14.9 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

Fabiola i les seues demolidores paraules sobre Bertín Osborne: ‘Cal acceptar-ho’

Fabiola Martínez ha aprofitat la seua assistència a l’obra de Paz Padilla, ‘El humor de mi vida’, per a aclarir en quin punt es troba la seua relació amb el seu ex, Bertín Osborne.

L’exdona de Bertín Osborne ha confessat com ha sigut realment la seua separació. Fabiola Martínez assegura que han sigut mesos molt durs en els quals ha plorat molt.

No obstant això, reconeix que no serveix de res obstinar-se, i que quan l’amor s’acaba, el més assenyat és acceptar-ho i començar una nova vida.

La veneçolana reconeix que, encara que la separació no ha resultat senzilla perquè li ha suposat acabar amb vint anys de relació. No obstant això, Fabiola admet estar feliç amb la seua nova solteria.

Segons ella, un punt de no retorn, ja que a vegades hi ha circumstàncies que no poden ser.
“No he parat de plorar. Moltes de les coses que diu un les pensa, sempre, així que m’ha mogut moltes coses”, reconeixia emocionada a l’eixida de l’obra.

“M’ha sorprés molt el que ha comptat Paz, s’ha casat quatre vegades amb este. És molt bonic, l’amor és molt bonic, però hi ha vegades que no pot ser. Quan no pot ser, cal acceptar-ho”, recalcava.

I és que sembla que la model vol evitar possibles topades o situacions incòmodes, per la qual cosa ha decidit no assistir a la boda de Claudia Osborne, filla de Bertín.

“No és el lloc ni és el moment, ja no té sentit. Cada dia em reafirme més, tot té el seu moment. Claudia ella sap que la vull un munt”, ha explicat sobre este tema.

Així, ha deixat molt clar que això no canvia res entre elles, ja que li continua tenint molt afecte.

Aparicions Televisives

 

Una de les entrevistes que ha concedit la veneçolana en estos últims mesos ha sigut a “Sálvame“, on Fabiola va reconéixer els moments més durs de la seua convivència amb el presentador, cosa que significa per a ella la seua família i com els seus fills han sigut un gran suport en estos temps que corren.

Ella ha revelat que el presentador de “Mi casa es la tuya” la va cridar després de la seua aparició en el programa de Telecinco, i que les seues paraules van ser per a felicitar-la. Segons Fabiola, Bertín va considerar que havia sigut molt valent “perquè ‘Sálvame’ imposa”.

Des que Bertín i Fabiola van posar fi a la seua separació, tots dos han demostrat mantindre molt bona relació

 

El motiu de la ruptura entre Fabiola Martínez i Bertín Osborne

 

Des que anunciaren la ruptura del seu matrimoni, la parella no ha deixat de fer front a especulacions i rumors. Des de ‘Sálvame’ insinuaven que tot havia tingut lloc arran d’una forta discussió de la model amb les seues cunyades durant una festa de Nadal.

“Van tindre una discussió per com educa Fabiola Martínez als seus fills. Fabiola va tindre una actitud davant d’elles que no els va agradar, i ací va començar la discussió. Va ser tan fort que la festa es va cancel·lar”, comptava Gustavo González.

A més, a això se suma que sempre s’ha especulat que Bertín no havia estat present tot el necessari en els tractaments als quals se sotmetia el seu fill Quique.

No obstant això, Fabiola sempre ha insistit que no hi ha hagut ni terceres persones ni retrets, sinó tan sols un desgast de la relació amb el pas del temps. Alguna cosa que es va fer més palpable durant el confinament.

“Vaig deixar de pensar en els meus plans, en el meu creixement, a formar-me, a fer projectes que no foren comuns. Això és un problema meu”, confessava durant la seua entrevista en el Deluxe.

“Ell mai em va obligar a res, sempre m’ha recolzat en qualsevol iniciativa que tenia. Anar a remolc de la vida d’una altra persona per a algú com jo no ha sigut fàcil”, assenyalava la model.

