Anuncios

L’emotiva volta a la ràdio de Julia Otero: cal celebrar la vida

 

“Quan es trepitja l’infern s’aprén ràpidament a celebrar la vida”, va ser uns dels primers missatges que va llançar ahir dilluns Julia Otero en el seu retorn a la ràdio després d’haver superat amb èxit un càncer de còlon diagnosticat el febrer del 2021.

“Quasi s’ha completat una volta al sol des que vaig deixar d’estar enfront d’aquest micròfon en Onda Cero; sembla ahir, però han passat moltíssimes coses, algunes fins i tot bones, encara que cal entrenar la vista i l’olfacte per a distingir aqueixes xicotetes alegries diàries que es van creuant en el camí. Sempre n’hi ha però existeix una condició, cal estar molt atents”, va afirmar la periodista.

Anuncios

 

“L’atmosfera no és bona però en temps de còlera apostar per la serenitat és el revolucionari”

 

Després de mostrar-se “enormement feliç” del reconeixement obtingut per Carmen Juan, la subdirectora del programa que l’ha substituïda aquest temps, Julia Otero va voler reivindicar la màgia de la ràdio: “Quan es trepitja l’infern s’aprén ràpidament a celebrar la vida i això és el que la ràdio ha d’intentar cada vesprada, celebrar la vida, divertir, entretindre, fer pensar, acompanyar i tocar una mica els nassos, això també”, va assegurar la directora i presentadora de ‘Julia en la Onda’ (Onda Cero).

“L’atmosfera circumdant no és bona, no ens enganyem: s’emporten els crits, la mala llet, les mentides, l’insult, la desqualificació però això no és el Congrés dels Diputats, això és la ràdio”, va fer broma. “I si cal navegar a contracorrent es fa. En temps de còlera el revolucionari és apostar per la serenitat”, va prosseguir per a a continuació reivindicar “l’educació que no és blanor, el respecte que no és covardia i la crítica que no és xisclar ni faltar sinó argumentar”. “Aqueixa és la ràdio que ens agrada”, va afirmar.

La periodista de 62 anys va mostrar els seus desitjos que en aquest any que acaba de començar “puguem eixir de ja d’aqueixa roda de hàmster en la qual estem des de principis del 2020. Veurem com arranca i com ho anem retratant”.

 

 

Després d’aqueixos a penes cinc minuts en els quals es va dirigir a l’audiència per a reprendre el contacte diari, la periodista ja va començar a avançar els continguts del seu programa, entre els quals destacava la presència de Joan Manel Serrat. “Ell ja no concedeix entrevistes, però hui fa una excepció amb la seua veïna del Poble Sec”, va dir orgullosa.

Tornava així a l’estudi d’Onda Cero a Barcelona onze mesos després que li fora diagnosticada la malaltia en un control mèdic rutinari. La periodista ho va anunciar llavors directament en el seu programa i també va revelar que no anava a desconnectar totalment de les ones: “Entre quimio i quimio em faré un volt per la ràdio”. I va complir amb la seua paraula. La periodista ha aparegut al llarg d’aquests mesos en Julia en l’ona amb entrevistes especials com la de Concha Velasco i emotius homenatges com el que li va realitzar a Almudena Grandes. Ahir ho va tornar a fer, però per a quedar-se.

Els usuaris de les xarxes socials han celebrat la volta de Julia Otero a Onda Cero.

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.

La Sindicatura de Comptes denuncia la deixadesa en ciberseguretat del sector públic valencià

La Sindicatura de Comptes qualifica d'inacceptable la governança de la ciberseguretat en la majoria d'entitats públiques i societats mercantils de la Generalitat, amb nivells de maduresa molt baixos i riscos significatius per a servicis i dades.
Anuncios