Carlos Sobera, el malson de Jorge Javier que fa perillar el seu lloc de treball

Carlos Sobera ha protegit amb molta cura durant tots estos anys la seua vida privada, i és que el presentador és reticent a parlar sobre les seues intimitats. Feliçment casat des de fa sis anys amb la productora i advocada Patricia Santamarina, també ha passat per moments complicats.

 

I és que l’any 2019, ella sofria un vessament cerebral que gairebé li costa la vida. Carlos es va convertir durant este complicat tràngol en el seu màxim suport, ja que no es va allunyar d’ella en cap moment. De fet, el presentador no ha deixat celebrar la salut de la seua dona des d’aleshores. «És fantàstic celebrar-ho veient-la com està, tan pletòrica de salut», revelava Sobera deixant clar l’amor que sent per ella.

 

Tots dos se senten molt orgullosos de les seves filles, Arianna i Natalia, de 22 i 13 anys, de les quals el presentador es desfà en afalacs. De fet, la primera d’elles ha debutat al costat d’ell en l’estrena del seu nou programa ‘El precio justo’. Així, van demostrar la gran complicitat que existeix entre tots dos i la bona relació que tenen, arribant fins i tot a fer broma. «Ari, que té nuvi, es posa estos auriculars per a no escoltar-lo quan estan junts, veritat?», la picava el presentador.

 

Broma amb què ella responia amb una bescollada. «La veritat és que me’ls pose per a no escoltar-te a tu», afirmava entre riures la jove. I així es guanyava l’aplaudiment del públic. Carlos, que seguia disposat a llançar-li bromes a la seua fillastra, no dubtava a recriminar-li que no li hagués presentat el nuvi a la seua mare. Tanmateix, Arianna deixava molt clar que ara mateix no hi havia ningú ocupant el seu cor, encara que pretendents no han de faltar-li.

 

Professionalment, Carlos no pot queixar-se, ja que s’ha convertit en un dels fitxatges estrella de Mediaset, arribant a presentar diversos programes entre els quals es troben ‘Volverte a ver’, ‘First Dates’, ‘Supervivientes’, i ara també, ‘El precio justo’.

 

Rivalitat mediàtica amb Jorge Javier

De fet, Jorge Javier Vázquez, qui s’havia convertit en el xiquet bonic de la cadena, ha d’estar tremolant, ja que Carlos Sobera ha anat a poc a poc guanyant rellevància i convertint-se en un dels rostres preferits per l’audiència. Tant és així que el presentador de ‘Sálvame’, qui sembla haver quedat relegat al programa de cor i poc més.

 

En els últims mesos, cada vegada l’hem vist menys, i altres presentadors com Carlota Corredera o María Patiño semblen haver-li pres el protagonisme. Potser perquè els nombrosos enfrontaments que ha protagonitzat han acabat passant-li factura, i és que ja se sap que Jorge Javier no té pèls en la llengua.

 

A això s’hi suma que el seu tron en ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’, que fa poc es retirava d’antena després de més de quinze anys d’emissió, va ser un veritable fracàs gairebé des del principi. El que pretenia ser el salvavides del programa, va acabar enfonsant-lo per complet.

 

A més, acceptar ser tronista del programa de cites, també podria haver danyat seriosament la seua reputació, ja que l’hem vist en situacions compromeses i pronunciant-se sobre temes prou polèmics. Sens dubte, la carrera de Jorge Javier no és la mateixa que la de fa uns anys, quan la seua carrera arribava al punt més àlgid i no hi havia programa de Mediaset en el qual el presentador no estigués, inclòs ‘Gran Hermano’ i també tots els debats.

 

No obstant això, sembla que Jorge Javier mai ha acabat de guanyar-se l’afecte del públic tant com Carlos Sobera, qui, sens dubte, des dels seus temps en ‘¿Quién quiere ser millonario?’ ha despertat simpatia.

Això, sumat al fet que mai ha tingut por de mostrar les seues emocions, ja que fins i tot li hem vist plorar més d’una vegada amb les històries de ‘Volverte a ver’ l’han convertit en l’estrella televisiva que és hui dia.

Últimes notícies

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.

Luís Castro i Carlos Espí, els pilars de la salvació del Llevant

Luís Castro i Carlos Espí passen de quasi desconeguts a grans referents del Llevant després de firmar una remuntada històrica que assegura la permanència en Primera Divisió.