5.8 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Ho confessa per primer volta: Mila Ximénez revela la seua esperança de vida

 

Mila Ximénez va ser una de les convidades d’excepció en l’espai nocturn de ‘Socialité‘. La col·laboradora de ‘Sálvame‘ acudia este dilluns, 14 de desembre, al programa que presenta la seua gran amiga, María Patiño, per concedir una de les seues entrevistes més sinceres.

 

L’exdona de Manolo Santana va explicar en directe com està vivint la seua lluita contra el càncer de pulmó que li van diagnosticar el passat estiu i va deixar sense paraules a una Patiño visiblement emocionada.

 

No és la primera vegada que sentim com Mila Ximénez relata un dels pitjors moments que li ha tocat passar i com, a pesar dels seus esforços, la malaltia ha acabat afectant el seu treball. La col·laboradora va tornar en setembre a ‘Sálvame‘ disposada a intentar normalitzar la seua situació, però és evident que ha acabat condicionant.

 

«Soc una altra persona»

En les últimes setmanes hem pogut vore una Mila Ximénez molt lluitadora en el programa presentat per Jorge Javier Vázquez. El seu enfrontament amb Lydia Lozano va ser la gota que va fer vessar el got i la col·laboradora no va poder evitar afonar-se. Durant l’entrevista amb María Patiño, Ximénez va confessar que no està bé.

 

«He passat un temps a on he petat, a on el cap m’ha dit si tot això val la pena. Fa un temps em van preguntar si he acceptat la malaltia, vaig dir que el tractament sí i la malaltia no. Ara accepto la malaltia, però el tractament no», explicava al mateix temps que afegia: «Ara entenc que soc una altra persona».

 

Davant les demolidores declaracions de Mila, María Patiño va intentar animar-la, però no va ser suficient per consolar la seua amiga: «He de reunir-me amb mi mateixa un dia i entendre que som dos: la meua malaltia i jo. Ara només parle del tractament, de la malaltia. Ja no sé de què parlava abans. Ara va tot de la malaltia», deia afectada.

 

Encara que va reconèixer no passar pel seu millor moment, Mila té clar que no vol rendir-se: «He de remuntar i fer una vida normal, que no l’estic fent. Tinc moltes pors, a eixir sola, a fer la compra, però he de canviar», explicava convençuda que seguirà lluitant.

 

Una mala jugada del destí

Sens dubte no ha sigut un bon any per Mila Ximénez. Durant el confinament, la col·laboradora de ‘Sálvame‘ ho va passar excessivament malament, ja que no va portar bé el fet de passar tant de temps en casa sense poder vore ningú i no va pensar que les coses s’anaren a complicar:

 

«Fa molt de temps que estic confinada. Vaig eixir de la casa de ‘GH’, que no va ser fàcil, quan vaig eixir va ser el confinament, després vaig tenir l’herpes zòster, que és un dolor molt complicat i, quan creia que les coses tornaven a la normalitat, em van diagnosticar el tumor, el càncer», explicava.

 

«Això que m’ha passat és una gran putada. Ja tenia edat de descansar i gaudir, i que en este moment tinga esta malaltia m’ha paregut una mala passada del destí molt cabrona. Estic molt cabrejada amb això. L’únic que espere és guanyar-li la batalla traient forces d’on no les tinc», explicava molt enfadada amb la vida.

La brutal reflexió de Mila Ximénez

Durant l’entrevista, Mila Ximénez va ser clara i rotunda com només ella sap ser-ho, i hi va haver un moment concret que va deixar a María Patiño impactada i sense paraules. La col·laboradora de ‘Sálvame’ recordava una conversa que va tindre amb la seua filla, Alba, a on esta li va confessar que el que més li preocupava no era la seua malaltia, sinó «el meu cap», i Mila li va donar la raó.

 

«Em fa moltes voltes el cap. Preferisc qualitat de vida, això que diré és una barbaritat, però preferisc una vida més curta, però més vida. Amb més qualitat de vida», va dir Ximénez de manera rotunda. María Patiño no sabia com respondre a la reflexió tan dura de la seua amiga i li va confessar que de vegades pareix que a Mila li costa que la gent l’estime.

 

Unes paraules que la col·laboradora va respondre confessant que el que li passa és que no vol ser una càrrega per a ningú. «No, no vull produir ni pena ni una atenció exagerada. Això no és una grip, que és una setmana malament, jo el que us dic sempre és que és un procés molt llarg i ho sé perquè m’ho han dit», concloïa.

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.