10.7 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

Fernando Tejero dona les últimes novetats sobre l’estat de salut de José Luis Gil

El passat 4 de novembre de 2021, l’actor José Luis Gil, molt popular pels seus personatges de Juan Cuesta en la sèrie ‘Aquí no hay quien viva’ i Enrique Pastor en ‘La que se avecina’, patia un ictus pel qual passava 22 dies ingressat a l’hospital. Telecinco informava en un comunicat que l’actor “havia ingressat en el centre mèdic Hospital La nostra Senyora del Rosari, al carrer del Príncep de Vergara de Madrid, víctima d’un ictus isquèmic agut hemisfèric esquerre”.

La família de José Luis Gil agraeix la professionalitat i la qualitat humana exercida pel tot equip de la clínica madrilenya en la seua intervenció i ingrés. Confien que la rehabilitació, el temps i l’acompanyament ajuden a la seua ràpida i total recuperació. Comença un període clau, de treball i esforç, en el qual la tranquil·litat, és molt important. Per a això, volen agrair totes les mostres d’afecte i afecte que estan rebent, i sol·liciten als mitjans de comunicació i als seus seguidors que siguen respectuosos com sempre ho han sigut“, agregaven.


En els mesos següents, múltiples companys han enviat missatges de suport a José Luis, a més d’explicar públicament com està sent l’evolució de l’actor i la seua recuperació, que avança, encara que ho fa molt lentament. L’últim a pronunciar-se sobre aquest tema ha sigut Fernando Tejero, amb qui comparteix pantalla en ‘La que se avecina’.

Estat de salut

Un dels últims a parlar ha sigut l’actor Fernando Tejero i les notícies són una mica agredolces. L’intèrpret ha confirmat el que molts temien. Gil no podrà ser present en aquesta nova temporada de ‘La que se avecina‘ L’estat de salut del mític Enrique Cuesta no li ha permés poder gravar un només episodi. Poc a poc, tot vaja a millor, subratlla l’andalús.

Ací va, progressant a poc a poquet però bé“, confirma Tejero. Unes paraules que repeteixen com un mantra tots els companys de la sèrie que es mostren convençuts que Gil es recuperarà.

Sobres si podrà formar part del repartiment en els pròxims capítols, com ja avançàvem fa uns dies: “No, en aquesta temporada no, però va millorant“. D’altra banda, Fernando ens ha confirmat que a més d’un gran company i amic, és un gran professional, i assegura que l’afecte dels seus companys no li falta. També ha aprofitat per a enviar-li un missatge d’ànim: “Des d’ací li manem molt afecte”.

Últimes notícies

La Diputació de València inaugura en el MuVIM l’exposició de Luis Vidal Corella

La Diputació de València ha inaugurat en el MuVIM una gran mostra dedicada a Luis Vidal Corella amb 200 imatges, 80 inèdites, sobre guerra i postguerra. L'exposició s'estructura en tres seccions i incorpora objectes originals, i podrà visitar-se fins al 29 de març de 2026.

El Racing tomba al Vila-real i es fica en octaus (2-1)

El Racing de Santander va véncer 2-1 al Vila-real en El Sardiner amb un doblet d'Arana i va segellar el seu passe a octaus de la Copa del Rei. Ayoze va retallar al final sense premi.

Emergències entrega a la jutgessa el primer esborrany del Es-Alert del dia de la DANA

La Subdirecció d'Emergències va remetre al jutjat l'esborrany del Es-Alert del 29 d'octubre de 2024, amb fitxa tècnica i mapa. L'avís final es va difondre a les 20.11 després del debat en el Cecopi.

1-0: la Cultural torna a octaus cinc anys després després d’eliminar al Llevant

La Cultural i Esportiva Lleonesa va superar al Llevant per 1-0 i tornarà als octaus de final cinc anys després. Un gol de Rafa Tresaco i la falta d'encert granota van decidir.

De Mònaco a Granada: la Volta 2026 combina alta muntanya i una crono llarga

La ronda es disputarà del 22 d'agost al 13 de setembre, amb eixida a Mònaco i arribada a Granada. Hi haurà set finals enlaire i una crono de 32 km.

El Racing elimina al Vila-real amb un doblet d’Arana (2-1)

El Racing de Santander va superar al Vila-real per 2-1 i va avançar a octaus de la Copa del Rei gràcies a dos gols d'Arana. El conjunt groc va quedar fora després d'un arreón final insuficient.

La Cultural torna a octaus cinc anys després amb un 1-0 al Llevant

La Cultural i Esportiva Lleonesa tornarà als octaus de la Copa del Rei cinc anys després després del 1-0 al Llevant. Bañuz va sostindre el triomf i el rival va perdonar.

Martínez Mus fixa 2026 per a tindre en marxa el 100% del Pla Endavant postdana

El vicepresident tercer ha assegurat que en el primer semestre de 2026 estaran iniciades totes les actuacions del Pla Endavant després de la dana de 2024. Ha detallat inversions en depuració, transport i medi ambient i ha obert un encreuament de retrets amb l'oposició en Les Corts.