Carlos Marín, cantant de IL Divo Divo, ingressat en l’uci de gravetat

 

Carlos Marín, el cantant d’IL Divo, de 53 anys, està en l’UCI de l’Hospital Manchester Royal, a Anglaterra. En estat de coma induït, Marín està hospitalitzat des del 8 de desembre, un dia després que la banda haguera de suspendre un acte.

El cantant Carlos Marín roman ingressat amb oxigen i intubat, en coma induït. El seu estat és de gravetat, segons informa el diari ‘El Español’, que afig que l’artista espanyol està baix estricta observació i l’espera dels pròxims passos que decidisca l’equip mèdic que el porta.

Tal com explica la promotora Primer Beat, que portava la seua actuació a la Corunya, l’artista es va començar a trobar malament fa uns dies. Però volia continuar la gira, pensant en una recuperació imminent. No obstant això, va ser el dimarts quan el seu mànager per a Europa el va informar que, per precaució, s’havia pres la decisió de cancel·lar els seus pròxims concerts, ajornant-los a l’estiu. L’endemà ingressava l’artista a l’hospital.

El passat 6 de desembre, Carlos Marín va compartir en Instagram les dos pròximes dates dels concerts d’IL Divo, a Dallas i Florida, als EUA, per al mes vinent de febrer.

 

«Desafortunadament, a causa d’una malaltia, les dates restants de la gira d’Il Divo el desembre de 2021 pel Regne Unit s’han posposat fins a desembre de 2022. Il Divo es disculpa profundament amb els seus fans, però espera tornar als escenaris en el nou any», assenyalaven en el seu compte de Twitter. «Es recomana als posseïdors d’entrades que les conserven, ja que seran vàlides per a les noves dates reprogramades».

L’endemà el grup tenia un concert en l’Hull Prima Arenas de Yorkshire que van suspendre a última hora. En un comunicat van explicar que un membre de la banda tenia un problema de salut però no van donar més detalls.

Ara s’ha sabut que Carlos Marín va ser ingressat a l’Hospital Manchester Royal l’endemà, el 8 de desembre.
Ja hi ha noves dates per als concerts cancel·lats d’IL Divo.

IL Divo ha hagut de suspendre tots els seus concerts a Anglaterra d’aquest mes de desembre fins a  2022. Els qui ja tingueren les entrades han de conservar-les perquè serviran per a les noves dates de l’any que ve.

Carlos Marín, Irs Bühler, David Miller i Sèbastien Izambrad tenien previstos concerts d’ací a final d’any a Portugal i a Galícia. El del 22 de desembre en Coruña s’ha posposat per al 15 de juliol de 2022.
Ningú d’IL Divo s’ha pronunciat ni ha donat detalls sobre la malaltia que Carlos Marín, ni el seu estat.

 

Últimes notícies

Els partits es mouen per pactar els pressupostos buscant el millor per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca confia que tots els partits de Les Corts buscaran el millor per a la Comunitat Valenciana en la negociació dels pressupostos, defensa la seguretat al metro 20 anys després de l’accident i carrega contra la candidatura de Diana Morant.

Carbonell garanteix plantilles molt competitives en el Valencia Basket malgrat les eixides clau

El director general del Valencia Basket, Enric Carbonell, assegura que el club mantindrà el seu model actual i disposarà d’un pressupost major per a configurar plantilles molt competitives tant en el primer equip masculí com en el femení, malgrat les eixides de jugadors importants i del tècnic Pedro Martínez.

Pérez Llorca critica la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha criticat des de Benidorm la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants, qüestionada pel Tribunal Suprem, i ha remarcat el seu respecte a la decisió final de la Justícia.

El Valencia Basket dona per perdut Pedro Martínez, que apunta al Reial Madrid

El Valencia Basket ha assumit que Pedro Martínez eixirà del club després de comunicar-los que vol marxar i que té un acord amb el Reial Madrid, tot i haver renovat fins a 2028 fa només uns mesos.

Consum compra més de 8.720 tones de fruita d’os per a la campanya d’estiu

La cooperativa incrementa un 11% les compres respecte a 2025 i preveu superar els 1,13 milions de quilos procedents de la Comunitat Valenciana

El PSPV denuncia Carlos Mazón al Suprem per fals testimoni sobre la DANA

El PSPV-PSOE ha presentat una querella al Tribunal Suprem contra l'expresident de la Generalitat Carlos Mazón per fals testimoni en la comissió d'investigació de la DANA al Congrés, basant-se en contradiccions amb la investigació judicial de Catarroja i missatges de WhatsApp del Govern valencià.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi amb participació de la Universitat de València revela que els dies més calorosos augmenten l’activitat física moderada entre adolescents, mentre que la pràctica d’exercici vigorós disminuïx.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi liderat per la Universitat de València constata que els dies més calorosos augmenta l’activitat física moderada en adolescents, mentre que les activitats més intenses disminuïxen.