8.6 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Chayo Mohedano afona a ‘Sálvame’: «Us he denunciat i ens veurem en els jutjats»

Des que es començara a emetre ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, des del plató de ‘Sálvame‘ s’ha parlat del seu compromís amb la Justícia. De com, donant veu a Rocío Carrasco, pretenien que es demostrarà que el seu cas amb Antonio David Flores, on este va ser absolt, precisa una segona oportunitat. Un extrem que ha generat controvèrsia, sobretot, després de conéixer-se que, efectivament, s’aportaran proves i documentació perquè la causa es reòbriga.

Això i que ara serà la manera de fer de la cadena, sembla que no acaba de convéncer a una famosa. Que durant molts anys va formar part de l’univers ‘Sálvame’.

Ens estem referint a Chayo Mohedano, la filla de Rosa Benito i Amador Mohedano. Que des de fa molts anys té una guerra oberta en contra de Telecinco i concretament de la productora responsable de ‘Sálvame’.

 

Les burles constants des de ‘Sálvame’ a Chayo Mohedano

 

Tot això ve de l’època en la qual el programa imitava a Chayo i feien burla de la seua carrera musical. Arribant fins i tot a imitar-la de manera recurrent.

Recordem que el programa fins i tot manava a reporters als concerts de la cantant per a posar-la entre les cordes. I la veritat és que ho aconseguien. L’artista i el seu entorn no suportaven la pressió dels reporters i acabaven tibant molt més la mala relació amb el programa.

Fins i tot, es pot recordar a Kiko Hernández, disfressat de Chayo, fent-li burla. Alguna cosa que va molestar de manera especial a una persona que ja va deixar clar que no volia formar part d’eixe espectacle ni d’eixe món, per molt que provinga d’una de les sagues més mediàtiques del nostre país.

La filla de Rosa Benito acaba de publicar un missatge en les seues xarxes socials en el qual amb molta sorna. Felicita que el programa i la cadena estiguen donant suport a la justícia i que vulguen participar amb tots els processos legals vinculats a Rocío Carrasco.

 

Eixe ha sigut el motiu pel qual, utilitzant les seues xarxes socials, ha llançat un missatge dirigit al programa i a la productora que hi ha darrere del mateix, i del documental de Carrasco que, com es va anunciar dimecres passat, comptarà amb una segona part.

“Quina alegria que vulgueu col·laborar amb la Justícia, perquè al novembre teniu un judici penal per consentir que es cometen delictes en els vostres programes! I si ix a davant el maltractament mediàtic, psicològic, personal i laboral… Tinc milers d’hores d’enregistraments dels vostres programes”, són les paraules desafiadores de la cantant que, durant una etapa de la seua vida, va assistir a les burles i paròdies d’ella, tant en la seua faceta com a cantant com en el personal. Una cosa per la qual va fer el pas ferm al capdavant d’interposar una demanda per la qual, ara, des de Mediaset hauran de respondre. Les mateixes estan escrites al costat d’un gif en el qual es pot llegir, en engonals, “sense por“.

 

Rosa Benito en la corda fluixa

 

Sembla que a Chayo no li importa acabar amb la carrera de la seua mare. Perquè la jove s’està querellant contra l’empresa per a la qual treballa la seua mare. De fet, això ja va fer que Rosa isquera a tot córrer de ‘Sálvame’.

Els directius de la cadena considerava que Benito no podia continuar cobrant de Telecinco alhora que la seua filla els demandava. De moment, Rosa treballa en ‘Ya es mediodía’ però segons es resolga el judici el seu futur podria córrer perill. Això passarà abans que acabe l’any, moment en el qual potser Rosa deixa de treballar per a Mediaset i els seus programes.

De moment i per a continuar calfant l’ambient, en ‘Sálvame’ fa anys que no es parla de Chayo i tampoc no se la nomena per a no continuar donant-li al·licients per a construir la seua denúncia. Recordem que la cantant es va querellar en contra dels directius de ‘Sálvame’ i que haurà d’elaborar també una bona defensa per a eixir impunes de tot este garbull.

El més curiós és que este plet fa anys que s’arrossega. Perquè este s’ha anat allargant per al·legacions i revisions vàries a la causa. Veurem que és el que acaba passant i a qui se li dona la raó.

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.