13 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

La decisió de la Infanta Cristina per a mantindre callat a Urdangarin

Cristina de Borbón ha arribat al límit de les seues forces. Així ho assegura la periodista Pilar Eyre en les pàgines de la revista ‘Lecturas’.

Segons la seua informació, la germana del rei no entén què li ha ocorregut a l’home amb el qual va compartir 24 anys de la seua vida, Iñaki Urdangarin, pel qual va arribar a asseure’s en la banqueta, i al qual “va perdonar infidelitats i va visitar a la presó“.

Per això, el divorci ja té data: el pròxim abril. “Irene compleix la seua majoria d’edat i ella es vol llevar aquest anell de casada que s’ha convertit en un símbol d’humiliació i sofriment”, escriu Eyre en l’edició d’aquest dimecres de la revista.

Segons la periodista, tot s’ha precipitat després de la polèmica escapada d’Iñaki Urdangarin i Ainhoa Armentia a Vaquèira, que hauria significat una autèntica “punyalada” per a ella, ja que “encara segueixen casats”.

La dissolució del matrimoni suposarà que l’exduc de Palma signe una sèrie de clàusules de silenci si vol percebre una pensió per part del seu ex. En cas que signe l’acord, Urdangarin es compromet a no fer declaracions sobre la seua ruptura amb la infanta i no publicar un llibre, pel qual, segons Eyre, li han oferit fins a dos milions.

Actualment, recorda la revista, Cristina li paga 6.000 euros al mes al seu encara marit més els viatges a Suïssa i Barcelona.

El 19 de gener de 2022 la revista ‘Lecturas’ publicava en la seua portada unes imatges d’Iñaki Urdangarín gaudint d’un romàntic i còmplice passejant de la mà d’una desconeguda acompanyant per les platges de Bidart. Des de llavors molt s’ha parlat de la nova parella de l’ex duc i del divorci definitiu amb la infanta Cristina que, segons sembla, de cada vegada està més a prop.

Últimes notícies

Iñaki Williams fica a l’Athletic en semifinals amb un gol en el 96

L'Athletic va guanyar 1-2 a Mestalla i va segellar el seu passe a semifinals. Sadiq Umar es va marcar en pròpia i després va empatar; Dimitrievski va detindre un penal abans del punt final.

Sadiq iguala després d’un error de Padilla i el València-Athletic arriba 1-1 al descans

El davanter nigerià va compensar el seu autogol en aprofitar una fallada del portera Alex Padilla i va deixar el dol de quarts 1-1 a l'intermedi a Mestalla.

Sadiq, novetat al València; Izeta encapçala a l’Athletic en els quarts de Copa

El València introduïx a Sadiq al costat de Lucas Beltrán a Mestalla, mentres l'Athletic confia en Urko Izeta. Els dos busquen el passe a semifinals amb onces ofensius.

La Comissió Mixta per a la DANA a València fixa la seua primera reunió per al 18 de febrer

La Comissió Mixta per a coordinar la recuperació de danys de la DANA del 29 d'octubre a València es reunirà el 18 de febrer. El Consell de Ministres va aprovar la seua creació i composició.

Guirmay s’imposa a l’esprint i estrena el jersei groc en la Volta

L'eritreu va véncer per centímetres a Torreblanca i, amb les bonificacions, es va col·locar líder després de 160 km entre Segorbe i Torreblanca. El vent i el port van seleccionar la carrera.

La Nucia acollirà la primera NBA Basketball School d’Espanya amb un nou pavelló en el Col·legi Vallemar

La Nucia serà seu de la primera NBA Basketball School d'Espanya, amb base en un nou pavelló del Col·legi Vallemar. L'acadèmia formarà a jóvens de 6 a 18 anys i activarà campus des de Setmana Santa.

Víctimes de la DANA exigixen a la Generalitat indemnitzacions i responsabilitats després de 15 mesos

Els col·lectius de víctimes del 29-O exigixen a la Generalitat reconéixer a les seues víctimes, assumir responsabilitats i indemnitzar als familiars de les 230 persones mortes. Critiquen comparacions amb un accident ferroviari i denuncien 15 mesos sense compensacions als deudos.

Febrer no és curt per al Llevant: fins a cinc partits i derbi davant el València

El Llevant, penúltim amb 18 punts, encara un mes comprimit amb Athletic, València, Vila-real i Barcelona, i podria afegir a l'Alabés si es confirma la data.