Cayetana Rivera té nova parella

Tana Rivera té nova parella

Cayetana Rivera té nova parella | València Diari

 

Cayetana Rivera, filla de Francisco Rivera i Eugenia Martínez de Irujo, està d’actualitat últimament per les seues últimes aparicions públiques, on se l’ha vist amb la cama embenada a causa d’un accident, o disfrutant de la Feria de Abril amb els seus pares (per separat, clar). Ara, després que eixira a la llum la seua ruptura amb Curro Soriano, la revista ‘Diez Minutos’ revela que Cayetana torna a estar enamorada.

 

L’afortunat és un xic de 23 anys que juga en la selecció espanyola de joquey herba i que es diu Quique González de Castejón. La parella apareixia exultant el passat dimecres en una de les corregudes de bous que se celebraven en la plaça de Las Ventas amb motiu de la Fira de San Isidro, i entre els dos existia una gran compenetració, ja que se’ls va vore molt propers i feliços, així que, pel que sembla, la parella estaria vivint un moment molt especial.

 

Quique és la nova parella de Cayetana Rivera

Quique és la nova parella de Cayetana Rivera | INSTAGRAM

 

 

De moment, cap dels dos ha volgut ni afirmar ni desmentir la seua relació, i preferixen deixar de costat als mitjans i disfrutar dels inicis del seu amor sense interferències externes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’ensenyança concertada exigix a Educació desbloquejar una negociació que seguix paralitzada

Docents i personal de l'ensenyança concertada en la Comunitat Valenciana es concentren per a denunciar el bloqueig de la negociació amb la Conselleria d'Educació i reclamar avanços reals en les seues condicions laborals.

Pérez Llorca defén que la seua prioritat nacional és la reconstrucció després de la dana en la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca sosté en Les Corts que la seua prioritat nacional és la reconstrucció després de la dana i retrau al Govern central la falta d'obres i inversions en la Comunitat Valenciana.

Metrovalencia amplia el seu servici nocturn durant tres nits seguides este cap de setmana llarg

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn durant tres nits consecutives, del dijous 30 d'abril al dissabte 2 de maig, amb diferents freqüències de pas amb metro i tramvia per a facilitar la mobilitat en l'àrea metropolitana.

Els hotels de la Comunitat Valenciana freguen el ple en el pont de maig amb un 89% de reserves

Les reserves hoteleres en la Comunitat Valenciana aconseguixen de mitjana el 88,8% en el pont de maig, amb València i la seua àrea metropolitana quasi al complet i xifres molt elevades en la resta de la regió.

Prioritat nacional o exclusió del diferent?

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d’opinió d'esta setmana escriu contra les polítiques lingüístiques de l’extrema dreta i en defensa del valencià-català, la diversitat lingüística i els valors democràtics.

Passen al jutge els quatre detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

Els quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira declaren davant el jutge després de trobar-se el cos en un pou de Bacarot amb nombroses ferides d'arma blanca.

Torna a presó després de fugir d’un control i ser detingut amb més d’un quilo de cocaïna a Benifaió

Un intern en règim obert del centre penitenciari de Picassent torna a presó després de ser detingut a Benifaió amb 1.165 grams de cocaïna i més de 3.000 euros en efectiu després de fugir d'un control policial.

Mor un vianant atropellat de matinada en l’A-7 al seu pas per Orihuela

Un vianant ha mort de matinada després de ser atropellat per un vehicle en l'A-7, a l'altura del quilòmetre 545 en el terme municipal d'Orihuela.