Chayo Mohedano afona a ‘Sálvame’: «Us he denunciat i ens veurem en els jutjats»

Des que es començara a emetre ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, des del plató de ‘Sálvame‘ s’ha parlat del seu compromís amb la Justícia. De com, donant veu a Rocío Carrasco, pretenien que es demostrarà que el seu cas amb Antonio David Flores, on este va ser absolt, precisa una segona oportunitat. Un extrem que ha generat controvèrsia, sobretot, després de conéixer-se que, efectivament, s’aportaran proves i documentació perquè la causa es reòbriga.

Això i que ara serà la manera de fer de la cadena, sembla que no acaba de convéncer a una famosa. Que durant molts anys va formar part de l’univers ‘Sálvame’.

Ens estem referint a Chayo Mohedano, la filla de Rosa Benito i Amador Mohedano. Que des de fa molts anys té una guerra oberta en contra de Telecinco i concretament de la productora responsable de ‘Sálvame’.

 

Les burles constants des de ‘Sálvame’ a Chayo Mohedano

 

Tot això ve de l’època en la qual el programa imitava a Chayo i feien burla de la seua carrera musical. Arribant fins i tot a imitar-la de manera recurrent.

Recordem que el programa fins i tot manava a reporters als concerts de la cantant per a posar-la entre les cordes. I la veritat és que ho aconseguien. L’artista i el seu entorn no suportaven la pressió dels reporters i acabaven tibant molt més la mala relació amb el programa.

Fins i tot, es pot recordar a Kiko Hernández, disfressat de Chayo, fent-li burla. Alguna cosa que va molestar de manera especial a una persona que ja va deixar clar que no volia formar part d’eixe espectacle ni d’eixe món, per molt que provinga d’una de les sagues més mediàtiques del nostre país.

La filla de Rosa Benito acaba de publicar un missatge en les seues xarxes socials en el qual amb molta sorna. Felicita que el programa i la cadena estiguen donant suport a la justícia i que vulguen participar amb tots els processos legals vinculats a Rocío Carrasco.

 

Eixe ha sigut el motiu pel qual, utilitzant les seues xarxes socials, ha llançat un missatge dirigit al programa i a la productora que hi ha darrere del mateix, i del documental de Carrasco que, com es va anunciar dimecres passat, comptarà amb una segona part.

«Quina alegria que vulgueu col·laborar amb la Justícia, perquè al novembre teniu un judici penal per consentir que es cometen delictes en els vostres programes! I si ix a davant el maltractament mediàtic, psicològic, personal i laboral… Tinc milers d’hores d’enregistraments dels vostres programes», són les paraules desafiadores de la cantant que, durant una etapa de la seua vida, va assistir a les burles i paròdies d’ella, tant en la seua faceta com a cantant com en el personal. Una cosa per la qual va fer el pas ferm al capdavant d’interposar una demanda per la qual, ara, des de Mediaset hauran de respondre. Les mateixes estan escrites al costat d’un gif en el qual es pot llegir, en engonals, «sense por«.

 

Rosa Benito en la corda fluixa

 

Sembla que a Chayo no li importa acabar amb la carrera de la seua mare. Perquè la jove s’està querellant contra l’empresa per a la qual treballa la seua mare. De fet, això ja va fer que Rosa isquera a tot córrer de ‘Sálvame’.

Els directius de la cadena considerava que Benito no podia continuar cobrant de Telecinco alhora que la seua filla els demandava. De moment, Rosa treballa en ‘Ya es mediodía’ però segons es resolga el judici el seu futur podria córrer perill. Això passarà abans que acabe l’any, moment en el qual potser Rosa deixa de treballar per a Mediaset i els seus programes.

De moment i per a continuar calfant l’ambient, en ‘Sálvame’ fa anys que no es parla de Chayo i tampoc no se la nomena per a no continuar donant-li al·licients per a construir la seua denúncia. Recordem que la cantant es va querellar en contra dels directius de ‘Sálvame’ i que haurà d’elaborar també una bona defensa per a eixir impunes de tot este garbull.

El més curiós és que este plet fa anys que s’arrossega. Perquè este s’ha anat allargant per al·legacions i revisions vàries a la causa. Veurem que és el que acaba passant i a qui se li dona la raó.

Últimes notícies

Morante emociona Alacant però se’n va a peu en una vesprada de revolució taurina

Morante de la Puebla ha firmat una actuació de somni amb dos orelles a Alacant, però ha eixit a peu per la permissivitat del palco amb Talavante en una gran correguda de Santiago Domecq.

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.