Cayetano Martínez de Irujo, destrossa el teatre de ‘Sálvame’

 

Cayetano Martínez de Irujo s’ha pronunciat després de guanyar a ‘Sálvame’ en els tribunals. Tal com va transcendir, Mediaset haurà d’indemnitzar al fill de la duquessa d’Alba amb 50.000 euros per vulnerar el seu honor. L’aristòcrata està satisfet amb esta decisió del Tribunal Suprem, encara que va arribar a reclamar fins a 291.000 euros, i ha arremés durament contra el programa presentat per Jorge Javier Vázquez.

“Jo crec que ‘Sálvame‘ és un programa que fa molt mal a la societat. Fa que la gent no es mire a si mateixa, sinó que projecte les seues misèries, angoixes i problemes en els altres o en personatges públics com jo. D’això es nodreix un programa d’estes característiques, de manipular les coses entorn de dur a terme este miratge”, assegura en la revista ‘Hola’.

El germà d’Eugenia Martínez de Irujo no s’amaga i diu que no es mostra penedit de plantar-los cara davant la Justícia: “Poca gent es revolta contra estos programes, i jo soc una d’elles. Per a mi, esta fallada és important perquè reflecteix que la justícia comença a ser conscient i a mentalitzar-se sobre el fet que els personatges públics també tenim dret al nostre honor i els mitjans de comunicació no poden dir qualsevol barbaritat sobre nosaltres. El que passa a Espanya no ocorre en cap altra part del món”.

Així les coses, demana que comprenguen als personatges mediàtics que no vulguen formar part del seu “teatre“: “Jo respecte que hi haja gent que vaja a eixos programes i que siga capaç de qualsevol cosa, fins d’insultar a la seua mare, per a eixir en pantalla i guanyar diners. Ho respecte, però no ho compartisc. I ells també han de respectar als que no volem formar part d’eixe joc”.

Per tant, el seu missatge és clar: “Mai he cobrat un cèntim i he rebutjat fortunes per a parlar de la meua vida. No tinc eixe punt feble, no em poden comprar. Als quals no volem participar en eixe teatre, se’ns ha de respectar”.

Este plet ve de lluny: “Porte anys amb esta croada, defensant la meua llibertat. Des de dos mil deu he posat fins a díhuit demandes per atacs al meu honor i la gran majoria les vaig guanyar. Fins ara les indemnitzacions eren ridícules i testimonials. Vaig parlar amb fins a nou ministres de Justícia sobre el meu cas. Tots ells em van donar la raó. De fet, un d’ells em va donar les consignes que em van servir per a guanyar este judici“.

 

Antecedents

 

Esta última demanda la va interposar arran dels comentaris que es van fer sobre ell entre les vesprades del 28 de novembre de 2017 i l’1 de desembre: “Vaig eixir a sopar amb una amiga i la vaig acomiadar amb una abraçada i dos besos. Llavors, ‘Sálvame’ va començar a dir tota mena de barbaritats sobre mi i sobre la persona que m’acompanyava. Fins i tot la van assetjar i li van oferir diners per a anar a la televisió. Això no es pot tolerar. Per això dic que vaig iniciar una croada per a defensar la meua llibertat. Puc eixir a sopar amb qui vulga, quan vulga, i on siga, i no per això he de ser objecte de mentides o insults”.

Malgrat la victòria judicial, assegura que el procés no ha sigut fàcil de digerir: “Per descomptat. El judici em va desestabilitzar molt i va ser una de les coses més desagradables que he viscut. Es van dir barbaritats i mentides sobre mi”.

Afortunadament per a ell, el programa de la ‘Fábrica de la Tele’ ja no pot recórrer a la sentència: “Ja no hi ha més instàncies. Han de pagar-me cinquanta mil euros. Haurien de pagar-me més perquè van fer molts diners amb aquesta història, però em sembla una xifra justa i he sol·licitat la seua execució. A més, portaré el meu cas al Constitucional. Això ha de servir d’exemple”.

Últimes notícies

La unitat en patinet de la Policia de València suma quasi 300 multes en un mes de patrulla

La nova unitat de la Policia Local de València que patrulla en patinet pels carrils bici ha imposat prop de 300 denúncies en el seu primer mes, amb l'objectiu de reduir la sinistralitat lligada a patinets i bicicletes.

Les Corts avalen el canvi legal que buida l’arribada de 220 quadres de Sorolla a València

Les Corts Valencianes convalidaran el decret llei que adapta la llei de Patrimoni per a acollir una seu de The Hispanic Society of America a València i exhibir 220 obres de Sorolla, en un ple que abordarà a més la renda valenciana d'inclusió, Cofrentes i el control al president Pérez Llorca.

Més de 70.000 persones omplin Elx en la Processó de les Palmes del Diumenge de Rams

Elx viu un multitudinari Diumenge de Rams amb més de 70.000 participants en la Processó de les Palmes, Festa d'Interés Turístic Internacional des de 1997.

El Llevant es juga la permanència en un mes d’abril decisiu

El Llevant encara un mes d'abril amb quatre partits directes per a continuar viu en la lluita per la permanència en LaLiga, a només tres punts de la salvació.

Elx afronta un abril decisiu amb Raig, València, Atlètic i Oviedo en el calendari

L'Elx es juga bona part de les seues opcions de permanència en un mes d'abril marcat per dols directes davant Rayo Vallecano i Real Oviedo, a més d'un derbi amb el València i la visita de l'Atlètic de Madrid.

Abril sotmet al Vila-real a tres visites clau per a afermar la seua plaça europea

El Vila-real afronta a l'abril tres partits seguits a domicili i només un en La Ceràmica en un tram decisiu per a protegir la seua posició en places europees.

El València afronta un mes d’abril clau entre la permanència i Europa

El València encara abril amb quatre partits decisius que poden assegurar la permanència en LaLiga EA Sports o rellançar les seues opcions de classificar-se per a competicions europees.

El PSPV exigix a Pérez Llorca un pla urgent davant l’impacte de la guerra a l’Iran

El PSPV reclama al president de la Generalitat un Pla Valencià de Resposta davant les conseqüències econòmiques i socials de la guerra a l'Iran i acusa el Consell d'inacció.