El comunicat amb el qual Amelia Bono i Manuel Martos confirmen el seu divorci

 

Amelia Bono i Manuel Martos se separen. Una notícia que va saltar a la premsa fa uns dies a través de la revista ‘Hola!’ i que ara, l’endemà passat, han confirmat els seus protagonistes a través d’un escarit comunicat en el qual asseguren que “continuaran sent una família feliç” i que el seu amor i el seu afecte “continuarà sent igual d’important”.

“Sí, ens separem. Estic bé”, confessava la mateixa Amelia a les seues amistats més pròximes fa a penes unes hores.

El comunicat

 

“Després de quasi 15 anys, Manuel i jo hem pres la difícil decisió de separar-nos com a parella, però continuarem junts i units tota la vida pels nostres 4 tresors, que són el més meravellós que tenim, i per tot el que han significat estos anys junts. Donem gràcies a la vida per tot el que hem viscut i també per tot el que ens queda per viure”, arranca l’esperat comunicat que fa a penes 48 hores anunciava el mateix Martos que emetrien pròximament.

“El nostre amor i el nostre afecte continuarà sent igual d’important, igual de bonic, igual de gran, però diferent. I continuarem vivint la nostra felicitat amb els nostres fills i famílies de la mateixa manera que fins ara”. Unes paraules que confirmen que de moment el matrimoni continuarà vivint sota el mateix sostre, com han fet durant els últims mesos per a salvaguardar, en la mesura que siga possible, la normalitat familiar sobretot pels seus quatre fills, encara xicotets.

“Hem sigut, som i continuarem sent una família feliç. Sempre”, subratllen per a finalitzar agraint al seu entorn el suport rebut des que decidiren comunicar la notícia del final del seu matrimoni al món. “Gràcies a tots pels vostres missatges d’afecte”.

 

 

Una notícia inesperada

 

El matrimoni, un dels més solvents de l’actualitat, ha pres esta decisió de manera meditada, i encara que fan vides separades des de fa temps, les mostres d’afecte en xarxes socials i les lloances com a pares s’han succeït en les seues xarxes socials durant les últimes setmanes.

 

Una altra ruptura en la família

 

Este comunicat ha arribat el mateix dia que José Bono Jr. i Aitor Gómez tampoc continuen junts. A pesar que este cap de setmana s’hauria celebrat la seua esperada (i posposada per la pandèmia) boda, la veritat és que no sols no tindrà lloc, sinó que després dels rumors de crisis que assolaven la seua relació des de fa uns mesos, finalment han decidit no seguir avant amb el seu compromís.

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.