11.8 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Chabelita s’afona per l’absència de sa mare durant el seu debut musical

Chabelita s'enfonsa en un mar de llàgrimes per l'absència de la seva mare

Chabelita s’enfonsa en un mar de llàgrimes per l’absència de sa mare | GTRES

 

 

Durant els últims mesos, Isabel Pantoja i la seua família estan protagonitzant discussions i polèmiques que criden l’atenció dels mitjans de comunicació. El debut d’Isa P (el nom artístic de Chabelita) com a cantant ha donat molt per parlar i pareix que la seua família no està molt atenta a la seua nova trajectòria professional. De fet, mentres la jove presentava el seu primer single en una discoteca de Madrid, el seu germà i sa mare assistien a ‘GH VIP 7’ per a fer arribar el seu suport a Anabel Pantoja.

 

Chabelita no rep el suport de sa mare i el seu germà

Sent una de les nits més especials per a Isa P, com és el seu debut musical, l’esdeveniment va resultar ser una decepció familiar per a la cantant. La ‘tonadillera’, que s’esperava que arribara en algun moment, no va deixar-se vore en la sala a on la seua filla estava actuant. No només això, sinó que Chabelita tampoc va poder complir el desig de vore el seu germà, qui no va opinar positivament sobre el primer tema musical que estava presentant.

 

Tot i això, Isa P va armar-se de valor i va eixir a l’escenari per a cantar ‘Ahora estoy mejor’, el seu single que ja és tot un èxit en YouTube. A més a més, va voler dedicar unes paraules als seus seguidors: «Em fa moltíssima il·lusió que estigueu ací». Va donar les gràcies també als seus amics i a la seua parella, Asraf, que no se separen del seu costat.

 

Les ballarines van acompanyar la cantant a un lloc apartat de les càmeres

Les ballarines van acompanyar a la cantant a un lloc apartat de les càmeres | GTRES

 

 

Encara que va fer l’impossible per no deixar-se afectar, el cert és que Chabelita va enfonsar-se en parlar dels seus familiars, referint-se a ells com «els que no han vingut». La respiració se li va accelerar, la seua veu va començar a tremolar i va haver d’abandonar l’escenari en companyia de les ballarines, que van conduir-la a un lloc a on no hi haguera presència de càmeres.

 

La decepció, però, va ser encara més gran quan Isabel Pantoja i Kiko Rivera van aparéixer per a recolzar a Anabel Pantoja davant la possibilitat de ser expulsada de ‘GH VIP 7’. El més humiliant van ser les paraules de la ‘tonadillera’ a la seua neboda, descrivint-la com «una Pantoja de cap a peus» i «una filla gran».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Víctimes de la dana i entitats entreguen carbó en Les Corts i criden a la protesta contra Mazón i el seu Govern

Col·lectius de víctimes i entitats socials han entregat carbó en Les Corts per a Mazón, Pérez Llorca i el seu Govern i han anomenat a una nova manifestació a València.

Dos morts i un ferit greu després d’una pallissa en la pedania de La Marina (Elx)

Dos hòmens han mort i un tercer està greu després de ser apallissats en La Marina, pedania d'Elx. La Guàrdia Civil a prop una vivenda amb dos sospitosos dins.

Pérez Llorca demana canvis normatius per a accelerar la recuperació i avisa que la comissió mixta no bastarà sense compromís del Govern

Pérez Llorca ha reclamat canvis normatius per a agilitzar la reconstrucció després de la DANA i ha advertit que la comissió mixta serà inútil sense compromís del Govern. Ha posat com a exemple els ponts locals, que la Generalitat ha tramitat per emergència, mentres uns altres avancen a diferents velocitats.

Castelló activa un dispositiu per la previsió de baixes temperatures i nevades

La Diputació ha preparat un pla preventiu davant el descens tèrmic, amb 20 llevaneu, 300 tones de sal i 190 efectius per a mantindre la mobilitat.

Finalitza la primera fase i reobri per Nadal un tram de l’avinguda Giorgeta a València

València ha conclòs la primera fase de la reurbanització en l'avinguda Giorgeta i reobri un tram de 300 metres per Nadal; es tancarà de nou després de Reis.

Les discoteques valencianes preveuen un 4,5% més de facturació este Nadal

Les discoteques de València encaren la campanya amb optimisme i anticipen un 4,5% més de facturació. L'avançament de les celebracions i la prevenda sostenen el repunt.

Catalá defén el canvi de la titlla a València per una qüestió d’identitat

L'alcaldessa ha defés que València passe a escriure's Valéncia en valencià per a reflectir la pronunciació tancada i ha assegurat que el tràmit no tindrà dificultats.

Detingut per incendiar 18 contenidors i danyar 32 vehicles a València

La Policia Nacional ha arrestat de matinada a un home de 45 anys a València després d'una cadena d'incendis que ha calcinat 18 contenidors i danyat 32 vehicles i tres façanes. Ha ocorregut al carrer Jerònim Gal·lés, on els veïns han alertat al 091 i els bombers han sufocat els focus.