Carlota Corredera: No aconseguiran silenciar-me

Carlota Corredera està travessant una de les etapes més complicades de la seua vida. I és que el seu defensa a ultrança de Rocío Carrasco l’ha convertit en objecte de crítiques per part de l’audiència.

No obstant això, la presentadora no s’ha deixat véncer en cap moment. «Ha estat un any molt complicat perquè presentar el documental de Rocío i posicionar-me amb ella perquè evidentment ha eixit molta gent de les cavernes«, reconeixia.

«Però jo estic molt forta. Jo sóc una persona molt forta i jo tinc un compromís molt clar i anem, això és el que em dóna energia».

Malgrat això, Corredera reconeixia que tota la situació li estava passant factura. «Que hi ha un desgast és obvi, l’he compartit i no m’importa compartir-lo«.

«És dur estar en primera fila i donar la cara, però ho tinc clar i no faré ni un pas enrere«, assegurava.

A més, per a tots aquells que l’han titllat de ‘dictadora‘ i ‘generala‘ que no permet que ningú opine diferent d’ella, la presentadora ho deixava molt clar: «A mi m’agrada molt manar, però per descomptat no em considere en absolut dictadora, no?«, assenyalava.

«Jo el que sí, per descomptat, el meu compromís és amb els drets humans«, remarcava. «Com a periodista tenim la responsabilitat de quan diem coses en el programa, els missatges que arriben siguen missatges per a mi molt clars i contundents i per a mi això és l’important».

Carlota Corredera respon als seus detractors

Recentment, Carlota acudia a una cita molt especial, els ‘Premios Chicote‘, on ha estat guardonada.

Allí ha coincidit amb altres rostres coneguts com a María Jiménez, Eugenia Martínez de Irujo, Marta Sánchez, Sandra Barneda, Nagore Robles o Belén Esteban.

«Estic molt agraïda i molt contenta perquè a la meua filla li farà molta il·lusió tenir-ho. Este premi és per al meu marit Carlos», s’ha pronunciat després de rebre el premi.

A més, la gallega també s’ha desfet en afalacs cap al seu marit i pare de la seua filla: «Ell és este company que qualsevol dona heterosexual voldria tenir al seu costat. És un home meravellós, és un gran company«.

«La meua fortalesa, la meua seguretat, la meua tot… El que jo mostre i aparente té molt a veure que quan arribe a casa, hi ha una persona que em comprén i sempre m’abrigalla. Per a mi l’èxit personal és el més important», són les boniques paraules que li ha dedicat.

Davant les circumstàncies viscudes en estos últims mesos, on molts han arribat a culpar-la de la baixada d’audiència de ‘Sálvame‘, Carlota assegura haver sofert un gran desgast emocional.

Recomana que tots vagen a teràpia

Tant, que fins i tot ha necessitat assistir a teràpia. «Vaig començar a anar fa un any perquè sentia que tenia un desgast emocional molt fort. Recomane a tothom que tots vegen a teràpia«, compartia amb la seua audiència.

Missatge per als seus detractors

I Corredera també ha volgut manar-li un missatge molt directe als seus detractors. «El que he detectat és que el que interessa és silenciar-me, però no ho aconseguiran. Tinc el suport dels meus caps«, afirma categòric.

«Vosaltres us imagineu que algú perd el seu lloc de treball per ser feminista?«, s’ha preguntat després dels atacs rebuts.

Una persona molt forta

«S’està donant pàbul a coses que són insostenibles i tot per defensar els drets de les dones«, ha remarcat. Malgrat això, Carlota ha demostrat ser una persona molt forta.

I és que ella no es penedeix de res, molt menys d’haver donat validesa i credibilitat en tot moment al relat de Carrasco.

L’audiència ha condemnat

Alguna cosa que l’audiència ha condemnat, ja que molts assenyalen que des de ‘Sálvame’ han jutjat injustament a Antonio David, vulnerant la seua presumpció d’innocència.

Últimes notícies

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.

Localitzen el cadàver d’un home de 70 anys en un socavó d’un descampat en obres a València

Han trobat el cos sense vida d’un home d’uns 70 anys en un socavó d’un descampat en obres entre l’Hospital La Fe i la rotonda dels Anzuelos, a València. La Policia Nacional investiga el cas i, de moment, no veu indicis de criminalitat a l’espera de l’autòpsia.

El Elche potencia la franja verda en la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027

L’Elche ha presentat la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027, amb la franja verda més protagonista sobre el fons blanc i detalls en negre en coll i mànigues.

Dispositiu policial reforçat a la Comunitat Valenciana per a la final del Mundial entre Espanya i Argentina

La Delegació del Govern ha anunciat un desplegament reforçat de Policia Nacional i Guàrdia Civil en les principals ciutats valencianes durant la final del Mundial entre Espanya i Argentina d’este diumenge, tant en les retransmissions públiques com en les possibles celebracions.

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.