Sense feina i al carrer: Isabel Pantoja toca fons

 

La setmana passada saltava la notícia que Kiko Rivera havia tancat ja la venda de la seua part de Cantora, després de molt temps intentant arribar a un acord amb la seua mare. Així, després d’haver dut a terme diverses negociacions amb quatre inversors diferents —tal com anunciava en exclusiva la revista ‘Diez minutos’—, encara que sense arribar a cap acord, sembla que el DJ es decanta per l’empresa ‘Compramos Tu Herencia’ (CTH), amb qui portaria debatent mesos.

No obstant això, la seua dona Irene Rosales desmentia rotundament este cap de setmana que el tracte ja s’haja tancat, a més de mostrar el seu disgust davant la decisió del seu marit: «Si és el que Kiko vol, jo li done suport, però no m’alegraré de cap manera, perquè sé el valor sentimental que li té Kiko a esta finca».

I és que esta decisió tan dràstica per part del fill d’Isabel Pantoja, pot ser clau per al vincle entre mare i fill, ja que significaria una ruptura definitiva i, a més, cal destacar que també hi ha el gran valor que la finca tenia per Paquirri. «No deixa de ser una mare que té un conflicte amb el seu fill, mai hi haurà un punt final», recalcava la col·laboradora televisiva, qui encara manté l’esperança que les seues filles recuperen a la seua àvia en algun moment.

El que queda clar és que la cantant travessa un dels moments més delicats de la seua vida, ja que la traïció pública del seu ‘xicotet de l’ànima’ ha suposat un cop dur per a ella. Just per això, no se sentia capaç d’abandonar Cantora en diversos mesos, fins que finalment rebia una oferta de treball com a jurat del programa ‘Top Star. ¿Cuánto vale tu voz?’.

Lamentablement, el format no estaria funcionat tan bé com s’esperava, i just per això Paolo Vasile s’hauria vist obligat a prendre una dràstica decisió al respecte i retirar el ‘talent show’ de la graella de Telecinco a causa de les males dades d’audiència, les quals són insuficients per fer front a la competència, ja que Antena 3 arrasa amb ‘La Voz Kids’.

Durant la seva estrena el passat 7 de maig, el concurs musical va reunir un boníssim 22,6% de ‘share’, mentre que el programa presentat per Jesús Vázquez havia de conformar-se amb un discret 11,3% de quota de pantalla.

Una setmana després, la distància entre les dos va créixer dràsticament, posicionant a ‘La Voz Kids’ amb 23,5% i deixant a ‘Top Star’ a mínims, amb un nefast 9,4%, deixant clar que el format no havia convençut a l’audiència. Per tant, la cadena hauria optat per desprendre’s de ‘Top Star’ a la nit dels divendres, i posar al seu lloc una nova emissió de ‘Sábado Deluxe’, un dels seus programes estrelles que segueix recollint èxits després d’anys a la televisió.

Però, si finalment el programa es cancel·lés, seria un gran fracàs per a la ‘tonadillera’, ja que se sumaria a la pèrdua de casa seua. Així, si Kiko aconsegueix finalment vendre Cantora, l’empresa podria també centrar la seua atenció a pagar el deute que té Isabel amb el banc, i així es quedaria sense feina i al carrer.

Últimes notícies

Bautista s’acomiada a la primera ronda de Stuttgart davant Marcos Giron

El tennista castellonenc Roberto Bautista ha quedat eliminat en la primera ronda del torne sobre herba de Stuttgart en perdre en dos sets contra l’estatunidenc Marcos Giron, que s’enfrontarà ara al primer cap de sèrie, Ben Shelton.

Huit claus per a entendre la vaga indefinida del professorat valencià que ja fa 30 dies

La vaga indefinida del professorat no universitari de la pública valenciana complix 30 dies amb mobilitzacions massives, una sola pujada salarial acordada i huit grans reivindicacions sobre la taula.

La mostra immersiva sobre Frida Kahlo arriba a València per a descobrir la seua cara més emocional

L’experiència ‘Frida Kahlo by Woman Experiences’ ha aterrat a l’Ateneo Mercantil de València després de passar per la seu de l’ONU a Nova York, amb cartes originals, fotografies inèdites i un recorregut teatralitzat que acosta al públic la dimensió més humana de l’artista mexicana.

El Roig Arena dona avantatge al València Basket davant el Joventut en les semifinals

València Basket i Asisa Joventut s’enfronten des d’este dimecres en unes semifinals de Lliga Endesa al millor de cinc partits, marcades fins ara pel factor pista. Els tres duels d’esta temporada s’han resolt amb victòria de l’equip que jugava en el seu pavelló.

Els municipis afectats per la dana reclamen més flexibilitat fiscal al Consell

Els secretaris, interventors i tresorers de l’Administració local han demanat a la Generalitat flexibilitzar les regles fiscals als municipis afectats per la dana i reduir càrregues burocràtiques per a facilitar la reconstrucció.

Cau al Prat de València amb 3,5 quilos d’heroïna amagats dins la maleta

La Policia Nacional ha detingut al aeroport de València un home de 48 anys que portava més de tres quilos i mig d’heroïna amagats en carpetes i caixes de sabó dins la seua maleta.

Nous tractaments epigenètics aconseguixen revertir part del dany per cirrosi en ratolins

Un estudi liderat per la UMH d’Elx ha demostrat en ratolins que diversos compostos epigenètics recuperen la proteïna protectora LSECtin, reduïxen la inflamació hepàtica i limiten la fibrosi associada a la cirrosi. Els resultats obrin una nova via de tractament per a futures teràpies contra les malalties hepàtiques cròniques.

Així és l’última campanya d’abonaments a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El Valencia CF ha llançat la campanya d’abonaments 2026-27, l’última a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla, amb preus congelats però menys descompte per als accionistes i un anunci que recorre més de cent anys d’història valencianista.