David Flores Carrasco, molt tocat: el que va passar en Telecinco per Cap d’Any

 

Antonio David Flores, col·laborador de ‘Sálvame‘, està en el punt de mira constantment per diferents polèmiques. Flores ha sigut atacat per haver revelat una suposada infidelitat de Canales Rivera i, a demés, ha aparegut una dona que assegura ser la seua amant des de fa quinze anys. Per si no n’hi haguera prou, el seu fill, David Flores, està tocat pel que va passar a Telecinco per Cap d’Any.

 

Jorge Javier Vázquez critica Antonio David

Jorge Javier Vázquez, presentador de ‘Sálvame’, ha volgut donar el seu punt de vista sobre l’actitud de l’exmarit de Rocío Carrasco. Així doncs, en una entrevista de Cap d’Any per a ‘Lecturas’, Jorge Javier no ha dubtat a donar a conèixer l’opinió que té sobre el col·laborador de Telecinco: «Em cau molt bé. La veritat és que em fa molta gràcia i ric molt amb ell. És molt simpàtic, però em pareix un manipulador».

 

Tanmateix, el presentador afegix: «Es pensa que no em cau bé, però no és veritat (…) És d’esta gent que veu enemics a on no n’hi ha. I si no, se’ls inventa, perquè a ell li va molt bé donar-li les culpes a algú del seu passat desgraciat, un present incert i un futur desconcertant. Antonio David és una persona poc responsable de la seua existència».

 

 

El conflicte entre Antonio David i Rocío Carrasco

Jorge Javier Vázquez ha mostrat que no té pèls a la llengua. Per este motiu, no ha dubtat tampoc en parlar sobre el conflicte que hi ha entre Antonio David Flores i Rocío Carrasco des que es van separar. De fet, en més d’una ocasió, s’han vist les cares al jutjat.

L’exguàrdia civil ha anat de plató en plató mentres que Rocío no s’ha pronunciat. Així doncs, Jorge Javier ha declarat que «sóc més de Rocío Carrasco que d’Antonio David. No tinc cap relació amb ella, però jo entenc que ací hi ha una història, una versió que ens falta per sentir».

 

Així mateix, Vázquez no ha dubtat a afegir que «això no vol dir que vaja en contra d’Antonio David, però necessito sentir totes les versions. Necessito saber perquè s’ha mantingut en silenci».

 

L’escàndol Canales Rivera

Sobre la suposada infidelitat que ha revelat Antonio David de Canales Rivera, el presentador ha exposat que «és la típica persona que busca polèmica amb qualsevol persona».

 

A demés, al seu blog ha manifestat que «no aguante que quan veu que la merda comença a salpicar, aplique la teoria del ventilador, merda per a tot el món, i no hi haja cristià que isca indemne per un error que ell ha comès. És molt permissiu amb els errors propis i duríssim amb els aliens».

 

Jorge Javier Vázquez ha estat molt sincer durant tota l’entrevista. Així doncs, el presentador està molest amb l’actitud del col·laborador, així com ho està el seu fill David Flores Carrasco

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dos detinguts a Toledo i Xirivella per amenaces i ciberassetjament a Ione Belarra

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens espanyols a Toledo i Xirivella per amenaces i ciberassetjament a Ione Belarra en Instagram. Un té 49 anys i antecedents; l'altre, de 30, no tenia detencions prèvies.

Puente veu inacceptable que Catalá es desmarque del tall de Rodalia en les mascletaes

Puente ha enlletgit a Catalá que es desmarque de la limitació de Rodalia a l'Estació del Nord durant les mascletaes. Sosté que la mesura va partir de l'Ajuntament i va estar avalada per informes de seguretat.

Espanya lidera la major batuda global contra el trànsit de residus: 127.149 tones confiscades i 337 detinguts

L'operació internacional 'Custos Viridis', liderada per la Guàrdia Civil i coordinada per Europol, ha confiscat 127.149 tones i ha deixat 337 detinguts. El dispositiu ha implicat 71 països i ha destapat un negoci d'alt benefici amb penes baixes i llacunes de control.

Elx construirà un tanc de tempestes de 7 milions de litres per a reduir inundacions

Elx construirà un tanc de tempestes de set milions de litres per a mitigar les inundacions del barranc de Sant Antón. L'obra, de 4 milions, es licitarà després de l'estiu i durarà entre 12 i 14 mesos.

Catalá demana respecte a Puente i Bernabé en plena polèmica per la Rodalia en Falles

Renfe ha decidit que els Rodalia no arriben a l'Estació del Nord entre les 13 i 15 h del 13 al 19 de març per les mascletaes, amb parada a Albal. La mesura ha deslligat encreuaments polítics: Catalá ha demanat respecte, la Generalitat ha criticat al Ministeri, el PSPV ha acusat l'alcaldessa i Compromís ha proposat control d'aforament.

La creació d’empreses va créixer un 20,1% al gener en la Comunitat Valenciana: 1.535 noves societats

La Comunitat Valenciana va registrar al gener 1.535 noves societats, un 20,1% més interanual i per damunt de la mitjana nacional. Espanya va sumar 11.623 altes, el millor gener des de 2008.

La Magdalena arranca amb ocupació hotelera del 98% i un 90% de reserves en hostaleria

El primer balanç municipal de la Magdalena confirma una arrancada amb hotels quasi complets els caps de setmana i alta demanda en restauració, amb normalitat i poques incidències. Neteja i seguretat, reforçades per a sostindre l'afluència i agilitzar la resposta.

Falles de València 2026: temps estable, vent fluix i temperatures fresques

La setmana gran apunta a estabilitat i absència de pluges. Es preveuen màximes de 16-18 °C i mínimes de 6-8 °C; el dissabte augmentarà la nuvolositat i el diumenge baixaran les temperatures.