11.1 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Carlos Marín, cantant de IL Divo Divo, ingressat en l’uci de gravetat

 

Carlos Marín, el cantant d’IL Divo, de 53 anys, està en l’UCI de l’Hospital Manchester Royal, a Anglaterra. En estat de coma induït, Marín està hospitalitzat des del 8 de desembre, un dia després que la banda haguera de suspendre un acte.

El cantant Carlos Marín roman ingressat amb oxigen i intubat, en coma induït. El seu estat és de gravetat, segons informa el diari ‘El Español’, que afig que l’artista espanyol està baix estricta observació i l’espera dels pròxims passos que decidisca l’equip mèdic que el porta.

Tal com explica la promotora Primer Beat, que portava la seua actuació a la Corunya, l’artista es va començar a trobar malament fa uns dies. Però volia continuar la gira, pensant en una recuperació imminent. No obstant això, va ser el dimarts quan el seu mànager per a Europa el va informar que, per precaució, s’havia pres la decisió de cancel·lar els seus pròxims concerts, ajornant-los a l’estiu. L’endemà ingressava l’artista a l’hospital.

El passat 6 de desembre, Carlos Marín va compartir en Instagram les dos pròximes dates dels concerts d’IL Divo, a Dallas i Florida, als EUA, per al mes vinent de febrer.

 

«Desafortunadament, a causa d’una malaltia, les dates restants de la gira d’Il Divo el desembre de 2021 pel Regne Unit s’han posposat fins a desembre de 2022. Il Divo es disculpa profundament amb els seus fans, però espera tornar als escenaris en el nou any», assenyalaven en el seu compte de Twitter. «Es recomana als posseïdors d’entrades que les conserven, ja que seran vàlides per a les noves dates reprogramades».

L’endemà el grup tenia un concert en l’Hull Prima Arenas de Yorkshire que van suspendre a última hora. En un comunicat van explicar que un membre de la banda tenia un problema de salut però no van donar més detalls.

Ara s’ha sabut que Carlos Marín va ser ingressat a l’Hospital Manchester Royal l’endemà, el 8 de desembre.
Ja hi ha noves dates per als concerts cancel·lats d’IL Divo.

IL Divo ha hagut de suspendre tots els seus concerts a Anglaterra d’aquest mes de desembre fins a  2022. Els qui ja tingueren les entrades han de conservar-les perquè serviran per a les noves dates de l’any que ve.

Carlos Marín, Irs Bühler, David Miller i Sèbastien Izambrad tenien previstos concerts d’ací a final d’any a Portugal i a Galícia. El del 22 de desembre en Coruña s’ha posposat per al 15 de juliol de 2022.
Ningú d’IL Divo s’ha pronunciat ni ha donat detalls sobre la malaltia que Carlos Marín, ni el seu estat.

 

Últimes notícies

82-79: la defensa del Fenerbahçe frena al València malgrat el arreón final

El Fenerbahçe es va imposar 82-79 gràcies al seu defensa de canvis, que va col·lapsar al València. Jean Montero va forçar un final atapeït, però els tirs per a empatar no van entrar

Fenerbahçe 82-79 València: la defensa turca apaga la reacció final

Fenerbahçe es va imposar 82-79 a Istanbul gràcies a una defensa de canvis que va desactivar al València. Jean Montero va forçar un final igualat, però va faltar el triple.

La Diputació finança un nou trinquet a Bétera i la reforma del de la Pobla de Vallbona

La Diputació de València ha activat obres en dos trinquets amb 400.000 euros per a Bétera i 300.000 per a la Pobla de Vallbona dins del Pla de Trinquets. El pla suma huit milions per a modernitzar instal·lacions de pilota i atraure noves generacions.

Castelló inaugura la Supercopa d’Espanya femenina amb el Madrid-Atleti a les 19.15 i VAR a demanda

Castelló va presentar la fase final de la Supercopa femenina: Madrid-Atleti el dimarts i Barça-Athletic el dimecres, amb final el dissabte en Castalia. L'RFEF ha confirmat el retard de 15 minuts del primer dol i l'ús del FVS, un VAR a petició dels entrenadors.

Pérez destaca la seguretat com a motor per a atraure visitants a la província d’Alacant

Toni Pérez ha defés en l'I Fòrum Policia Local i Turisme que la seguretat impulsa l'elecció d'Alacant com a destí. Ha posat en valor a la Policia Local com a primer contacte del visitant.

112 Euskadi va saber d’almenys dos víctimes a les 21.05 del 29-O i va registrar 32 crides per la DANA a València

El 112 del País Basc va atendre 32 peticions d'auxili vinculades a les riuades en el sud de València els dies 29 i 30 d'octubre de 2024 i va tindre constància d'almenys #dos morts a les 21.05 del 29-O. La cronologia va ser remesa al Jutjat de Catarroja, que investiga la gestió de l'emergència.

Els Arts estrena Eugenio Oneguin amb la mirada introspectiva de Laurent Pelly

El Palau de les Arts estrenarà el 20 de gener Eugenio Oneguin de Txaikovski amb posada en escena introspectiva de Laurent Pelly i batuta de Timur Zangiev. El títol torna al repertori del coliseu quinze anys després amb un repartiment internacional i activitats paral·leles.

Gómez supedita la jornada de 35 hores en Sanitat al que acorde la Taula General

El conseller ha reiterat que Sanitat activarà la reducció quan la Taula General la fixe i ha defés un Estatut Marc 'nou i modern' amb criteris homogenis.