El comunicat amb el qual Amelia Bono i Manuel Martos confirmen el seu divorci

 

Amelia Bono i Manuel Martos se separen. Una notícia que va saltar a la premsa fa uns dies a través de la revista ‘Hola!’ i que ara, l’endemà passat, han confirmat els seus protagonistes a través d’un escarit comunicat en el qual asseguren que «continuaran sent una família feliç» i que el seu amor i el seu afecte «continuarà sent igual d’important».

«Sí, ens separem. Estic bé”, confessava la mateixa Amelia a les seues amistats més pròximes fa a penes unes hores.

El comunicat

 

«Després de quasi 15 anys, Manuel i jo hem pres la difícil decisió de separar-nos com a parella, però continuarem junts i units tota la vida pels nostres 4 tresors, que són el més meravellós que tenim, i per tot el que han significat estos anys junts. Donem gràcies a la vida per tot el que hem viscut i també per tot el que ens queda per viure», arranca l’esperat comunicat que fa a penes 48 hores anunciava el mateix Martos que emetrien pròximament.

«El nostre amor i el nostre afecte continuarà sent igual d’important, igual de bonic, igual de gran, però diferent. I continuarem vivint la nostra felicitat amb els nostres fills i famílies de la mateixa manera que fins ara». Unes paraules que confirmen que de moment el matrimoni continuarà vivint sota el mateix sostre, com han fet durant els últims mesos per a salvaguardar, en la mesura que siga possible, la normalitat familiar sobretot pels seus quatre fills, encara xicotets.

«Hem sigut, som i continuarem sent una família feliç. Sempre», subratllen per a finalitzar agraint al seu entorn el suport rebut des que decidiren comunicar la notícia del final del seu matrimoni al món. «Gràcies a tots pels vostres missatges d’afecte».

 

 

Una notícia inesperada

 

El matrimoni, un dels més solvents de l’actualitat, ha pres esta decisió de manera meditada, i encara que fan vides separades des de fa temps, les mostres d’afecte en xarxes socials i les lloances com a pares s’han succeït en les seues xarxes socials durant les últimes setmanes.

 

Una altra ruptura en la família

 

Este comunicat ha arribat el mateix dia que José Bono Jr. i Aitor Gómez tampoc continuen junts. A pesar que este cap de setmana s’hauria celebrat la seua esperada (i posposada per la pandèmia) boda, la veritat és que no sols no tindrà lloc, sinó que després dels rumors de crisis que assolaven la seua relació des de fa uns mesos, finalment han decidit no seguir avant amb el seu compromís.

Últimes notícies

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.

Les màximes pugen fins als 34 °C en un dilluns amb 25 graus de diferència amb les mínimes

Les màximes han arribat este dilluns als 34 °C en comarques de l’interior de Castelló i València, amb salts de més de 25 graus respecte a les mínimes en alguns punts. Ademús ha registrat 8,3 °C de mínima i 33,7 °C de màxima, mentre València ciutat ha arribat als 32,5 °C.

Sánchez veu el València amb fam i creu que pot guanyar a Vitòria

L’entrenador interí del València, Óscar Sánchez, destaca la il·lusió i la passió del vestidor abans de visitar l’Alavés a Mendizorroza, i assegura que l’equip té nivell per a traure un triomf a Vitòria.

Ingressa a presó per apunyalar una dona en un camp de Carcaixent

Un home de 44 anys ha ingressat a presó acusat d’intentar assassinar una dona colombiana en una zona aïllada de Carcaixent després d’oferir-li una faena de cuidadora. La víctima va patir múltiples ganivetades en zones vitals però va ser auxiliada per conductors que passaven per allí.

Les ajudes per a autònoms i empreses de Ceuta començaran a cobrar-se en octubre

Les ajudes extraordinàries per a autònoms i empreses de Ceuta afectades per la crisi migratòria poden demanar-se des d’este dilluns i es cobraran a principis d’octubre. El ministre Arcadi España destaca que ja s’han presentat moltes sol·licituds davant l’Agència Tributària.

Detinguda a Borriana per furtar 20.000 euros i joies de la vivenda on l’havien acollida

La Guàrdia Civil ha detingut a Borriana una dona de 34 anys acusada de furtar 20.000 euros en efectiu i joies de la vivenda on estava acollida. Part de les joies sostretes s'haurien venut posteriorment en establiments de compravenda d'or de la mateixa localitat.