Sense compassió per Olga Moreno: ‘Demostra bastant com és’

 

 

Olga Moreno va aterrar a Hondures sent una de les concursants més volgudes de ‘Supervivientes 2021’. Tothom pensava que no havia tingut res a veure en la guerra del seu marit amb Rocío Carrasco.

No obstant això, segons han anat passant les setmanes, el públic ha manifestat el seu descontentament amb ella. Molta gent considera que s’està aprofitant de la seua situació familiar per a guanyar protagonisme dins del programa.

La dona d’Antonio David ha fet un pas arrere en ‘Supervivientes’ a portes de la final després de trair a diverses de les seues amigues, però especialment polèmic ha sigut el robatori de crema de cacau a Melyssa Pinto.

Primer, perquè a la influencer li va costar mitja cabellera i la de la seua mare Nela, segon perquè són les millors amigues en el reality i tercer perquè Olga tenia el seu propi pot de crema per a gaudir-lo. En un arravatament, Olga va robar menjar a la seua amiga Melyssa perquè la seua no es gastara i este acte li ha posat en el disparador.

La veritat és que és una de les estreles de l’edició perquè sense la seua presència no haurien existit gran part de les trames. No obstant això, el preu que ha pagat per a regnar en la pantalla petita està sent massa alt.

Alguns tertulians de Telecinco són molt durs amb ella, especialment els que són amics de Rocío Carrasco. Estem parlant de Carmen Borrego i de la seua neboda, els qui utilitzen la seua presència en ‘Viva la vida’ per a derrotar a l’empresària.

Consideren que la seua aventura selvàtica és un frau perquè únicament s’ha limitat a criticar a la protagonista de Comptar la veritat per a continuar viva. A més, l’actitud que està tenint amb els seus companys deixa molt a desitjar.

L’han acusat de robar menjar, de fer paranys i de no ser sincera. Tot fa pensar que la seua trajectòria televisiva acabarà quan pose un peu a Espanya, perquè la seua imatge pública està bastant deteriorada.
Alejandra Rubio no té pietat amb ella. Coneix de prop el mal que li ha fet a la nova reina del feminisme i no consent que intente enganyar l’audiència.

En la seua última aparició en l’espai d’Emma García ha fet unes declaracions que no han deixat indiferent a ningú. Diversos mitjans de comunicació han recollit l’atreviment de la jove tertuliana.

“És una manipuladora”, comenta sense cap pudor. Per primera vegada en molt de temps, la seua tia Carmen li ha donat la raó i han treballat juntes per un mateix objectiu.

 

Alejandra Rubio perd la paciència

La filla de Terelu es troba dins d’este grup. “Dir que no vull que esta persona tinga més que jo demostra bastant com és”, comenta.

Si alguna cosa ha quedat clar, és que les Campos detesten a la dona del senyor Flores. Coneixen de prop com s’ha portat amb Carrasco i no li perdonen que haja format part de la seua caiguda als inferns.

Recordem que la filla de la Jurado va estar a punt de llevar-se la vida i els seus afins tenen molt clar qui van ser els responsables. Gran part de l’audiència exclou a la supervivent d’este problema, perquè únicament s’ha encarregat de cuidar de Rocío i David.

La veritat és que ha sigut una segona mare per a ells, perquè porten junts des de fa molt temps. Existeix la possibilitat que l’empresària es trobe amb Rocio Carrasco pels corredors de Telecinco, perquè compartiran cadena durant una temporada.

Últimes notícies

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.

147 anys i mig de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per intentar introduir un alijo de 117 quilos de cocaïna al Port de València el 2020.

147 anys de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna al port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al port de València el 2020.

El PSPV obri el 2 i 3 de juliol el termini per a presentar candidatures a la Presidència de la Generalitat

La militància del PSPV-PSOE triarà en primàries qui encapçalarà la candidatura a la Presidència de la Generalitat en 2027, amb termini de presentació el 2 i 3 de juliol i possible segona volta el 26.

72 anys de presó per guardar, difondre i produir vídeos pedòfils amb menors

La Audiencia de Alicante ha imposat 72 anys i mig de presó a un home per deu delictes de corrupció de menors, cinc d'agressió sexual i nou d'exhibicionisme, encara que el màxim de compliment queda fixat en 20 anys.