Carlos Marín, cantant de IL Divo Divo, ingressat en l’uci de gravetat

 

Carlos Marín, el cantant d’IL Divo, de 53 anys, està en l’UCI de l’Hospital Manchester Royal, a Anglaterra. En estat de coma induït, Marín està hospitalitzat des del 8 de desembre, un dia després que la banda haguera de suspendre un acte.

El cantant Carlos Marín roman ingressat amb oxigen i intubat, en coma induït. El seu estat és de gravetat, segons informa el diari ‘El Español’, que afig que l’artista espanyol està baix estricta observació i l’espera dels pròxims passos que decidisca l’equip mèdic que el porta.

Tal com explica la promotora Primer Beat, que portava la seua actuació a la Corunya, l’artista es va començar a trobar malament fa uns dies. Però volia continuar la gira, pensant en una recuperació imminent. No obstant això, va ser el dimarts quan el seu mànager per a Europa el va informar que, per precaució, s’havia pres la decisió de cancel·lar els seus pròxims concerts, ajornant-los a l’estiu. L’endemà ingressava l’artista a l’hospital.

El passat 6 de desembre, Carlos Marín va compartir en Instagram les dos pròximes dates dels concerts d’IL Divo, a Dallas i Florida, als EUA, per al mes vinent de febrer.

 

«Desafortunadament, a causa d’una malaltia, les dates restants de la gira d’Il Divo el desembre de 2021 pel Regne Unit s’han posposat fins a desembre de 2022. Il Divo es disculpa profundament amb els seus fans, però espera tornar als escenaris en el nou any», assenyalaven en el seu compte de Twitter. «Es recomana als posseïdors d’entrades que les conserven, ja que seran vàlides per a les noves dates reprogramades».

L’endemà el grup tenia un concert en l’Hull Prima Arenas de Yorkshire que van suspendre a última hora. En un comunicat van explicar que un membre de la banda tenia un problema de salut però no van donar més detalls.

Ara s’ha sabut que Carlos Marín va ser ingressat a l’Hospital Manchester Royal l’endemà, el 8 de desembre.
Ja hi ha noves dates per als concerts cancel·lats d’IL Divo.

IL Divo ha hagut de suspendre tots els seus concerts a Anglaterra d’aquest mes de desembre fins a  2022. Els qui ja tingueren les entrades han de conservar-les perquè serviran per a les noves dates de l’any que ve.

Carlos Marín, Irs Bühler, David Miller i Sèbastien Izambrad tenien previstos concerts d’ací a final d’any a Portugal i a Galícia. El del 22 de desembre en Coruña s’ha posposat per al 15 de juliol de 2022.
Ningú d’IL Divo s’ha pronunciat ni ha donat detalls sobre la malaltia que Carlos Marín, ni el seu estat.

 

Últimes notícies

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.
FILMOTECA D'ESTIU