«Si la veiés, David Flores es tiraria als braços de la seua mare»

Després de perdre la seua filla gran, Rocío Carrasco narra en el següent capítol de ‘Rocío. Contar la verdad para seguir viva’ com el seu ex, Antonio David Flores, també va aconseguir prendre-li el fill petit, David. Pel que sembla, un jutge va decidir que el nen estaria millor amb la seua germana i el seu pare. Però, segons relata Rociíto, Antonio David aprofitava per a anar a veure el seu fill a l’escola i dir-li coses i per atreure’l amb falses promeses. «El pare l’anava a veure a l’escola quan em tocava a mi, l’esperava a l’hora del pati, entre classe i classe, i li anava dient coses. M’explicava el David: “M’ha dit que em gravarà un disc amb tal, que em portarà a ‘La Voz'”, i jo veia que passaria el mateix que va passar amb la meua filla», explica.

Però, la cosa no queda aquí. L’exguàrdia civil fins i tot va arribar a amenaçar el seu fill un dia que el nen va defensar la seua mare. Rociíto relata un episodi en el qual David es va posar de part seua després que el seu pare i la seua germana parlaren malament d’ella. «L’altre dia anava al cotxe amb la Rocío i el papa i parlaven malament de tu, i quan els vaig dir que no parlaren malament de tu, el papa em va dir que la pròxima vegada que parlés bé de tu o et defensés em faria baixar del cotxe». Així, la filla de la Jurado s’anava adonant de la trista realitat: «He parit dos fills i no en tinc cap dels dos», lamenta a l’avançament del proper episodi.

La figura de Carrasco com a mare sempre s’ha posat en dubte, sobretot pel que fa a les atencions que el seu fill petit necessita des que va néixer. En més d’una ocasió, Antonio David l’ha acusat de no ocupar-se de les visites mèdiques de David i de desentendre-se’n completament. A la docusèrie, Rociíto relata com es va enfrontar a un informe psicològic amb què havia d’acreditar que no maltractava els seus fills i demostrar que sí que se’n feia càrrec. «Quan entre, el primer que em pregunta l’expert és si sé quins problemes i dolències té el meu fill. Li vaig dir: “Mire, a mi no em cal portar-li cap document”. I li vaig enumerar un per un els problemes i patologies que tenia».

I, davant les acusacions del seu ex, que deia que no portava el nen al metge, la filla de ‘la més gran’ recalca que Antonio David modificava les cites perquè no sabés quins dies eren. «No és que no anés a les visites, és que no sabia quan eren». D’esta manera, nega rotundament que haja eludit les seues responsabilitats amb el nen i tanca amb contundència: «Per a mi, els meus fills han sigut el més important de la meua vida des que van néixer», cosa que ratifiquen la seua tieta, Rosa Benito, i la seua gran amiga, Terelu Campos.

«Ha estat amb mi durant tots els tractaments que he fet, i quan no hi ha estat és únicament perquè tenia els seus fills», assegurava la filla de Maria Teresa Campos. Una qüestió sobre la qual també s’ha pronunciat Carmen Borrego a ‘Viva la vida’, que no ha dubtat a confirmar les paraules de la seua germana. «La Rocío Carrasco sempre ha donat al seu fill tot el que ha necessitat. Mai l’ha desatés. Ni els metges, ni els tractaments… Em consta, perquè ho he viscut». La col·laboradora ha incidit sobre el fort vincle d’unió que segueix existint entre mare i fill. «Posaria la mà al foc que si la Rocío fos aquí i el David entrés per la porta, es tiraria als braços de la seua mare».

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.