David Flores Carrasco, molt tocat: el que va passar en Telecinco per Cap d’Any

 

Antonio David Flores, col·laborador de ‘Sálvame‘, està en el punt de mira constantment per diferents polèmiques. Flores ha sigut atacat per haver revelat una suposada infidelitat de Canales Rivera i, a demés, ha aparegut una dona que assegura ser la seua amant des de fa quinze anys. Per si no n’hi haguera prou, el seu fill, David Flores, està tocat pel que va passar a Telecinco per Cap d’Any.

 

Jorge Javier Vázquez critica Antonio David

Jorge Javier Vázquez, presentador de ‘Sálvame’, ha volgut donar el seu punt de vista sobre l’actitud de l’exmarit de Rocío Carrasco. Així doncs, en una entrevista de Cap d’Any per a ‘Lecturas’, Jorge Javier no ha dubtat a donar a conèixer l’opinió que té sobre el col·laborador de Telecinco: «Em cau molt bé. La veritat és que em fa molta gràcia i ric molt amb ell. És molt simpàtic, però em pareix un manipulador».

 

Tanmateix, el presentador afegix: «Es pensa que no em cau bé, però no és veritat (…) És d’esta gent que veu enemics a on no n’hi ha. I si no, se’ls inventa, perquè a ell li va molt bé donar-li les culpes a algú del seu passat desgraciat, un present incert i un futur desconcertant. Antonio David és una persona poc responsable de la seua existència».

 

 

El conflicte entre Antonio David i Rocío Carrasco

Jorge Javier Vázquez ha mostrat que no té pèls a la llengua. Per este motiu, no ha dubtat tampoc en parlar sobre el conflicte que hi ha entre Antonio David Flores i Rocío Carrasco des que es van separar. De fet, en més d’una ocasió, s’han vist les cares al jutjat.

L’exguàrdia civil ha anat de plató en plató mentres que Rocío no s’ha pronunciat. Així doncs, Jorge Javier ha declarat que «sóc més de Rocío Carrasco que d’Antonio David. No tinc cap relació amb ella, però jo entenc que ací hi ha una història, una versió que ens falta per sentir».

 

Així mateix, Vázquez no ha dubtat a afegir que «això no vol dir que vaja en contra d’Antonio David, però necessito sentir totes les versions. Necessito saber perquè s’ha mantingut en silenci».

 

L’escàndol Canales Rivera

Sobre la suposada infidelitat que ha revelat Antonio David de Canales Rivera, el presentador ha exposat que «és la típica persona que busca polèmica amb qualsevol persona».

 

A demés, al seu blog ha manifestat que «no aguante que quan veu que la merda comença a salpicar, aplique la teoria del ventilador, merda per a tot el món, i no hi haja cristià que isca indemne per un error que ell ha comès. És molt permissiu amb els errors propis i duríssim amb els aliens».

 

Jorge Javier Vázquez ha estat molt sincer durant tota l’entrevista. Així doncs, el presentador està molest amb l’actitud del col·laborador, així com ho està el seu fill David Flores Carrasco

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.