Sense compassió per Olga Moreno: ‘Demostra bastant com és’

 

 

Olga Moreno va aterrar a Hondures sent una de les concursants més volgudes de ‘Supervivientes 2021’. Tothom pensava que no havia tingut res a veure en la guerra del seu marit amb Rocío Carrasco.

No obstant això, segons han anat passant les setmanes, el públic ha manifestat el seu descontentament amb ella. Molta gent considera que s’està aprofitant de la seua situació familiar per a guanyar protagonisme dins del programa.

La dona d’Antonio David ha fet un pas arrere en ‘Supervivientes’ a portes de la final després de trair a diverses de les seues amigues, però especialment polèmic ha sigut el robatori de crema de cacau a Melyssa Pinto.

Primer, perquè a la influencer li va costar mitja cabellera i la de la seua mare Nela, segon perquè són les millors amigues en el reality i tercer perquè Olga tenia el seu propi pot de crema per a gaudir-lo. En un arravatament, Olga va robar menjar a la seua amiga Melyssa perquè la seua no es gastara i este acte li ha posat en el disparador.

La veritat és que és una de les estreles de l’edició perquè sense la seua presència no haurien existit gran part de les trames. No obstant això, el preu que ha pagat per a regnar en la pantalla petita està sent massa alt.

Alguns tertulians de Telecinco són molt durs amb ella, especialment els que són amics de Rocío Carrasco. Estem parlant de Carmen Borrego i de la seua neboda, els qui utilitzen la seua presència en ‘Viva la vida’ per a derrotar a l’empresària.

Consideren que la seua aventura selvàtica és un frau perquè únicament s’ha limitat a criticar a la protagonista de Comptar la veritat per a continuar viva. A més, l’actitud que està tenint amb els seus companys deixa molt a desitjar.

L’han acusat de robar menjar, de fer paranys i de no ser sincera. Tot fa pensar que la seua trajectòria televisiva acabarà quan pose un peu a Espanya, perquè la seua imatge pública està bastant deteriorada.
Alejandra Rubio no té pietat amb ella. Coneix de prop el mal que li ha fet a la nova reina del feminisme i no consent que intente enganyar l’audiència.

En la seua última aparició en l’espai d’Emma García ha fet unes declaracions que no han deixat indiferent a ningú. Diversos mitjans de comunicació han recollit l’atreviment de la jove tertuliana.

“És una manipuladora”, comenta sense cap pudor. Per primera vegada en molt de temps, la seua tia Carmen li ha donat la raó i han treballat juntes per un mateix objectiu.

 

Alejandra Rubio perd la paciència

La filla de Terelu es troba dins d’este grup. “Dir que no vull que esta persona tinga més que jo demostra bastant com és”, comenta.

Si alguna cosa ha quedat clar, és que les Campos detesten a la dona del senyor Flores. Coneixen de prop com s’ha portat amb Carrasco i no li perdonen que haja format part de la seua caiguda als inferns.

Recordem que la filla de la Jurado va estar a punt de llevar-se la vida i els seus afins tenen molt clar qui van ser els responsables. Gran part de l’audiència exclou a la supervivent d’este problema, perquè únicament s’ha encarregat de cuidar de Rocío i David.

La veritat és que ha sigut una segona mare per a ells, perquè porten junts des de fa molt temps. Existeix la possibilitat que l’empresària es trobe amb Rocio Carrasco pels corredors de Telecinco, perquè compartiran cadena durant una temporada.

Últimes notícies

Maria Schneider, Esperanza Spalding i Lizz Wright lideren el Festival de Jazz de València 2026

El Festival de Jazz de València celebrarà la seua 29 edició entre el 24 de juny i el 26 de juliol amb quinze concerts i grans figures internacionals com Maria Schneider, Esperanza Spalding, Joe Lovano, Włodek Pawlik i Lizz Wright, a més d'una àmplia representació del jazz valencià.

La jutgessa que investiga la dana crida a declarar a la diputada provincial de Carreteres

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024 cita com a testimoni a la diputada provincial de Carreteres i reclama els registres de trucades vinculats a l'emergència.

Compromís acusa el govern de Catalá d’ocultar durant tres anys dades de contaminació a València

Compromís fa públiques dades d'una xarxa de sensors ambientals que, segons el grup municipal, el govern de María José Catalá ha mantingut ocults durant tres anys, mentres l'Ajuntament defén que només són vàlids els registres oficials.

València destina 16 milions a rehabilitar els trams X i XI del Jardí del Túria

L'Ajuntament de València ha aprovat la rehabilitació integral dels trams X i XI del Jardí del Túria, amb una inversió de 16 milions, i la reparació de la xarxa de col·lectors de La Torre, dotada amb 4 milions.

Pablo Berger expressa el seu desig de rodar la seua pròxima pel·lícula en Ciutat de la Llum

Pablo Berger, guanyador del Premi Ciutat de la Llum 2026 del Festival de Cinema d'Alacant, expressa el seu desig de rodar el seu pròxim projecte en els estudis alacantins i repassa la seua trajectòria.

La Universitat de València reivindica el llegat democràtic i científic de Joan Baptista Peset

La Universitat de València ha retut homenatge a Joan Baptista Peset Aleixandre en el 85 aniversari del seu afusellament, destacant el seu compromís democràtic, la seua labor científica i el seu paper com a referent de la memòria històrica.

Controlat l’incendi a l’Hospital de Torrevieja, amb un ferit greu en l’UCI

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja ha sigut controlat després de la intervenció de diverses dotacions de bombers. Una persona roman ingressada en l'UCI per inhalació de fum i diverses més han resultat afectades.

José María Ángel es mostra tranquil després de declarar davant el jutge per la presumpta falsificació del seu títol

José María Ángel, excomisionado del Govern per a la DANA, declara com investigat per la presumpta falsificació d'un títol universitari amb el qual hauria promocionat com a funcionari i assegura que ha intentat traslladar la seua veritat al jutge.