12.9 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Chayo Mohedano afona a ‘Sálvame’: «Us he denunciat i ens veurem en els jutjats»

Des que es començara a emetre ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, des del plató de ‘Sálvame‘ s’ha parlat del seu compromís amb la Justícia. De com, donant veu a Rocío Carrasco, pretenien que es demostrarà que el seu cas amb Antonio David Flores, on este va ser absolt, precisa una segona oportunitat. Un extrem que ha generat controvèrsia, sobretot, després de conéixer-se que, efectivament, s’aportaran proves i documentació perquè la causa es reòbriga.

Això i que ara serà la manera de fer de la cadena, sembla que no acaba de convéncer a una famosa. Que durant molts anys va formar part de l’univers ‘Sálvame’.

Ens estem referint a Chayo Mohedano, la filla de Rosa Benito i Amador Mohedano. Que des de fa molts anys té una guerra oberta en contra de Telecinco i concretament de la productora responsable de ‘Sálvame’.

 

Les burles constants des de ‘Sálvame’ a Chayo Mohedano

 

Tot això ve de l’època en la qual el programa imitava a Chayo i feien burla de la seua carrera musical. Arribant fins i tot a imitar-la de manera recurrent.

Recordem que el programa fins i tot manava a reporters als concerts de la cantant per a posar-la entre les cordes. I la veritat és que ho aconseguien. L’artista i el seu entorn no suportaven la pressió dels reporters i acabaven tibant molt més la mala relació amb el programa.

Fins i tot, es pot recordar a Kiko Hernández, disfressat de Chayo, fent-li burla. Alguna cosa que va molestar de manera especial a una persona que ja va deixar clar que no volia formar part d’eixe espectacle ni d’eixe món, per molt que provinga d’una de les sagues més mediàtiques del nostre país.

La filla de Rosa Benito acaba de publicar un missatge en les seues xarxes socials en el qual amb molta sorna. Felicita que el programa i la cadena estiguen donant suport a la justícia i que vulguen participar amb tots els processos legals vinculats a Rocío Carrasco.

 

Eixe ha sigut el motiu pel qual, utilitzant les seues xarxes socials, ha llançat un missatge dirigit al programa i a la productora que hi ha darrere del mateix, i del documental de Carrasco que, com es va anunciar dimecres passat, comptarà amb una segona part.

“Quina alegria que vulgueu col·laborar amb la Justícia, perquè al novembre teniu un judici penal per consentir que es cometen delictes en els vostres programes! I si ix a davant el maltractament mediàtic, psicològic, personal i laboral… Tinc milers d’hores d’enregistraments dels vostres programes”, són les paraules desafiadores de la cantant que, durant una etapa de la seua vida, va assistir a les burles i paròdies d’ella, tant en la seua faceta com a cantant com en el personal. Una cosa per la qual va fer el pas ferm al capdavant d’interposar una demanda per la qual, ara, des de Mediaset hauran de respondre. Les mateixes estan escrites al costat d’un gif en el qual es pot llegir, en engonals, “sense por“.

 

Rosa Benito en la corda fluixa

 

Sembla que a Chayo no li importa acabar amb la carrera de la seua mare. Perquè la jove s’està querellant contra l’empresa per a la qual treballa la seua mare. De fet, això ja va fer que Rosa isquera a tot córrer de ‘Sálvame’.

Els directius de la cadena considerava que Benito no podia continuar cobrant de Telecinco alhora que la seua filla els demandava. De moment, Rosa treballa en ‘Ya es mediodía’ però segons es resolga el judici el seu futur podria córrer perill. Això passarà abans que acabe l’any, moment en el qual potser Rosa deixa de treballar per a Mediaset i els seus programes.

De moment i per a continuar calfant l’ambient, en ‘Sálvame’ fa anys que no es parla de Chayo i tampoc no se la nomena per a no continuar donant-li al·licients per a construir la seua denúncia. Recordem que la cantant es va querellar en contra dels directius de ‘Sálvame’ i que haurà d’elaborar també una bona defensa per a eixir impunes de tot este garbull.

El més curiós és que este plet fa anys que s’arrossega. Perquè este s’ha anat allargant per al·legacions i revisions vàries a la causa. Veurem que és el que acaba passant i a qui se li dona la raó.

Últimes notícies

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.

La jutgessa manté en 230 les víctimes mortals de la dana i rebutja sumar dos morts

La instructora ha denegat incorporar com a víctimes mortals a un home i a una dona al no veure nexe causal amb la dana. També descarta una víctima per lesions psicològiques i ordena recuperar missatges sobre la gestió de l'emergència.