12 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

Fabiola i les seues demolidores paraules sobre Bertín Osborne: ‘Cal acceptar-ho’

Fabiola Martínez ha aprofitat la seua assistència a l’obra de Paz Padilla, ‘El humor de mi vida’, per a aclarir en quin punt es troba la seua relació amb el seu ex, Bertín Osborne.

L’exdona de Bertín Osborne ha confessat com ha sigut realment la seua separació. Fabiola Martínez assegura que han sigut mesos molt durs en els quals ha plorat molt.

No obstant això, reconeix que no serveix de res obstinar-se, i que quan l’amor s’acaba, el més assenyat és acceptar-ho i començar una nova vida.

La veneçolana reconeix que, encara que la separació no ha resultat senzilla perquè li ha suposat acabar amb vint anys de relació. No obstant això, Fabiola admet estar feliç amb la seua nova solteria.

Segons ella, un punt de no retorn, ja que a vegades hi ha circumstàncies que no poden ser.
“No he parat de plorar. Moltes de les coses que diu un les pensa, sempre, així que m’ha mogut moltes coses”, reconeixia emocionada a l’eixida de l’obra.

“M’ha sorprés molt el que ha comptat Paz, s’ha casat quatre vegades amb este. És molt bonic, l’amor és molt bonic, però hi ha vegades que no pot ser. Quan no pot ser, cal acceptar-ho”, recalcava.

I és que sembla que la model vol evitar possibles topades o situacions incòmodes, per la qual cosa ha decidit no assistir a la boda de Claudia Osborne, filla de Bertín.

“No és el lloc ni és el moment, ja no té sentit. Cada dia em reafirme més, tot té el seu moment. Claudia ella sap que la vull un munt”, ha explicat sobre este tema.

Així, ha deixat molt clar que això no canvia res entre elles, ja que li continua tenint molt afecte.

Aparicions Televisives

 

Una de les entrevistes que ha concedit la veneçolana en estos últims mesos ha sigut a “Sálvame“, on Fabiola va reconéixer els moments més durs de la seua convivència amb el presentador, cosa que significa per a ella la seua família i com els seus fills han sigut un gran suport en estos temps que corren.

Ella ha revelat que el presentador de “Mi casa es la tuya” la va cridar després de la seua aparició en el programa de Telecinco, i que les seues paraules van ser per a felicitar-la. Segons Fabiola, Bertín va considerar que havia sigut molt valent “perquè ‘Sálvame’ imposa”.

Des que Bertín i Fabiola van posar fi a la seua separació, tots dos han demostrat mantindre molt bona relació

 

El motiu de la ruptura entre Fabiola Martínez i Bertín Osborne

 

Des que anunciaren la ruptura del seu matrimoni, la parella no ha deixat de fer front a especulacions i rumors. Des de ‘Sálvame’ insinuaven que tot havia tingut lloc arran d’una forta discussió de la model amb les seues cunyades durant una festa de Nadal.

“Van tindre una discussió per com educa Fabiola Martínez als seus fills. Fabiola va tindre una actitud davant d’elles que no els va agradar, i ací va començar la discussió. Va ser tan fort que la festa es va cancel·lar”, comptava Gustavo González.

A més, a això se suma que sempre s’ha especulat que Bertín no havia estat present tot el necessari en els tractaments als quals se sotmetia el seu fill Quique.

No obstant això, Fabiola sempre ha insistit que no hi ha hagut ni terceres persones ni retrets, sinó tan sols un desgast de la relació amb el pas del temps. Alguna cosa que es va fer més palpable durant el confinament.

“Vaig deixar de pensar en els meus plans, en el meu creixement, a formar-me, a fer projectes que no foren comuns. Això és un problema meu”, confessava durant la seua entrevista en el Deluxe.

“Ell mai em va obligar a res, sempre m’ha recolzat en qualsevol iniciativa que tenia. Anar a remolc de la vida d’una altra persona per a algú com jo no ha sigut fàcil”, assenyalava la model.

L’ex de Bertín destacava que es travava d’un procés: “Saps que ja no sents el mateix, però t’autoconvences en lloc de prendre decisions, pels xiquets, per la família”.

“Quan em mirava en l’espill em veia trist, no era jo, m’estava traint a mi mateixa”, reconeixia. “Vaig deixar de pensar en els meus plans, en el meu creixement, a formar-me, a fer projectes que no foren comuns”.

Però tampoc perdia oportunitat a l’hora de llançar algun zasca a Bertín. “No crec que volguera renunciar a la seua vida per intentar que la meua fora més com jo volia”.

Fabiola ha mostrat una gran enteresa després d’un any bastant complicat, en el qual recentment ha perdut a un familiar a causa del Covid-19. Tanmateix, això no ha fet mossa en el seu tendre caràcter, ja que sempre apareix amb un somriure.

Després de vint anys de relació i dos fills en comú, la model continua considerant a Bertín la seua família.
Això, a pesar que ell assegurara en una entrevista que “el que més em pesa és tindre l’edat que tinc i no tindre una família amb mi. A mesura que compleixes anys i et sents només és molt geperut”.

Ell té família. No la té com abans, però la té”, replicava ella després d’escoltar les seues paraules.

Últimes notícies

Una dona i un menor, ferits en un accident en la CV-166 a Benassal

Una dona i un menor han resultat ferits després de l'eixida de via del vehicle en la CV-166 en direcció a Benassal. Van ser atesos per Samu i SVB i traslladats a un hospital.

Les pluges deixen 60 l/m² en quatre hores a Castelló sense incidències

La vesprada ha deixat 60 l/m² a la ciutat de Castelló i acumulats destacats en la zona, sense incidències. El balanç diari situa el màxim a la Font d'en Carròs amb 147,9 l/m².

Catorze municipis de València i Castelló suspenen les classes este dilluns per les pluges

La Conselleria d'Educació ha confirmat la suspensió de l'activitat lectiva este dilluns en 14 municipis de València i Castelló per l'alerta de pluges. La mesura afecta a 78.744 alumnes i prioritza la seguretat en desplaçaments i zones inundables.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Les pluges continuen amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València, amb tempestes encara en la mar. Persistixen avisos roig i taronja i risc de ruixats molt intensos en les pròximes hores

Emergències manté les alertes per pluges intenses i demana extremar la precaució

Es mantenen les alertes per pluges amb nivell roig en el litoral de València. Emergències demana evitar zones inundables.

Municipis de la zona zero de la dana suspenen les classes este dilluns per les pluges

Diversos municipis han decidit suspendre les classes este dilluns per les alertes de pluges. València ho farà parcialment i la UPV i la UV suspendran al matí.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Aemet ha informat que continua plovent amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València. Es mantenen avisos rojos i taronges i no es descarta que algunes tempestes marítimes aconseguisquen la costa amb ruixats molt intensos.

Rescat a Vila-real: bombers evacuen en embarcació a una parella bloquejada per la pluja

Dos dotacions i una unitat de comandament han acudit al carrer del Riu per a auxiliar a un home i una dona el vehicle de la qual havia quedat immobilitzat per l'aigua. El Consorci ha atés a més incidències a Borriol i Nules.