Carlota Corredera: No aconseguiran silenciar-me

Carlota Corredera està travessant una de les etapes més complicades de la seua vida. I és que el seu defensa a ultrança de Rocío Carrasco l’ha convertit en objecte de crítiques per part de l’audiència.

No obstant això, la presentadora no s’ha deixat véncer en cap moment. «Ha estat un any molt complicat perquè presentar el documental de Rocío i posicionar-me amb ella perquè evidentment ha eixit molta gent de les cavernes«, reconeixia.

«Però jo estic molt forta. Jo sóc una persona molt forta i jo tinc un compromís molt clar i anem, això és el que em dóna energia».

Malgrat això, Corredera reconeixia que tota la situació li estava passant factura. «Que hi ha un desgast és obvi, l’he compartit i no m’importa compartir-lo«.

«És dur estar en primera fila i donar la cara, però ho tinc clar i no faré ni un pas enrere«, assegurava.

A més, per a tots aquells que l’han titllat de ‘dictadora‘ i ‘generala‘ que no permet que ningú opine diferent d’ella, la presentadora ho deixava molt clar: «A mi m’agrada molt manar, però per descomptat no em considere en absolut dictadora, no?«, assenyalava.

«Jo el que sí, per descomptat, el meu compromís és amb els drets humans«, remarcava. «Com a periodista tenim la responsabilitat de quan diem coses en el programa, els missatges que arriben siguen missatges per a mi molt clars i contundents i per a mi això és l’important».

Carlota Corredera respon als seus detractors

Recentment, Carlota acudia a una cita molt especial, els ‘Premios Chicote‘, on ha estat guardonada.

Allí ha coincidit amb altres rostres coneguts com a María Jiménez, Eugenia Martínez de Irujo, Marta Sánchez, Sandra Barneda, Nagore Robles o Belén Esteban.

«Estic molt agraïda i molt contenta perquè a la meua filla li farà molta il·lusió tenir-ho. Este premi és per al meu marit Carlos», s’ha pronunciat després de rebre el premi.

A més, la gallega també s’ha desfet en afalacs cap al seu marit i pare de la seua filla: «Ell és este company que qualsevol dona heterosexual voldria tenir al seu costat. És un home meravellós, és un gran company«.

«La meua fortalesa, la meua seguretat, la meua tot… El que jo mostre i aparente té molt a veure que quan arribe a casa, hi ha una persona que em comprén i sempre m’abrigalla. Per a mi l’èxit personal és el més important», són les boniques paraules que li ha dedicat.

Davant les circumstàncies viscudes en estos últims mesos, on molts han arribat a culpar-la de la baixada d’audiència de ‘Sálvame‘, Carlota assegura haver sofert un gran desgast emocional.

Recomana que tots vagen a teràpia

Tant, que fins i tot ha necessitat assistir a teràpia. «Vaig començar a anar fa un any perquè sentia que tenia un desgast emocional molt fort. Recomane a tothom que tots vegen a teràpia«, compartia amb la seua audiència.

Missatge per als seus detractors

I Corredera també ha volgut manar-li un missatge molt directe als seus detractors. «El que he detectat és que el que interessa és silenciar-me, però no ho aconseguiran. Tinc el suport dels meus caps«, afirma categòric.

«Vosaltres us imagineu que algú perd el seu lloc de treball per ser feminista?«, s’ha preguntat després dels atacs rebuts.

Una persona molt forta

«S’està donant pàbul a coses que són insostenibles i tot per defensar els drets de les dones«, ha remarcat. Malgrat això, Carlota ha demostrat ser una persona molt forta.

I és que ella no es penedeix de res, molt menys d’haver donat validesa i credibilitat en tot moment al relat de Carrasco.

L’audiència ha condemnat

Alguna cosa que l’audiència ha condemnat, ja que molts assenyalen que des de ‘Sálvame’ han jutjat injustament a Antonio David, vulnerant la seua presumpció d’innocència.

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.