No era tan feliç: María Teresa Campos i la seua relació amb Edmundo Arrocet

La setmana passada María Teresa Campos va concedir una entrevista a la seua filla Terelu en la revista ‘Lecturas’, i en ella ha parlat de molts temes, com de Rocío Carrasco, arran de l’emissió de la docu-sèrie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’.

Una de les trames més esperada és la de la seua relació amb Edmundo Arrocet, ja que la matriarca del clan de les Campos mai ha volgut parlar d’ell.

Arran d’este fet, el germà del xilé ha opinat sobre això i ha dit que la comunicadora encara “està despetxada”.

Els col·laboradors de ‘Viva la vida’ es trobaven analitzant tot este assumpte quan Carmen Borrego ha decidit soltar una bomba. Que si es volien, que si no, que si Edmundo anava per lliure… la filla de la Campos decideix resoldre el tema i comptar la veritat sobre la relació que mantenia la seua mare al costat de l’humorista.

El motiu pel qual María Teresa Campos no era del tot feliç al costat d’Edmundo Arrocet

 

“Et seré clara, jo crec que la meua mare no ha sigut tan feliç durant eixos cinc anys (que va durar la relació)”, han sigut les paraules que ha provocat una bomba en el plató de ‘Viva la vida’. Carmen ha volgut aclarir que això que ha dit és la seua opinió i que no actua com a portaveu de ningú: “No pensàvem que anara a ser tan cruel amb la meua mare”, afig.

Més endavant, Carmen compta algun dels detalls pels quals pensa això: “Era difícil la relació amb una persona tan lliure perquè un pot ser lliure però si decideixes compartir i tindre una parella no pots ser tan lliure. Feia coses tan absurdes que feia molt de mal. No pots arribar i dir ‘demà a les 8 me’n vaig a Xile’ i tu ‘m’ho dius ara?’ tu saps des de fa temps que te’n vas a Xile, no ho planeges en deu minuts. I eixe tipus de coses et va minvant, et va cremant i et va fent mal”.

Últimes notícies

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.
FILMOTECA D'ESTIU