17.5 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

La decisió de la Infanta Cristina per a mantindre callat a Urdangarin

Cristina de Borbón ha arribat al límit de les seues forces. Així ho assegura la periodista Pilar Eyre en les pàgines de la revista ‘Lecturas’.

Segons la seua informació, la germana del rei no entén què li ha ocorregut a l’home amb el qual va compartir 24 anys de la seua vida, Iñaki Urdangarin, pel qual va arribar a asseure’s en la banqueta, i al qual “va perdonar infidelitats i va visitar a la presó“.

Per això, el divorci ja té data: el pròxim abril. “Irene compleix la seua majoria d’edat i ella es vol llevar aquest anell de casada que s’ha convertit en un símbol d’humiliació i sofriment”, escriu Eyre en l’edició d’aquest dimecres de la revista.

Segons la periodista, tot s’ha precipitat després de la polèmica escapada d’Iñaki Urdangarin i Ainhoa Armentia a Vaquèira, que hauria significat una autèntica “punyalada” per a ella, ja que “encara segueixen casats”.

La dissolució del matrimoni suposarà que l’exduc de Palma signe una sèrie de clàusules de silenci si vol percebre una pensió per part del seu ex. En cas que signe l’acord, Urdangarin es compromet a no fer declaracions sobre la seua ruptura amb la infanta i no publicar un llibre, pel qual, segons Eyre, li han oferit fins a dos milions.

Actualment, recorda la revista, Cristina li paga 6.000 euros al mes al seu encara marit més els viatges a Suïssa i Barcelona.

El 19 de gener de 2022 la revista ‘Lecturas’ publicava en la seua portada unes imatges d’Iñaki Urdangarín gaudint d’un romàntic i còmplice passejant de la mà d’una desconeguda acompanyant per les platges de Bidart. Des de llavors molt s’ha parlat de la nova parella de l’ex duc i del divorci definitiu amb la infanta Cristina que, segons sembla, de cada vegada està més a prop.

Últimes notícies

El PSOE demanarà que Feijóo comparega el 27 de gener en la comissió de la DANA del Congrés

El Grup Socialista va anunciar que reclamarà la compareixença d'Alberto Núñez Feijóo el 27 de gener en la comissió sobre la DANA. Diana Morant li va exigir donar explicacions.

Marc Márquez reapareix en el Aspar Circuit quasi cent dies després de la seua lesió

Marc Márquez va reaparéixer en el Aspar Circuit de Guadassuar quasi cent dies després de la seua caiguda a Indonèsia. Va completar dos jornades privades amb una Ducati Panigale V2S sota la supervisió de Davide Tardozzi i al costat de diversos pilots mundialistes, com a part de la seua preparació per a 2026.

Morant defén el nou model de finançament i acusa el Consell de buscar objeccions

Diana Morant ha defés que el nou model de finançament autonòmic és el millor per als valencians i ha acusat el Consell de buscar objeccions. Ha destacat que la proposta del Govern duplica la plantejada per Pérez Llorca i ha reclamat suport en la reunió del pròxim dimecres.

Els reis visitaran el 14 de gener una exposició i un projecte de la UPV a València

Els reis viatjaran a València el dimecres 14 per a inaugurar la mostra 'La transformació de València 1866-2026' i conéixer el projecte 'Salvem els fotos UPV/Recuperar les memòries'. L'agenda fixa actes a les 12.00 en el Centre del Carmen i a les 16.15 en la Facultat de Belles Arts.

Un equip tècnic treballa per a restablir la calefacció en l’IES 25 d’Abril d’Alfafar

Dos empreses treballen des de primera hora en la reparació de la calefacció de l'IES 25 d'Abril després de les queixes per falta de temperatura i talls elèctrics. La consellera ha visitat el centre i manté equips en alerta davant noves incidències.

Marta García i Eilish McColgan, pels rècords en el 10K de València

L'espanyola i la britànica atacaran este diumenge les plusmarques de 10 km a València, en una edició amb nivell internacional, eixides escalonades i 18.000 dorsals.

La UV impulsa un projecte europeu per a entendre el dolor crònic a través de l’eix intestí-cervell

La Universitat de València lidera el projecte europeu 'PainGutPFC' per a estudiar l'eix intestí-cervell en el dolor crònic, amb estudis en humans des de gener a València. L'objectiu és traduir les troballes en teràpies personalitzades que reduïsquen fàrmacs i la càrrega emocional.

Feijóo afirma que Sánchez va influir per a no declarar l’emergència nacional en la DANA de València

Feijóo ha declarat davant la jutgessa que Carlos Mazón li va traslladar que Sánchez preferia mantindre la direcció des de València i que per això no es va declarar l'emergència nacional. Ha defés que el Govern central degué assumir la gestió i ha detallat el seu intercanvi de missatges i la seua arribada primerenca al centre d'emergències.