13.9 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

Carlos Sobera, el malson de Jorge Javier que fa perillar el seu lloc de treball

Carlos Sobera ha protegit amb molta cura durant tots estos anys la seua vida privada, i és que el presentador és reticent a parlar sobre les seues intimitats. Feliçment casat des de fa sis anys amb la productora i advocada Patricia Santamarina, també ha passat per moments complicats.

 

I és que l’any 2019, ella sofria un vessament cerebral que gairebé li costa la vida. Carlos es va convertir durant este complicat tràngol en el seu màxim suport, ja que no es va allunyar d’ella en cap moment. De fet, el presentador no ha deixat celebrar la salut de la seua dona des d’aleshores. «És fantàstic celebrar-ho veient-la com està, tan pletòrica de salut», revelava Sobera deixant clar l’amor que sent per ella.

 

Tots dos se senten molt orgullosos de les seves filles, Arianna i Natalia, de 22 i 13 anys, de les quals el presentador es desfà en afalacs. De fet, la primera d’elles ha debutat al costat d’ell en l’estrena del seu nou programa ‘El precio justo’. Així, van demostrar la gran complicitat que existeix entre tots dos i la bona relació que tenen, arribant fins i tot a fer broma. «Ari, que té nuvi, es posa estos auriculars per a no escoltar-lo quan estan junts, veritat?», la picava el presentador.

 

Broma amb què ella responia amb una bescollada. «La veritat és que me’ls pose per a no escoltar-te a tu», afirmava entre riures la jove. I així es guanyava l’aplaudiment del públic. Carlos, que seguia disposat a llançar-li bromes a la seua fillastra, no dubtava a recriminar-li que no li hagués presentat el nuvi a la seua mare. Tanmateix, Arianna deixava molt clar que ara mateix no hi havia ningú ocupant el seu cor, encara que pretendents no han de faltar-li.

 

Professionalment, Carlos no pot queixar-se, ja que s’ha convertit en un dels fitxatges estrella de Mediaset, arribant a presentar diversos programes entre els quals es troben ‘Volverte a ver’, ‘First Dates’, ‘Supervivientes’, i ara també, ‘El precio justo’.

 

Rivalitat mediàtica amb Jorge Javier

De fet, Jorge Javier Vázquez, qui s’havia convertit en el xiquet bonic de la cadena, ha d’estar tremolant, ja que Carlos Sobera ha anat a poc a poc guanyant rellevància i convertint-se en un dels rostres preferits per l’audiència. Tant és així que el presentador de ‘Sálvame’, qui sembla haver quedat relegat al programa de cor i poc més.

 

En els últims mesos, cada vegada l’hem vist menys, i altres presentadors com Carlota Corredera o María Patiño semblen haver-li pres el protagonisme. Potser perquè els nombrosos enfrontaments que ha protagonitzat han acabat passant-li factura, i és que ja se sap que Jorge Javier no té pèls en la llengua.

 

A això s’hi suma que el seu tron en ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’, que fa poc es retirava d’antena després de més de quinze anys d’emissió, va ser un veritable fracàs gairebé des del principi. El que pretenia ser el salvavides del programa, va acabar enfonsant-lo per complet.

 

A més, acceptar ser tronista del programa de cites, també podria haver danyat seriosament la seua reputació, ja que l’hem vist en situacions compromeses i pronunciant-se sobre temes prou polèmics. Sens dubte, la carrera de Jorge Javier no és la mateixa que la de fa uns anys, quan la seua carrera arribava al punt més àlgid i no hi havia programa de Mediaset en el qual el presentador no estigués, inclòs ‘Gran Hermano’ i també tots els debats.

 

No obstant això, sembla que Jorge Javier mai ha acabat de guanyar-se l’afecte del públic tant com Carlos Sobera, qui, sens dubte, des dels seus temps en ‘¿Quién quiere ser millonario?’ ha despertat simpatia.

Això, sumat al fet que mai ha tingut por de mostrar les seues emocions, ja que fins i tot li hem vist plorar més d’una vegada amb les històries de ‘Volverte a ver’ l’han convertit en l’estrella televisiva que és hui dia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alerta roja a Castelló: Emergències emet un nou avís per ratxes de més de 140 km/h

La Generalitat ha emés un nou avís especial i s'ha activat l'alerta roja per vent en tota la província de Castelló, amb risc extrem. Des de la mitjanit i durant el dissabte s'esperen ratxes que poden superar els 140 km/h i fenòmens costaners en el litoral.

Morant acusa a Pérez Llorca d’encobrir assetjadors i li retrau el cas de l’alcalde de Jérica

La líder del PSPV-PSOE ha sostingut que Pérez Llorca encobrix als assetjadors i no ha demanat l'acta ni reprovat a l'alcalde de Jérica. També ha estés les seues crítiques a Alacant i a Mazón.

L’alerta per vent tanca parcs i suspén mercats i Carnestoltes en la Comunitat Valenciana

Els avisos taronja i roig per ratxes fortes per al dissabte han provocat tancaments preventius i la cancel·lació de mercats i actes de Carnestoltes en diverses ciutats.

La FFCV suspén tots els partits del dissabte en la Comunitat per vent

La FFCV ha informat de la suspensió de tots els partits de futbol i futbol sala del dissabte 14 de febrer per les alertes d'AEMET per vent. La federació també revisarà possibles tancaments municipals que afecten la vesprada del divendres i al diumenge.

Dos detinguts a Castelló per adhesius racistes en comerços de magrebins

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens i investigat a un altre a Borriana per col·locar adhesius amb lemes racistes en comerços de magrebins. Després d'analitzar denúncies similars, els jutjats de Vila-real han decretat la llibertat amb càrrecs per als arrestats.

Alerta roja a Castelló per ratxes de més de 140 km/h i avís especial d’Emergències

Emergències ha emés un avís especial per temporal de vent amb alerta roja en tota la província de Castelló. El dissabte es preveuen ratxes que poden superar els 140 km/h i es demana extremar la precaució, també en actes de Carnestoltes.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi de l’Arenal

Autoritats i veïns han guardat un minut de silenci després de l'incendi en un bloc de l'Arenal que va deixar dos morts i desenes de desallotjats. L'ajuntament ha decretat dol oficial i ha activat suport als afectats.

Desarticulada una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats: 10 detinguts i 17 investigats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que traficava internacionalment amb gasos fluorats, amb 10 detinguts i 17 investigats en deu províncies. El grup introduïa material des de la Xina a través del Marroc i Turquia, va comercialitzar més de 15 tones i va evitar quotes i impostos per uns 500.000 euros.