Chayo Mohedano afona a ‘Sálvame’: «Us he denunciat i ens veurem en els jutjats»

Des que es començara a emetre ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, des del plató de ‘Sálvame‘ s’ha parlat del seu compromís amb la Justícia. De com, donant veu a Rocío Carrasco, pretenien que es demostrarà que el seu cas amb Antonio David Flores, on este va ser absolt, precisa una segona oportunitat. Un extrem que ha generat controvèrsia, sobretot, després de conéixer-se que, efectivament, s’aportaran proves i documentació perquè la causa es reòbriga.

Això i que ara serà la manera de fer de la cadena, sembla que no acaba de convéncer a una famosa. Que durant molts anys va formar part de l’univers ‘Sálvame’.

Ens estem referint a Chayo Mohedano, la filla de Rosa Benito i Amador Mohedano. Que des de fa molts anys té una guerra oberta en contra de Telecinco i concretament de la productora responsable de ‘Sálvame’.

 

Les burles constants des de ‘Sálvame’ a Chayo Mohedano

 

Tot això ve de l’època en la qual el programa imitava a Chayo i feien burla de la seua carrera musical. Arribant fins i tot a imitar-la de manera recurrent.

Recordem que el programa fins i tot manava a reporters als concerts de la cantant per a posar-la entre les cordes. I la veritat és que ho aconseguien. L’artista i el seu entorn no suportaven la pressió dels reporters i acabaven tibant molt més la mala relació amb el programa.

Fins i tot, es pot recordar a Kiko Hernández, disfressat de Chayo, fent-li burla. Alguna cosa que va molestar de manera especial a una persona que ja va deixar clar que no volia formar part d’eixe espectacle ni d’eixe món, per molt que provinga d’una de les sagues més mediàtiques del nostre país.

La filla de Rosa Benito acaba de publicar un missatge en les seues xarxes socials en el qual amb molta sorna. Felicita que el programa i la cadena estiguen donant suport a la justícia i que vulguen participar amb tots els processos legals vinculats a Rocío Carrasco.

 

Eixe ha sigut el motiu pel qual, utilitzant les seues xarxes socials, ha llançat un missatge dirigit al programa i a la productora que hi ha darrere del mateix, i del documental de Carrasco que, com es va anunciar dimecres passat, comptarà amb una segona part.

«Quina alegria que vulgueu col·laborar amb la Justícia, perquè al novembre teniu un judici penal per consentir que es cometen delictes en els vostres programes! I si ix a davant el maltractament mediàtic, psicològic, personal i laboral… Tinc milers d’hores d’enregistraments dels vostres programes», són les paraules desafiadores de la cantant que, durant una etapa de la seua vida, va assistir a les burles i paròdies d’ella, tant en la seua faceta com a cantant com en el personal. Una cosa per la qual va fer el pas ferm al capdavant d’interposar una demanda per la qual, ara, des de Mediaset hauran de respondre. Les mateixes estan escrites al costat d’un gif en el qual es pot llegir, en engonals, «sense por«.

 

Rosa Benito en la corda fluixa

 

Sembla que a Chayo no li importa acabar amb la carrera de la seua mare. Perquè la jove s’està querellant contra l’empresa per a la qual treballa la seua mare. De fet, això ja va fer que Rosa isquera a tot córrer de ‘Sálvame’.

Els directius de la cadena considerava que Benito no podia continuar cobrant de Telecinco alhora que la seua filla els demandava. De moment, Rosa treballa en ‘Ya es mediodía’ però segons es resolga el judici el seu futur podria córrer perill. Això passarà abans que acabe l’any, moment en el qual potser Rosa deixa de treballar per a Mediaset i els seus programes.

De moment i per a continuar calfant l’ambient, en ‘Sálvame’ fa anys que no es parla de Chayo i tampoc no se la nomena per a no continuar donant-li al·licients per a construir la seua denúncia. Recordem que la cantant es va querellar en contra dels directius de ‘Sálvame’ i que haurà d’elaborar també una bona defensa per a eixir impunes de tot este garbull.

El més curiós és que este plet fa anys que s’arrossega. Perquè este s’ha anat allargant per al·legacions i revisions vàries a la causa. Veurem que és el que acaba passant i a qui se li dona la raó.

Últimes notícies

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.

La Nau revisa la paradoxa del bikini i el turisme franquista 80 anys després

El Centre Cultural La Nau acull fins al 6 de setembre una mostra que analitza la paradoxa del bikini en ple franquisme i el paper de Benidorm com a símbol del turisme de masses.

Quinze anys de presó a un home per agredir sexualment dos xiquets d’11 i 14 anys

L’Audiència de València ha condemnat un home a quinze anys de presó per agressions sexuals a dos menors d’11 i 14 anys, i li ha imposat ordres d’allunyament, indemnitzacions i inhabilitació per a treballar amb xiquets.

Els agricultors de la Vall d’Uixó i Àvila comencen a tramitar sinistres per l’onada d’incendis

Agroseguro ha començat a rebre parts de sinistre per danys en explotacions agrícoles i ramaderes afectades pels grans incendis a la província d'Àvila, la Vall d'Uixó i La Mierla (Guadalajara). L'entitat recorda que no hi ha urgència per comunicar els danys i garantix la cobertura de produccions i ramat assegurat.
FILMOTECA D'ESTIU