7.2 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Cayetano Martínez de Irujo, destrossa el teatre de ‘Sálvame’

 

Cayetano Martínez de Irujo s’ha pronunciat després de guanyar a ‘Sálvame’ en els tribunals. Tal com va transcendir, Mediaset haurà d’indemnitzar al fill de la duquessa d’Alba amb 50.000 euros per vulnerar el seu honor. L’aristòcrata està satisfet amb esta decisió del Tribunal Suprem, encara que va arribar a reclamar fins a 291.000 euros, i ha arremés durament contra el programa presentat per Jorge Javier Vázquez.

“Jo crec que ‘Sálvame‘ és un programa que fa molt mal a la societat. Fa que la gent no es mire a si mateixa, sinó que projecte les seues misèries, angoixes i problemes en els altres o en personatges públics com jo. D’això es nodreix un programa d’estes característiques, de manipular les coses entorn de dur a terme este miratge”, assegura en la revista ‘Hola’.

El germà d’Eugenia Martínez de Irujo no s’amaga i diu que no es mostra penedit de plantar-los cara davant la Justícia: “Poca gent es revolta contra estos programes, i jo soc una d’elles. Per a mi, esta fallada és important perquè reflecteix que la justícia comença a ser conscient i a mentalitzar-se sobre el fet que els personatges públics també tenim dret al nostre honor i els mitjans de comunicació no poden dir qualsevol barbaritat sobre nosaltres. El que passa a Espanya no ocorre en cap altra part del món”.

Així les coses, demana que comprenguen als personatges mediàtics que no vulguen formar part del seu “teatre“: “Jo respecte que hi haja gent que vaja a eixos programes i que siga capaç de qualsevol cosa, fins d’insultar a la seua mare, per a eixir en pantalla i guanyar diners. Ho respecte, però no ho compartisc. I ells també han de respectar als que no volem formar part d’eixe joc”.

Per tant, el seu missatge és clar: “Mai he cobrat un cèntim i he rebutjat fortunes per a parlar de la meua vida. No tinc eixe punt feble, no em poden comprar. Als quals no volem participar en eixe teatre, se’ns ha de respectar”.

Este plet ve de lluny: “Porte anys amb esta croada, defensant la meua llibertat. Des de dos mil deu he posat fins a díhuit demandes per atacs al meu honor i la gran majoria les vaig guanyar. Fins ara les indemnitzacions eren ridícules i testimonials. Vaig parlar amb fins a nou ministres de Justícia sobre el meu cas. Tots ells em van donar la raó. De fet, un d’ells em va donar les consignes que em van servir per a guanyar este judici“.

 

Antecedents

 

Esta última demanda la va interposar arran dels comentaris que es van fer sobre ell entre les vesprades del 28 de novembre de 2017 i l’1 de desembre: “Vaig eixir a sopar amb una amiga i la vaig acomiadar amb una abraçada i dos besos. Llavors, ‘Sálvame’ va començar a dir tota mena de barbaritats sobre mi i sobre la persona que m’acompanyava. Fins i tot la van assetjar i li van oferir diners per a anar a la televisió. Això no es pot tolerar. Per això dic que vaig iniciar una croada per a defensar la meua llibertat. Puc eixir a sopar amb qui vulga, quan vulga, i on siga, i no per això he de ser objecte de mentides o insults”.

Malgrat la victòria judicial, assegura que el procés no ha sigut fàcil de digerir: “Per descomptat. El judici em va desestabilitzar molt i va ser una de les coses més desagradables que he viscut. Es van dir barbaritats i mentides sobre mi”.

Afortunadament per a ell, el programa de la ‘Fábrica de la Tele’ ja no pot recórrer a la sentència: “Ja no hi ha més instàncies. Han de pagar-me cinquanta mil euros. Haurien de pagar-me més perquè van fer molts diners amb aquesta història, però em sembla una xifra justa i he sol·licitat la seua execució. A més, portaré el meu cas al Constitucional. Això ha de servir d’exemple”.

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.