Cayetana Rivera té nova parella

Tana Rivera té nova parella

Cayetana Rivera té nova parella | València Diari

 

Cayetana Rivera, filla de Francisco Rivera i Eugenia Martínez de Irujo, està d’actualitat últimament per les seues últimes aparicions públiques, on se l’ha vist amb la cama embenada a causa d’un accident, o disfrutant de la Feria de Abril amb els seus pares (per separat, clar). Ara, després que eixira a la llum la seua ruptura amb Curro Soriano, la revista ‘Diez Minutos’ revela que Cayetana torna a estar enamorada.

 

L’afortunat és un xic de 23 anys que juga en la selecció espanyola de joquey herba i que es diu Quique González de Castejón. La parella apareixia exultant el passat dimecres en una de les corregudes de bous que se celebraven en la plaça de Las Ventas amb motiu de la Fira de San Isidro, i entre els dos existia una gran compenetració, ja que se’ls va vore molt propers i feliços, així que, pel que sembla, la parella estaria vivint un moment molt especial.

 

Quique és la nova parella de Cayetana Rivera

Quique és la nova parella de Cayetana Rivera | INSTAGRAM

 

 

De moment, cap dels dos ha volgut ni afirmar ni desmentir la seua relació, i preferixen deixar de costat als mitjans i disfrutar dels inicis del seu amor sense interferències externes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Corberán consolida a Pepelu com a central al València

Carlos Corberán reforça la defensa del València amb Pepelu com a central després del seu bon rendiment en els últims dos partits i valora mantindre'l davant l'Atlètic de Madrid a Mestalla.

Pepe Claramunt farà el servici d’honor al València-Atlètic a Mestalla

Pepe Claramunt, històric excentrocampista del València, realitzarà el servici d'honor en el partit de Lliga davant l'Atlètic de Madrid a Mestalla, emmarcat l'any Claramunt.

L’Eurolliga obri expedient a l’amo del Panathinaikos pels seus gestos a València

L'Eurolliga ha obert expedient disciplinari al propietari del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, després dels seus gestos irats en el segon partit davant València Basket. La sanció pot incloure diversos partits de veto d'accés a més d'una multa econòmica.

L’Eurolliga obri expedient al propietari del Panathinaikos per la seua conducta a València

L'Eurolliga ha obert expedient disciplinari a Dimitris Giannakopoulos pel seu comportament en el segon partit de quarts davant València Basket i s'exposa a una sanció de diversos partits i multa econòmica.

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.