Gloria Camila Ortega dona una altra garrotada judicial a Rocío Carrasco

 

L’anunci de la sèrie ‘En el nombre de Rocío’ que es publicita en Telecinco com la segona part de la docuserie protagonitzada per Rocío Carrasco ha portat davant els tribunals a les dos filles de l’artista, Rocío i Gloria Camila, després de la demanda que esta última va presentar demanant diligències preliminars amb la finalitat d’evitar que isqueren a la llum els escrits de la seua mare que considera pertanyen a la seua intimitat.

Després de les declaracions de la mateixa Carrasco anunciant que havia «trobat» una sèrie d’escrits de la seua mare que romanien guardats en una maleta després de la seua mort i que li anaven a servir per a la nova sèrie que prepara.

La seua germana Gloria Camila va acudir davant la Justícia una vegada assabentada que s’anaven a exhibir «documents privats de la titular morta Rocío Mohedano Jurado i que, segons intervencions públiques de la demandada, han sigut entregats a tercers, a canvi de preu, i llocs en disposició per part de Rocío Carrasco a la ‘Fábrica de la Tele’ i Mediaset».

Segons l’acte, la demanda es presenta davant «la impossibilitat de la sol·licitant d’obtindre per si mateixa sense intervenció judicial, determinats dades relatives al contingut de documents privats de la morta (Rocío Jurado) que precisa per a, si és procedent, poder interposar la demanda per vulneració del dret a la intimitat personal i familiar de la causant» d’aquí ve que sol·licite aqueixes preliminars.

L’acte afig que «és fonamental per a la fi de Gloria Camila conéixer el contingut d’aqueixos documents citant la denominada memòria «defunctii» perquè, una vegada que es produeix l’extinció per la mort es prolonga per qui ostenten la legitimació del seu defensa que són el cònjuge, els descendents, ascendents i germans de la persona afectada que visqueren al temps de la seua defunció» el que acredita a Gloria Camila per a demanar aqueixes mesures.

«Els referits documents no van ser rebuts per Rocío Carrasco de la seua mare sinó que els va trobar en el domicili familiar dos mesos després de la seua mort …. i no a títol hereditari com confirma la mateixa Rocío en la publicitat del citat programa».

Queda portar al jutjat d’Alcobendas els documents per a prendre mesures preliminars respecte a l‘ús televisiu d’aqueixos textos, cosa que es farà esta mateixa setmana.

Sens dubte, es tracta d’una enorme garrotada per a la tan anunciada segona temporada del polèmic docudrama de Rocío Carrasco, que en el seu primer lliurament va organitzar un enorme renou de ressonàncies fins i tot polítiques al no respectar la presumpció d’innocència de l’ex de Rocío i també posar en dubte decisions judicials ben establides.

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.