Carlos Baute demana perdó al seu primer fill després d’anys de batalles judicials

 

Carlos Baute no pot sentir-se més feliç després d’anunciar en les xarxes socials que ha començat una nova etapa amb el seu fill José Daniel amb el qual ha protagonitzat moltíssimes polèmiques fins a reconéixer-li i per la seua tibant relació. Carlos Baute, que és pare de 3 fills al costat d’Astrid Klisans, va tindre a José Daniel quan només tenia 15 anys.

Una foto d’Instagram posa el punt final a anys de batalla judicial. El cantant Carlos Baute ha posat este  diumenge al costat de José Daniel, el seu fill no reconegut fins a 2013.

Somrients tots dos a la foto, l’artista veneçolà, de 47 anys, va escriure al costat d’ella: “Celebrant hui el dia del pare, els compartisc esta foto que em fa immensament feliç. Després de tants malentesos per totes dos parts, José Daniel i jo tenim la relació pare i fill que degué haver sigut des de sempre”.
 

 

“Et demane perdó pels meus errors”

 

“Celebrant hui el dia del pare, els compartisc esta foto que em fa immensament feliç. Després de tants malentesos per totes dos parts, José Daniel i jo tenim la relació pare i fill que degué haver sigut des de sempre. Et demane perdó pels meus errors i d’ara en avant recuperarem el temps perdut. Et vull fill”, ha escrit Baute al costat d’una foto de tots dos en Instagram.

En 2013 un jutge va sentenciar que José Daniel era fill biològic de l’artista i fa tan sols un any el seu primogènit —de 31 i resident a Jaén— li va demanar una pensió de 1.400 euros per “estar molt mal econòmicament”.

 

Secundat sempre per la seua dona

 

El cantant veneçolà ha aprofitat per a donar les gràcies a la seua esposa Astrid “pel seu suport incondicional”.

Ara, pare i fill sí que mantenen una relació i, pel que sembla, propiciada per Astrid, la dona de Baute amb qui té tres fills —de 4, 3 i 1 any—. “Gràcies, Astrid Klisans, pel teu suport incondicional”, va escriure aquest en la publicació.

″Sempre vaig saber que este moment arribaria, i res em fa més feliç! Compta sempre amb nosaltres José Daniel”, ha comentat ella.

Fa tan sols uns dies la parella va celebrar el seu 10é aniversari. “Així eres tu, noble i bondadós, afectuós i divertit, bo amb totes les forces. Ara a continuar junts per este camí imperfecte, però que tan feliç em fa. T’estime des de sempre i per sempre!”, van ser les paraules que li va dedicar ella en les seues xarxes socials.

 

Anys de polèmiques

 

José Daniel ha protagonitzat diversos plets legals amb el seu pare, al qual va arribar a demanar una indemnització “per danys morals”.

El jove no va ser reconegut per Carlos Baute fins al 2012 i la seua relació ha sigut bastant complicada fins ara quan tots dos han decidit recuperar el temps perdut i començar de zero en la seua relació. Les seues cares ho diuen tot.

Baute no pot estar més feliç amb els seus fills i esta nova etapa familiar que acaba de començar deixant arrere totes les polèmiques.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Enercoop accelera la seua transformació en comunitat energètica amb microplantes solars urbanes

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica i les microplantes urbanes per a convertir-se en una gran comunitat energètica a Crevillent abans de 2030.

Rescaten a una dona d’una casa incendiada després de xocar un cotxe policial a Alaquàs

Una dona amb mobilitat reduïda és rescatada de la seua vivenda a Alaquàs després que un cotxe de la Policia Nacional xocara contra la casa i provocara un incendi en la planta baixa.

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.