No era tan feliç: María Teresa Campos i la seua relació amb Edmundo Arrocet

Ejemplo de shortcode con estilo
La setmana passada María Teresa Campos va concedir una entrevista a la seua filla Terelu en la revista ‘Lecturas’, i en ella ha parlat de molts temes, com de Rocío Carrasco, arran de l’emissió de la docu-sèrie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’. Una de les trames més esperada és la de la seua relació amb Edmundo Arrocet, ja que la matriarca del […]

La setmana passada María Teresa Campos va concedir una entrevista a la seua filla Terelu en la revista ‘Lecturas’, i en ella ha parlat de molts temes, com de Rocío Carrasco, arran de l’emissió de la docu-sèrie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’.

Una de les trames més esperada és la de la seua relació amb Edmundo Arrocet, ja que la matriarca del clan de les Campos mai ha volgut parlar d’ell.

Arran d’este fet, el germà del xilé ha opinat sobre això i ha dit que la comunicadora encara “està despetxada”.

Els col·laboradors de ‘Viva la vida’ es trobaven analitzant tot este assumpte quan Carmen Borrego ha decidit soltar una bomba. Que si es volien, que si no, que si Edmundo anava per lliure… la filla de la Campos decideix resoldre el tema i comptar la veritat sobre la relació que mantenia la seua mare al costat de l’humorista.

El motiu pel qual María Teresa Campos no era del tot feliç al costat d’Edmundo Arrocet

 

“Et seré clara, jo crec que la meua mare no ha sigut tan feliç durant eixos cinc anys (que va durar la relació)”, han sigut les paraules que ha provocat una bomba en el plató de ‘Viva la vida’. Carmen ha volgut aclarir que això que ha dit és la seua opinió i que no actua com a portaveu de ningú: “No pensàvem que anara a ser tan cruel amb la meua mare”, afig.

Més endavant, Carmen compta algun dels detalls pels quals pensa això: “Era difícil la relació amb una persona tan lliure perquè un pot ser lliure però si decideixes compartir i tindre una parella no pots ser tan lliure. Feia coses tan absurdes que feia molt de mal. No pots arribar i dir ‘demà a les 8 me’n vaig a Xile’ i tu ‘m’ho dius ara?’ tu saps des de fa temps que te’n vas a Xile, no ho planeges en deu minuts. I eixe tipus de coses et va minvant, et va cremant i et va fent mal”.

Últimes notícies

La presidència valenciana de l’Aliança de l’Automoció europea posarà el focus en la competitivitat

La Comunitat Valenciana assumirà en 2027 la presidència de l’Aliança de Regions amb Indústria d’Automoció i defensa a Brussel·les una transició verda que no comprometa la seua capacitat industrial. Ruth Merino ha remarcat la importància de la competitivitat, la formació i l’accés a finançament per a reforçar el paper de les empreses i pimes valencianes.

La Generalitat completa 32 de les 41 obres urgents en barrancs estatals

La Conselleria d Agricultura, Aigua, Ramaderia i Pesca ha conclòs 32 de les 41 actuacions d emergència en barrancs de competència estatal per a reduir el risc d inundacions com les de la dana de 2024, mentres critica la inacció del Govern central.

Els embassaments del Xúquer pugen lleugerament i el Segura retrocedix mentre la mitjana espanyola baixa

Les reserves dels embassaments del Xúquer han pujat fins al 52 % de la seua capacitat, mentre que el Segura baixa al 48,9 % i el conjunt d Espanya se situa en el 57,8 %.

Compromís acusa l’Ajuntament de València de no tindre encara xifrats els danys de la dana

Compromís critica que l’Ajuntament de València admeta, dos anys després de la dana de 2024, que no disposa d’un inventari complet dels danys. El govern municipal ho nega i defensa que ha reparat nombroses infraestructures i servicis afectats.

Noves ajudes psicosocials per a les víctimes de la DANA del 29 d’octubre

La Generalitat ha ampliat els programes d’atenció psicosocial a mitjà i llarg termini per a víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024, amb especial focus en xiquets, jóvens i col·lectius vulnerables. Les noves mesures inclouen tallers, formació i reforç de les xarxes comunitàries.

Les empreses de la Comunitat rebran 57,2 milions per costos d’emissions de CO2

El Ministeri d’Indústria i Turisme ha aprovat ajudes per 600 milions per a compensar costos elèctrics per emissions de CO2, dels quals 57,2 milions aniran a 67 instal·lacions de 48 empreses de la Comunitat Valenciana.

L’ocupació estrangera bate rècord en la Comunitat Valenciana amb 443.000 afiliats

La Comunitat Valenciana ha assolit 443.158 afiliats estrangers a la Seguretat Social de mitjana en setembre, un 21,75 % més que fa un any, impulsats pel procés extraordinari de regularització.

València exhibirà més de 200 obres de Sorolla des de 2027 amb un acord fins a 15 anys

La Generalitat ha formalitzat amb la Hispanic Society Museum & Library el contracte d’arrendament que permetrà exhibir a València més de 200 obres de Joaquín Sorolla a partir de febrer de 2027, amb una vigència màxima de 15 anys i un cost anual d’1,15 milions d’euros.