Chayo Mohedano afona a ‘Sálvame’: «Us he denunciat i ens veurem en els jutjats»

Des que es començara a emetre ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, des del plató de ‘Sálvame‘ s’ha parlat del seu compromís amb la Justícia. De com, donant veu a Rocío Carrasco, pretenien que es demostrarà que el seu cas amb Antonio David Flores, on este va ser absolt, precisa una segona oportunitat. Un extrem que ha generat controvèrsia, sobretot, després de conéixer-se que, efectivament, s’aportaran proves i documentació perquè la causa es reòbriga.

Això i que ara serà la manera de fer de la cadena, sembla que no acaba de convéncer a una famosa. Que durant molts anys va formar part de l’univers ‘Sálvame’.

Ens estem referint a Chayo Mohedano, la filla de Rosa Benito i Amador Mohedano. Que des de fa molts anys té una guerra oberta en contra de Telecinco i concretament de la productora responsable de ‘Sálvame’.

 

Les burles constants des de ‘Sálvame’ a Chayo Mohedano

 

Tot això ve de l’època en la qual el programa imitava a Chayo i feien burla de la seua carrera musical. Arribant fins i tot a imitar-la de manera recurrent.

Recordem que el programa fins i tot manava a reporters als concerts de la cantant per a posar-la entre les cordes. I la veritat és que ho aconseguien. L’artista i el seu entorn no suportaven la pressió dels reporters i acabaven tibant molt més la mala relació amb el programa.

Fins i tot, es pot recordar a Kiko Hernández, disfressat de Chayo, fent-li burla. Alguna cosa que va molestar de manera especial a una persona que ja va deixar clar que no volia formar part d’eixe espectacle ni d’eixe món, per molt que provinga d’una de les sagues més mediàtiques del nostre país.

La filla de Rosa Benito acaba de publicar un missatge en les seues xarxes socials en el qual amb molta sorna. Felicita que el programa i la cadena estiguen donant suport a la justícia i que vulguen participar amb tots els processos legals vinculats a Rocío Carrasco.

 

Eixe ha sigut el motiu pel qual, utilitzant les seues xarxes socials, ha llançat un missatge dirigit al programa i a la productora que hi ha darrere del mateix, i del documental de Carrasco que, com es va anunciar dimecres passat, comptarà amb una segona part.

“Quina alegria que vulgueu col·laborar amb la Justícia, perquè al novembre teniu un judici penal per consentir que es cometen delictes en els vostres programes! I si ix a davant el maltractament mediàtic, psicològic, personal i laboral… Tinc milers d’hores d’enregistraments dels vostres programes”, són les paraules desafiadores de la cantant que, durant una etapa de la seua vida, va assistir a les burles i paròdies d’ella, tant en la seua faceta com a cantant com en el personal. Una cosa per la qual va fer el pas ferm al capdavant d’interposar una demanda per la qual, ara, des de Mediaset hauran de respondre. Les mateixes estan escrites al costat d’un gif en el qual es pot llegir, en engonals, “sense por“.

 

Rosa Benito en la corda fluixa

 

Sembla que a Chayo no li importa acabar amb la carrera de la seua mare. Perquè la jove s’està querellant contra l’empresa per a la qual treballa la seua mare. De fet, això ja va fer que Rosa isquera a tot córrer de ‘Sálvame’.

Els directius de la cadena considerava que Benito no podia continuar cobrant de Telecinco alhora que la seua filla els demandava. De moment, Rosa treballa en ‘Ya es mediodía’ però segons es resolga el judici el seu futur podria córrer perill. Això passarà abans que acabe l’any, moment en el qual potser Rosa deixa de treballar per a Mediaset i els seus programes.

De moment i per a continuar calfant l’ambient, en ‘Sálvame’ fa anys que no es parla de Chayo i tampoc no se la nomena per a no continuar donant-li al·licients per a construir la seua denúncia. Recordem que la cantant es va querellar en contra dels directius de ‘Sálvame’ i que haurà d’elaborar també una bona defensa per a eixir impunes de tot este garbull.

El més curiós és que este plet fa anys que s’arrossega. Perquè este s’ha anat allargant per al·legacions i revisions vàries a la causa. Veurem que és el que acaba passant i a qui se li dona la raó.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Afectada d’hepatitis C reviu el cas Maeso en un llibre per a aportar veritat i memòria

Una afectada d'hepatitis C reconstruïx el cas Maeso en un llibre que combina testimoniatge i anàlisi jurídica. L'obra perseguix tancar una etapa i fixar memòria col·lectiva.

Potries, el poble de 1.135 habitants que aspira a ser Capital Europea de la Cultura 2031

Potries ultima la seua candidatura per a 2031 amb l'objectiu de donar veu al món rural i demostrar que la cultura de qualitat no depén de grans pressupostos. Defendrà el seu projecte l'11 de març amb ampli suport institucional.

Diversos abastos causen 8 km de retenció a Loriguilla i 6 km en el baipás de Paterna

Diversos abastos estan generant 8 km de retenció a Loriguilla i 6 km en el baipás de Paterna, els dos sentit Barcelona. Alhora se sumen cues en A-7, V-30, V-21, CV-35, CV-36 i Pista de Silla.

Ruixats al final del dia a l’interior i màximes en ascens este dilluns

Intervals nuvolosos i ruixats aïllats a primera hora en el litoral i al final del dia a l'interior. Les màximes pujaran i les mínimes a penes variaran.

El València frustra el debut de Quique amb una remuntada agònica en el 99 (3-2)

Hugo Duro va decidir de penal en el 99 després de dos punts de Boyé i els empats de Javi Guerra i Cömert. El triomf va allunyar set punts el perill del descens.

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.