Sense feina i al carrer: Isabel Pantoja toca fons

 

La setmana passada saltava la notícia que Kiko Rivera havia tancat ja la venda de la seua part de Cantora, després de molt temps intentant arribar a un acord amb la seua mare. Així, després d’haver dut a terme diverses negociacions amb quatre inversors diferents —tal com anunciava en exclusiva la revista ‘Diez minutos’—, encara que sense arribar a cap acord, sembla que el DJ es decanta per l’empresa ‘Compramos Tu Herencia’ (CTH), amb qui portaria debatent mesos.

No obstant això, la seua dona Irene Rosales desmentia rotundament este cap de setmana que el tracte ja s’haja tancat, a més de mostrar el seu disgust davant la decisió del seu marit: «Si és el que Kiko vol, jo li done suport, però no m’alegraré de cap manera, perquè sé el valor sentimental que li té Kiko a esta finca».

I és que esta decisió tan dràstica per part del fill d’Isabel Pantoja, pot ser clau per al vincle entre mare i fill, ja que significaria una ruptura definitiva i, a més, cal destacar que també hi ha el gran valor que la finca tenia per Paquirri. «No deixa de ser una mare que té un conflicte amb el seu fill, mai hi haurà un punt final», recalcava la col·laboradora televisiva, qui encara manté l’esperança que les seues filles recuperen a la seua àvia en algun moment.

El que queda clar és que la cantant travessa un dels moments més delicats de la seua vida, ja que la traïció pública del seu ‘xicotet de l’ànima’ ha suposat un cop dur per a ella. Just per això, no se sentia capaç d’abandonar Cantora en diversos mesos, fins que finalment rebia una oferta de treball com a jurat del programa ‘Top Star. ¿Cuánto vale tu voz?’.

Lamentablement, el format no estaria funcionat tan bé com s’esperava, i just per això Paolo Vasile s’hauria vist obligat a prendre una dràstica decisió al respecte i retirar el ‘talent show’ de la graella de Telecinco a causa de les males dades d’audiència, les quals són insuficients per fer front a la competència, ja que Antena 3 arrasa amb ‘La Voz Kids’.

Durant la seva estrena el passat 7 de maig, el concurs musical va reunir un boníssim 22,6% de ‘share’, mentre que el programa presentat per Jesús Vázquez havia de conformar-se amb un discret 11,3% de quota de pantalla.

Una setmana després, la distància entre les dos va créixer dràsticament, posicionant a ‘La Voz Kids’ amb 23,5% i deixant a ‘Top Star’ a mínims, amb un nefast 9,4%, deixant clar que el format no havia convençut a l’audiència. Per tant, la cadena hauria optat per desprendre’s de ‘Top Star’ a la nit dels divendres, i posar al seu lloc una nova emissió de ‘Sábado Deluxe’, un dels seus programes estrelles que segueix recollint èxits després d’anys a la televisió.

Però, si finalment el programa es cancel·lés, seria un gran fracàs per a la ‘tonadillera’, ja que se sumaria a la pèrdua de casa seua. Així, si Kiko aconsegueix finalment vendre Cantora, l’empresa podria també centrar la seua atenció a pagar el deute que té Isabel amb el banc, i així es quedaria sense feina i al carrer.

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.