquena edició de la carrera solidària Ruta 091, una xifra rècord que permetrà mantindre els servicis de l’associació enguany.

Bernabé acusa el PP de voler que es vote ‘a colp de bulo’ el 29-N

Pilar Bernabé, cap de llista del PSPV-PSOE per València al Congrés, critica que el PP encara no haja registrat les seues llistes en la Comunitat Valenciana i alerta que volen que es vote ‘a colp de bulo’ el 29-N.

Compromís alerta de 787 famílies vulnerables amb ordre de desnonament a València en un any

Compromís assegura que 787 famílies amb informe de vulnerabilitat dels serveis socials han tingut una ordre de desnonament a València en un any i critica que l'Ajuntament no oferix alternatives habitacionals. La formació responsabilitza el govern de María José Catalá del tancament de l'Oficina pel Dret a l'Habitatge i de rebutjar mesures per a frenar els preus.

València invertirà prop de mig milió d’euros en tres carrils bici

La Junta de Govern Local ha aprovat l'inici de l'adjudicació dels treballs, que es distribuiran en tres contractes diferenciats.