Carlos Baute demana perdó al seu primer fill després d’anys de batalles judicials

 

Carlos Baute no pot sentir-se més feliç després d’anunciar en les xarxes socials que ha començat una nova etapa amb el seu fill José Daniel amb el qual ha protagonitzat moltíssimes polèmiques fins a reconéixer-li i per la seua tibant relació. Carlos Baute, que és pare de 3 fills al costat d’Astrid Klisans, va tindre a José Daniel quan només tenia 15 anys.

Una foto d’Instagram posa el punt final a anys de batalla judicial. El cantant Carlos Baute ha posat este  diumenge al costat de José Daniel, el seu fill no reconegut fins a 2013.

Somrients tots dos a la foto, l’artista veneçolà, de 47 anys, va escriure al costat d’ella: “Celebrant hui el dia del pare, els compartisc esta foto que em fa immensament feliç. Després de tants malentesos per totes dos parts, José Daniel i jo tenim la relació pare i fill que degué haver sigut des de sempre”.
 

 

“Et demane perdó pels meus errors”

 

“Celebrant hui el dia del pare, els compartisc esta foto que em fa immensament feliç. Després de tants malentesos per totes dos parts, José Daniel i jo tenim la relació pare i fill que degué haver sigut des de sempre. Et demane perdó pels meus errors i d’ara en avant recuperarem el temps perdut. Et vull fill”, ha escrit Baute al costat d’una foto de tots dos en Instagram.

En 2013 un jutge va sentenciar que José Daniel era fill biològic de l’artista i fa tan sols un any el seu primogènit —de 31 i resident a Jaén— li va demanar una pensió de 1.400 euros per “estar molt mal econòmicament”.

 

Secundat sempre per la seua dona

 

El cantant veneçolà ha aprofitat per a donar les gràcies a la seua esposa Astrid “pel seu suport incondicional”.

Ara, pare i fill sí que mantenen una relació i, pel que sembla, propiciada per Astrid, la dona de Baute amb qui té tres fills —de 4, 3 i 1 any—. “Gràcies, Astrid Klisans, pel teu suport incondicional”, va escriure aquest en la publicació.

″Sempre vaig saber que este moment arribaria, i res em fa més feliç! Compta sempre amb nosaltres José Daniel”, ha comentat ella.

Fa tan sols uns dies la parella va celebrar el seu 10é aniversari. “Així eres tu, noble i bondadós, afectuós i divertit, bo amb totes les forces. Ara a continuar junts per este camí imperfecte, però que tan feliç em fa. T’estime des de sempre i per sempre!”, van ser les paraules que li va dedicar ella en les seues xarxes socials.

 

Anys de polèmiques

 

José Daniel ha protagonitzat diversos plets legals amb el seu pare, al qual va arribar a demanar una indemnització “per danys morals”.

El jove no va ser reconegut per Carlos Baute fins al 2012 i la seua relació ha sigut bastant complicada fins ara quan tots dos han decidit recuperar el temps perdut i començar de zero en la seua relació. Les seues cares ho diuen tot.

Baute no pot estar més feliç amb els seus fills i esta nova etapa familiar que acaba de començar deixant arrere totes les polèmiques.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez, i revalida el títol de 2025. Monestir de Poblet i Na Jordana han completat el podi.

Dos detinguts a Madrid per intentar segrestar un empresari en una furgoneta rumb a Petrer

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens després d'intentar segrestar un empresari per a llevar-li les claus de les seues criptomonedes. La furgoneta tenia com a destí Petrer i va ser interceptada en la zona d'Atocha.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb una sàtira sobre ambició i diners

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb Redimonis. La comissió repetix el triomf reeixit en 2025 i consolida el seu lideratge amb el major pressupost de la categoria.

La potència i el ritme de la mascletà deslliguen una catarsi i llàgrimes en la plaça de l’Ajuntament

La setzena mascletà de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha combinat potència i ritme fins a emocionar a una plaça abarrotada. El tret, de 7,5 minuts i 230 quilos, ha culminat en un terratrémol que ha fet plorar a molts assistents.

408 bombers i 153 vehicles reforcen la Cremà a la província de València

El Consorci Provincial de Bombers ha activat un operatiu per a la nit de la Cremà amb 408 efectius i 153 vehicles en els municipis fallers. El pla s'ha dissenyat després d'inspeccionar 525 monuments i fixa presència en uns 300 punts segons el seu nivell de risc.

El govern de Barcala defén la gestió dels bons comercie: ‘Es va fer tot com s’havia de fer’

La portaveu Cristina Cutanda ha reivindicat la gestió municipal dels bons comercie i ha subratllat que la informació és pública. El consistori marca distància amb Facpyme mentres el PSPV-PSOE demana els expedients d'estes campanyes i dels bons gastronòmics.

Convent Jerusalem ha guanyat el primer premi de la Secció Especial de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’

Convent Jerusalem ha guanyat el primer premi de la Secció Especial de 2026 amb 'Redimonis', sàtira de David Sánchez Llongo. Amb 260.000 euros, la comissió repetix títol; Monestir i Na Jordana completen el podi

Pérez Llorca ha destacat l’alegria i l’hospitalitat dels valencians en l’exterior

El president de la Generalitat ha reconegut el paper dels CEVEX durant les Falles i ha demanat que 'espremen les Falles'. Han arribat 225 representants de 15 centres i 18 falleres que participaran en l'Ofrena.