La decisió de la Infanta Cristina per a mantindre callat a Urdangarin

Cristina de Borbón ha arribat al límit de les seues forces. Així ho assegura la periodista Pilar Eyre en les pàgines de la revista ‘Lecturas’.

Segons la seua informació, la germana del rei no entén què li ha ocorregut a l’home amb el qual va compartir 24 anys de la seua vida, Iñaki Urdangarin, pel qual va arribar a asseure’s en la banqueta, i al qual “va perdonar infidelitats i va visitar a la presó“.

Per això, el divorci ja té data: el pròxim abril. “Irene compleix la seua majoria d’edat i ella es vol llevar aquest anell de casada que s’ha convertit en un símbol d’humiliació i sofriment”, escriu Eyre en l’edició d’aquest dimecres de la revista.

Segons la periodista, tot s’ha precipitat després de la polèmica escapada d’Iñaki Urdangarin i Ainhoa Armentia a Vaquèira, que hauria significat una autèntica “punyalada” per a ella, ja que “encara segueixen casats”.

La dissolució del matrimoni suposarà que l’exduc de Palma signe una sèrie de clàusules de silenci si vol percebre una pensió per part del seu ex. En cas que signe l’acord, Urdangarin es compromet a no fer declaracions sobre la seua ruptura amb la infanta i no publicar un llibre, pel qual, segons Eyre, li han oferit fins a dos milions.

Actualment, recorda la revista, Cristina li paga 6.000 euros al mes al seu encara marit més els viatges a Suïssa i Barcelona.

El 19 de gener de 2022 la revista ‘Lecturas’ publicava en la seua portada unes imatges d’Iñaki Urdangarín gaudint d’un romàntic i còmplice passejant de la mà d’una desconeguda acompanyant per les platges de Bidart. Des de llavors molt s’ha parlat de la nova parella de l’ex duc i del divorci definitiu amb la infanta Cristina que, segons sembla, de cada vegada està més a prop.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts

1-1. El Raig salva un punt en l’últim sospir davant el Llevant

Pathé Ciss va empatar en el temps afegit i el Llamp va rescatar un 1-1 davant el Llevant després de jugar quasi tota la segona part amb deu. El Llevant va deixar escapar una victòria i seguix a cinc de la salvació.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez. El podi l'han completat Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i Na Jordana, amb 200.000 i 185.000 euros de pressupost.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. La comissió repetix el títol de 2025; Monestir de Poblet i Na Jordana completen el podi.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Amb Redimonis, la comissió ha revalidat el triomf aconseguit en 2025. El jurat també ha reconegut a Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i a Na Jordana.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi d’Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb 'Redimonis', de David Sánchez Llongo. La comissió, amb un monument de 260.000 euros dissenyat per Daniel Gómez, revalida el títol; Monestir i Na Jordana completen el podi.

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.