«Si la veiés, David Flores es tiraria als braços de la seua mare»

Després de perdre la seua filla gran, Rocío Carrasco narra en el següent capítol de ‘Rocío. Contar la verdad para seguir viva’ com el seu ex, Antonio David Flores, també va aconseguir prendre-li el fill petit, David. Pel que sembla, un jutge va decidir que el nen estaria millor amb la seua germana i el seu pare. Però, segons relata Rociíto, Antonio David aprofitava per a anar a veure el seu fill a l’escola i dir-li coses i per atreure’l amb falses promeses. «El pare l’anava a veure a l’escola quan em tocava a mi, l’esperava a l’hora del pati, entre classe i classe, i li anava dient coses. M’explicava el David: “M’ha dit que em gravarà un disc amb tal, que em portarà a ‘La Voz'”, i jo veia que passaria el mateix que va passar amb la meua filla», explica.

Però, la cosa no queda aquí. L’exguàrdia civil fins i tot va arribar a amenaçar el seu fill un dia que el nen va defensar la seua mare. Rociíto relata un episodi en el qual David es va posar de part seua després que el seu pare i la seua germana parlaren malament d’ella. «L’altre dia anava al cotxe amb la Rocío i el papa i parlaven malament de tu, i quan els vaig dir que no parlaren malament de tu, el papa em va dir que la pròxima vegada que parlés bé de tu o et defensés em faria baixar del cotxe». Així, la filla de la Jurado s’anava adonant de la trista realitat: «He parit dos fills i no en tinc cap dels dos», lamenta a l’avançament del proper episodi.

La figura de Carrasco com a mare sempre s’ha posat en dubte, sobretot pel que fa a les atencions que el seu fill petit necessita des que va néixer. En més d’una ocasió, Antonio David l’ha acusat de no ocupar-se de les visites mèdiques de David i de desentendre-se’n completament. A la docusèrie, Rociíto relata com es va enfrontar a un informe psicològic amb què havia d’acreditar que no maltractava els seus fills i demostrar que sí que se’n feia càrrec. «Quan entre, el primer que em pregunta l’expert és si sé quins problemes i dolències té el meu fill. Li vaig dir: “Mire, a mi no em cal portar-li cap document”. I li vaig enumerar un per un els problemes i patologies que tenia».

I, davant les acusacions del seu ex, que deia que no portava el nen al metge, la filla de ‘la més gran’ recalca que Antonio David modificava les cites perquè no sabés quins dies eren. «No és que no anés a les visites, és que no sabia quan eren». D’esta manera, nega rotundament que haja eludit les seues responsabilitats amb el nen i tanca amb contundència: «Per a mi, els meus fills han sigut el més important de la meua vida des que van néixer», cosa que ratifiquen la seua tieta, Rosa Benito, i la seua gran amiga, Terelu Campos.

«Ha estat amb mi durant tots els tractaments que he fet, i quan no hi ha estat és únicament perquè tenia els seus fills», assegurava la filla de Maria Teresa Campos. Una qüestió sobre la qual també s’ha pronunciat Carmen Borrego a ‘Viva la vida’, que no ha dubtat a confirmar les paraules de la seua germana. «La Rocío Carrasco sempre ha donat al seu fill tot el que ha necessitat. Mai l’ha desatés. Ni els metges, ni els tractaments… Em consta, perquè ho he viscut». La col·laboradora ha incidit sobre el fort vincle d’unió que segueix existint entre mare i fill. «Posaria la mà al foc que si la Rocío fos aquí i el David entrés per la porta, es tiraria als braços de la seua mare».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Desarticulen un punt de venda de droga al costat d’una escola infantil a Cullera (València)

La Guàrdia Civil ha detingut a un home i una dona i ha desmantellat un punt de venda de droga situat a escassos metres d'una escola infantil de Cullera. En el registre es van confiscar diverses substàncies i material de dosificació.

Més de 60 km de retencions a primera hora en les carreteres de València

Retencions d'una mica més de 60 quilòmetres a primera hora a la província, amb els majors embossos en l'A-7, V-31 i V-30 en sentit a València, Alacant i Barcelona.

Intervingudes més de 50 tones d’aliments i articles no aptes en naus d’Alacant

La Guàrdia Civil ha intervingut més de 50 tones de productes no aptes en dos naus del polígon Garrachico, a Alacant. Hi ha quatre persones investigades i gènere immobilitzat o destruït per riscos per a la salut.

Set comunitats en alerta per vent, onatge, pluja i neu; Andalusia, en taronja

Set comunitats mantenen avisos per fenòmens adversos i Andalusia eleva el nivell a taronja a Almeria per temporal marítim amb ones de fins a 3 metres. Ceuta i Melilla seguixen en groc.

L’atur baixa al febrer en la Comunitat Valenciana: 1.102 persones menys i més afiliació

La Comunitat Valenciana va tancar febrer amb 1.102 aturats menys (-0,38%), fins a 290.629, i amb 11.313 afiliats més. A Espanya l'atur va repuntar lleument en 3.584 persones.

Pluges febles en el sud de València i nord d’Alacant amb descens de màximes

Cels nuvolosos i ruixats febles, més persistents en el sud de València i nord d'Alacant. Pugen les mínimes i el vent del nord-est deixarà ratxes molt fortes.

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.