Sense compassió per Olga Moreno: ‘Demostra bastant com és’

 

 

Olga Moreno va aterrar a Hondures sent una de les concursants més volgudes de ‘Supervivientes 2021’. Tothom pensava que no havia tingut res a veure en la guerra del seu marit amb Rocío Carrasco.

No obstant això, segons han anat passant les setmanes, el públic ha manifestat el seu descontentament amb ella. Molta gent considera que s’està aprofitant de la seua situació familiar per a guanyar protagonisme dins del programa.

La dona d’Antonio David ha fet un pas arrere en ‘Supervivientes’ a portes de la final després de trair a diverses de les seues amigues, però especialment polèmic ha sigut el robatori de crema de cacau a Melyssa Pinto.

Primer, perquè a la influencer li va costar mitja cabellera i la de la seua mare Nela, segon perquè són les millors amigues en el reality i tercer perquè Olga tenia el seu propi pot de crema per a gaudir-lo. En un arravatament, Olga va robar menjar a la seua amiga Melyssa perquè la seua no es gastara i este acte li ha posat en el disparador.

La veritat és que és una de les estreles de l’edició perquè sense la seua presència no haurien existit gran part de les trames. No obstant això, el preu que ha pagat per a regnar en la pantalla petita està sent massa alt.

Alguns tertulians de Telecinco són molt durs amb ella, especialment els que són amics de Rocío Carrasco. Estem parlant de Carmen Borrego i de la seua neboda, els qui utilitzen la seua presència en ‘Viva la vida’ per a derrotar a l’empresària.

Consideren que la seua aventura selvàtica és un frau perquè únicament s’ha limitat a criticar a la protagonista de Comptar la veritat per a continuar viva. A més, l’actitud que està tenint amb els seus companys deixa molt a desitjar.

L’han acusat de robar menjar, de fer paranys i de no ser sincera. Tot fa pensar que la seua trajectòria televisiva acabarà quan pose un peu a Espanya, perquè la seua imatge pública està bastant deteriorada.
Alejandra Rubio no té pietat amb ella. Coneix de prop el mal que li ha fet a la nova reina del feminisme i no consent que intente enganyar l’audiència.

En la seua última aparició en l’espai d’Emma García ha fet unes declaracions que no han deixat indiferent a ningú. Diversos mitjans de comunicació han recollit l’atreviment de la jove tertuliana.

“És una manipuladora”, comenta sense cap pudor. Per primera vegada en molt de temps, la seua tia Carmen li ha donat la raó i han treballat juntes per un mateix objectiu.

 

Alejandra Rubio perd la paciència

La filla de Terelu es troba dins d’este grup. “Dir que no vull que esta persona tinga més que jo demostra bastant com és”, comenta.

Si alguna cosa ha quedat clar, és que les Campos detesten a la dona del senyor Flores. Coneixen de prop com s’ha portat amb Carrasco i no li perdonen que haja format part de la seua caiguda als inferns.

Recordem que la filla de la Jurado va estar a punt de llevar-se la vida i els seus afins tenen molt clar qui van ser els responsables. Gran part de l’audiència exclou a la supervivent d’este problema, perquè únicament s’ha encarregat de cuidar de Rocío i David.

La veritat és que ha sigut una segona mare per a ells, perquè porten junts des de fa molt temps. Existeix la possibilitat que l’empresària es trobe amb Rocio Carrasco pels corredors de Telecinco, perquè compartiran cadena durant una temporada.

Últimes notícies

El PSPV demana a Antifrau una investigació equanime sobre l’ajuda a UGT

El PSPV veu bé que l’Agència Antifrau investigue la subvenció de 80.000 euros al congrés confederal d’UGT de 2021 a València, però reclama equanimitat i que el president Pérez Llorca col·labore igual en els assumptes que afecten la seua parella.

Quinze anys d’Amazon a Espanya: 25.000 milions invertits i més de 30.000 treballadors

Amazon complix quinze anys a Espanya amb una inversió acumulada de 25.000 milions d’euros, més de 30.000 empleats i una forta aposta logística i de centres de dades que arriba també a Paterna.

Braulio Vázquez deixa Osasuna i aposta pel repte del València CF

Braulio Vázquez s’ha acomiadat d’Osasuna després de nou anys com a director esportiu i ha explicat que el seu fitxatge pel València CF era, per a ell, ‘ara o mai’. José Antonio Prieto ‘Cata’ assumirà la direcció esportiva del club navarrés.

Les 35 hores s’acosten als funcionaris de la Generalitat després d’un acord unànime

La mesa sectorial de la Administració de la Generalitat ha aprovat per unanimitat l’acord amb els sindicats que dona cobertura jurídica completa a la jornada de 35 hores setmanals per a més de 21.200 empleats públics. El pacte fixa el camí per a la seua implantació a partir de l’1 de gener de 2027, pendent encara de la ratificació del Consell.

Arcadi España reclama deixar la crispació per a pactar un finançament autonòmic històric

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, insta els partits a aparcar la crispació i negociar al Congrés el nou model de finançament autonòmic, que qualifica d’oportunitat històrica, clau per a territoris com la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Jeff Jones dirigirà la nova empresa conjunta de Ford i Geely a Almussafes

Ford ha designat Jeff Jones, directiu amb 30 anys d’experiència, com a president de la futura empresa conjunta Ford-Geely que operarà des de la planta d’Almussafes a partir de 2027.

La Comunitat Valenciana rep molts fons per a lectura però cau al fons del PISA

La Comunitat Valenciana és una de les autonomies que més diners rep per a reforçar la comprensió lectora i les matemàtiques, però ha registrat una forta caiguda en els resultats de PISA 2025, tant en lectura com en competència matemàtica.

Una fallada en la xarxa informàtica paralitza durant una hora diversos centres de salut

Una incidència en la connexió de la xarxa informàtica ha deixat durant quasi una hora sense servici diversos centres de salut dependents de la Conselleria de Sanitat. El tall ha afectat aplicacions clau com GVASalut i el sistema de gestió sanitària Abucasis, encara que la comunicació ja s’ha restablit.