Sense feina i al carrer: Isabel Pantoja toca fons

 

La setmana passada saltava la notícia que Kiko Rivera havia tancat ja la venda de la seua part de Cantora, després de molt temps intentant arribar a un acord amb la seua mare. Així, després d’haver dut a terme diverses negociacions amb quatre inversors diferents —tal com anunciava en exclusiva la revista ‘Diez minutos’—, encara que sense arribar a cap acord, sembla que el DJ es decanta per l’empresa ‘Compramos Tu Herencia’ (CTH), amb qui portaria debatent mesos.

No obstant això, la seua dona Irene Rosales desmentia rotundament este cap de setmana que el tracte ja s’haja tancat, a més de mostrar el seu disgust davant la decisió del seu marit: «Si és el que Kiko vol, jo li done suport, però no m’alegraré de cap manera, perquè sé el valor sentimental que li té Kiko a esta finca».

I és que esta decisió tan dràstica per part del fill d’Isabel Pantoja, pot ser clau per al vincle entre mare i fill, ja que significaria una ruptura definitiva i, a més, cal destacar que també hi ha el gran valor que la finca tenia per Paquirri. «No deixa de ser una mare que té un conflicte amb el seu fill, mai hi haurà un punt final», recalcava la col·laboradora televisiva, qui encara manté l’esperança que les seues filles recuperen a la seua àvia en algun moment.

El que queda clar és que la cantant travessa un dels moments més delicats de la seua vida, ja que la traïció pública del seu ‘xicotet de l’ànima’ ha suposat un cop dur per a ella. Just per això, no se sentia capaç d’abandonar Cantora en diversos mesos, fins que finalment rebia una oferta de treball com a jurat del programa ‘Top Star. ¿Cuánto vale tu voz?’.

Lamentablement, el format no estaria funcionat tan bé com s’esperava, i just per això Paolo Vasile s’hauria vist obligat a prendre una dràstica decisió al respecte i retirar el ‘talent show’ de la graella de Telecinco a causa de les males dades d’audiència, les quals són insuficients per fer front a la competència, ja que Antena 3 arrasa amb ‘La Voz Kids’.

Durant la seva estrena el passat 7 de maig, el concurs musical va reunir un boníssim 22,6% de ‘share’, mentre que el programa presentat per Jesús Vázquez havia de conformar-se amb un discret 11,3% de quota de pantalla.

Una setmana després, la distància entre les dos va créixer dràsticament, posicionant a ‘La Voz Kids’ amb 23,5% i deixant a ‘Top Star’ a mínims, amb un nefast 9,4%, deixant clar que el format no havia convençut a l’audiència. Per tant, la cadena hauria optat per desprendre’s de ‘Top Star’ a la nit dels divendres, i posar al seu lloc una nova emissió de ‘Sábado Deluxe’, un dels seus programes estrelles que segueix recollint èxits després d’anys a la televisió.

Però, si finalment el programa es cancel·lés, seria un gran fracàs per a la ‘tonadillera’, ja que se sumaria a la pèrdua de casa seua. Així, si Kiko aconsegueix finalment vendre Cantora, l’empresa podria també centrar la seua atenció a pagar el deute que té Isabel amb el banc, i així es quedaria sense feina i al carrer.

Últimes notícies

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.

Educació situa en el 15% el seguiment de la vaga docent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Educació calcula que al voltant del 15% del professorat recolza la vaga indefinida en el seu setzé dia, amb diferències de seguiment entre províncies.