El comunicat amb el qual Amelia Bono i Manuel Martos confirmen el seu divorci

 

Amelia Bono i Manuel Martos se separen. Una notícia que va saltar a la premsa fa uns dies a través de la revista ‘Hola!’ i que ara, l’endemà passat, han confirmat els seus protagonistes a través d’un escarit comunicat en el qual asseguren que «continuaran sent una família feliç» i que el seu amor i el seu afecte «continuarà sent igual d’important».

«Sí, ens separem. Estic bé”, confessava la mateixa Amelia a les seues amistats més pròximes fa a penes unes hores.

El comunicat

 

«Després de quasi 15 anys, Manuel i jo hem pres la difícil decisió de separar-nos com a parella, però continuarem junts i units tota la vida pels nostres 4 tresors, que són el més meravellós que tenim, i per tot el que han significat estos anys junts. Donem gràcies a la vida per tot el que hem viscut i també per tot el que ens queda per viure», arranca l’esperat comunicat que fa a penes 48 hores anunciava el mateix Martos que emetrien pròximament.

«El nostre amor i el nostre afecte continuarà sent igual d’important, igual de bonic, igual de gran, però diferent. I continuarem vivint la nostra felicitat amb els nostres fills i famílies de la mateixa manera que fins ara». Unes paraules que confirmen que de moment el matrimoni continuarà vivint sota el mateix sostre, com han fet durant els últims mesos per a salvaguardar, en la mesura que siga possible, la normalitat familiar sobretot pels seus quatre fills, encara xicotets.

«Hem sigut, som i continuarem sent una família feliç. Sempre», subratllen per a finalitzar agraint al seu entorn el suport rebut des que decidiren comunicar la notícia del final del seu matrimoni al món. «Gràcies a tots pels vostres missatges d’afecte».

 

 

Una notícia inesperada

 

El matrimoni, un dels més solvents de l’actualitat, ha pres esta decisió de manera meditada, i encara que fan vides separades des de fa temps, les mostres d’afecte en xarxes socials i les lloances com a pares s’han succeït en les seues xarxes socials durant les últimes setmanes.

 

Una altra ruptura en la família

 

Este comunicat ha arribat el mateix dia que José Bono Jr. i Aitor Gómez tampoc continuen junts. A pesar que este cap de setmana s’hauria celebrat la seua esperada (i posposada per la pandèmia) boda, la veritat és que no sols no tindrà lloc, sinó que després dels rumors de crisis que assolaven la seua relació des de fa uns mesos, finalment han decidit no seguir avant amb el seu compromís.

Últimes notícies

La jutgessa de Catarroja eleva a 232 les víctimes mortals de la DANA de 2024

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha actualitzat a 232 el nombre de víctimes mortals, una més que la xifra oficial fins ara.

Els alcaldes socialistes valencians oferiran places per a menors de Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, assegura que els alcaldes socialistes que es concentren en suport a Ceuta també aportaran places per a acollir menors migrants no acompanyats. Muñoz reclama al PP i a Vox que no utilitzen la FEMP ni la immigració per a fomentar el conflicte i el discurs d’odi.

El Villarreal superarà els 19.000 abonats en un estadi de la Ceràmica amb 23.173 seients

El Villarreal ha anunciat que tindrà més de 19.000 abonats per a la temporada 2026-27 i que l’estadi de la Ceràmica, després de la reforma d’este estiu, oferix ara 23.173 seients, amb un aforament local de 21.000 places.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 36 graus a l’interior nord de València dijous

Aemet ha activat per a dijous un avís groc per temperatures màximes de fins a 36 graus a l’interior nord de la província de València. Dimecres també hi ha avís groc per ruixats intensos, tempestes, granís i ratxes de vent molt fort.

Pérez Llorca defensa que el suport a Ceuta és ciutadà i no de partits

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha defensat a Agost que les concentracions convocades per la FEMP per a donar suport a Ceuta són una iniciativa ciutadana i no partidista, i ha criticat l’absència del Govern central i de formacions com Compromís.

Els familiars del 98% de víctimes de la dana ja han cobrat 17 milions en ajudes

La Generalitat ha abonat 17.019.999 euros en ajudes a familiars de 216 víctimes mortals de la dana d’octubre de 2024, el 98 % del total concedit. Les subvencions estan exemptes d’IRPF i arriben fins als 80.000 euros per víctima.

Investigat per fingir un robatori violent a Vinaròs per a cobrar el segur del mòbil

La Guàrdia Civil ha investigat un home de 58 anys que ha denunciat un fals robatori amb violència a Vinaròs per a cobrar la indemnització del segur del seu telèfon mòbil, que en realitat havia venut un familiar a Alacant.

El PSPV exigeix la dimissió de Mazón per un escrit sobre la DANA que qualifica d’insultant

El síndic del PSPV, José Muñoz, ha titlat d’insultant i indignant l’escrit que Carlos Mazón ha remés al jutjat sobre la DANA i li ha reclamat que dimitisca com a diputat, renuncie a l’aforament i entregue el registre de cridades.