16.7 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Carlos Sobera, el malson de Jorge Javier que fa perillar el seu lloc de treball

Carlos Sobera ha protegit amb molta cura durant tots estos anys la seua vida privada, i és que el presentador és reticent a parlar sobre les seues intimitats. Feliçment casat des de fa sis anys amb la productora i advocada Patricia Santamarina, també ha passat per moments complicats.

 

I és que l’any 2019, ella sofria un vessament cerebral que gairebé li costa la vida. Carlos es va convertir durant este complicat tràngol en el seu màxim suport, ja que no es va allunyar d’ella en cap moment. De fet, el presentador no ha deixat celebrar la salut de la seua dona des d’aleshores. «És fantàstic celebrar-ho veient-la com està, tan pletòrica de salut», revelava Sobera deixant clar l’amor que sent per ella.

 

Tots dos se senten molt orgullosos de les seves filles, Arianna i Natalia, de 22 i 13 anys, de les quals el presentador es desfà en afalacs. De fet, la primera d’elles ha debutat al costat d’ell en l’estrena del seu nou programa ‘El precio justo’. Així, van demostrar la gran complicitat que existeix entre tots dos i la bona relació que tenen, arribant fins i tot a fer broma. «Ari, que té nuvi, es posa estos auriculars per a no escoltar-lo quan estan junts, veritat?», la picava el presentador.

 

Broma amb què ella responia amb una bescollada. «La veritat és que me’ls pose per a no escoltar-te a tu», afirmava entre riures la jove. I així es guanyava l’aplaudiment del públic. Carlos, que seguia disposat a llançar-li bromes a la seua fillastra, no dubtava a recriminar-li que no li hagués presentat el nuvi a la seua mare. Tanmateix, Arianna deixava molt clar que ara mateix no hi havia ningú ocupant el seu cor, encara que pretendents no han de faltar-li.

 

Professionalment, Carlos no pot queixar-se, ja que s’ha convertit en un dels fitxatges estrella de Mediaset, arribant a presentar diversos programes entre els quals es troben ‘Volverte a ver’, ‘First Dates’, ‘Supervivientes’, i ara també, ‘El precio justo’.

 

Rivalitat mediàtica amb Jorge Javier

De fet, Jorge Javier Vázquez, qui s’havia convertit en el xiquet bonic de la cadena, ha d’estar tremolant, ja que Carlos Sobera ha anat a poc a poc guanyant rellevància i convertint-se en un dels rostres preferits per l’audiència. Tant és així que el presentador de ‘Sálvame’, qui sembla haver quedat relegat al programa de cor i poc més.

 

En els últims mesos, cada vegada l’hem vist menys, i altres presentadors com Carlota Corredera o María Patiño semblen haver-li pres el protagonisme. Potser perquè els nombrosos enfrontaments que ha protagonitzat han acabat passant-li factura, i és que ja se sap que Jorge Javier no té pèls en la llengua.

 

A això s’hi suma que el seu tron en ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’, que fa poc es retirava d’antena després de més de quinze anys d’emissió, va ser un veritable fracàs gairebé des del principi. El que pretenia ser el salvavides del programa, va acabar enfonsant-lo per complet.

 

A més, acceptar ser tronista del programa de cites, també podria haver danyat seriosament la seua reputació, ja que l’hem vist en situacions compromeses i pronunciant-se sobre temes prou polèmics. Sens dubte, la carrera de Jorge Javier no és la mateixa que la de fa uns anys, quan la seua carrera arribava al punt més àlgid i no hi havia programa de Mediaset en el qual el presentador no estigués, inclòs ‘Gran Hermano’ i també tots els debats.

 

No obstant això, sembla que Jorge Javier mai ha acabat de guanyar-se l’afecte del públic tant com Carlos Sobera, qui, sens dubte, des dels seus temps en ‘¿Quién quiere ser millonario?’ ha despertat simpatia.

Això, sumat al fet que mai ha tingut por de mostrar les seues emocions, ja que fins i tot li hem vist plorar més d’una vegada amb les històries de ‘Volverte a ver’ l’han convertit en l’estrella televisiva que és hui dia.

Últimes notícies

La jutgessa de la dana cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La instructora de la causa sobre la gestió de la dana ha citat a tres escortes del llavors president Carlos Mazón per al 9 de febrer. També ha fixat les testificals d'Avelino Mascarell i de dos comandaments de la UME a inicis de març.

Els amos de Serra Gelada demanen executar la sentència que obliga a Benidorm a pagar 350 milions

Els propietaris del APR-7 de Serra Gelada han demanat l'execució de la sentència que obliga a Benidorm a pagar 350 milions, xifra que amb interessos ascendix a 352,6 milions. Reclamen execució immediata i alerten que la demora encarix el deute.

Carbonell admet pressió d’amfitrió i tractarà de trencar el malefici en la Copa

Enric Carbonell, director general del València Basket, va admetre la pressió extra de ser amfitrió en la Copa del Rei que es disputarà en el Roig Arena. Després del sorteig, l'equip va quedar aparellat amb el Joventut en quarts el dijous 19.

Els metges reprenen les protestes per a demanar jornada de 35 hores, topalls d’agenda i menys pacients

Els metges han représ concentracions davant la Conselleria de Sanitat per a exigir jornada de 35 hores de dilluns a divendres, topar agendes i limitar pacients. També demanen reforços en urgències i claredat en la productivitat variable.

Benavent sosté que els treballadors zombi eren altres i que ell sí que treballava

Marcos Benavent ha assegurat que no és un 'treballador zombi' i que 'clar que treballava' a l'inici del juí del cas Imelsa. S'enfronta a 6 anys i 6 mesos de presó, mentres les defenses discutixen nul·litats i prescripció.

Pérez Llorca i Barrachina han acordat reforçar la col·laboració per a l’aigua i la sanitat a Castelló

El president de la Generalitat i la presidenta de la Diputació han alineat prioritats per a accelerar el nou Hospital General, garantir el subministrament d'aigua i ordenar infraestructures. El full de ruta inclou incentius al sector ramader jove i la recatalogació de carreteres per a municipis xicotets.

El detingut per la mort del menor a Sueca passarà a disposició judicial el dimarts

L'home que es va entregar a Sueca per la mort d'un menor de 13 anys serà presentat davant el jutge el dimarts. L'autòpsia i totes les hipòtesis continuen obertes.

Camarero demana defendre a Europa el taulell de Castelló per a protegir l’ocupació

Susana Camarero ha reclamat al Govern que s'alie amb Castelló i defenga a Europa al sector tauleller davant la directiva d'emissions, pel seu impacte en costos, competitivitat i ocupació.