11.9 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

Sense compassió per Olga Moreno: ‘Demostra bastant com és’

 

 

Olga Moreno va aterrar a Hondures sent una de les concursants més volgudes de ‘Supervivientes 2021’. Tothom pensava que no havia tingut res a veure en la guerra del seu marit amb Rocío Carrasco.

No obstant això, segons han anat passant les setmanes, el públic ha manifestat el seu descontentament amb ella. Molta gent considera que s’està aprofitant de la seua situació familiar per a guanyar protagonisme dins del programa.

La dona d’Antonio David ha fet un pas arrere en ‘Supervivientes’ a portes de la final després de trair a diverses de les seues amigues, però especialment polèmic ha sigut el robatori de crema de cacau a Melyssa Pinto.

Primer, perquè a la influencer li va costar mitja cabellera i la de la seua mare Nela, segon perquè són les millors amigues en el reality i tercer perquè Olga tenia el seu propi pot de crema per a gaudir-lo. En un arravatament, Olga va robar menjar a la seua amiga Melyssa perquè la seua no es gastara i este acte li ha posat en el disparador.

La veritat és que és una de les estreles de l’edició perquè sense la seua presència no haurien existit gran part de les trames. No obstant això, el preu que ha pagat per a regnar en la pantalla petita està sent massa alt.

Alguns tertulians de Telecinco són molt durs amb ella, especialment els que són amics de Rocío Carrasco. Estem parlant de Carmen Borrego i de la seua neboda, els qui utilitzen la seua presència en ‘Viva la vida’ per a derrotar a l’empresària.

Consideren que la seua aventura selvàtica és un frau perquè únicament s’ha limitat a criticar a la protagonista de Comptar la veritat per a continuar viva. A més, l’actitud que està tenint amb els seus companys deixa molt a desitjar.

L’han acusat de robar menjar, de fer paranys i de no ser sincera. Tot fa pensar que la seua trajectòria televisiva acabarà quan pose un peu a Espanya, perquè la seua imatge pública està bastant deteriorada.
Alejandra Rubio no té pietat amb ella. Coneix de prop el mal que li ha fet a la nova reina del feminisme i no consent que intente enganyar l’audiència.

En la seua última aparició en l’espai d’Emma García ha fet unes declaracions que no han deixat indiferent a ningú. Diversos mitjans de comunicació han recollit l’atreviment de la jove tertuliana.

“És una manipuladora”, comenta sense cap pudor. Per primera vegada en molt de temps, la seua tia Carmen li ha donat la raó i han treballat juntes per un mateix objectiu.

 

Alejandra Rubio perd la paciència

La filla de Terelu es troba dins d’este grup. “Dir que no vull que esta persona tinga més que jo demostra bastant com és”, comenta.

Si alguna cosa ha quedat clar, és que les Campos detesten a la dona del senyor Flores. Coneixen de prop com s’ha portat amb Carrasco i no li perdonen que haja format part de la seua caiguda als inferns.

Recordem que la filla de la Jurado va estar a punt de llevar-se la vida i els seus afins tenen molt clar qui van ser els responsables. Gran part de l’audiència exclou a la supervivent d’este problema, perquè únicament s’ha encarregat de cuidar de Rocío i David.

La veritat és que ha sigut una segona mare per a ells, perquè porten junts des de fa molt temps. Existeix la possibilitat que l’empresària es trobe amb Rocio Carrasco pels corredors de Telecinco, perquè compartiran cadena durant una temporada.

Últimes notícies

El jutge cita el 27 a Ábalos i a Koldo per a decidir si els manté en llibertat

El magistrat ha convocat a José Luis Ábalos i al seu exasesor Koldo García a una vista el 27 de novembre per a revisar les seues mesures cautelars en el cas Koldo. La Fiscalia i les acusacions populars han demanat el canvi de situació i estes últimes ja avancen que reclamaran presó.

L’amo del Ventorro fixa l’horari: Mazón va arribar abans de les 14.30 i va eixir entre les 18.30 i les 19.00

En la seua declaració com a testimoni, el propietari del Ventorro ha assegurat que Carlos Mazón va arribar entre les 14.15 i les 14.30 i va eixir entre les 18.30 i les 19.00 el dia de la DANA. Ha indicat que el president va acudir sense escorta i va menjar en un reservat de la primera planta, no completament tancat, i que recorda l'hora perquè el personal es va anar sobre les 18.10 i ell va revisar factures

Els metges que investiguen oferixen millor assistència clínica, segons experts

Un fòrum en el Col·legi de Metges d'Alacant ha destacat que l'activitat investigadora millora els resultats en consulta i ha anunciat noves ajudes i beques.

El cap de setmana deixarà vent fort, gelades i fred en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana portarà vent del nord-oest amb ratxes molt fortes en el nord de Castelló, gelades a l'interior i temperatures baixes. El diumenge es preveu una recuperació de les màximes, més marcada en el terç nord i en el litoral nord d'Alacant.

Pérez Llorca declara hui davant la jutgessa de la DANA per les seues crides amb Pradas i Mazón

El candidat a rellevar a Carlos Mazón atesta a Catarroja pels seus contactes telefònics durant la DANA. La jutgessa analitza el procés de decisions en el Cecopi.

El PSPV convocarà un Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant

El PSPV-PSOE convocarà el seu Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant per a abordar la crisi oberta després de la dimissió de Carlos Mazón. El partit exigirà eleccions i acusa PP i Vox de decidir el relleu 'furtant la voluntat democràtica'.

La Federació Veïnal demana responsabilitat política per a desbloquejar la zona de baixes emissions a València

La Federació d'Associacions de Veïns de València ha sol·licitat reunions d'urgència amb Alcaldia i l'oposició per a tancar un acord sobre la ZBE i evitar perdre 150 milions. L'entitat ha anomenat a la responsabilitat de tota la corporació davant l'imminent termini legal.

Calero renuncia a les excuses abans del derbi i crida a competir: ‘Si entres plorant, eixiràs igual’

El tècnic del Llevant va evitar queixes pel calendari i per la falta d'entrenaments dels seus internacionals i va apel·lar a la convicció per a trencar la mala ratxa davant el València. Va confirmar que Arriaga i Ryan estaran en principi disponibles i va demanar a l'afició no sentir-se inferior.