11.2 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

Carlos Marín, cantant de IL Divo Divo, ingressat en l’uci de gravetat

 

Carlos Marín, el cantant d’IL Divo, de 53 anys, està en l’UCI de l’Hospital Manchester Royal, a Anglaterra. En estat de coma induït, Marín està hospitalitzat des del 8 de desembre, un dia després que la banda haguera de suspendre un acte.

El cantant Carlos Marín roman ingressat amb oxigen i intubat, en coma induït. El seu estat és de gravetat, segons informa el diari ‘El Español’, que afig que l’artista espanyol està baix estricta observació i l’espera dels pròxims passos que decidisca l’equip mèdic que el porta.

Tal com explica la promotora Primer Beat, que portava la seua actuació a la Corunya, l’artista es va començar a trobar malament fa uns dies. Però volia continuar la gira, pensant en una recuperació imminent. No obstant això, va ser el dimarts quan el seu mànager per a Europa el va informar que, per precaució, s’havia pres la decisió de cancel·lar els seus pròxims concerts, ajornant-los a l’estiu. L’endemà ingressava l’artista a l’hospital.

El passat 6 de desembre, Carlos Marín va compartir en Instagram les dos pròximes dates dels concerts d’IL Divo, a Dallas i Florida, als EUA, per al mes vinent de febrer.

 

«Desafortunadament, a causa d’una malaltia, les dates restants de la gira d’Il Divo el desembre de 2021 pel Regne Unit s’han posposat fins a desembre de 2022. Il Divo es disculpa profundament amb els seus fans, però espera tornar als escenaris en el nou any», assenyalaven en el seu compte de Twitter. «Es recomana als posseïdors d’entrades que les conserven, ja que seran vàlides per a les noves dates reprogramades».

L’endemà el grup tenia un concert en l’Hull Prima Arenas de Yorkshire que van suspendre a última hora. En un comunicat van explicar que un membre de la banda tenia un problema de salut però no van donar més detalls.

Ara s’ha sabut que Carlos Marín va ser ingressat a l’Hospital Manchester Royal l’endemà, el 8 de desembre.
Ja hi ha noves dates per als concerts cancel·lats d’IL Divo.

IL Divo ha hagut de suspendre tots els seus concerts a Anglaterra d’aquest mes de desembre fins a  2022. Els qui ja tingueren les entrades han de conservar-les perquè serviran per a les noves dates de l’any que ve.

Carlos Marín, Irs Bühler, David Miller i Sèbastien Izambrad tenien previstos concerts d’ací a final d’any a Portugal i a Galícia. El del 22 de desembre en Coruña s’ha posposat per al 15 de juliol de 2022.
Ningú d’IL Divo s’ha pronunciat ni ha donat detalls sobre la malaltia que Carlos Marín, ni el seu estat.

 

Últimes notícies

La Fiscalia investiga al bisbe Munilla per declaracions sobre teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha incoat diligències per possible delicte d'odi o lesió a la dignitat després d'unes manifestacions del bisbe Josep Ignacio Munilla. La denúncia va partir de la plataforma El teu poble i el meu i el prelat nega haver atacat a col·lectius LGTBI.

Morant defén que la llibertat de Cerdán és una decisió jurídica i reivindica les mesures del PSOE

La ministra ha subratllat que l'eixida de presó de Santos Cerdán depén dels jutges, mentres el PSOE ha actuat de manera interna amb la seua expulsió i la petició de l'acta. També ha contraposat la resposta socialista amb la del PP a Almeria i ha reiterat la col·laboració amb la justícia.

Morant defén la ciència enfront dels negacionistes i destaca la reconstrucció després de la DANA

La ministra ha reivindicat la inversió en investigació i el paper de l'evidència abans, durant i després de la DANA, amb un homenatge a més de 200 professionals. A més, ha demanat un pacte d'Estat contra l'emergència climàtica.

Tellado dona per fet que PP i Vox anteposaran l’interés general en la Comunitat Valenciana

Miguel Tellado ha assegurat que PP i Vox tancaran en termini un acord en la Comunitat Valenciana i que anteposaran l'interés general al partidista. Ha situat la reconstrucció de la província de València després de la DANA com a prioritat del futur pacte.

València prova l’evacuació a la Torre i activa per primera vegada una alarma sonora

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre d'inundació a la Torre per a provar l'evacuació de persones vulnerables i un nou sistema d'avís sonor. Més d'un centenar de professionals han participat per a mesurar temps de resposta i coordinació.

Morant acusa a Feijóo i Abascal de ‘condemnar als valencians a repetir la història’

La líder dels socialistes valencians ha qüestionat que el PP plantege eleccions en totes les autonomies menys en la Comunitat Valenciana i ha rebutjat la candidatura de Juanfran Pérez Llorca, que vincula a un pacte amb la ultradreta.

L’Elx allibera el dijous les últimes mil entrades per a rebre al Reial Madrid

L'Elx posarà a la venda este dijous, des de les 11.00 i només en línia, les últimes mil localitats per al partit del diumenge (21.00) en el Martínez Valero. El ple està quasi assegurat i hi ha seients amb visibilitat reduïda.

El retrobament de Ferrer i Berdych com a capitans a l’Espanya-República Txeca

Espanya i República Txeca es mesuren a Bolonya per un lloc en semifinals, amb l'atractiu del dol en les banquetes entre David Ferrer i Tomas Berdych, exrivales amb 8-8.