Carlota Corredera: No aconseguiran silenciar-me

Carlota Corredera està travessant una de les etapes més complicades de la seua vida. I és que el seu defensa a ultrança de Rocío Carrasco l’ha convertit en objecte de crítiques per part de l’audiència.

No obstant això, la presentadora no s’ha deixat véncer en cap moment. «Ha estat un any molt complicat perquè presentar el documental de Rocío i posicionar-me amb ella perquè evidentment ha eixit molta gent de les cavernes«, reconeixia.

«Però jo estic molt forta. Jo sóc una persona molt forta i jo tinc un compromís molt clar i anem, això és el que em dóna energia».

Malgrat això, Corredera reconeixia que tota la situació li estava passant factura. «Que hi ha un desgast és obvi, l’he compartit i no m’importa compartir-lo«.

«És dur estar en primera fila i donar la cara, però ho tinc clar i no faré ni un pas enrere«, assegurava.

A més, per a tots aquells que l’han titllat de ‘dictadora‘ i ‘generala‘ que no permet que ningú opine diferent d’ella, la presentadora ho deixava molt clar: «A mi m’agrada molt manar, però per descomptat no em considere en absolut dictadora, no?«, assenyalava.

«Jo el que sí, per descomptat, el meu compromís és amb els drets humans«, remarcava. «Com a periodista tenim la responsabilitat de quan diem coses en el programa, els missatges que arriben siguen missatges per a mi molt clars i contundents i per a mi això és l’important».

Carlota Corredera respon als seus detractors

Recentment, Carlota acudia a una cita molt especial, els ‘Premios Chicote‘, on ha estat guardonada.

Allí ha coincidit amb altres rostres coneguts com a María Jiménez, Eugenia Martínez de Irujo, Marta Sánchez, Sandra Barneda, Nagore Robles o Belén Esteban.

«Estic molt agraïda i molt contenta perquè a la meua filla li farà molta il·lusió tenir-ho. Este premi és per al meu marit Carlos», s’ha pronunciat després de rebre el premi.

A més, la gallega també s’ha desfet en afalacs cap al seu marit i pare de la seua filla: «Ell és este company que qualsevol dona heterosexual voldria tenir al seu costat. És un home meravellós, és un gran company«.

«La meua fortalesa, la meua seguretat, la meua tot… El que jo mostre i aparente té molt a veure que quan arribe a casa, hi ha una persona que em comprén i sempre m’abrigalla. Per a mi l’èxit personal és el més important», són les boniques paraules que li ha dedicat.

Davant les circumstàncies viscudes en estos últims mesos, on molts han arribat a culpar-la de la baixada d’audiència de ‘Sálvame‘, Carlota assegura haver sofert un gran desgast emocional.

Recomana que tots vagen a teràpia

Tant, que fins i tot ha necessitat assistir a teràpia. «Vaig començar a anar fa un any perquè sentia que tenia un desgast emocional molt fort. Recomane a tothom que tots vegen a teràpia«, compartia amb la seua audiència.

Missatge per als seus detractors

I Corredera també ha volgut manar-li un missatge molt directe als seus detractors. «El que he detectat és que el que interessa és silenciar-me, però no ho aconseguiran. Tinc el suport dels meus caps«, afirma categòric.

«Vosaltres us imagineu que algú perd el seu lloc de treball per ser feminista?«, s’ha preguntat després dels atacs rebuts.

Una persona molt forta

«S’està donant pàbul a coses que són insostenibles i tot per defensar els drets de les dones«, ha remarcat. Malgrat això, Carlota ha demostrat ser una persona molt forta.

I és que ella no es penedeix de res, molt menys d’haver donat validesa i credibilitat en tot moment al relat de Carrasco.

L’audiència ha condemnat

Alguna cosa que l’audiència ha condemnat, ja que molts assenyalen que des de ‘Sálvame’ han jutjat injustament a Antonio David, vulnerant la seua presumpció d’innocència.

Últimes notícies

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Un banc de meduses obliga a extremar les precaucions a la platja de la Goleta

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta, a Tavernes de la Valldigna, i ha obligat a hissar bandera groga i avís específic de meduses.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.

Mafalda Cardenal deixa arrere el desamor: ara compon des de la felicitat

La cantant alacantina Mafalda Cardenal admet que ja no pot escriure des del desamor, celebra una nova etapa vital i artística marcada per lamor i repassa el boom de Tu fan i els seus somnis de col·laboració.

Sis motoristes detinguts a Torrent per conducció temerària en grup a l’A-7

La Guàrdia Civil ha detingut sis motoristes, dos menors, que circulaven de forma temerària en un grup d’unes 25 motocicletes per l’A-7 a l’altura de Torrent i la CV-35, i investiga possibles nous implicats.