Cayetana Rivera té nova parella

Tana Rivera té nova parella

Cayetana Rivera té nova parella | València Diari

 

Cayetana Rivera, filla de Francisco Rivera i Eugenia Martínez de Irujo, està d’actualitat últimament per les seues últimes aparicions públiques, on se l’ha vist amb la cama embenada a causa d’un accident, o disfrutant de la Feria de Abril amb els seus pares (per separat, clar). Ara, després que eixira a la llum la seua ruptura amb Curro Soriano, la revista ‘Diez Minutos’ revela que Cayetana torna a estar enamorada.

 

L’afortunat és un xic de 23 anys que juga en la selecció espanyola de joquey herba i que es diu Quique González de Castejón. La parella apareixia exultant el passat dimecres en una de les corregudes de bous que se celebraven en la plaça de Las Ventas amb motiu de la Fira de San Isidro, i entre els dos existia una gran compenetració, ja que se’ls va vore molt propers i feliços, així que, pel que sembla, la parella estaria vivint un moment molt especial.

 

Quique és la nova parella de Cayetana Rivera

Quique és la nova parella de Cayetana Rivera | INSTAGRAM

 

 

De moment, cap dels dos ha volgut ni afirmar ni desmentir la seua relació, i preferixen deixar de costat als mitjans i disfrutar dels inicis del seu amor sense interferències externes.

Últimes notícies

Detinguda a Pego una parella per enganyar i robar joies valorades en 8.000 euros a uns octogenaris

Un home de 50 anys i una dona de 37 han sigut detinguts a Pego per furtar joies per valor de 8.000 euros a una parella d’octogenaris, després de guanyar-se la seua confiança amb un fals servici de recollida de ferralla.

Cauen uns estafadors amb dades bancàries de mig milió de persones: registres a la província de València

La Guàrdia Civil ha desmantellat una organització que suposadament enviava SMS suplantant bancs per robar credencials i estafar clients. Hi ha 13 detinguts, registres en la província de València i una base de dades amb informació de 500.000 persones.

Pérez Llorca afirma que es va pagar de la seua butxaca el viatge a la final del Mundial

Juanfran Pérez Llorca assegura que s’ha pagat de la seua butxaca el viatge i l’hotel per vore la final del Mundial 2026 als Estats Units, després de les crítiques de l’oposició en Les Corts.

Avis per calor i tempestes en dotze comunitats: la Comunitat Valenciana, en risc per altes temperatures

La primera ona de calor de la setmana ha activat avisos per altes temperatures i tempestes en dotze comunitats i Ceuta. La Comunitat Valenciana està en nivell groc per calor i tronades, amb risc especial a l’interior de Castelló i València.

Ingressa a presó per disparar contra un cotxe després d’una discussió de trànsit a Sagunt

Un home ha ingressat a presó a Sagunt acusat d’intent d’homicidi i tinença il·lícita d’armes després de disparar contra la porta d’un vehicle en una discussió de trànsit.

Quasi un 40 % més de pressupost del Consell per a la pesca valenciana

El Consell ha incrementat quasi un 40 % el pressupost destinat al sector pesquer valencià, amb més de 30 milions per a modernitzar flota i instal·lacions i noves ajudes del FEMPA fins a 2029.

Investigation oberta per la mort d’un menor en una vivenda de Benicarló

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un jove menor d’edat, de 17 anys i jugador d’handbol, trobat sense vida a sa casa de Benicarló.

Les Falles descarten ampliar a tres dies l’Ofrena i mantindran el model tradicional en 2027

L’Assemblea de presidents i presidentes de falla ha rebutjat allargar l’Ofrena de 2027 a tres dies, malgrat l’augment de cens faller i els problemes logístics. El model continuarà concentrant el multitudinari acte devot en les vesprades i nits del 16 i 17 de març.