Sense compassió per Olga Moreno: ‘Demostra bastant com és’

 

 

Olga Moreno va aterrar a Hondures sent una de les concursants més volgudes de ‘Supervivientes 2021’. Tothom pensava que no havia tingut res a veure en la guerra del seu marit amb Rocío Carrasco.

No obstant això, segons han anat passant les setmanes, el públic ha manifestat el seu descontentament amb ella. Molta gent considera que s’està aprofitant de la seua situació familiar per a guanyar protagonisme dins del programa.

La dona d’Antonio David ha fet un pas arrere en ‘Supervivientes’ a portes de la final després de trair a diverses de les seues amigues, però especialment polèmic ha sigut el robatori de crema de cacau a Melyssa Pinto.

Primer, perquè a la influencer li va costar mitja cabellera i la de la seua mare Nela, segon perquè són les millors amigues en el reality i tercer perquè Olga tenia el seu propi pot de crema per a gaudir-lo. En un arravatament, Olga va robar menjar a la seua amiga Melyssa perquè la seua no es gastara i este acte li ha posat en el disparador.

La veritat és que és una de les estreles de l’edició perquè sense la seua presència no haurien existit gran part de les trames. No obstant això, el preu que ha pagat per a regnar en la pantalla petita està sent massa alt.

Alguns tertulians de Telecinco són molt durs amb ella, especialment els que són amics de Rocío Carrasco. Estem parlant de Carmen Borrego i de la seua neboda, els qui utilitzen la seua presència en ‘Viva la vida’ per a derrotar a l’empresària.

Consideren que la seua aventura selvàtica és un frau perquè únicament s’ha limitat a criticar a la protagonista de Comptar la veritat per a continuar viva. A més, l’actitud que està tenint amb els seus companys deixa molt a desitjar.

L’han acusat de robar menjar, de fer paranys i de no ser sincera. Tot fa pensar que la seua trajectòria televisiva acabarà quan pose un peu a Espanya, perquè la seua imatge pública està bastant deteriorada.
Alejandra Rubio no té pietat amb ella. Coneix de prop el mal que li ha fet a la nova reina del feminisme i no consent que intente enganyar l’audiència.

En la seua última aparició en l’espai d’Emma García ha fet unes declaracions que no han deixat indiferent a ningú. Diversos mitjans de comunicació han recollit l’atreviment de la jove tertuliana.

“És una manipuladora”, comenta sense cap pudor. Per primera vegada en molt de temps, la seua tia Carmen li ha donat la raó i han treballat juntes per un mateix objectiu.

 

Alejandra Rubio perd la paciència

La filla de Terelu es troba dins d’este grup. “Dir que no vull que esta persona tinga més que jo demostra bastant com és”, comenta.

Si alguna cosa ha quedat clar, és que les Campos detesten a la dona del senyor Flores. Coneixen de prop com s’ha portat amb Carrasco i no li perdonen que haja format part de la seua caiguda als inferns.

Recordem que la filla de la Jurado va estar a punt de llevar-se la vida i els seus afins tenen molt clar qui van ser els responsables. Gran part de l’audiència exclou a la supervivent d’este problema, perquè únicament s’ha encarregat de cuidar de Rocío i David.

La veritat és que ha sigut una segona mare per a ells, perquè porten junts des de fa molt temps. Existeix la possibilitat que l’empresària es trobe amb Rocio Carrasco pels corredors de Telecinco, perquè compartiran cadena durant una temporada.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguts a Vinaròs per traure 1.000 euros amb la targeta robada al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Vinaròs a dos hòmens acusats de furtar una targeta bancària a un company de pis i traure 1.000 euros de manera fraudulenta.

Dimarts estable en la Comunitat Valenciana amb augment de núvols a la vesprada

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts d'ambient estable, cels poc nuvolosos al matí i augment de la nuvolositat a la vesprada, amb temperatures sense grans canvis i vents fluixos de component este.

El Girona s’imposa al Vila-real amb un autogol i frega la salvació

Un autogol de Pau Navarro va donar al Girona una victòria treballada davant el Vila-real que li allunya del descens i reforça la seua candidatura a mirar de nou cap a Europa.

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.