No era tan feliç: María Teresa Campos i la seua relació amb Edmundo Arrocet

La setmana passada María Teresa Campos va concedir una entrevista a la seua filla Terelu en la revista ‘Lecturas’, i en ella ha parlat de molts temes, com de Rocío Carrasco, arran de l’emissió de la docu-sèrie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’.

Una de les trames més esperada és la de la seua relació amb Edmundo Arrocet, ja que la matriarca del clan de les Campos mai ha volgut parlar d’ell.

Arran d’este fet, el germà del xilé ha opinat sobre això i ha dit que la comunicadora encara “està despetxada”.

Els col·laboradors de ‘Viva la vida’ es trobaven analitzant tot este assumpte quan Carmen Borrego ha decidit soltar una bomba. Que si es volien, que si no, que si Edmundo anava per lliure… la filla de la Campos decideix resoldre el tema i comptar la veritat sobre la relació que mantenia la seua mare al costat de l’humorista.

El motiu pel qual María Teresa Campos no era del tot feliç al costat d’Edmundo Arrocet

 

“Et seré clara, jo crec que la meua mare no ha sigut tan feliç durant eixos cinc anys (que va durar la relació)”, han sigut les paraules que ha provocat una bomba en el plató de ‘Viva la vida’. Carmen ha volgut aclarir que això que ha dit és la seua opinió i que no actua com a portaveu de ningú: “No pensàvem que anara a ser tan cruel amb la meua mare”, afig.

Més endavant, Carmen compta algun dels detalls pels quals pensa això: “Era difícil la relació amb una persona tan lliure perquè un pot ser lliure però si decideixes compartir i tindre una parella no pots ser tan lliure. Feia coses tan absurdes que feia molt de mal. No pots arribar i dir ‘demà a les 8 me’n vaig a Xile’ i tu ‘m’ho dius ara?’ tu saps des de fa temps que te’n vas a Xile, no ho planeges en deu minuts. I eixe tipus de coses et va minvant, et va cremant i et va fent mal”.

Últimes notícies

A presó provisional un jove de 21 anys per una onada de robatoris en vivendes de Torrevieja

Un jutge ha acordat l’ingrés a presó provisional d’un jove de 21 anys, detingut per una onada de robatoris en vivendes de zones residencials del extraradi de Torrevieja.

Tanquen al bany dos platges d’El Puig per un abocament d’aigües fecals

L’Ajuntament d’El Puig ha tancat temporalment al bany les platges de Medicalia i Puig-Val després de detectar-se un abocament d’aigües fecals causat per la ruptura d’una canonada de sanejament.

L’ocupació turística puja un 4,3 % en juny a la Comunitat Valenciana amb 9.556 afiliats més

La Comunitat Valenciana ha encapçalat al juny l’augment d’afiliació turística a Espanya, amb 9.556 treballadors més i un creixement del 4,3 %. A nivell estatal, el sector suma ja més de tres milions d’afiliats i representa el 13,7 % de l’ocupació total.

El primer mes d’estiu deixa 238 morts per calor a la Comunitat Valenciana, la xifra més alta des de 2015

El Sistema MoMo ha estimat 238 morts atribuïbles a la calor entre el 21 de juny i el 20 de juliol a la Comunitat Valenciana, el registre més alt des que hi ha dades (2015), amb especial impacte a la província d’Alacant.

Ferrán Torres fa història i bat tots els rècords valencians amb Espanya al Mundial 2026

Ferrán Torres, autor del gol decisiu en la final del Mundial 2026 davant l’Argentina, s’ha convertit en el futbolista valencià amb més partits, gols i fites assolides amb la selecció espanyola.

L’Escut d’Or de les Habaneras reconeix Francisco Andréu com a memòria viva del certamen de Torrevieja

El Certamen Coral Internacional de Habaneras i Polifonia de Torrevieja ha lliurat l’Escut d’Or a Francisco Andréu, participant de la primera edició i nebot del compositor de la popular habanera 'Torrevieja'. La segona vetlada ha reunit sis corals locals i ha servit també per anunciar la creació de dues noves places de jutges al partit judicial de Torrevieja.

Detingut un jove per pintades antisemites a la façana de la Llotja de València

La Policia Nacional ha detingut un jove de 25 anys acusat de fer dues pintades amb missatges antisemites a la façana de la Llotja de València, Bé Patrimoni de la Humanitat des de 1996.

Deting en l’A-23 un camioner que multiplicava per huit la taxa d’alcohol permesa

La Guàrdia Civil ha detingut en l’A-23, a l’altura del km 25 en sentit Terol, un camioner bielorús de 46 anys que circulava en ziga-zaga i superava huit vegades la taxa d’alcohol permesa per a professionals.