La decisió de la Infanta Cristina per a mantindre callat a Urdangarin

Cristina de Borbón ha arribat al límit de les seues forces. Així ho assegura la periodista Pilar Eyre en les pàgines de la revista ‘Lecturas’.

Segons la seua informació, la germana del rei no entén què li ha ocorregut a l’home amb el qual va compartir 24 anys de la seua vida, Iñaki Urdangarin, pel qual va arribar a asseure’s en la banqueta, i al qual “va perdonar infidelitats i va visitar a la presó“.

Per això, el divorci ja té data: el pròxim abril. “Irene compleix la seua majoria d’edat i ella es vol llevar aquest anell de casada que s’ha convertit en un símbol d’humiliació i sofriment”, escriu Eyre en l’edició d’aquest dimecres de la revista.

Segons la periodista, tot s’ha precipitat després de la polèmica escapada d’Iñaki Urdangarin i Ainhoa Armentia a Vaquèira, que hauria significat una autèntica “punyalada” per a ella, ja que “encara segueixen casats”.

La dissolució del matrimoni suposarà que l’exduc de Palma signe una sèrie de clàusules de silenci si vol percebre una pensió per part del seu ex. En cas que signe l’acord, Urdangarin es compromet a no fer declaracions sobre la seua ruptura amb la infanta i no publicar un llibre, pel qual, segons Eyre, li han oferit fins a dos milions.

Actualment, recorda la revista, Cristina li paga 6.000 euros al mes al seu encara marit més els viatges a Suïssa i Barcelona.

El 19 de gener de 2022 la revista ‘Lecturas’ publicava en la seua portada unes imatges d’Iñaki Urdangarín gaudint d’un romàntic i còmplice passejant de la mà d’una desconeguda acompanyant per les platges de Bidart. Des de llavors molt s’ha parlat de la nova parella de l’ex duc i del divorci definitiu amb la infanta Cristina que, segons sembla, de cada vegada està més a prop.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.