Chabelita s’afona per l’absència de sa mare durant el seu debut musical

Chabelita s'enfonsa en un mar de llàgrimes per l'absència de la seva mare

Chabelita s’enfonsa en un mar de llàgrimes per l’absència de sa mare | GTRES

 

 

Durant els últims mesos, Isabel Pantoja i la seua família estan protagonitzant discussions i polèmiques que criden l’atenció dels mitjans de comunicació. El debut d’Isa P (el nom artístic de Chabelita) com a cantant ha donat molt per parlar i pareix que la seua família no està molt atenta a la seua nova trajectòria professional. De fet, mentres la jove presentava el seu primer single en una discoteca de Madrid, el seu germà i sa mare assistien a ‘GH VIP 7’ per a fer arribar el seu suport a Anabel Pantoja.

 

Chabelita no rep el suport de sa mare i el seu germà

Sent una de les nits més especials per a Isa P, com és el seu debut musical, l’esdeveniment va resultar ser una decepció familiar per a la cantant. La ‘tonadillera’, que s’esperava que arribara en algun moment, no va deixar-se vore en la sala a on la seua filla estava actuant. No només això, sinó que Chabelita tampoc va poder complir el desig de vore el seu germà, qui no va opinar positivament sobre el primer tema musical que estava presentant.

 

Tot i això, Isa P va armar-se de valor i va eixir a l’escenari per a cantar ‘Ahora estoy mejor’, el seu single que ja és tot un èxit en YouTube. A més a més, va voler dedicar unes paraules als seus seguidors: «Em fa moltíssima il·lusió que estigueu ací». Va donar les gràcies també als seus amics i a la seua parella, Asraf, que no se separen del seu costat.

 

Les ballarines van acompanyar la cantant a un lloc apartat de les càmeres

Les ballarines van acompanyar a la cantant a un lloc apartat de les càmeres | GTRES

 

 

Encara que va fer l’impossible per no deixar-se afectar, el cert és que Chabelita va enfonsar-se en parlar dels seus familiars, referint-se a ells com «els que no han vingut». La respiració se li va accelerar, la seua veu va començar a tremolar i va haver d’abandonar l’escenari en companyia de les ballarines, que van conduir-la a un lloc a on no hi haguera presència de càmeres.

 

La decepció, però, va ser encara més gran quan Isabel Pantoja i Kiko Rivera van aparéixer per a recolzar a Anabel Pantoja davant la possibilitat de ser expulsada de ‘GH VIP 7’. El més humiliant van ser les paraules de la ‘tonadillera’ a la seua neboda, descrivint-la com «una Pantoja de cap a peus» i «una filla gran».

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gamarra exigix accelerar la reconstrucció de casernes de la Guàrdia Civil danyats per la dana

En una visita a la caserna de Paiporta, Gamarra ha exigit a Interior accelerar la reconstrucció de casernes danyades per la dana. També ha defés que la situació judicial de Carlos Mazón no ha canviat

Agirrezabala seguix a Vitòria mentres València decidix si operar-li del menisc

El porter cedit al València roman a Vitòria mentres s'avalua si necessita operació per la seua lesió de menisc esquerre. Es va danyar en un entrenament després de tornar amb el grup.

Atac al petrolier Hèrcules Star en l’estret d’Ormuz sense ferits

El petrolier Hèrcules Star, de la naviliera Peninsula establida a Espanya i sense pavelló espanyol, va ser atacat en l'estret d'Ormuz sense causar ferits. La Marina Mercant ha confirmat l'incident i seguix la situació en la zona.

El València Basket busca allunyar al Zalgiris en la lluita per la passada directa a quarts

El València Basket rep este dijous al Zalgiris Kaunas amb la missió de consolidar el top 6 i evitar el 'play in'. Guanyar per més de nou punts li donaria el 'average'.

Pedro Martínez avisa: els xicotets del Zalgiris anotaran i el València buscarà incomodar-los

El tècnic del València Basket va assumir que els tres bases del Zalgiris anotaran, però va exigir baixar els seus percentatges i evitar tirs lliures. També va subratllar la igualtat en l'Eurolliga i la doble cara de l'aturada de lliga.

El València Basket busca obrir bretxa davant el Zalgiris per a afermar el Top-6

El València Basket rep al Zalgiris amb l'opció de distanciar-se en la pugna pel Top-6 i acostar-se a la passada directa a quarts. Un triomf també reforçaria el seu matalàs sobre la zona de play-in.

València licita una nova rèplica de la Senyera per 185.000 euros

L'Ajuntament de València ha tret a licitació una nova rèplica de la Reial Senyera per 185.000 euros perquè puga desfilar el 9 d’Octubre i reforçar la seua conservació de cara al centenari de 2028.

Un comandament de la UME situa a la consellera al comandament del Cecopi i apunta al fet que Mazón no va prendre decisions el...

El comandant Manuel Párraga ha declarat que en el Cecopi 'manava la consellera' Salomé Pradas i que Mazón no va assumir decisions; va detallar el debat de l'avís a la població.