11.4 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Destapen el que conté el diari de secret de Rocío Jurado

“Van pensar que callaria per sempre”, “van pensar que mai s’atreviria”, “van pensar que Chipiona els pertanyia”, “van pensar que el seu menyspreu quedaria impune”, “van pensar malament”, “i van creure que ‘la més gran’ no es va adonar de res”… Estes eren les frases que llegíem fa a penes dos setmanes en el tràiler de la continuació de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, que es titularà ‘En el nombre de Rocío‘.

Des de llavors, molt s’està especulant de fins a on podria arribar Rocío Carrasco la pròxima tardor quan s’estrene la nova sèrie documental en la qual abordarà la desintegració familiar dels Mohedano i en la qual respondrà a una sèrie de preguntes que, d’alguna manera, ja estan resoltes en el diari secret de Rocío Jurado, sobre el qual ‘Vanitatis’ està en disposició de donar algunes informacions molt importants per a entendre l’abast del mateix i el paper que podria ocupar en esta segona part de la sèrie.

Per cert, que les nostres fonts ens informen que encara no és molt clara la data d’emissió, encara no hi ha un pla de rodatge tancat ni tampoc si el format serà exactament igual a la primera part ni el nombre de capítols.

 

Rocío Carrasco, en la seua última entrevista televisada

 

“Ha arribat el moment que expliques per què no tens relació amb Amador?”, “ha arribat el moment que expliques per què no tens relació amb José Antonio i amb Gloria?”, “ha arribat el moment d’explicar per què no tens relació amb Rosa?”, “ha arribat el moment d’explicar per què no tens relació amb els teus germans,

Gloria i José Fernando?”, “ha arribat el moment d’explicar per què no tens relació amb Ortega Cano?”. Estes eren les preguntes que li formulaven a Rocío Carrasco en el teaser de la nova sèrie. I ella responia: “Sí, ha arribat”.

Segons informa ‘Vanitatis’ totes estes preguntes obtindran resposta en el diari secret de Rocío Jurado,  esta publicació esta en disposició de donar algunes informacions molt importants per a entendre l’abast del mateix i el paper que podria ocupar en esta segona part de la sèrie.

Amb l’aval de les fonts de la revista, asseguraren que el diari secret de Rocío Jurado existeix, que no és cap llegenda urbana i que, igual que es fera amb ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, on els documents eren una part clau per a donar carta de naturalesa a les acusacions de Rocío Carrasco, pot ser essencial per a il·lustrar i donar fust a les afirmacions de la filla de ‘la més gran’, així ho expliquen des de ‘Vanitatis’.

Un fet crucial sobre este diari és que Rocío Jurado no li havia parlat a la seua filla de la seua existència i ella el va descobrir per casualitat després que morira la seua mare, l’1 de juny de 2006.

Va ser mentre estava revisant alguns estris de la intèrpret de ‘Paloma brava’ i ‘Se’ns va trencar l’amor’ quan s’ho va trobar i es va emportar alguna sorpresa, encara que alguns dels fets narrats en el mateix els havia viscuts ella en primera persona, en haver sigut testimoni d’ells.

S’ha parlat molt del motiu pel qual Rocío Carrasco es va distanciar de la seua família i s’apunta a l’últim testament de la cantant, però este diari va ser clau perquè la bretxa entre els Mohedano es fera més gran, en veure apreciacions de la seua mare, com diem, de pròpia mà, sobre els seus familiars i esdeveniments que no li van resultar gens grats.

Rocío Carrasco, en ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’

 

Encara que Rocío Jurado va escriure sobre els seus familiars, no sempre d’una manera positiva, fonts de l’entorn de Rocío Carrasco ens fan saber que el retrat de la convivència i de la seua relació amb Ortega Cano no és l’idíl·lic que calia pressuposar per les seues manifestacions públiques d’afecte i afecte, i podria no ser gens afavoridor per a la imatge del torero, en l’actualitat molt delicat de salut. Que Rocío Carrasco faça transcendir o no aquests detalls, totalment o parcialment, o que queden dins del marc de la privacitat és alguna cosa encara per determinar.

La mateixa filla de Pedro Carrasco ja havia manifestat la seua opinió respecte a la relació de la seua mare amb Ortega Cano, però no va donar explicacions més precises, en ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’: “No crec que fora una decisió encertada, desgraciadament per a ella. Ella ho va decidir així i estava enamorada, i tot el que fora perquè estiguera feliç i contenta…”.

Últimes notícies

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.