David Flores Carrasco, molt tocat: el que va passar en Telecinco per Cap d’Any

Ejemplo de shortcode con estilo
  Antonio David Flores, col·laborador de ‘Sálvame‘, està en el punt de mira constantment per diferents polèmiques. Flores ha sigut atacat per haver revelat una suposada infidelitat de Canales Rivera i, a demés, ha aparegut una dona que assegura ser la seua amant des de fa quinze anys. Per si no n’hi haguera prou, el seu fill, David […]

 

Antonio David Flores, col·laborador de ‘Sálvame‘, està en el punt de mira constantment per diferents polèmiques. Flores ha sigut atacat per haver revelat una suposada infidelitat de Canales Rivera i, a demés, ha aparegut una dona que assegura ser la seua amant des de fa quinze anys. Per si no n’hi haguera prou, el seu fill, David Flores, està tocat pel que va passar a Telecinco per Cap d’Any.

 

Jorge Javier Vázquez critica Antonio David

Jorge Javier Vázquez, presentador de ‘Sálvame’, ha volgut donar el seu punt de vista sobre l’actitud de l’exmarit de Rocío Carrasco. Així doncs, en una entrevista de Cap d’Any per a ‘Lecturas’, Jorge Javier no ha dubtat a donar a conèixer l’opinió que té sobre el col·laborador de Telecinco: «Em cau molt bé. La veritat és que em fa molta gràcia i ric molt amb ell. És molt simpàtic, però em pareix un manipulador».

 

Tanmateix, el presentador afegix: «Es pensa que no em cau bé, però no és veritat (…) És d’esta gent que veu enemics a on no n’hi ha. I si no, se’ls inventa, perquè a ell li va molt bé donar-li les culpes a algú del seu passat desgraciat, un present incert i un futur desconcertant. Antonio David és una persona poc responsable de la seua existència».

 

 

El conflicte entre Antonio David i Rocío Carrasco

Jorge Javier Vázquez ha mostrat que no té pèls a la llengua. Per este motiu, no ha dubtat tampoc en parlar sobre el conflicte que hi ha entre Antonio David Flores i Rocío Carrasco des que es van separar. De fet, en més d’una ocasió, s’han vist les cares al jutjat.

L’exguàrdia civil ha anat de plató en plató mentres que Rocío no s’ha pronunciat. Així doncs, Jorge Javier ha declarat que «sóc més de Rocío Carrasco que d’Antonio David. No tinc cap relació amb ella, però jo entenc que ací hi ha una història, una versió que ens falta per sentir».

 

Així mateix, Vázquez no ha dubtat a afegir que «això no vol dir que vaja en contra d’Antonio David, però necessito sentir totes les versions. Necessito saber perquè s’ha mantingut en silenci».

 

L’escàndol Canales Rivera

Sobre la suposada infidelitat que ha revelat Antonio David de Canales Rivera, el presentador ha exposat que «és la típica persona que busca polèmica amb qualsevol persona».

 

A demés, al seu blog ha manifestat que «no aguante que quan veu que la merda comença a salpicar, aplique la teoria del ventilador, merda per a tot el món, i no hi haja cristià que isca indemne per un error que ell ha comès. És molt permissiu amb els errors propis i duríssim amb els aliens».

 

Jorge Javier Vázquez ha estat molt sincer durant tota l’entrevista. Així doncs, el presentador està molest amb l’actitud del col·laborador, així com ho està el seu fill David Flores Carrasco. 

Últimes notícies

Els equips del SAMU reanimen enguany 1.841 persones en parada cardíaca a la Comunitat Valenciana

Els equips mèdics del SAMU han reanimat enguany 1.841 persones en parada cardiorrespiratòria a la Comunitat Valenciana, 902 d’elles a la província de València. Sanitat impulsa jornades de formació en reanimació cardiopulmonar bàsica per a la població.

Kata, el gos policia d’Alacant, destapa una maleta amb cocaïna d’un pròfug buscat des de 2020

Un home de 28 anys buscat des de 2020 per un jutjat d'Almeria ha sigut detingut a l'estació d'autobusos d'Alacant per tràfic de drogues, després que la gossa policia Kata localitzara una maleta amb 678 grams de cocaïna en un autobús de la línia Algeciras-Barcelona.

Pérez Llorca reivindica una intel·ligència artificial al servici de les persones

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha defensat en un congrés a Alacant una intel·ligència artificial basada en la responsabilitat, la confiança i la supervisió humana per a millorar la sanitat, l’Administració i els servicis d’emergències.

Arriba Adam, la primera DANA de gran impacte que sacseja el Mediterrani

L’Aemet ha batejat com Adam la primera DANA de gran impacte de la temporada 2026-2027, que deixarà ruixats molt forts i persistents al Mediterrani peninsular i Balears almenys fins dilluns.

Fins a 300 litres diumenge al sud de València i litoral nord d’Alacant

Aemet ha activat l’avís taronja diumenge al sud de València i litoral nord d’Alacant per pluges torrencials de fins a 300 l/m². Dissabte hi haurà avís groc generalitzat a la Comunitat Valenciana per fortes pluges, tronades, pedra i ratxes de vent.

Mestalla espera el primer triomf de l’era Aguirre davant un Athletic rodat a mitges

El Valencia juga este dissabte contra l’Athletic Club el primer partit de Javier Aguirre en Mestalla, obligat a guanyar per eixir del descens davant un rival que arriba després d’un mes quasi sense competir.

El Mitin Maratón València triplica el pressupost amb el suport del marató

El Maratón Valencia Trinidad Alfonso Zurich serà el principal patrocinador del mitin internacional d’atletisme, que triplicarà el pressupost i es disputarà el 28 de gener al Palau Velòdrom Luis Puig.

Albiol reclama una llei per a desallotjar ocupes en 48 hores

L’alcalde de Badalona, Xavier García Albiol, ha defensat en una visita a Elx una reforma legal per a desallotjar en 48 hores les vivendes ocupades il·legalment i ha avalat l’oficina antiocupació il·licitana.