Sense feina i al carrer: Isabel Pantoja toca fons

 

La setmana passada saltava la notícia que Kiko Rivera havia tancat ja la venda de la seua part de Cantora, després de molt temps intentant arribar a un acord amb la seua mare. Així, després d’haver dut a terme diverses negociacions amb quatre inversors diferents —tal com anunciava en exclusiva la revista ‘Diez minutos’—, encara que sense arribar a cap acord, sembla que el DJ es decanta per l’empresa ‘Compramos Tu Herencia’ (CTH), amb qui portaria debatent mesos.

No obstant això, la seua dona Irene Rosales desmentia rotundament este cap de setmana que el tracte ja s’haja tancat, a més de mostrar el seu disgust davant la decisió del seu marit: «Si és el que Kiko vol, jo li done suport, però no m’alegraré de cap manera, perquè sé el valor sentimental que li té Kiko a esta finca».

I és que esta decisió tan dràstica per part del fill d’Isabel Pantoja, pot ser clau per al vincle entre mare i fill, ja que significaria una ruptura definitiva i, a més, cal destacar que també hi ha el gran valor que la finca tenia per Paquirri. «No deixa de ser una mare que té un conflicte amb el seu fill, mai hi haurà un punt final», recalcava la col·laboradora televisiva, qui encara manté l’esperança que les seues filles recuperen a la seua àvia en algun moment.

El que queda clar és que la cantant travessa un dels moments més delicats de la seua vida, ja que la traïció pública del seu ‘xicotet de l’ànima’ ha suposat un cop dur per a ella. Just per això, no se sentia capaç d’abandonar Cantora en diversos mesos, fins que finalment rebia una oferta de treball com a jurat del programa ‘Top Star. ¿Cuánto vale tu voz?’.

Lamentablement, el format no estaria funcionat tan bé com s’esperava, i just per això Paolo Vasile s’hauria vist obligat a prendre una dràstica decisió al respecte i retirar el ‘talent show’ de la graella de Telecinco a causa de les males dades d’audiència, les quals són insuficients per fer front a la competència, ja que Antena 3 arrasa amb ‘La Voz Kids’.

Durant la seva estrena el passat 7 de maig, el concurs musical va reunir un boníssim 22,6% de ‘share’, mentre que el programa presentat per Jesús Vázquez havia de conformar-se amb un discret 11,3% de quota de pantalla.

Una setmana després, la distància entre les dos va créixer dràsticament, posicionant a ‘La Voz Kids’ amb 23,5% i deixant a ‘Top Star’ a mínims, amb un nefast 9,4%, deixant clar que el format no havia convençut a l’audiència. Per tant, la cadena hauria optat per desprendre’s de ‘Top Star’ a la nit dels divendres, i posar al seu lloc una nova emissió de ‘Sábado Deluxe’, un dels seus programes estrelles que segueix recollint èxits després d’anys a la televisió.

Però, si finalment el programa es cancel·lés, seria un gran fracàs per a la ‘tonadillera’, ja que se sumaria a la pèrdua de casa seua. Així, si Kiko aconsegueix finalment vendre Cantora, l’empresa podria també centrar la seua atenció a pagar el deute que té Isabel amb el banc, i així es quedaria sense feina i al carrer.

Últimes notícies

El Madrid busca reconciliar-se amb el Bernabéu davant un Vila-real llançat

El Real Madrid torna al Santiago Bernabéu després del paró de seleccions obligat a oferir una versió convincent davant un Vila-real en ratxa, amb dos triomfs seguits i la vista també posada en la Champions.

Detingut a Alcoi un quart membre d’una trama que portava embarassades a Espanya per a regularitzar-se

La Guàrdia Civil ha detingut a Alcoi un home de 38 anys, de nacionalitat brasilera, acusat de gestionar la logística d’una xarxa que portava dones embarassades al final de la gestació perquè els seus fills nasqueren a Espanya i així obtindre la nacionalitat. La investigació, iniciada a Burgos, ha permés desmantellar l’organització i continua oberta, sense descartar noves detencions.

Desmantellada una trama de frau de 70 milions d’euros en l’IVA a Espanya

La Agencia Tributaria ha liderat una macrooperació, amb registres a València i Màlaga i coordinació europea, contra una xarxa que ha defraudat 70 milions en IVA mitjançant frau carrusel.

Sanjuan agraïx als acampats de València que defenguen el dret a quedar-se

El portaveu socialista Borja Sanjuan agraïx a les persones acampades en la plaça de l'Ajuntament que reivindiquen el dret a la vivenda i a continuar vivint en València coincidint amb el 9 d'Octubre.

Robles celebra que la protesta per la vivenda i la processó cívica convisquen amb normalitat a València

La portaveu de Compromís a València, Papi Robles, ha celebrat que l’acampada pel dret a la vivenda a la plaça de l’Ajuntament i la processó cívica de la Senyera hagen conviscut amb normalitat el 9 d’Octubre, i ha reclamat a l’alcaldessa que talle els insults a la corporació municipal.

Catalá defensa la convivència al 9 d’Octubre a la plaça de l’Ajuntament

María José Catalá destaca que la convivència pacífica entre la processó cívica i l’acampada per la vivenda al 9 d’Octubre reflectix el caràcter del poble valencià i reclama concordia davant la polarització social.

Diana Morant titla de decebedor el primer discurs del 9 d’Octubre de Pérez Llorca i augura que serà l’últim

La líder del PSPV-PSOE, Diana Morant, ha qualificat d’“absolutament decebedor” el primer discurs del 9 d’Octubre de Juanfran Pérez Llorca i ha pronosticat que serà l’últim, criticant el seu projecte i la gestió en sanitat, educació, vivenda i la dana de 2024.

Feijóo apel·la a l’ambició dels valencians en el 9 d’Octubre

El president del PP, Alberto Núñez Feijóo, ha llançat un missatge en el 9 d’Octubre en què expressa el seu reconeixement i compromís amb valencians, alacantins i castellonencs, que considera que han de continuar creixent i mirant al futur amb ambició.