17 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Fidel Albiac trenca el seu silenci amb un significatiu canvi d’actitud

De Fidel Albiac s’ha parlat molt i malament durant més de 20 anys. Va ser l’única parella que Rocío Carrasco va tenir després de separar-se d’Antonio David Flores i la seua relació amb la filla de Rocío Jurado va ser més que suficient per a convertir-se en el focus mediàtic.

La incursió de Fidel en la vida de Rocío es va convertir en el bàlsam que necessitava després d’anys en l’infern, però també va suposar per a ell un glop amarg.

Des del primer moment que van confirmar la relació, Fidel es va convertir en l’objectiu d’Antonio David Flores, qui va intentar per tots els mitjans que la relació es trencara. D’ell es va inventar que era traficant i que fins i tot estava ficat en una xarxa de tràfic de blanques, però res li va servir perquè Fidel s’allunyés de Rocío Carrasco.

 

Fidel Albiac reapareix

El diumenge 4 d’abril vam conèixer de veu de Rocío Carrasco com va ser el seu romanç amb Fidel Albiac. Va relatar el què va sentir res més veure’l i com va saber en aquest moment que es convertiria en la seva parella: «No sabia on ficar-me, va ser un impacte gran quan el vaig veure, en aquest mateix moment vaig saber que d’alguna forma era per a mi» va comptar Rociíto.

 

L’amor era més que vident en la mirada de Rocío Carrasco quan explicava com de l’amistat més pura van passar a una relació amorosa i el canvi que va suposar en la seva vida l’arribada de Fidel Albiac: «Amb ell va arribar la llum, la il·lusió, l’amor, el suport, va arribar la comprensió…». El documental no sols li ha servit a Rocío Carrasco per a alliberar-se, sinó que també ha suposat un alleujament per al matrimoni.

 

Durant anys han estat a l’ombra, allunyats dels mitjans de comunicació i ara, a poc a poc, van ressorgint. L’impacte de la sèrie ha estat (i continua sent) brutal, però tant Fidel com Rocío es mantenen «molt tranquils, no tenen una sensació triomfalista» assegurava Alba Carrillo, amiga del matrimoni.

 

La reacció de Fidel Albiac al documental de Rocío Carrasco

I així és precisament com s’ha pogut veure a Fidel Albiac després de l’emissió dels episodis 4 i 5 on ell té un paper protagonista. Amb una actitud molt diferent de la de fa anys, el marit de Rocío Carrasco s’ha mostrat més pròxim i amable que mai. Acompanyat per Anabel Dueñas, protagonista del musical sobre Rocío Jurado, Fidel roman en silenci davant les preguntes dels reporters.

 

No obstant això, és una pregunta en concret la que aconsegueix fer reaccionar a l’empresari: «Com es troba Rocío després del musical?», li pregunta una reportera. «Quin musical?», respon Fidel amb un somriure davant l’error de la periodista. En este moment, li torna a formular la pregunta correcta, però el marit de Rocío Carrasco prefereix romandre en silenci amablement.

 

Tranquils i esplaiats

Malgrat la polèmica que està generant el documental de Rocío Carrasco, tant ella com Fidel continuen mantenint-se prudents amb la premsa. Des que es va estrenar, no s’ha pogut captar cap imatge de Rocío i no ha estat fins ara que hem pogut veure a Fidel Albiac. Va ser gràcies a un missatge de la filla de Rocío Jurado quan vam saber com es trobava després de la seua estrena assegurant estar «forta, tranquil·la i serena».

 

Una tranquil·litat que també comparteix Fidel malgrat ser un dels protagonistes indiscutibles de la seua història i la raó que Rocío Carrasco es distanciés dels seus pares després del tracte que la família li va dispensar quan van tenir l’accident de cotxe que a punt va estar de costar-li la vida a Rocío Carrasco.

Encara queda molt per relatar, però és clar que el matrimoni per fi pot respirar tranquil i gran part de la premsa comença a entendre els anys de silenci i distanciament de Rocío Carrasco i Fidel Albiac.

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.