No era tan feliç: María Teresa Campos i la seua relació amb Edmundo Arrocet

La setmana passada María Teresa Campos va concedir una entrevista a la seua filla Terelu en la revista ‘Lecturas’, i en ella ha parlat de molts temes, com de Rocío Carrasco, arran de l’emissió de la docu-sèrie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’.

Una de les trames més esperada és la de la seua relació amb Edmundo Arrocet, ja que la matriarca del clan de les Campos mai ha volgut parlar d’ell.

Arran d’este fet, el germà del xilé ha opinat sobre això i ha dit que la comunicadora encara “està despetxada”.

Els col·laboradors de ‘Viva la vida’ es trobaven analitzant tot este assumpte quan Carmen Borrego ha decidit soltar una bomba. Que si es volien, que si no, que si Edmundo anava per lliure… la filla de la Campos decideix resoldre el tema i comptar la veritat sobre la relació que mantenia la seua mare al costat de l’humorista.

El motiu pel qual María Teresa Campos no era del tot feliç al costat d’Edmundo Arrocet

 

“Et seré clara, jo crec que la meua mare no ha sigut tan feliç durant eixos cinc anys (que va durar la relació)”, han sigut les paraules que ha provocat una bomba en el plató de ‘Viva la vida’. Carmen ha volgut aclarir que això que ha dit és la seua opinió i que no actua com a portaveu de ningú: “No pensàvem que anara a ser tan cruel amb la meua mare”, afig.

Més endavant, Carmen compta algun dels detalls pels quals pensa això: “Era difícil la relació amb una persona tan lliure perquè un pot ser lliure però si decideixes compartir i tindre una parella no pots ser tan lliure. Feia coses tan absurdes que feia molt de mal. No pots arribar i dir ‘demà a les 8 me’n vaig a Xile’ i tu ‘m’ho dius ara?’ tu saps des de fa temps que te’n vas a Xile, no ho planeges en deu minuts. I eixe tipus de coses et va minvant, et va cremant i et va fent mal”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Envellir bé: l’experta que reclama prioritzar la qualitat de vida sobre viure més anys

La catedràtica Consuelo Borrás defén que l'objectiu de l'envelliment no és només sumar anys, sinó arribar a la vellesa amb autonomia mitjançant hàbits saludables i exercici físic.

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.