Anuncios

Ho confessa per primer volta: Mila Ximénez revela la seua esperança de vida

 

Mila Ximénez va ser una de les convidades d’excepció en l’espai nocturn de ‘Socialité‘. La col·laboradora de ‘Sálvame‘ acudia este dilluns, 14 de desembre, al programa que presenta la seua gran amiga, María Patiño, per concedir una de les seues entrevistes més sinceres.

 

L’exdona de Manolo Santana va explicar en directe com està vivint la seua lluita contra el càncer de pulmó que li van diagnosticar el passat estiu i va deixar sense paraules a una Patiño visiblement emocionada.

 

No és la primera vegada que sentim com Mila Ximénez relata un dels pitjors moments que li ha tocat passar i com, a pesar dels seus esforços, la malaltia ha acabat afectant el seu treball. La col·laboradora va tornar en setembre a ‘Sálvame‘ disposada a intentar normalitzar la seua situació, però és evident que ha acabat condicionant.

 

«Soc una altra persona»

En les últimes setmanes hem pogut vore una Mila Ximénez molt lluitadora en el programa presentat per Jorge Javier Vázquez. El seu enfrontament amb Lydia Lozano va ser la gota que va fer vessar el got i la col·laboradora no va poder evitar afonar-se. Durant l’entrevista amb María Patiño, Ximénez va confessar que no està bé.

 

«He passat un temps a on he petat, a on el cap m’ha dit si tot això val la pena. Fa un temps em van preguntar si he acceptat la malaltia, vaig dir que el tractament sí i la malaltia no. Ara accepto la malaltia, però el tractament no», explicava al mateix temps que afegia: «Ara entenc que soc una altra persona».

 

Davant les demolidores declaracions de Mila, María Patiño va intentar animar-la, però no va ser suficient per consolar la seua amiga: «He de reunir-me amb mi mateixa un dia i entendre que som dos: la meua malaltia i jo. Ara només parle del tractament, de la malaltia. Ja no sé de què parlava abans. Ara va tot de la malaltia», deia afectada.

 

Encara que va reconèixer no passar pel seu millor moment, Mila té clar que no vol rendir-se: «He de remuntar i fer una vida normal, que no l’estic fent. Tinc moltes pors, a eixir sola, a fer la compra, però he de canviar», explicava convençuda que seguirà lluitant.

 

Una mala jugada del destí

Sens dubte no ha sigut un bon any per Mila Ximénez. Durant el confinament, la col·laboradora de ‘Sálvame‘ ho va passar excessivament malament, ja que no va portar bé el fet de passar tant de temps en casa sense poder vore ningú i no va pensar que les coses s’anaren a complicar:

 

«Fa molt de temps que estic confinada. Vaig eixir de la casa de ‘GH’, que no va ser fàcil, quan vaig eixir va ser el confinament, després vaig tenir l’herpes zòster, que és un dolor molt complicat i, quan creia que les coses tornaven a la normalitat, em van diagnosticar el tumor, el càncer», explicava.

 

«Això que m’ha passat és una gran putada. Ja tenia edat de descansar i gaudir, i que en este moment tinga esta malaltia m’ha paregut una mala passada del destí molt cabrona. Estic molt cabrejada amb això. L’únic que espere és guanyar-li la batalla traient forces d’on no les tinc», explicava molt enfadada amb la vida.

La brutal reflexió de Mila Ximénez

Durant l’entrevista, Mila Ximénez va ser clara i rotunda com només ella sap ser-ho, i hi va haver un moment concret que va deixar a María Patiño impactada i sense paraules. La col·laboradora de ‘Sálvame’ recordava una conversa que va tindre amb la seua filla, Alba, a on esta li va confessar que el que més li preocupava no era la seua malaltia, sinó «el meu cap», i Mila li va donar la raó.

 

«Em fa moltes voltes el cap. Preferisc qualitat de vida, això que diré és una barbaritat, però preferisc una vida més curta, però més vida. Amb més qualitat de vida», va dir Ximénez de manera rotunda. María Patiño no sabia com respondre a la reflexió tan dura de la seua amiga i li va confessar que de vegades pareix que a Mila li costa que la gent l’estime.

 

Unes paraules que la col·laboradora va respondre confessant que el que li passa és que no vol ser una càrrega per a ningú. «No, no vull produir ni pena ni una atenció exagerada. Això no és una grip, que és una setmana malament, jo el que us dic sempre és que és un procés molt llarg i ho sé perquè m’ho han dit», concloïa.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.

El PSPV acusa a Catalá de frenar la regularització d’immigrants a València

El PSPV retrau a l'alcaldessa María José Catalá la falta de reforços municipals per a tramitar la regularització d'immigrants i alerta del col·lapse en les cues de l'Ajuntament.