David Flores Carrasco, molt tocat: el que va passar en Telecinco per Cap d’Any

 

Antonio David Flores, col·laborador de ‘Sálvame‘, està en el punt de mira constantment per diferents polèmiques. Flores ha sigut atacat per haver revelat una suposada infidelitat de Canales Rivera i, a demés, ha aparegut una dona que assegura ser la seua amant des de fa quinze anys. Per si no n’hi haguera prou, el seu fill, David Flores, està tocat pel que va passar a Telecinco per Cap d’Any.

 

Jorge Javier Vázquez critica Antonio David

Jorge Javier Vázquez, presentador de ‘Sálvame’, ha volgut donar el seu punt de vista sobre l’actitud de l’exmarit de Rocío Carrasco. Així doncs, en una entrevista de Cap d’Any per a ‘Lecturas’, Jorge Javier no ha dubtat a donar a conèixer l’opinió que té sobre el col·laborador de Telecinco: «Em cau molt bé. La veritat és que em fa molta gràcia i ric molt amb ell. És molt simpàtic, però em pareix un manipulador».

 

Tanmateix, el presentador afegix: «Es pensa que no em cau bé, però no és veritat (…) És d’esta gent que veu enemics a on no n’hi ha. I si no, se’ls inventa, perquè a ell li va molt bé donar-li les culpes a algú del seu passat desgraciat, un present incert i un futur desconcertant. Antonio David és una persona poc responsable de la seua existència».

 

 

El conflicte entre Antonio David i Rocío Carrasco

Jorge Javier Vázquez ha mostrat que no té pèls a la llengua. Per este motiu, no ha dubtat tampoc en parlar sobre el conflicte que hi ha entre Antonio David Flores i Rocío Carrasco des que es van separar. De fet, en més d’una ocasió, s’han vist les cares al jutjat.

L’exguàrdia civil ha anat de plató en plató mentres que Rocío no s’ha pronunciat. Així doncs, Jorge Javier ha declarat que «sóc més de Rocío Carrasco que d’Antonio David. No tinc cap relació amb ella, però jo entenc que ací hi ha una història, una versió que ens falta per sentir».

 

Així mateix, Vázquez no ha dubtat a afegir que «això no vol dir que vaja en contra d’Antonio David, però necessito sentir totes les versions. Necessito saber perquè s’ha mantingut en silenci».

 

L’escàndol Canales Rivera

Sobre la suposada infidelitat que ha revelat Antonio David de Canales Rivera, el presentador ha exposat que «és la típica persona que busca polèmica amb qualsevol persona».

 

A demés, al seu blog ha manifestat que «no aguante que quan veu que la merda comença a salpicar, aplique la teoria del ventilador, merda per a tot el món, i no hi haja cristià que isca indemne per un error que ell ha comès. És molt permissiu amb els errors propis i duríssim amb els aliens».

 

Jorge Javier Vázquez ha estat molt sincer durant tota l’entrevista. Així doncs, el presentador està molest amb l’actitud del col·laborador, així com ho està el seu fill David Flores Carrasco

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Consell substituïx a la secretària autonòmica d’Emergències i al director d’Innovació

El Consell ha comunicat el cessament d'Irene Rodríguez i Raúl Quílez i ha nomenat a Fernando Lasheras i Miriam Gil. A més, cobrix una vacant en Innovació i Transformació Urbana.

La cap de premsa de Mazón ha admés que va informar per suposicions sobre la vesprada del 29-O

Maite Gómez ha declarat que la versió difosa sobre els moviments de Carlos Mazón la vesprada del 29-O es va basar en el que van considerar lògic i no en una verificació directa. La jutgessa ho ha considerat poc creïble en un dia de DANA amb 230 morts.

La cap de premsa de Mazón ha declarat que va informar per suposicions la vesprada del 29-O

La cap de premsa del llavors president Carlos Mazón ha declarat que les comunicacions a mitjans sobre la seua activitat la vesprada del 29-O es van basar en suposicions. La jutgessa ho va considerar poc creïble en una jornada amb 230 morts.

Iniciativa-Compromís demana una mobilització de suport a Mónica Oltra després de l’obertura de juí oral

Iniciativa-Compromís ha aprovat per unanimitat una resolució de suport a Mónica Oltra i ha anomenat a una mobilització política, ciutadana i social. L'Audiència Provincial de València ha ordenat l'obertura de juí oral i, d'altra banda, la formació ha renovat la seua Executiva a València amb més del 90% de suport.

Compromís calcula que la taxa turística a València aportaria quasi 3 milions en Falles

Compromís estima que l'absència de taxa turística priva a València de prop de 3 milions d'euros durant les Falles. Demana destinar eixos ingressos a servicis clau.

Marcelino refreda la idea d’un Barça distret per la Copa i exigix ambició al Vila-real

El tècnic del Vila-real va considerar poc probable que el Barça es desconcentre per la Copa i va reclamar màxima ambició per a competir al Camp Nou. Va confirmar la baixa de Gerard Moreno.

Arrestat en l’aeroport d’Alacant un fugitiu britànic per tràfic de cocaïna

L'home, de 43 anys, ha sigut localitzat quan acudia a arreplegar a un familiar. Estava ocult a la província i s'enfronta a cadena perpètua al Regne Unit.

Presó per a tres detinguts per un cultiu de marihuana amb 1.200 plantes a Crevillent

Tres hòmens de 22, 25 i 27 anys han ingressat a la presó provisional després de l'operació 'Lomac' que va desmantellar un cultiu amb 1.200 plantes a Crevillent. En la nau es va constatar un frau elèctric superior a 50.000 euros i el cas l'instruïx un jutjat d'Elx.