Destapen el que conté el diari de secret de Rocío Jurado

“Van pensar que callaria per sempre”, “van pensar que mai s’atreviria”, “van pensar que Chipiona els pertanyia”, “van pensar que el seu menyspreu quedaria impune”, “van pensar malament”, “i van creure que ‘la més gran’ no es va adonar de res”… Estes eren les frases que llegíem fa a penes dos setmanes en el tràiler de la continuació de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, que es titularà ‘En el nombre de Rocío‘.

Des de llavors, molt s’està especulant de fins a on podria arribar Rocío Carrasco la pròxima tardor quan s’estrene la nova sèrie documental en la qual abordarà la desintegració familiar dels Mohedano i en la qual respondrà a una sèrie de preguntes que, d’alguna manera, ja estan resoltes en el diari secret de Rocío Jurado, sobre el qual ‘Vanitatis’ està en disposició de donar algunes informacions molt importants per a entendre l’abast del mateix i el paper que podria ocupar en esta segona part de la sèrie.

Per cert, que les nostres fonts ens informen que encara no és molt clara la data d’emissió, encara no hi ha un pla de rodatge tancat ni tampoc si el format serà exactament igual a la primera part ni el nombre de capítols.

 

Rocío Carrasco, en la seua última entrevista televisada

 

“Ha arribat el moment que expliques per què no tens relació amb Amador?”, “ha arribat el moment que expliques per què no tens relació amb José Antonio i amb Gloria?”, “ha arribat el moment d’explicar per què no tens relació amb Rosa?”, “ha arribat el moment d’explicar per què no tens relació amb els teus germans,

Gloria i José Fernando?”, “ha arribat el moment d’explicar per què no tens relació amb Ortega Cano?”. Estes eren les preguntes que li formulaven a Rocío Carrasco en el teaser de la nova sèrie. I ella responia: “Sí, ha arribat”.

Segons informa ‘Vanitatis’ totes estes preguntes obtindran resposta en el diari secret de Rocío Jurado,  esta publicació esta en disposició de donar algunes informacions molt importants per a entendre l’abast del mateix i el paper que podria ocupar en esta segona part de la sèrie.

Amb l’aval de les fonts de la revista, asseguraren que el diari secret de Rocío Jurado existeix, que no és cap llegenda urbana i que, igual que es fera amb ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, on els documents eren una part clau per a donar carta de naturalesa a les acusacions de Rocío Carrasco, pot ser essencial per a il·lustrar i donar fust a les afirmacions de la filla de ‘la més gran’, així ho expliquen des de ‘Vanitatis’.

Un fet crucial sobre este diari és que Rocío Jurado no li havia parlat a la seua filla de la seua existència i ella el va descobrir per casualitat després que morira la seua mare, l’1 de juny de 2006.

Va ser mentre estava revisant alguns estris de la intèrpret de ‘Paloma brava’ i ‘Se’ns va trencar l’amor’ quan s’ho va trobar i es va emportar alguna sorpresa, encara que alguns dels fets narrats en el mateix els havia viscuts ella en primera persona, en haver sigut testimoni d’ells.

S’ha parlat molt del motiu pel qual Rocío Carrasco es va distanciar de la seua família i s’apunta a l’últim testament de la cantant, però este diari va ser clau perquè la bretxa entre els Mohedano es fera més gran, en veure apreciacions de la seua mare, com diem, de pròpia mà, sobre els seus familiars i esdeveniments que no li van resultar gens grats.

Rocío Carrasco, en ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’

 

Encara que Rocío Jurado va escriure sobre els seus familiars, no sempre d’una manera positiva, fonts de l’entorn de Rocío Carrasco ens fan saber que el retrat de la convivència i de la seua relació amb Ortega Cano no és l’idíl·lic que calia pressuposar per les seues manifestacions públiques d’afecte i afecte, i podria no ser gens afavoridor per a la imatge del torero, en l’actualitat molt delicat de salut. Que Rocío Carrasco faça transcendir o no aquests detalls, totalment o parcialment, o que queden dins del marc de la privacitat és alguna cosa encara per determinar.

La mateixa filla de Pedro Carrasco ja havia manifestat la seua opinió respecte a la relació de la seua mare amb Ortega Cano, però no va donar explicacions més precises, en ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’: “No crec que fora una decisió encertada, desgraciadament per a ella. Ella ho va decidir així i estava enamorada, i tot el que fora perquè estiguera feliç i contenta…”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.