El comunicat amb el qual Amelia Bono i Manuel Martos confirmen el seu divorci

 

Amelia Bono i Manuel Martos se separen. Una notícia que va saltar a la premsa fa uns dies a través de la revista ‘Hola!’ i que ara, l’endemà passat, han confirmat els seus protagonistes a través d’un escarit comunicat en el qual asseguren que “continuaran sent una família feliç” i que el seu amor i el seu afecte “continuarà sent igual d’important”.

“Sí, ens separem. Estic bé”, confessava la mateixa Amelia a les seues amistats més pròximes fa a penes unes hores.

El comunicat

 

“Després de quasi 15 anys, Manuel i jo hem pres la difícil decisió de separar-nos com a parella, però continuarem junts i units tota la vida pels nostres 4 tresors, que són el més meravellós que tenim, i per tot el que han significat estos anys junts. Donem gràcies a la vida per tot el que hem viscut i també per tot el que ens queda per viure”, arranca l’esperat comunicat que fa a penes 48 hores anunciava el mateix Martos que emetrien pròximament.

“El nostre amor i el nostre afecte continuarà sent igual d’important, igual de bonic, igual de gran, però diferent. I continuarem vivint la nostra felicitat amb els nostres fills i famílies de la mateixa manera que fins ara”. Unes paraules que confirmen que de moment el matrimoni continuarà vivint sota el mateix sostre, com han fet durant els últims mesos per a salvaguardar, en la mesura que siga possible, la normalitat familiar sobretot pels seus quatre fills, encara xicotets.

“Hem sigut, som i continuarem sent una família feliç. Sempre”, subratllen per a finalitzar agraint al seu entorn el suport rebut des que decidiren comunicar la notícia del final del seu matrimoni al món. “Gràcies a tots pels vostres missatges d’afecte”.

 

 

Una notícia inesperada

 

El matrimoni, un dels més solvents de l’actualitat, ha pres esta decisió de manera meditada, i encara que fan vides separades des de fa temps, les mostres d’afecte en xarxes socials i les lloances com a pares s’han succeït en les seues xarxes socials durant les últimes setmanes.

 

Una altra ruptura en la família

 

Este comunicat ha arribat el mateix dia que José Bono Jr. i Aitor Gómez tampoc continuen junts. A pesar que este cap de setmana s’hauria celebrat la seua esperada (i posposada per la pandèmia) boda, la veritat és que no sols no tindrà lloc, sinó que després dels rumors de crisis que assolaven la seua relació des de fa uns mesos, finalment han decidit no seguir avant amb el seu compromís.

Últimes notícies

Ratxes de vent de fins a 122 km/h assoten diversos municipis de Castelló

El fort vent a la província de Castelló deixa ratxes màximes de 122 km/h i manté actiu l'avís groc, amb registres destacats a l'interior i la costa.

Avís groc a Castelló per ratxes de vent de fins a 80 km/h

L'Agència Estatal de Meteorologia manté l'avís groc per vent en tota la província de Castelló, amb ratxes que poden aconseguir els 80 km/h segons la zona i l'horari.

Març s’acomiada en la Comunitat Valenciana amb més calor i vent molt fort en el nord

El final de març arriba a la Comunitat Valenciana amb ambient més temperat, cel poc nuvolós i ratxes de vent molt forts a Castelló i l'interior nord de València, tant a l'interior com en el litoral.

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.