Cayetana Rivera té nova parella

Tana Rivera té nova parella

Cayetana Rivera té nova parella | València Diari

 

Cayetana Rivera, filla de Francisco Rivera i Eugenia Martínez de Irujo, està d’actualitat últimament per les seues últimes aparicions públiques, on se l’ha vist amb la cama embenada a causa d’un accident, o disfrutant de la Feria de Abril amb els seus pares (per separat, clar). Ara, després que eixira a la llum la seua ruptura amb Curro Soriano, la revista ‘Diez Minutos’ revela que Cayetana torna a estar enamorada.

 

L’afortunat és un xic de 23 anys que juga en la selecció espanyola de joquey herba i que es diu Quique González de Castejón. La parella apareixia exultant el passat dimecres en una de les corregudes de bous que se celebraven en la plaça de Las Ventas amb motiu de la Fira de San Isidro, i entre els dos existia una gran compenetració, ja que se’ls va vore molt propers i feliços, així que, pel que sembla, la parella estaria vivint un moment molt especial.

 

Quique és la nova parella de Cayetana Rivera

Quique és la nova parella de Cayetana Rivera | INSTAGRAM

 

 

De moment, cap dels dos ha volgut ni afirmar ni desmentir la seua relació, i preferixen deixar de costat als mitjans i disfrutar dels inicis del seu amor sense interferències externes.

Últimes notícies

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.