Carlos Sobera, el malson de Jorge Javier que fa perillar el seu lloc de treball

Carlos Sobera ha protegit amb molta cura durant tots estos anys la seua vida privada, i és que el presentador és reticent a parlar sobre les seues intimitats. Feliçment casat des de fa sis anys amb la productora i advocada Patricia Santamarina, també ha passat per moments complicats.

 

I és que l’any 2019, ella sofria un vessament cerebral que gairebé li costa la vida. Carlos es va convertir durant este complicat tràngol en el seu màxim suport, ja que no es va allunyar d’ella en cap moment. De fet, el presentador no ha deixat celebrar la salut de la seua dona des d’aleshores. «És fantàstic celebrar-ho veient-la com està, tan pletòrica de salut», revelava Sobera deixant clar l’amor que sent per ella.

 

Tots dos se senten molt orgullosos de les seves filles, Arianna i Natalia, de 22 i 13 anys, de les quals el presentador es desfà en afalacs. De fet, la primera d’elles ha debutat al costat d’ell en l’estrena del seu nou programa ‘El precio justo’. Així, van demostrar la gran complicitat que existeix entre tots dos i la bona relació que tenen, arribant fins i tot a fer broma. «Ari, que té nuvi, es posa estos auriculars per a no escoltar-lo quan estan junts, veritat?», la picava el presentador.

 

Broma amb què ella responia amb una bescollada. «La veritat és que me’ls pose per a no escoltar-te a tu», afirmava entre riures la jove. I així es guanyava l’aplaudiment del públic. Carlos, que seguia disposat a llançar-li bromes a la seua fillastra, no dubtava a recriminar-li que no li hagués presentat el nuvi a la seua mare. Tanmateix, Arianna deixava molt clar que ara mateix no hi havia ningú ocupant el seu cor, encara que pretendents no han de faltar-li.

 

Professionalment, Carlos no pot queixar-se, ja que s’ha convertit en un dels fitxatges estrella de Mediaset, arribant a presentar diversos programes entre els quals es troben ‘Volverte a ver’, ‘First Dates’, ‘Supervivientes’, i ara també, ‘El precio justo’.

 

Rivalitat mediàtica amb Jorge Javier

De fet, Jorge Javier Vázquez, qui s’havia convertit en el xiquet bonic de la cadena, ha d’estar tremolant, ja que Carlos Sobera ha anat a poc a poc guanyant rellevància i convertint-se en un dels rostres preferits per l’audiència. Tant és així que el presentador de ‘Sálvame’, qui sembla haver quedat relegat al programa de cor i poc més.

 

En els últims mesos, cada vegada l’hem vist menys, i altres presentadors com Carlota Corredera o María Patiño semblen haver-li pres el protagonisme. Potser perquè els nombrosos enfrontaments que ha protagonitzat han acabat passant-li factura, i és que ja se sap que Jorge Javier no té pèls en la llengua.

 

A això s’hi suma que el seu tron en ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’, que fa poc es retirava d’antena després de més de quinze anys d’emissió, va ser un veritable fracàs gairebé des del principi. El que pretenia ser el salvavides del programa, va acabar enfonsant-lo per complet.

 

A més, acceptar ser tronista del programa de cites, també podria haver danyat seriosament la seua reputació, ja que l’hem vist en situacions compromeses i pronunciant-se sobre temes prou polèmics. Sens dubte, la carrera de Jorge Javier no és la mateixa que la de fa uns anys, quan la seua carrera arribava al punt més àlgid i no hi havia programa de Mediaset en el qual el presentador no estigués, inclòs ‘Gran Hermano’ i també tots els debats.

 

No obstant això, sembla que Jorge Javier mai ha acabat de guanyar-se l’afecte del públic tant com Carlos Sobera, qui, sens dubte, des dels seus temps en ‘¿Quién quiere ser millonario?’ ha despertat simpatia.

Això, sumat al fet que mai ha tingut por de mostrar les seues emocions, ja que fins i tot li hem vist plorar més d’una vegada amb les històries de ‘Volverte a ver’ l’han convertit en l’estrella televisiva que és hui dia.

Últimes notícies

La UCI de l’Hospital Sant Joan d’Alacant estrena monitorització avançada per al pacient crític

La UCI de l’Hospital Universitari Sant Joan d’Alacant ha incorporat un sistema de monitorització avançada amb 16 punts i alarmes personalitzades que permet detectar abans complicacions en pacients crítics i millorar-ne la seguretat.

Risc extrem d’incendis diumenge a la Comunitat Valenciana i tempestes seques a Alacant

El nivell roig de risc d’incendis forestals s’ha activat per a diumenge a tota la Comunitat Valenciana i es preveuen possibles tempestes seques a la província d’Alacant.

Sánchez demana màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló

Pedro Sánchez ha fet una crida a la màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló i ha traslladat el seu suport als veïns desallotjats, remarcant que la seua seguretat és la prioritat.

Alcen el confinament a Serra d’en Galceran després de millorar l’incendi

El Centre d'Emergències de la Generalitat ha alçat el confinament a Serra d'en Galceran després de la millora de l'incendi forestal, mentre els esforços se centren ara en el foc de Tírig, declarat en situació operativa nivell 2.

L’eclipsi solar arribarà amb molta calor i núvols al nord i a l’est

L’eclipsi total del 12 d’agost es veurà amb molta calor a tot l’Estat i amb risc de núvols al nord, a l’est i en alguns litorals, cosa que pot dificultar l’observació en punts com València.

Espanya amplia a set aeroports els controls a viatgers procedents d’Itàlia

Espanya ha ampliat a set aeroports els controls fronterers aleatoris a viatgers procedents d’Itàlia, tant en trànsit aeri com marítim.

Mor una dona i tres persones ferides en un xoc a la N-332 entre Benissa i Dénia

Una dona ha mort i tres persones més han resultat ferides en un accident de trànsit a la N-332 entre Benissa i Dénia, en què s’han vist implicats dos turismes. El sinistre s’ha comunicat a les 11.50 hores i els servicis d’emergència continuen treballant en la zona.

Decàleg de València per a vore l’eclipsi solar amb seguretat des de casa o la platja

L’Ajuntament de València ha difós un decàleg per a seguir l’eclipsi solar del dimecres 12 d’agost amb màxima seguretat, prioritzant la visió des de casa i regulant l’accés a la Malva-rosa.
FILMOTECA D'ESTIU