Carlos Baute demana perdó al seu primer fill després d’anys de batalles judicials

Ejemplo de shortcode con estilo
  Carlos Baute no pot sentir-se més feliç després d’anunciar en les xarxes socials que ha començat una nova etapa amb el seu fill José Daniel amb el qual ha protagonitzat moltíssimes polèmiques fins a reconéixer-li i per la seua tibant relació. Carlos Baute, que és pare de 3 fills al costat d’Astrid Klisans, va tindre a José Daniel quan […]

 

Carlos Baute no pot sentir-se més feliç després d’anunciar en les xarxes socials que ha començat una nova etapa amb el seu fill José Daniel amb el qual ha protagonitzat moltíssimes polèmiques fins a reconéixer-li i per la seua tibant relació. Carlos Baute, que és pare de 3 fills al costat d’Astrid Klisans, va tindre a José Daniel quan només tenia 15 anys.

Una foto d’Instagram posa el punt final a anys de batalla judicial. El cantant Carlos Baute ha posat este  diumenge al costat de José Daniel, el seu fill no reconegut fins a 2013.

Somrients tots dos a la foto, l’artista veneçolà, de 47 anys, va escriure al costat d’ella: “Celebrant hui el dia del pare, els compartisc esta foto que em fa immensament feliç. Després de tants malentesos per totes dos parts, José Daniel i jo tenim la relació pare i fill que degué haver sigut des de sempre”.
 

 

«Et demane perdó pels meus errors»

 

«Celebrant hui el dia del pare, els compartisc esta foto que em fa immensament feliç. Després de tants malentesos per totes dos parts, José Daniel i jo tenim la relació pare i fill que degué haver sigut des de sempre. Et demane perdó pels meus errors i d’ara en avant recuperarem el temps perdut. Et vull fill», ha escrit Baute al costat d’una foto de tots dos en Instagram.

En 2013 un jutge va sentenciar que José Daniel era fill biològic de l’artista i fa tan sols un any el seu primogènit —de 31 i resident a Jaén— li va demanar una pensió de 1.400 euros per “estar molt mal econòmicament”.

 

Secundat sempre per la seua dona

 

El cantant veneçolà ha aprofitat per a donar les gràcies a la seua esposa Astrid «pel seu suport incondicional».

Ara, pare i fill sí que mantenen una relació i, pel que sembla, propiciada per Astrid, la dona de Baute amb qui té tres fills —de 4, 3 i 1 any—. “Gràcies, Astrid Klisans, pel teu suport incondicional”, va escriure aquest en la publicació.

″Sempre vaig saber que este moment arribaria, i res em fa més feliç! Compta sempre amb nosaltres José Daniel”, ha comentat ella.

Fa tan sols uns dies la parella va celebrar el seu 10é aniversari. “Així eres tu, noble i bondadós, afectuós i divertit, bo amb totes les forces. Ara a continuar junts per este camí imperfecte, però que tan feliç em fa. T’estime des de sempre i per sempre!”, van ser les paraules que li va dedicar ella en les seues xarxes socials.

 

Anys de polèmiques

 

José Daniel ha protagonitzat diversos plets legals amb el seu pare, al qual va arribar a demanar una indemnització «per danys morals».

El jove no va ser reconegut per Carlos Baute fins al 2012 i la seua relació ha sigut bastant complicada fins ara quan tots dos han decidit recuperar el temps perdut i començar de zero en la seua relació. Les seues cares ho diuen tot.

Baute no pot estar més feliç amb els seus fills i esta nova etapa familiar que acaba de començar deixant arrere totes les polèmiques.

 

Últimes notícies

Les pluges desallotgen 380 veïns d’Oliva: molts ho han perdut tot

Les inundacions provocades per la dana Adam han obligat a desallotjar 380 veïns d’Oliva, molts dels quals han perdut béns a les seues vivendes. El Centre Polivalent acull les persones evacuades, mentre Cruz Roja i els serveis d’emergència continuen l’assistència.

La dana obliga a rescats amb helicòpter i a suspendre les classes a la Marina Alta

La dana Adam ha deixat almenys 19 rescats en cases aïllades a la Marina Alta i 179 avisos als bombers, mentres El Verger suspén les classes i tota l’activitat cultural i esportiva per a este dimarts.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges al litoral sud d’Alacant des de les 21.00

Aemet ha activat l’avís taronja per pluges intenses al litoral sud d’Alacant des de les 21.00 fins a les 3.00, amb fins a 40 litres per metre quadrat en una hora, i manté avisos grocs per pluja i tronades en tot el litoral alacantí.

Treballs en una desena de carreteres per reobrir el trànsit després de la dana Adam

Els equips de conservació de carreteres de la Generalitat treballen en una desena de vies, sobretot a la Safor i la Marina Alta, per restituir el trànsit després de les inundacions i despreniments causats per la dana Adam.

Torna la circulació dels Rodalies C1 i C2 després de les fortes pluges

Renfe ha restablit esta vesprada el servici a les línies de Rodalies C1 i C2, així com als trens de Llarga i Mitjana Distància afectats per les fortes pluges entre València i Alacant.

Els rescats més difícils ja s’han fet, però la Generalitat demana prudència per les inundacions

Els equips d’emergències han completat els rescats més complicats per les greus inundacions al sud de València i nord d’Alacant, però la Generalitat demana prudència perquè encara hi ha zones incomunicades i tres víctimes mortals.

Bernabé ressalta que la nova dana ha tingut avisos previs i millor coordinació

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, ha remarcat que la dana actual ha comptat amb anticipació, avisos a la població i coordinació institucional, a diferència de la de 2024, que va provocar 233 morts en la província de València.

Continuen els rescats en helicòpter i llanxa a Bellreguard, Miramar i Piles pel temporal

Els equips d’emergència continuen este dilluns a la vesprada els rescats aeris i en llanxa a Bellreguard, Miramar i Piles, incomunicats per les fortes pluges, mentre es confirmen dos morts a Oliva.