Fernando Tejero dona les últimes novetats sobre l’estat de salut de José Luis Gil

El passat 4 de novembre de 2021, l’actor José Luis Gil, molt popular pels seus personatges de Juan Cuesta en la sèrie ‘Aquí no hay quien viva’ i Enrique Pastor en ‘La que se avecina’, patia un ictus pel qual passava 22 dies ingressat a l’hospital. Telecinco informava en un comunicat que l’actor “havia ingressat en el centre mèdic Hospital La nostra Senyora del Rosari, al carrer del Príncep de Vergara de Madrid, víctima d’un ictus isquèmic agut hemisfèric esquerre”.

La família de José Luis Gil agraeix la professionalitat i la qualitat humana exercida pel tot equip de la clínica madrilenya en la seua intervenció i ingrés. Confien que la rehabilitació, el temps i l’acompanyament ajuden a la seua ràpida i total recuperació. Comença un període clau, de treball i esforç, en el qual la tranquil·litat, és molt important. Per a això, volen agrair totes les mostres d’afecte i afecte que estan rebent, i sol·liciten als mitjans de comunicació i als seus seguidors que siguen respectuosos com sempre ho han sigut“, agregaven.


En els mesos següents, múltiples companys han enviat missatges de suport a José Luis, a més d’explicar públicament com està sent l’evolució de l’actor i la seua recuperació, que avança, encara que ho fa molt lentament. L’últim a pronunciar-se sobre aquest tema ha sigut Fernando Tejero, amb qui comparteix pantalla en ‘La que se avecina’.

Estat de salut

Un dels últims a parlar ha sigut l’actor Fernando Tejero i les notícies són una mica agredolces. L’intèrpret ha confirmat el que molts temien. Gil no podrà ser present en aquesta nova temporada de ‘La que se avecina‘ L’estat de salut del mític Enrique Cuesta no li ha permés poder gravar un només episodi. Poc a poc, tot vaja a millor, subratlla l’andalús.

Ací va, progressant a poc a poquet però bé“, confirma Tejero. Unes paraules que repeteixen com un mantra tots els companys de la sèrie que es mostren convençuts que Gil es recuperarà.

Sobres si podrà formar part del repartiment en els pròxims capítols, com ja avançàvem fa uns dies: “No, en aquesta temporada no, però va millorant“. D’altra banda, Fernando ens ha confirmat que a més d’un gran company i amic, és un gran professional, i assegura que l’afecte dels seus companys no li falta. També ha aprofitat per a enviar-li un missatge d’ànim: “Des d’ací li manem molt afecte”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

València planteja celebrar el XXV Festival de Milotxes el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal

La Fundació Esportiva Municipal proposa celebrar el XXV Festival de Cometes de València el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal, pendent encara del vistiplau de Costas. La cita manté el seu programa d'exhibicions, tallers i vol lliure al llarg de tota la jornada.

Carrasco exigix al Govern que pose fi a les retallades en la vigilància de les illes Columbretes

L'alcaldessa de Castelló reclama al Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació que revertisca les retallades de personal en la reserva marina de les illes Columbretes i advertix que la falta de vigilància afavorix l'activitat furtiva i posa en risc la biodiversitat.

El PSPV porta al TSJ al conseller de Sanitat per ocultar pagaments a la sanitat privada

El PSPV ha presentat un recurs davant el TSJ contra el conseller de Sanitat per negar-se a detallar en Les Corts els pagaments a empreses de la sanitat privada en 2024 i 2025.

Una campanya itinerant porta la cultura preventiva i l’autoprotecció als municipis valencians

La Conselleria d'Emergències i Interior posa en marxa una campanya itinerant amb un autobús interactiu per a reforçar la cultura preventiva i l'autoprotecció davant catàstrofes en municipis de la Comunitat Valenciana.

La Generalitat porta a Europa el seu pla de parcs inundables al Túria i el Pedrís

La Generalitat ha presentat davant institucions europees el seu projecte de parcs inundables metropolitans en les riberes del Túria i del Pedrís, un corredor verd de 1.500 hectàrees i més de 72 quilòmetres pensat com a defensa natural enfront de futures riuades.

L’aeroport de Castelló suma sis noves rutes regulars i aconseguix 16 connexions enguany

L'aeroport de Castelló incorpora entre maig i juliol sis noves rutes regulars, aconseguix les 16 connexions programades enguany i reforça la seua aliança amb el sector turístic provincial.

Detingut a Camp de Túria per una ona de robatoris, incendis i la mort de dos gossos

La Guàrdia Civil ha arrestat a un home de 41 anys a què s'atribuïxen sis robatoris amb força en domicilis, diversos incendis provocats i la mort de dos gossos a la comarca de Camp de Túria.

La Generalitat impulsa la licitació del nou edifici de consultes externes de l’Hospital de Sagunt

La Generalitat impulsa la licitació d'un nou edifici de consultes externes a l'Hospital de Sagunt, amb una inversió de 28 milions i prop de 9.500 m² per a ampliar la capacitat assistencial.