Gloria Camila Ortega dona una altra garrotada judicial a Rocío Carrasco

 

L’anunci de la sèrie ‘En el nombre de Rocío’ que es publicita en Telecinco com la segona part de la docuserie protagonitzada per Rocío Carrasco ha portat davant els tribunals a les dos filles de l’artista, Rocío i Gloria Camila, després de la demanda que esta última va presentar demanant diligències preliminars amb la finalitat d’evitar que isqueren a la llum els escrits de la seua mare que considera pertanyen a la seua intimitat.

Després de les declaracions de la mateixa Carrasco anunciant que havia «trobat» una sèrie d’escrits de la seua mare que romanien guardats en una maleta després de la seua mort i que li anaven a servir per a la nova sèrie que prepara.

La seua germana Gloria Camila va acudir davant la Justícia una vegada assabentada que s’anaven a exhibir «documents privats de la titular morta Rocío Mohedano Jurado i que, segons intervencions públiques de la demandada, han sigut entregats a tercers, a canvi de preu, i llocs en disposició per part de Rocío Carrasco a la ‘Fábrica de la Tele’ i Mediaset».

Segons l’acte, la demanda es presenta davant «la impossibilitat de la sol·licitant d’obtindre per si mateixa sense intervenció judicial, determinats dades relatives al contingut de documents privats de la morta (Rocío Jurado) que precisa per a, si és procedent, poder interposar la demanda per vulneració del dret a la intimitat personal i familiar de la causant» d’aquí ve que sol·licite aqueixes preliminars.

L’acte afig que «és fonamental per a la fi de Gloria Camila conéixer el contingut d’aqueixos documents citant la denominada memòria «defunctii» perquè, una vegada que es produeix l’extinció per la mort es prolonga per qui ostenten la legitimació del seu defensa que són el cònjuge, els descendents, ascendents i germans de la persona afectada que visqueren al temps de la seua defunció» el que acredita a Gloria Camila per a demanar aqueixes mesures.

«Els referits documents no van ser rebuts per Rocío Carrasco de la seua mare sinó que els va trobar en el domicili familiar dos mesos després de la seua mort …. i no a títol hereditari com confirma la mateixa Rocío en la publicitat del citat programa».

Queda portar al jutjat d’Alcobendas els documents per a prendre mesures preliminars respecte a l‘ús televisiu d’aqueixos textos, cosa que es farà esta mateixa setmana.

Sens dubte, es tracta d’una enorme garrotada per a la tan anunciada segona temporada del polèmic docudrama de Rocío Carrasco, que en el seu primer lliurament va organitzar un enorme renou de ressonàncies fins i tot polítiques al no respectar la presumpció d’innocència de l’ex de Rocío i també posar en dubte decisions judicials ben establides.

Últimes notícies

El professorat en vaga alça la tenda de la plaça de la Verge després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de protesta a la plaça de la Verge de València després de déu dies d’acció reivindicativa.

El professorat en vaga alça l’acampada de la plaça de la Verge de València després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’escola pública no universitària ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de deu dies a la plaça de la Verge de València, mantinguent, però, el compromís de continuar mobilitzat.

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.