Destapen el que conté el diari de secret de Rocío Jurado

“Van pensar que callaria per sempre”, “van pensar que mai s’atreviria”, “van pensar que Chipiona els pertanyia”, “van pensar que el seu menyspreu quedaria impune”, “van pensar malament”, “i van creure que ‘la més gran’ no es va adonar de res”… Estes eren les frases que llegíem fa a penes dos setmanes en el tràiler de la continuació de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, que es titularà ‘En el nombre de Rocío‘.

Des de llavors, molt s’està especulant de fins a on podria arribar Rocío Carrasco la pròxima tardor quan s’estrene la nova sèrie documental en la qual abordarà la desintegració familiar dels Mohedano i en la qual respondrà a una sèrie de preguntes que, d’alguna manera, ja estan resoltes en el diari secret de Rocío Jurado, sobre el qual ‘Vanitatis’ està en disposició de donar algunes informacions molt importants per a entendre l’abast del mateix i el paper que podria ocupar en esta segona part de la sèrie.

Per cert, que les nostres fonts ens informen que encara no és molt clara la data d’emissió, encara no hi ha un pla de rodatge tancat ni tampoc si el format serà exactament igual a la primera part ni el nombre de capítols.

 

Rocío Carrasco, en la seua última entrevista televisada

 

“Ha arribat el moment que expliques per què no tens relació amb Amador?”, “ha arribat el moment que expliques per què no tens relació amb José Antonio i amb Gloria?”, “ha arribat el moment d’explicar per què no tens relació amb Rosa?”, “ha arribat el moment d’explicar per què no tens relació amb els teus germans,

Gloria i José Fernando?”, “ha arribat el moment d’explicar per què no tens relació amb Ortega Cano?”. Estes eren les preguntes que li formulaven a Rocío Carrasco en el teaser de la nova sèrie. I ella responia: “Sí, ha arribat”.

Segons informa ‘Vanitatis’ totes estes preguntes obtindran resposta en el diari secret de Rocío Jurado,  esta publicació esta en disposició de donar algunes informacions molt importants per a entendre l’abast del mateix i el paper que podria ocupar en esta segona part de la sèrie.

Amb l’aval de les fonts de la revista, asseguraren que el diari secret de Rocío Jurado existeix, que no és cap llegenda urbana i que, igual que es fera amb ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, on els documents eren una part clau per a donar carta de naturalesa a les acusacions de Rocío Carrasco, pot ser essencial per a il·lustrar i donar fust a les afirmacions de la filla de ‘la més gran’, així ho expliquen des de ‘Vanitatis’.

Un fet crucial sobre este diari és que Rocío Jurado no li havia parlat a la seua filla de la seua existència i ella el va descobrir per casualitat després que morira la seua mare, l’1 de juny de 2006.

Va ser mentre estava revisant alguns estris de la intèrpret de ‘Paloma brava’ i ‘Se’ns va trencar l’amor’ quan s’ho va trobar i es va emportar alguna sorpresa, encara que alguns dels fets narrats en el mateix els havia viscuts ella en primera persona, en haver sigut testimoni d’ells.

S’ha parlat molt del motiu pel qual Rocío Carrasco es va distanciar de la seua família i s’apunta a l’últim testament de la cantant, però este diari va ser clau perquè la bretxa entre els Mohedano es fera més gran, en veure apreciacions de la seua mare, com diem, de pròpia mà, sobre els seus familiars i esdeveniments que no li van resultar gens grats.

Rocío Carrasco, en ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’

 

Encara que Rocío Jurado va escriure sobre els seus familiars, no sempre d’una manera positiva, fonts de l’entorn de Rocío Carrasco ens fan saber que el retrat de la convivència i de la seua relació amb Ortega Cano no és l’idíl·lic que calia pressuposar per les seues manifestacions públiques d’afecte i afecte, i podria no ser gens afavoridor per a la imatge del torero, en l’actualitat molt delicat de salut. Que Rocío Carrasco faça transcendir o no aquests detalls, totalment o parcialment, o que queden dins del marc de la privacitat és alguna cosa encara per determinar.

La mateixa filla de Pedro Carrasco ja havia manifestat la seua opinió respecte a la relació de la seua mare amb Ortega Cano, però no va donar explicacions més precises, en ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’: “No crec que fora una decisió encertada, desgraciadament per a ella. Ella ho va decidir així i estava enamorada, i tot el que fora perquè estiguera feliç i contenta…”.

Últimes notícies

Ratxes de més de 130 km/h agranen Castelló i obliguen a desenes d’intervencions d’emergència

El fort temporal de vent a la província de Castelló deixa ratxes de fins a 143 km/h, més d'un centenar d'incidències ateses i la suspensió de diversos actes previstos.

Domingo de cels buidats i vent fort en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge amb cels buidats, vent del nord i nord-oest amb ratxes molt fortes i temperatures estables, amb gelades febles a l'interior nord.

Un caminador que es convertix amb carro de la compra desperta l’interés de Rolser

Un jove dissenyador ha creat Rondine, un caminador que també funciona com a carro de la compra i que ha cridat l'atenció de Rolser, interessada a desenrotllar el concepte en el futur.

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.