Ho confessa per primer volta: Mila Ximénez revela la seua esperança de vida

 

Mila Ximénez va ser una de les convidades d’excepció en l’espai nocturn de ‘Socialité‘. La col·laboradora de ‘Sálvame‘ acudia este dilluns, 14 de desembre, al programa que presenta la seua gran amiga, María Patiño, per concedir una de les seues entrevistes més sinceres.

 

L’exdona de Manolo Santana va explicar en directe com està vivint la seua lluita contra el càncer de pulmó que li van diagnosticar el passat estiu i va deixar sense paraules a una Patiño visiblement emocionada.

 

No és la primera vegada que sentim com Mila Ximénez relata un dels pitjors moments que li ha tocat passar i com, a pesar dels seus esforços, la malaltia ha acabat afectant el seu treball. La col·laboradora va tornar en setembre a ‘Sálvame‘ disposada a intentar normalitzar la seua situació, però és evident que ha acabat condicionant.

 

«Soc una altra persona»

En les últimes setmanes hem pogut vore una Mila Ximénez molt lluitadora en el programa presentat per Jorge Javier Vázquez. El seu enfrontament amb Lydia Lozano va ser la gota que va fer vessar el got i la col·laboradora no va poder evitar afonar-se. Durant l’entrevista amb María Patiño, Ximénez va confessar que no està bé.

 

«He passat un temps a on he petat, a on el cap m’ha dit si tot això val la pena. Fa un temps em van preguntar si he acceptat la malaltia, vaig dir que el tractament sí i la malaltia no. Ara accepto la malaltia, però el tractament no», explicava al mateix temps que afegia: «Ara entenc que soc una altra persona».

 

Davant les demolidores declaracions de Mila, María Patiño va intentar animar-la, però no va ser suficient per consolar la seua amiga: «He de reunir-me amb mi mateixa un dia i entendre que som dos: la meua malaltia i jo. Ara només parle del tractament, de la malaltia. Ja no sé de què parlava abans. Ara va tot de la malaltia», deia afectada.

 

Encara que va reconèixer no passar pel seu millor moment, Mila té clar que no vol rendir-se: «He de remuntar i fer una vida normal, que no l’estic fent. Tinc moltes pors, a eixir sola, a fer la compra, però he de canviar», explicava convençuda que seguirà lluitant.

 

Una mala jugada del destí

Sens dubte no ha sigut un bon any per Mila Ximénez. Durant el confinament, la col·laboradora de ‘Sálvame‘ ho va passar excessivament malament, ja que no va portar bé el fet de passar tant de temps en casa sense poder vore ningú i no va pensar que les coses s’anaren a complicar:

 

«Fa molt de temps que estic confinada. Vaig eixir de la casa de ‘GH’, que no va ser fàcil, quan vaig eixir va ser el confinament, després vaig tenir l’herpes zòster, que és un dolor molt complicat i, quan creia que les coses tornaven a la normalitat, em van diagnosticar el tumor, el càncer», explicava.

 

«Això que m’ha passat és una gran putada. Ja tenia edat de descansar i gaudir, i que en este moment tinga esta malaltia m’ha paregut una mala passada del destí molt cabrona. Estic molt cabrejada amb això. L’únic que espere és guanyar-li la batalla traient forces d’on no les tinc», explicava molt enfadada amb la vida.

La brutal reflexió de Mila Ximénez

Durant l’entrevista, Mila Ximénez va ser clara i rotunda com només ella sap ser-ho, i hi va haver un moment concret que va deixar a María Patiño impactada i sense paraules. La col·laboradora de ‘Sálvame’ recordava una conversa que va tindre amb la seua filla, Alba, a on esta li va confessar que el que més li preocupava no era la seua malaltia, sinó «el meu cap», i Mila li va donar la raó.

 

«Em fa moltes voltes el cap. Preferisc qualitat de vida, això que diré és una barbaritat, però preferisc una vida més curta, però més vida. Amb més qualitat de vida», va dir Ximénez de manera rotunda. María Patiño no sabia com respondre a la reflexió tan dura de la seua amiga i li va confessar que de vegades pareix que a Mila li costa que la gent l’estime.

 

Unes paraules que la col·laboradora va respondre confessant que el que li passa és que no vol ser una càrrega per a ningú. «No, no vull produir ni pena ni una atenció exagerada. Això no és una grip, que és una setmana malament, jo el que us dic sempre és que és un procés molt llarg i ho sé perquè m’ho han dit», concloïa.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla