Fidel Albiac trenca el seu silenci amb un significatiu canvi d’actitud

De Fidel Albiac s’ha parlat molt i malament durant més de 20 anys. Va ser l’única parella que Rocío Carrasco va tenir després de separar-se d’Antonio David Flores i la seua relació amb la filla de Rocío Jurado va ser més que suficient per a convertir-se en el focus mediàtic.

La incursió de Fidel en la vida de Rocío es va convertir en el bàlsam que necessitava després d’anys en l’infern, però també va suposar per a ell un glop amarg.

Des del primer moment que van confirmar la relació, Fidel es va convertir en l’objectiu d’Antonio David Flores, qui va intentar per tots els mitjans que la relació es trencara. D’ell es va inventar que era traficant i que fins i tot estava ficat en una xarxa de tràfic de blanques, però res li va servir perquè Fidel s’allunyés de Rocío Carrasco.

 

Fidel Albiac reapareix

El diumenge 4 d’abril vam conèixer de veu de Rocío Carrasco com va ser el seu romanç amb Fidel Albiac. Va relatar el què va sentir res més veure’l i com va saber en aquest moment que es convertiria en la seva parella: «No sabia on ficar-me, va ser un impacte gran quan el vaig veure, en aquest mateix moment vaig saber que d’alguna forma era per a mi» va comptar Rociíto.

 

L’amor era més que vident en la mirada de Rocío Carrasco quan explicava com de l’amistat més pura van passar a una relació amorosa i el canvi que va suposar en la seva vida l’arribada de Fidel Albiac: «Amb ell va arribar la llum, la il·lusió, l’amor, el suport, va arribar la comprensió…». El documental no sols li ha servit a Rocío Carrasco per a alliberar-se, sinó que també ha suposat un alleujament per al matrimoni.

 

Durant anys han estat a l’ombra, allunyats dels mitjans de comunicació i ara, a poc a poc, van ressorgint. L’impacte de la sèrie ha estat (i continua sent) brutal, però tant Fidel com Rocío es mantenen «molt tranquils, no tenen una sensació triomfalista» assegurava Alba Carrillo, amiga del matrimoni.

 

La reacció de Fidel Albiac al documental de Rocío Carrasco

I així és precisament com s’ha pogut veure a Fidel Albiac després de l’emissió dels episodis 4 i 5 on ell té un paper protagonista. Amb una actitud molt diferent de la de fa anys, el marit de Rocío Carrasco s’ha mostrat més pròxim i amable que mai. Acompanyat per Anabel Dueñas, protagonista del musical sobre Rocío Jurado, Fidel roman en silenci davant les preguntes dels reporters.

 

No obstant això, és una pregunta en concret la que aconsegueix fer reaccionar a l’empresari: «Com es troba Rocío després del musical?», li pregunta una reportera. «Quin musical?», respon Fidel amb un somriure davant l’error de la periodista. En este moment, li torna a formular la pregunta correcta, però el marit de Rocío Carrasco prefereix romandre en silenci amablement.

 

Tranquils i esplaiats

Malgrat la polèmica que està generant el documental de Rocío Carrasco, tant ella com Fidel continuen mantenint-se prudents amb la premsa. Des que es va estrenar, no s’ha pogut captar cap imatge de Rocío i no ha estat fins ara que hem pogut veure a Fidel Albiac. Va ser gràcies a un missatge de la filla de Rocío Jurado quan vam saber com es trobava després de la seua estrena assegurant estar «forta, tranquil·la i serena».

 

Una tranquil·litat que també comparteix Fidel malgrat ser un dels protagonistes indiscutibles de la seua història i la raó que Rocío Carrasco es distanciés dels seus pares després del tracte que la família li va dispensar quan van tenir l’accident de cotxe que a punt va estar de costar-li la vida a Rocío Carrasco.

Encara queda molt per relatar, però és clar que el matrimoni per fi pot respirar tranquil i gran part de la premsa comença a entendre els anys de silenci i distanciament de Rocío Carrasco i Fidel Albiac.

Últimes notícies

L’Atzeneta empata a la Vall d’Uixó amb un gol en el descompte

Un gol d’Ángel Sánchez en el minut 95 ha permés a l’Atzeneta UE sumar un punt al camp del José Mangriñán davant la UD Vall de Uxó, en un duel intens de Tercera Federació grup VI.

Xavi Albert admet la mala entrada als partits tot i el triomf a Saragossa

L’entrenador del Valencia Basket, Xavi Albert, ha reconegut després de guanyar 82-97 a la pista del Casademont Zaragoza que a l’equip li costa iniciar els partits ben connectat. El tècnic ha destacat els ajustos en atac i defensa a la segona mitat i ha demanat paciència amb jugadors com Mo Gueye.

El tram final del Valencia Basket esclafa el Casademont Zaragoza i estrena el caseller en la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha capgirat el marcador al pavelló Príncipe Felipe amb un parcial demolidor de 15-31 en l’últim quart i ha estrenat el seu caseller de triomfs en la Lliga Endesa 2026-27 davant el Casademont Zaragoza.

Mor ofegada una parella jove en una platja amb forts corrents a Guardamar

Dos jóvens de 25 anys, de nacionalitat ucraïnesa i residents a Polònia, han mort ofegats a la platja natural dels Vivers de Guardamar del Segura, una zona amb forts corrents on este dissabte onejava bandera roja.

Cinc detinguts pels avalots després de la marxa per la vivenda a València, dilluns davant el jutge

Les cinc persones detingudes este dissabte a València pels avalots després de la manifestació pel dret a la vivenda passaran dilluns a disposició judicial. Els incidents han deixat nou agents ferits i llançaments de tanques, adoquins i artefactes pirotècnics contra la policia.

Un jove de 18 anys ferit amb arma blanca en un parc de València per robar-li el patinet

Un jove de 18 anys ha hagut de ser hospitalitzat després de rebre un tall de 20 centímetres al costat durant un robatori violent en un parc del districte de Jesús, a València.

Milers es manifesten a València per exigir trencar relacions amb Israel

Una manifestació ha recorregut el centre de València per reclamar un embargament integral d’armes i la ruptura de totes les relacions amb Israel, així com el final de la criminalització del moviment solidari amb Palestina.

La tortilla de La Teulada d’Elx, escollida millor d’Espanya per un sol vot

La chef Celia Clara Correia, del restaurant La Teulada d’Elx, ha guanyat el XIX Concurs d’Espanya de Tortilla de Creïlles en una final molt renyida, decidida per un únic vot. Altres tres establiments, entre ells Nou Pinet d’Alacant, s’han classificat directament per a l’edició de 2027.