«Si la veiés, David Flores es tiraria als braços de la seua mare»

Després de perdre la seua filla gran, Rocío Carrasco narra en el següent capítol de ‘Rocío. Contar la verdad para seguir viva’ com el seu ex, Antonio David Flores, també va aconseguir prendre-li el fill petit, David. Pel que sembla, un jutge va decidir que el nen estaria millor amb la seua germana i el seu pare. Però, segons relata Rociíto, Antonio David aprofitava per a anar a veure el seu fill a l’escola i dir-li coses i per atreure’l amb falses promeses. «El pare l’anava a veure a l’escola quan em tocava a mi, l’esperava a l’hora del pati, entre classe i classe, i li anava dient coses. M’explicava el David: “M’ha dit que em gravarà un disc amb tal, que em portarà a ‘La Voz'”, i jo veia que passaria el mateix que va passar amb la meua filla», explica.

Però, la cosa no queda aquí. L’exguàrdia civil fins i tot va arribar a amenaçar el seu fill un dia que el nen va defensar la seua mare. Rociíto relata un episodi en el qual David es va posar de part seua després que el seu pare i la seua germana parlaren malament d’ella. «L’altre dia anava al cotxe amb la Rocío i el papa i parlaven malament de tu, i quan els vaig dir que no parlaren malament de tu, el papa em va dir que la pròxima vegada que parlés bé de tu o et defensés em faria baixar del cotxe». Així, la filla de la Jurado s’anava adonant de la trista realitat: «He parit dos fills i no en tinc cap dels dos», lamenta a l’avançament del proper episodi.

La figura de Carrasco com a mare sempre s’ha posat en dubte, sobretot pel que fa a les atencions que el seu fill petit necessita des que va néixer. En més d’una ocasió, Antonio David l’ha acusat de no ocupar-se de les visites mèdiques de David i de desentendre-se’n completament. A la docusèrie, Rociíto relata com es va enfrontar a un informe psicològic amb què havia d’acreditar que no maltractava els seus fills i demostrar que sí que se’n feia càrrec. «Quan entre, el primer que em pregunta l’expert és si sé quins problemes i dolències té el meu fill. Li vaig dir: “Mire, a mi no em cal portar-li cap document”. I li vaig enumerar un per un els problemes i patologies que tenia».

I, davant les acusacions del seu ex, que deia que no portava el nen al metge, la filla de ‘la més gran’ recalca que Antonio David modificava les cites perquè no sabés quins dies eren. «No és que no anés a les visites, és que no sabia quan eren». D’esta manera, nega rotundament que haja eludit les seues responsabilitats amb el nen i tanca amb contundència: «Per a mi, els meus fills han sigut el més important de la meua vida des que van néixer», cosa que ratifiquen la seua tieta, Rosa Benito, i la seua gran amiga, Terelu Campos.

«Ha estat amb mi durant tots els tractaments que he fet, i quan no hi ha estat és únicament perquè tenia els seus fills», assegurava la filla de Maria Teresa Campos. Una qüestió sobre la qual també s’ha pronunciat Carmen Borrego a ‘Viva la vida’, que no ha dubtat a confirmar les paraules de la seua germana. «La Rocío Carrasco sempre ha donat al seu fill tot el que ha necessitat. Mai l’ha desatés. Ni els metges, ni els tractaments… Em consta, perquè ho he viscut». La col·laboradora ha incidit sobre el fort vincle d’unió que segueix existint entre mare i fill. «Posaria la mà al foc que si la Rocío fos aquí i el David entrés per la porta, es tiraria als braços de la seua mare».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.