11.9 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Carlota Corredera: No aconseguiran silenciar-me

Carlota Corredera està travessant una de les etapes més complicades de la seua vida. I és que el seu defensa a ultrança de Rocío Carrasco l’ha convertit en objecte de crítiques per part de l’audiència.

No obstant això, la presentadora no s’ha deixat véncer en cap moment. “Ha estat un any molt complicat perquè presentar el documental de Rocío i posicionar-me amb ella perquè evidentment ha eixit molta gent de les cavernes“, reconeixia.

“Però jo estic molt forta. Jo sóc una persona molt forta i jo tinc un compromís molt clar i anem, això és el que em dóna energia”.

Malgrat això, Corredera reconeixia que tota la situació li estava passant factura. “Que hi ha un desgast és obvi, l’he compartit i no m’importa compartir-lo“.

És dur estar en primera fila i donar la cara, però ho tinc clar i no faré ni un pas enrere“, assegurava.

A més, per a tots aquells que l’han titllat de ‘dictadora‘ i ‘generala‘ que no permet que ningú opine diferent d’ella, la presentadora ho deixava molt clar: “A mi m’agrada molt manar, però per descomptat no em considere en absolut dictadora, no?“, assenyalava.

“Jo el que sí, per descomptat, el meu compromís és amb els drets humans“, remarcava. “Com a periodista tenim la responsabilitat de quan diem coses en el programa, els missatges que arriben siguen missatges per a mi molt clars i contundents i per a mi això és l’important”.

Carlota Corredera respon als seus detractors

Recentment, Carlota acudia a una cita molt especial, els ‘Premios Chicote‘, on ha estat guardonada.

Allí ha coincidit amb altres rostres coneguts com a María Jiménez, Eugenia Martínez de Irujo, Marta Sánchez, Sandra Barneda, Nagore Robles o Belén Esteban.

“Estic molt agraïda i molt contenta perquè a la meua filla li farà molta il·lusió tenir-ho. Este premi és per al meu marit Carlos”, s’ha pronunciat després de rebre el premi.

A més, la gallega també s’ha desfet en afalacs cap al seu marit i pare de la seua filla: “Ell és este company que qualsevol dona heterosexual voldria tenir al seu costat. És un home meravellós, és un gran company“.

“La meua fortalesa, la meua seguretat, la meua tot… El que jo mostre i aparente té molt a veure que quan arribe a casa, hi ha una persona que em comprén i sempre m’abrigalla. Per a mi l’èxit personal és el més important”, són les boniques paraules que li ha dedicat.

Davant les circumstàncies viscudes en estos últims mesos, on molts han arribat a culpar-la de la baixada d’audiència de ‘Sálvame‘, Carlota assegura haver sofert un gran desgast emocional.

Recomana que tots vagen a teràpia

Tant, que fins i tot ha necessitat assistir a teràpia. “Vaig començar a anar fa un any perquè sentia que tenia un desgast emocional molt fort. Recomane a tothom que tots vegen a teràpia“, compartia amb la seua audiència.

Missatge per als seus detractors

I Corredera també ha volgut manar-li un missatge molt directe als seus detractors. “El que he detectat és que el que interessa és silenciar-me, però no ho aconseguiran. Tinc el suport dels meus caps“, afirma categòric.

Vosaltres us imagineu que algú perd el seu lloc de treball per ser feminista?“, s’ha preguntat després dels atacs rebuts.

Una persona molt forta

S’està donant pàbul a coses que són insostenibles i tot per defensar els drets de les dones“, ha remarcat. Malgrat això, Carlota ha demostrat ser una persona molt forta.

I és que ella no es penedeix de res, molt menys d’haver donat validesa i credibilitat en tot moment al relat de Carrasco.

L’audiència ha condemnat

Alguna cosa que l’audiència ha condemnat, ja que molts assenyalen que des de ‘Sálvame’ han jutjat injustament a Antonio David, vulnerant la seua presumpció d’innocència.

Últimes notícies

82-79: la defensa del Fenerbahçe frena al València malgrat el arreón final

El Fenerbahçe es va imposar 82-79 gràcies al seu defensa de canvis, que va col·lapsar al València. Jean Montero va forçar un final atapeït, però els tirs per a empatar no van entrar

Fenerbahçe 82-79 València: la defensa turca apaga la reacció final

Fenerbahçe es va imposar 82-79 a Istanbul gràcies a una defensa de canvis que va desactivar al València. Jean Montero va forçar un final igualat, però va faltar el triple.

La Diputació finança un nou trinquet a Bétera i la reforma del de la Pobla de Vallbona

La Diputació de València ha activat obres en dos trinquets amb 400.000 euros per a Bétera i 300.000 per a la Pobla de Vallbona dins del Pla de Trinquets. El pla suma huit milions per a modernitzar instal·lacions de pilota i atraure noves generacions.

Castelló inaugura la Supercopa d’Espanya femenina amb el Madrid-Atleti a les 19.15 i VAR a demanda

Castelló va presentar la fase final de la Supercopa femenina: Madrid-Atleti el dimarts i Barça-Athletic el dimecres, amb final el dissabte en Castalia. L'RFEF ha confirmat el retard de 15 minuts del primer dol i l'ús del FVS, un VAR a petició dels entrenadors.

Pérez destaca la seguretat com a motor per a atraure visitants a la província d’Alacant

Toni Pérez ha defés en l'I Fòrum Policia Local i Turisme que la seguretat impulsa l'elecció d'Alacant com a destí. Ha posat en valor a la Policia Local com a primer contacte del visitant.

112 Euskadi va saber d’almenys dos víctimes a les 21.05 del 29-O i va registrar 32 crides per la DANA a València

El 112 del País Basc va atendre 32 peticions d'auxili vinculades a les riuades en el sud de València els dies 29 i 30 d'octubre de 2024 i va tindre constància d'almenys #dos morts a les 21.05 del 29-O. La cronologia va ser remesa al Jutjat de Catarroja, que investiga la gestió de l'emergència.

Els Arts estrena Eugenio Oneguin amb la mirada introspectiva de Laurent Pelly

El Palau de les Arts estrenarà el 20 de gener Eugenio Oneguin de Txaikovski amb posada en escena introspectiva de Laurent Pelly i batuta de Timur Zangiev. El títol torna al repertori del coliseu quinze anys després amb un repartiment internacional i activitats paral·leles.

Gómez supedita la jornada de 35 hores en Sanitat al que acorde la Taula General

El conseller ha reiterat que Sanitat activarà la reducció quan la Taula General la fixe i ha defés un Estatut Marc 'nou i modern' amb criteris homogenis.