«Si la veiés, David Flores es tiraria als braços de la seua mare»

Després de perdre la seua filla gran, Rocío Carrasco narra en el següent capítol de ‘Rocío. Contar la verdad para seguir viva’ com el seu ex, Antonio David Flores, també va aconseguir prendre-li el fill petit, David. Pel que sembla, un jutge va decidir que el nen estaria millor amb la seua germana i el seu pare. Però, segons relata Rociíto, Antonio David aprofitava per a anar a veure el seu fill a l’escola i dir-li coses i per atreure’l amb falses promeses. «El pare l’anava a veure a l’escola quan em tocava a mi, l’esperava a l’hora del pati, entre classe i classe, i li anava dient coses. M’explicava el David: «M’ha dit que em gravarà un disc amb tal, que em portarà a ‘La Voz'», i jo veia que passaria el mateix que va passar amb la meua filla», explica.

Però, la cosa no queda aquí. L’exguàrdia civil fins i tot va arribar a amenaçar el seu fill un dia que el nen va defensar la seua mare. Rociíto relata un episodi en el qual David es va posar de part seua després que el seu pare i la seua germana parlaren malament d’ella. «L’altre dia anava al cotxe amb la Rocío i el papa i parlaven malament de tu, i quan els vaig dir que no parlaren malament de tu, el papa em va dir que la pròxima vegada que parlés bé de tu o et defensés em faria baixar del cotxe». Així, la filla de la Jurado s’anava adonant de la trista realitat: «He parit dos fills i no en tinc cap dels dos», lamenta a l’avançament del proper episodi.

La figura de Carrasco com a mare sempre s’ha posat en dubte, sobretot pel que fa a les atencions que el seu fill petit necessita des que va néixer. En més d’una ocasió, Antonio David l’ha acusat de no ocupar-se de les visites mèdiques de David i de desentendre-se’n completament. A la docusèrie, Rociíto relata com es va enfrontar a un informe psicològic amb què havia d’acreditar que no maltractava els seus fills i demostrar que sí que se’n feia càrrec. «Quan entre, el primer que em pregunta l’expert és si sé quins problemes i dolències té el meu fill. Li vaig dir: «Mire, a mi no em cal portar-li cap document». I li vaig enumerar un per un els problemes i patologies que tenia».

I, davant les acusacions del seu ex, que deia que no portava el nen al metge, la filla de ‘la més gran’ recalca que Antonio David modificava les cites perquè no sabés quins dies eren. «No és que no anés a les visites, és que no sabia quan eren». D’esta manera, nega rotundament que haja eludit les seues responsabilitats amb el nen i tanca amb contundència: «Per a mi, els meus fills han sigut el més important de la meua vida des que van néixer», cosa que ratifiquen la seua tieta, Rosa Benito, i la seua gran amiga, Terelu Campos.

«Ha estat amb mi durant tots els tractaments que he fet, i quan no hi ha estat és únicament perquè tenia els seus fills», assegurava la filla de Maria Teresa Campos. Una qüestió sobre la qual també s’ha pronunciat Carmen Borrego a ‘Viva la vida’, que no ha dubtat a confirmar les paraules de la seua germana. «La Rocío Carrasco sempre ha donat al seu fill tot el que ha necessitat. Mai l’ha desatés. Ni els metges, ni els tractaments… Em consta, perquè ho he viscut». La col·laboradora ha incidit sobre el fort vincle d’unió que segueix existint entre mare i fill. «Posaria la mà al foc que si la Rocío fos aquí i el David entrés per la porta, es tiraria als braços de la seua mare».

Últimes notícies

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.

Ajuntaments socialistes se concentren per a donar suport al poble de Ceuta

Diversos ajuntaments socialistes, especialment de la Comunitat Valenciana, s'han concentrat este dimecres per a mostrar el seu suport a Ceuta i reclamar més col·laboració institucional i recursos per a la ciutat autònoma.

Alicia Giménez Bartlett amenaça en enviar Petra Delicado al convent si es repetix

Alicia Giménez Bartlett presenta la novel·la Bajo el cielo infernal, un nou cas de Petra Delicado marcat per la seua viudetat i una trama complexa al barri de la Mina.

Nits tropicals i pujada de temperatures en la Península i Balears este dijous

El dijous farà temps estable amb un ascens general de temperatures en la Península i Balears, nits tropicals en la Mediterrània i mitat sud i vent de llevant fort en l’estret de Gibraltar.

Detinguda una parella a València per un presumpte homicidi d’un bebé a Tarragona

La Policia Nacional ha detingut a l’Estació del Nord de València una parella reclamada per un jutjat de Tarragona per un presumpte delicte d’homicidi relacionat amb la mort del seu bebé.

La DOP Uva de Taula del Vinalopó inicia la campanya 2026 amb el primer ram tallat a Agost

La DOP Uva de Taula Embossada del Vinalopó ha encetat a Agost la campanya 2026 amb el tall simbòlic del primer ram i una nova etiqueta identificativa, en un acte amb presència de la Generalitat i la Diputació d'Alacant.

Un centenar de veïns de l’Eliana es mobilitzen en suport al poble ceutí

Al voltant d’un centenar de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de l’Eliana per donar suport al poble ceutí i reclamar col·laboració institucional. Càrrecs municipals han criticat la convocatòria de la FEMP i han demanat baixar la tensió a Ceuta.