«Si la veiés, David Flores es tiraria als braços de la seua mare»

Després de perdre la seua filla gran, Rocío Carrasco narra en el següent capítol de ‘Rocío. Contar la verdad para seguir viva’ com el seu ex, Antonio David Flores, també va aconseguir prendre-li el fill petit, David. Pel que sembla, un jutge va decidir que el nen estaria millor amb la seua germana i el seu pare. Però, segons relata Rociíto, Antonio David aprofitava per a anar a veure el seu fill a l’escola i dir-li coses i per atreure’l amb falses promeses. «El pare l’anava a veure a l’escola quan em tocava a mi, l’esperava a l’hora del pati, entre classe i classe, i li anava dient coses. M’explicava el David: «M’ha dit que em gravarà un disc amb tal, que em portarà a ‘La Voz'», i jo veia que passaria el mateix que va passar amb la meua filla», explica.

Però, la cosa no queda aquí. L’exguàrdia civil fins i tot va arribar a amenaçar el seu fill un dia que el nen va defensar la seua mare. Rociíto relata un episodi en el qual David es va posar de part seua després que el seu pare i la seua germana parlaren malament d’ella. «L’altre dia anava al cotxe amb la Rocío i el papa i parlaven malament de tu, i quan els vaig dir que no parlaren malament de tu, el papa em va dir que la pròxima vegada que parlés bé de tu o et defensés em faria baixar del cotxe». Així, la filla de la Jurado s’anava adonant de la trista realitat: «He parit dos fills i no en tinc cap dels dos», lamenta a l’avançament del proper episodi.

La figura de Carrasco com a mare sempre s’ha posat en dubte, sobretot pel que fa a les atencions que el seu fill petit necessita des que va néixer. En més d’una ocasió, Antonio David l’ha acusat de no ocupar-se de les visites mèdiques de David i de desentendre-se’n completament. A la docusèrie, Rociíto relata com es va enfrontar a un informe psicològic amb què havia d’acreditar que no maltractava els seus fills i demostrar que sí que se’n feia càrrec. «Quan entre, el primer que em pregunta l’expert és si sé quins problemes i dolències té el meu fill. Li vaig dir: «Mire, a mi no em cal portar-li cap document». I li vaig enumerar un per un els problemes i patologies que tenia».

I, davant les acusacions del seu ex, que deia que no portava el nen al metge, la filla de ‘la més gran’ recalca que Antonio David modificava les cites perquè no sabés quins dies eren. «No és que no anés a les visites, és que no sabia quan eren». D’esta manera, nega rotundament que haja eludit les seues responsabilitats amb el nen i tanca amb contundència: «Per a mi, els meus fills han sigut el més important de la meua vida des que van néixer», cosa que ratifiquen la seua tieta, Rosa Benito, i la seua gran amiga, Terelu Campos.

«Ha estat amb mi durant tots els tractaments que he fet, i quan no hi ha estat és únicament perquè tenia els seus fills», assegurava la filla de Maria Teresa Campos. Una qüestió sobre la qual també s’ha pronunciat Carmen Borrego a ‘Viva la vida’, que no ha dubtat a confirmar les paraules de la seua germana. «La Rocío Carrasco sempre ha donat al seu fill tot el que ha necessitat. Mai l’ha desatés. Ni els metges, ni els tractaments… Em consta, perquè ho he viscut». La col·laboradora ha incidit sobre el fort vincle d’unió que segueix existint entre mare i fill. «Posaria la mà al foc que si la Rocío fos aquí i el David entrés per la porta, es tiraria als braços de la seua mare».

Últimes notícies

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.