El comunicat amb el qual Amelia Bono i Manuel Martos confirmen el seu divorci

 

Amelia Bono i Manuel Martos se separen. Una notícia que va saltar a la premsa fa uns dies a través de la revista ‘Hola!’ i que ara, l’endemà passat, han confirmat els seus protagonistes a través d’un escarit comunicat en el qual asseguren que «continuaran sent una família feliç» i que el seu amor i el seu afecte «continuarà sent igual d’important».

«Sí, ens separem. Estic bé”, confessava la mateixa Amelia a les seues amistats més pròximes fa a penes unes hores.

El comunicat

 

«Després de quasi 15 anys, Manuel i jo hem pres la difícil decisió de separar-nos com a parella, però continuarem junts i units tota la vida pels nostres 4 tresors, que són el més meravellós que tenim, i per tot el que han significat estos anys junts. Donem gràcies a la vida per tot el que hem viscut i també per tot el que ens queda per viure», arranca l’esperat comunicat que fa a penes 48 hores anunciava el mateix Martos que emetrien pròximament.

«El nostre amor i el nostre afecte continuarà sent igual d’important, igual de bonic, igual de gran, però diferent. I continuarem vivint la nostra felicitat amb els nostres fills i famílies de la mateixa manera que fins ara». Unes paraules que confirmen que de moment el matrimoni continuarà vivint sota el mateix sostre, com han fet durant els últims mesos per a salvaguardar, en la mesura que siga possible, la normalitat familiar sobretot pels seus quatre fills, encara xicotets.

«Hem sigut, som i continuarem sent una família feliç. Sempre», subratllen per a finalitzar agraint al seu entorn el suport rebut des que decidiren comunicar la notícia del final del seu matrimoni al món. «Gràcies a tots pels vostres missatges d’afecte».

 

 

Una notícia inesperada

 

El matrimoni, un dels més solvents de l’actualitat, ha pres esta decisió de manera meditada, i encara que fan vides separades des de fa temps, les mostres d’afecte en xarxes socials i les lloances com a pares s’han succeït en les seues xarxes socials durant les últimes setmanes.

 

Una altra ruptura en la família

 

Este comunicat ha arribat el mateix dia que José Bono Jr. i Aitor Gómez tampoc continuen junts. A pesar que este cap de setmana s’hauria celebrat la seua esperada (i posposada per la pandèmia) boda, la veritat és que no sols no tindrà lloc, sinó que després dels rumors de crisis que assolaven la seua relació des de fa uns mesos, finalment han decidit no seguir avant amb el seu compromís.

Últimes notícies

Aemet activa l’avís taronja al sud de València per màximes de fins a 40 graus

Aemet ha activat per a este dimarts l’avís taronja al sud de la província de València per temperatures de fins a 40 graus, i el groc en altres zones de la Comunitat Valenciana.

On farà més calor hui a la Comunitat Valenciana: fins a 40 °C en zones de València i Alacant

La Comunitat Valenciana viurà este dimarts una jornada molt calorosa, amb cels poc nuvolosos i màximes que poden superar els 40 graus al prelitoral de València i punts d’Alacant.

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.