La decisió de la Infanta Cristina per a mantindre callat a Urdangarin

Cristina de Borbón ha arribat al límit de les seues forces. Així ho assegura la periodista Pilar Eyre en les pàgines de la revista ‘Lecturas’.

Segons la seua informació, la germana del rei no entén què li ha ocorregut a l’home amb el qual va compartir 24 anys de la seua vida, Iñaki Urdangarin, pel qual va arribar a asseure’s en la banqueta, i al qual “va perdonar infidelitats i va visitar a la presó“.

Per això, el divorci ja té data: el pròxim abril. “Irene compleix la seua majoria d’edat i ella es vol llevar aquest anell de casada que s’ha convertit en un símbol d’humiliació i sofriment”, escriu Eyre en l’edició d’aquest dimecres de la revista.

Segons la periodista, tot s’ha precipitat després de la polèmica escapada d’Iñaki Urdangarin i Ainhoa Armentia a Vaquèira, que hauria significat una autèntica “punyalada” per a ella, ja que “encara segueixen casats”.

La dissolució del matrimoni suposarà que l’exduc de Palma signe una sèrie de clàusules de silenci si vol percebre una pensió per part del seu ex. En cas que signe l’acord, Urdangarin es compromet a no fer declaracions sobre la seua ruptura amb la infanta i no publicar un llibre, pel qual, segons Eyre, li han oferit fins a dos milions.

Actualment, recorda la revista, Cristina li paga 6.000 euros al mes al seu encara marit més els viatges a Suïssa i Barcelona.

El 19 de gener de 2022 la revista ‘Lecturas’ publicava en la seua portada unes imatges d’Iñaki Urdangarín gaudint d’un romàntic i còmplice passejant de la mà d’una desconeguda acompanyant per les platges de Bidart. Des de llavors molt s’ha parlat de la nova parella de l’ex duc i del divorci definitiu amb la infanta Cristina que, segons sembla, de cada vegada està més a prop.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.