No era tan feliç: María Teresa Campos i la seua relació amb Edmundo Arrocet

La setmana passada María Teresa Campos va concedir una entrevista a la seua filla Terelu en la revista ‘Lecturas’, i en ella ha parlat de molts temes, com de Rocío Carrasco, arran de l’emissió de la docu-sèrie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’.

Una de les trames més esperada és la de la seua relació amb Edmundo Arrocet, ja que la matriarca del clan de les Campos mai ha volgut parlar d’ell.

Arran d’este fet, el germà del xilé ha opinat sobre això i ha dit que la comunicadora encara “està despetxada”.

Els col·laboradors de ‘Viva la vida’ es trobaven analitzant tot este assumpte quan Carmen Borrego ha decidit soltar una bomba. Que si es volien, que si no, que si Edmundo anava per lliure… la filla de la Campos decideix resoldre el tema i comptar la veritat sobre la relació que mantenia la seua mare al costat de l’humorista.

El motiu pel qual María Teresa Campos no era del tot feliç al costat d’Edmundo Arrocet

 

“Et seré clara, jo crec que la meua mare no ha sigut tan feliç durant eixos cinc anys (que va durar la relació)”, han sigut les paraules que ha provocat una bomba en el plató de ‘Viva la vida’. Carmen ha volgut aclarir que això que ha dit és la seua opinió i que no actua com a portaveu de ningú: “No pensàvem que anara a ser tan cruel amb la meua mare”, afig.

Més endavant, Carmen compta algun dels detalls pels quals pensa això: “Era difícil la relació amb una persona tan lliure perquè un pot ser lliure però si decideixes compartir i tindre una parella no pots ser tan lliure. Feia coses tan absurdes que feia molt de mal. No pots arribar i dir ‘demà a les 8 me’n vaig a Xile’ i tu ‘m’ho dius ara?’ tu saps des de fa temps que te’n vas a Xile, no ho planeges en deu minuts. I eixe tipus de coses et va minvant, et va cremant i et va fent mal”.

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.