L’ex de Bertín destacava que es travava d’un procés: “Saps que ja no sents el mateix, però t’autoconvences en lloc de prendre decisions, pels xiquets, per la família”.

“Quan em mirava en l’espill em veia trist, no era jo, m’estava traint a mi mateixa”, reconeixia. “Vaig deixar de pensar en els meus plans, en el meu creixement, a formar-me, a fer projectes que no foren comuns”.

Però tampoc perdia oportunitat a l’hora de llançar algun zasca a Bertín. “No crec que volguera renunciar a la seua vida per intentar que la meua fora més com jo volia”.

Fabiola ha mostrat una gran enteresa després d’un any bastant complicat, en el qual recentment ha perdut a un familiar a causa del Covid-19. Tanmateix, això no ha fet mossa en el seu tendre caràcter, ja que sempre apareix amb un somriure.

Després de vint anys de relació i dos fills en comú, la model continua considerant a Bertín la seua família.
Això, a pesar que ell assegurara en una entrevista que “el que més em pesa és tindre l’edat que tinc i no tindre una família amb mi. A mesura que compleixes anys i et sents només és molt geperut”.

Ell té família. No la té com abans, però la té”, replicava ella després d’escoltar les seues paraules.

Últimes notícies

Morant demana a Pérez Llorca acceptar la condonació del deute en la seua cita amb Sánchez

Morant ha instat a Pérez Llorca a acceptar la condonació de 11.000 milions en la seua reunió amb Sánchez. També ha reclamat suport al pla de vivenda i al pacte climàtic.

Feijóo, després de ser citat per la dana, ha defés que el seu paper va ser exigir l’emergència nacional

El líder del PP ha afirmat que el 29 d'octubre de 2024 va exigir al Govern l'emergència nacional i ha assegurat que mantindrà eixa posició després de la seua citació com a testimoni.

Cuenca assegura que denunciarà insults i amenaces després de declarar per la DANA

L'excap de gabinet de Carlos Mazón ha afirmat després de declarar com a testimoni per la gestió de la DANA que ha patit insults i amenaces i que presentarà denúncies. També ha demanat respecte i protecció per a la seua família després d'una 'setmana difícil'.

El PSPV demana suspendre a José Vicente Berlanga i la seua dimissió de càrrecs per la trama de Leire Díaz

El PSPV-PSOE ha sol·licitat la suspensió immediata de militància i la dimissió de tots els càrrecs orgànics de José Vicente Berlanga, investigat per la Guàrdia Civil en la trama vinculada a Leire Díaz. També ha demanat l'obertura d'un expedient disciplinari.

Morant insta a Feijóo a aclarir davant la jutgessa si Mazón el va informar en la DANA o va ser mentida

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a precisar davant la jutgessa de la DANA si Carlos Mazón li va mantindre informat o si tot va ser mentida. La dirigent socialista ha qualificat de greu mentir en una crisi i ha retret al PP el seu historial de falsedats.

El Govern valencià exigix la destitució immediata de Pilar Bernabé pel cas Salazar

El Consell ha demanat el cessament immediat de la secretària d'Igualtat del PSOE pel cas Salazar. La direcció socialista ha qualificat els fets com falta molt greu i ha oferit suport a les denunciants.

L’Atlètic reinicia la seua Lliga en el Metropolità davant un València amb dubtes

L'Atlètic, a nou punts del lideratge després de dos derrotes, s'agarra a la seua fortalesa a casa per a frenar a un València invicte en quatre jornades però amb baixes i dubtes.

Martínez Mus confia en un canvi del Govern després de la reunió Pérez Llorca-Sánchez

El conseller Vicente Martínez Mus espera que la trobada entre Pérez Llorca i Sánchez impulse la col·laboració del Govern central en la recuperació després de la DANA i desbloquege projectes clau.