Cayetano Martínez de Irujo, destrossa el teatre de ‘Sálvame’

 

Cayetano Martínez de Irujo s’ha pronunciat després de guanyar a ‘Sálvame’ en els tribunals. Tal com va transcendir, Mediaset haurà d’indemnitzar al fill de la duquessa d’Alba amb 50.000 euros per vulnerar el seu honor. L’aristòcrata està satisfet amb esta decisió del Tribunal Suprem, encara que va arribar a reclamar fins a 291.000 euros, i ha arremés durament contra el programa presentat per Jorge Javier Vázquez.

«Jo crec que ‘Sálvame‘ és un programa que fa molt mal a la societat. Fa que la gent no es mire a si mateixa, sinó que projecte les seues misèries, angoixes i problemes en els altres o en personatges públics com jo. D’això es nodreix un programa d’estes característiques, de manipular les coses entorn de dur a terme este miratge», assegura en la revista ‘Hola’.

El germà d’Eugenia Martínez de Irujo no s’amaga i diu que no es mostra penedit de plantar-los cara davant la Justícia: «Poca gent es revolta contra estos programes, i jo soc una d’elles. Per a mi, esta fallada és important perquè reflecteix que la justícia comença a ser conscient i a mentalitzar-se sobre el fet que els personatges públics també tenim dret al nostre honor i els mitjans de comunicació no poden dir qualsevol barbaritat sobre nosaltres. El que passa a Espanya no ocorre en cap altra part del món».

Així les coses, demana que comprenguen als personatges mediàtics que no vulguen formar part del seu «teatre«: «Jo respecte que hi haja gent que vaja a eixos programes i que siga capaç de qualsevol cosa, fins d’insultar a la seua mare, per a eixir en pantalla i guanyar diners. Ho respecte, però no ho compartisc. I ells també han de respectar als que no volem formar part d’eixe joc».

Per tant, el seu missatge és clar: «Mai he cobrat un cèntim i he rebutjat fortunes per a parlar de la meua vida. No tinc eixe punt feble, no em poden comprar. Als quals no volem participar en eixe teatre, se’ns ha de respectar».

Este plet ve de lluny: «Porte anys amb esta croada, defensant la meua llibertat. Des de dos mil deu he posat fins a díhuit demandes per atacs al meu honor i la gran majoria les vaig guanyar. Fins ara les indemnitzacions eren ridícules i testimonials. Vaig parlar amb fins a nou ministres de Justícia sobre el meu cas. Tots ells em van donar la raó. De fet, un d’ells em va donar les consignes que em van servir per a guanyar este judici«.

 

Antecedents

 

Esta última demanda la va interposar arran dels comentaris que es van fer sobre ell entre les vesprades del 28 de novembre de 2017 i l’1 de desembre: «Vaig eixir a sopar amb una amiga i la vaig acomiadar amb una abraçada i dos besos. Llavors, ‘Sálvame’ va començar a dir tota mena de barbaritats sobre mi i sobre la persona que m’acompanyava. Fins i tot la van assetjar i li van oferir diners per a anar a la televisió. Això no es pot tolerar. Per això dic que vaig iniciar una croada per a defensar la meua llibertat. Puc eixir a sopar amb qui vulga, quan vulga, i on siga, i no per això he de ser objecte de mentides o insults».

Malgrat la victòria judicial, assegura que el procés no ha sigut fàcil de digerir: «Per descomptat. El judici em va desestabilitzar molt i va ser una de les coses més desagradables que he viscut. Es van dir barbaritats i mentides sobre mi».

Afortunadament per a ell, el programa de la ‘Fábrica de la Tele’ ja no pot recórrer a la sentència: «Ja no hi ha més instàncies. Han de pagar-me cinquanta mil euros. Haurien de pagar-me més perquè van fer molts diners amb aquesta història, però em sembla una xifra justa i he sol·licitat la seua execució. A més, portaré el meu cas al Constitucional. Això ha de servir d’exemple».

Últimes notícies

El Llevant busca en La Cartoixa el punt decisiu per a assegurar la permanència davant un Betis ja classificat per a la Champions

Llevant i Betis es mesuren en La Cartoixa en un partit clau per a la salvació de l'equip valencià, que només necessita un empat davant un rival amb la Champions ja garantida.

Ferit el conductor d’una camioneta en xocar amb un tramvia a València

Un conductor de 55 anys va resultar ferit en col·lidir la seua camioneta frigorífica amb un tramvia en el barri de Benimaclet, a València, després de realitzar una maniobra prohibida.

La investigació de l’incendi a l’Hospital de Torrevieja descarta una fallada tècnica i se centra en el factor humà

La investigació de l'incendi en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja descarta un origen tècnic i s'orienta cap a una possible fallada humana, amb un pacient ingressat en l'UCI per inhalació de fum.

Detingut a València un menor de 16 anys per la violacion d’una jove en La Marina

La Policia Nacional ha detingut a València a un menor de 16 anys acusat de violar a una jove de 18 anys en els accessos a l'aparcament de La Marina. L'arrestat ha passat ja a disposicion de la Fiscalia de Menors.

Reoberta l’A-35 a Xàtiva després de dos hores tallada per un accident amb un ferit

L'A-35 ha romàs tallada unes dos hores a Xàtiva, sentit València, després d'un accident d'un turisme que ha deixat un home de 60 anys ferit i traslladat a l'hospital.

Desallotgen un càmping per un incendi forestal a Rugat ja controlat

Un incendi forestal declarat a Rugat va obligar a desallotjar de manera preventiva un càmping pròxim, encara que el foc va quedar controlat en menys d'una hora i els allotjats van poder preparar el seu retorn.

Atenes vibra amb la Final Four de l’Eurolliga i el somni de la corona europea

Atenes recupera la Final Four de l'Eurolliga dènou anys després i s'ompli d'aficionats de Reial Madrid, València Basket, Fenerbahce i Olympiacos que somien amb la corona europea.

La Nova Muixeranga d’Algemesí retrà homenatge a Catarroja a les víctimes de la dana de 2024

La Nova Muixeranga d'Algemesí celebrarà este dissabte en el Parc dels Barraques de Catarroja un acte d'homenatge a les víctimes mortals i persones afectades per la dana de 2024, amb figures humanes, ofrena floral i lliurament de fons solidaris.