8.5 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Carlos Marín, cantant de IL Divo Divo, ingressat en l’uci de gravetat

 

Carlos Marín, el cantant d’IL Divo, de 53 anys, està en l’UCI de l’Hospital Manchester Royal, a Anglaterra. En estat de coma induït, Marín està hospitalitzat des del 8 de desembre, un dia després que la banda haguera de suspendre un acte.

El cantant Carlos Marín roman ingressat amb oxigen i intubat, en coma induït. El seu estat és de gravetat, segons informa el diari ‘El Español’, que afig que l’artista espanyol està baix estricta observació i l’espera dels pròxims passos que decidisca l’equip mèdic que el porta.

Tal com explica la promotora Primer Beat, que portava la seua actuació a la Corunya, l’artista es va començar a trobar malament fa uns dies. Però volia continuar la gira, pensant en una recuperació imminent. No obstant això, va ser el dimarts quan el seu mànager per a Europa el va informar que, per precaució, s’havia pres la decisió de cancel·lar els seus pròxims concerts, ajornant-los a l’estiu. L’endemà ingressava l’artista a l’hospital.

El passat 6 de desembre, Carlos Marín va compartir en Instagram les dos pròximes dates dels concerts d’IL Divo, a Dallas i Florida, als EUA, per al mes vinent de febrer.

 

«Desafortunadament, a causa d’una malaltia, les dates restants de la gira d’Il Divo el desembre de 2021 pel Regne Unit s’han posposat fins a desembre de 2022. Il Divo es disculpa profundament amb els seus fans, però espera tornar als escenaris en el nou any», assenyalaven en el seu compte de Twitter. «Es recomana als posseïdors d’entrades que les conserven, ja que seran vàlides per a les noves dates reprogramades».

L’endemà el grup tenia un concert en l’Hull Prima Arenas de Yorkshire que van suspendre a última hora. En un comunicat van explicar que un membre de la banda tenia un problema de salut però no van donar més detalls.

Ara s’ha sabut que Carlos Marín va ser ingressat a l’Hospital Manchester Royal l’endemà, el 8 de desembre.
Ja hi ha noves dates per als concerts cancel·lats d’IL Divo.

IL Divo ha hagut de suspendre tots els seus concerts a Anglaterra d’aquest mes de desembre fins a  2022. Els qui ja tingueren les entrades han de conservar-les perquè serviran per a les noves dates de l’any que ve.

Carlos Marín, Irs Bühler, David Miller i Sèbastien Izambrad tenien previstos concerts d’ací a final d’any a Portugal i a Galícia. El del 22 de desembre en Coruña s’ha posposat per al 15 de juliol de 2022.
Ningú d’IL Divo s’ha pronunciat ni ha donat detalls sobre la malaltia que Carlos Marín, ni el seu estat.

 

Últimes notícies

El Llevant tanca el fitxatge de Tay Abed fins a 2029

El Llevant incorpora a l'extrem esquerrà Tay Abed amb contracte fins a 2029 després d'un xicotet traspàs des del PSV. El jugador, de 21 anys i amb passaport espanyol, ja treballa als ordes de Luís Castro.

Mercadona ha iniciat la selecció de 400 treballadors per al seu nou buc en línia a Madrid

La cadena ha obert el procés per a contractar 400 persones en el seu nou magatzem dedicat al canal en línia en Vila de Vallecas. Les vacants, amb contracte indefinit i salaris des de 975 a 2.346 euros bruts, preveuen incorporació a l'estiu.

Desmantellen una macrofàbrica il·legal de tabac a Muro de Alcoy amb material per més de 3 milions

La Guàrdia Civil ha desmantellat una macrofàbrica il·legal de tabac a Muro de Alcoy amb material valorat en més de tres milions. Hi ha dos detinguts i 300.000 paquets intervinguts.

Pérez Llorca ha encapçalat un minut de silenci per la tragèdia de Adamuz en l’arrancada de Fitur

El president de la Generalitat ha guardat un minut de silenci per l'accident de Adamuz en l'inici de Fitur i ha firmat condols en l'expositor andalús.

Veïns de les platges de Sagunt denuncien abandó després dels danys de la borrasca Harry

L'Associació Veïnal de Almardà, Corint i Malva-rosa ha denunciat que la borrasca Harry ha deixat al descobert l'abandó institucional i l'erosió del nord de Sagunt. Reclamen defenses permanents, la licitació urgent del projecte de regeneració i un pla real de protecció costanera.

Catorze comunitats en avís per neu, pluja i vent; Galícia, en roig per ones de fins a 9 metres

Catorze comunitats estan en alerta per neu, pluja, vent, allaus i temporal marítim. Galícia activa el nivell roig per mala mar, i Astúries, Cantàbria i Balears passen a taronja.

Els maquinistes convoquen una vaga general ferroviària després dels accidents mortals d’Adamuz i Gelida

Semaf denuncia el deteriorament de la xarxa i exigeix garanties de seguretat després de la mort de tres maquinistes en 48 hores

Un descarrilament a Gelida deixa un mort i desenes de ferits a la línia R4 de Rodalies

El tren ha xocat contra un mur de contenció que s’ha desprès i ha caigut sobre la via