Carlos Sobera, el malson de Jorge Javier que fa perillar el seu lloc de treball

Carlos Sobera ha protegit amb molta cura durant tots estos anys la seua vida privada, i és que el presentador és reticent a parlar sobre les seues intimitats. Feliçment casat des de fa sis anys amb la productora i advocada Patricia Santamarina, també ha passat per moments complicats.

 

I és que l’any 2019, ella sofria un vessament cerebral que gairebé li costa la vida. Carlos es va convertir durant este complicat tràngol en el seu màxim suport, ja que no es va allunyar d’ella en cap moment. De fet, el presentador no ha deixat celebrar la salut de la seua dona des d’aleshores. «És fantàstic celebrar-ho veient-la com està, tan pletòrica de salut», revelava Sobera deixant clar l’amor que sent per ella.

 

Tots dos se senten molt orgullosos de les seves filles, Arianna i Natalia, de 22 i 13 anys, de les quals el presentador es desfà en afalacs. De fet, la primera d’elles ha debutat al costat d’ell en l’estrena del seu nou programa ‘El precio justo’. Així, van demostrar la gran complicitat que existeix entre tots dos i la bona relació que tenen, arribant fins i tot a fer broma. «Ari, que té nuvi, es posa estos auriculars per a no escoltar-lo quan estan junts, veritat?», la picava el presentador.

 

Broma amb què ella responia amb una bescollada. «La veritat és que me’ls pose per a no escoltar-te a tu», afirmava entre riures la jove. I així es guanyava l’aplaudiment del públic. Carlos, que seguia disposat a llançar-li bromes a la seua fillastra, no dubtava a recriminar-li que no li hagués presentat el nuvi a la seua mare. Tanmateix, Arianna deixava molt clar que ara mateix no hi havia ningú ocupant el seu cor, encara que pretendents no han de faltar-li.

 

Professionalment, Carlos no pot queixar-se, ja que s’ha convertit en un dels fitxatges estrella de Mediaset, arribant a presentar diversos programes entre els quals es troben ‘Volverte a ver’, ‘First Dates’, ‘Supervivientes’, i ara també, ‘El precio justo’.

 

Rivalitat mediàtica amb Jorge Javier

De fet, Jorge Javier Vázquez, qui s’havia convertit en el xiquet bonic de la cadena, ha d’estar tremolant, ja que Carlos Sobera ha anat a poc a poc guanyant rellevància i convertint-se en un dels rostres preferits per l’audiència. Tant és així que el presentador de ‘Sálvame’, qui sembla haver quedat relegat al programa de cor i poc més.

 

En els últims mesos, cada vegada l’hem vist menys, i altres presentadors com Carlota Corredera o María Patiño semblen haver-li pres el protagonisme. Potser perquè els nombrosos enfrontaments que ha protagonitzat han acabat passant-li factura, i és que ja se sap que Jorge Javier no té pèls en la llengua.

 

A això s’hi suma que el seu tron en ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’, que fa poc es retirava d’antena després de més de quinze anys d’emissió, va ser un veritable fracàs gairebé des del principi. El que pretenia ser el salvavides del programa, va acabar enfonsant-lo per complet.

 

A més, acceptar ser tronista del programa de cites, també podria haver danyat seriosament la seua reputació, ja que l’hem vist en situacions compromeses i pronunciant-se sobre temes prou polèmics. Sens dubte, la carrera de Jorge Javier no és la mateixa que la de fa uns anys, quan la seua carrera arribava al punt més àlgid i no hi havia programa de Mediaset en el qual el presentador no estigués, inclòs ‘Gran Hermano’ i també tots els debats.

 

No obstant això, sembla que Jorge Javier mai ha acabat de guanyar-se l’afecte del públic tant com Carlos Sobera, qui, sens dubte, des dels seus temps en ‘¿Quién quiere ser millonario?’ ha despertat simpatia.

Això, sumat al fet que mai ha tingut por de mostrar les seues emocions, ja que fins i tot li hem vist plorar més d’una vegada amb les històries de ‘Volverte a ver’ l’han convertit en l’estrella televisiva que és hui dia.

Últimes notícies

València repetirà com a seu de la Copa del Rei de voleibol en 2027

La Fonteta acollirà de nou la Copa del Rei de voleibol del 4 al 7 de febrer de 2027 i estrenarà la MiniCopa amb equips cadets a Sedaví.

Pérez Llorca promet resoldre el conflicte educatiu i defén que seguirà la negociació amb els docents

Pérez Llorca assegura que el Consell resoldrà el conflicte educatiu que ha derivat en una vaga indefinida del professorat i defén que el diàleg amb sindicats i comunitat educativa continuarà en els pròxims dies.

Les estreles que arriben a la Final Four de l’Eurolliga a Atenes

Vezenkov, Baldwin IV, Hezonja i Montero lideren a Olympiacos, Fenerbahce, Reial Madrid i València Basket en una Final Four marcada pel seu pes ofensiu i el seu impacte en la temporada.

Gemma Martínez serà la nova directora d’El Periódico a partir de l’1 de juny

Premsa Ibèrica nomena a Gemma Martínez nova directora d'El Periódico a partir de l'1 de juny, en substitució d'Albert Sáez, i reforça així la seua aposta pel projecte digital i editorial del diari.

El València Basket perseguix a Atenes el seu gran somni europeu sense pressió i amb estil propi

El València Basket encara la Final Four de l'Eurolliga a Atenes com un repte històric, amb un joc recognoscible, poc pes de la pressió i sense tot just experiència en esta fase.

València Basket i Reial Madrid afronten en l’Eurolliga el seu sèptim dol de la temporada

València Basket i Reial Madrid es mesuren a Atenes en les semifinals de la Final a Quatre de l'Eurolliga, en el qual serà el seu sèptim enfrontament del curs, amb un balanç de 4-2 a favor del conjunt blanc.

Bernabé insta el Consell a escoltar el professorat en plena vaga educativa indefinida

Pilar Bernabé acusa el Consell de governar en contra de la ciutadania i li exigix que atenga les demandes del professorat en vaga, al qual atribuïx la defensa de l'educació pública i la igualtat de l'alumnat.

Llull afronta la seua onzena Final a Quatre amb l’opció d’un pòquer històric amb el Reial Madrid

Sergio Llull disputa la seua onzena Final a Quatre de l'Eurolliga amb l'objectiu de conquistar el seu quart títol amb el Reial Madrid i batre diversos rècords individuals.