14.3 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Cayetana Rivera té nova parella

Tana Rivera té nova parella

Cayetana Rivera té nova parella | València Diari

 

Cayetana Rivera, filla de Francisco Rivera i Eugenia Martínez de Irujo, està d’actualitat últimament per les seues últimes aparicions públiques, on se l’ha vist amb la cama embenada a causa d’un accident, o disfrutant de la Feria de Abril amb els seus pares (per separat, clar). Ara, després que eixira a la llum la seua ruptura amb Curro Soriano, la revista ‘Diez Minutos’ revela que Cayetana torna a estar enamorada.

 

L’afortunat és un xic de 23 anys que juga en la selecció espanyola de joquey herba i que es diu Quique González de Castejón. La parella apareixia exultant el passat dimecres en una de les corregudes de bous que se celebraven en la plaça de Las Ventas amb motiu de la Fira de San Isidro, i entre els dos existia una gran compenetració, ja que se’ls va vore molt propers i feliços, així que, pel que sembla, la parella estaria vivint un moment molt especial.

 

Quique és la nova parella de Cayetana Rivera

Quique és la nova parella de Cayetana Rivera | INSTAGRAM

 

 

De moment, cap dels dos ha volgut ni afirmar ni desmentir la seua relació, i preferixen deixar de costat als mitjans i disfrutar dels inicis del seu amor sense interferències externes.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.