Gloria Camila Ortega dona una altra garrotada judicial a Rocío Carrasco

 

L’anunci de la sèrie ‘En el nombre de Rocío’ que es publicita en Telecinco com la segona part de la docuserie protagonitzada per Rocío Carrasco ha portat davant els tribunals a les dos filles de l’artista, Rocío i Gloria Camila, després de la demanda que esta última va presentar demanant diligències preliminars amb la finalitat d’evitar que isqueren a la llum els escrits de la seua mare que considera pertanyen a la seua intimitat.

Després de les declaracions de la mateixa Carrasco anunciant que havia «trobat» una sèrie d’escrits de la seua mare que romanien guardats en una maleta després de la seua mort i que li anaven a servir per a la nova sèrie que prepara.

La seua germana Gloria Camila va acudir davant la Justícia una vegada assabentada que s’anaven a exhibir «documents privats de la titular morta Rocío Mohedano Jurado i que, segons intervencions públiques de la demandada, han sigut entregats a tercers, a canvi de preu, i llocs en disposició per part de Rocío Carrasco a la ‘Fábrica de la Tele’ i Mediaset».

Segons l’acte, la demanda es presenta davant «la impossibilitat de la sol·licitant d’obtindre per si mateixa sense intervenció judicial, determinats dades relatives al contingut de documents privats de la morta (Rocío Jurado) que precisa per a, si és procedent, poder interposar la demanda per vulneració del dret a la intimitat personal i familiar de la causant» d’aquí ve que sol·licite aqueixes preliminars.

L’acte afig que «és fonamental per a la fi de Gloria Camila conéixer el contingut d’aqueixos documents citant la denominada memòria «defunctii» perquè, una vegada que es produeix l’extinció per la mort es prolonga per qui ostenten la legitimació del seu defensa que són el cònjuge, els descendents, ascendents i germans de la persona afectada que visqueren al temps de la seua defunció» el que acredita a Gloria Camila per a demanar aqueixes mesures.

«Els referits documents no van ser rebuts per Rocío Carrasco de la seua mare sinó que els va trobar en el domicili familiar dos mesos després de la seua mort …. i no a títol hereditari com confirma la mateixa Rocío en la publicitat del citat programa».

Queda portar al jutjat d’Alcobendas els documents per a prendre mesures preliminars respecte a l‘ús televisiu d’aqueixos textos, cosa que es farà esta mateixa setmana.

Sens dubte, es tracta d’una enorme garrotada per a la tan anunciada segona temporada del polèmic docudrama de Rocío Carrasco, que en el seu primer lliurament va organitzar un enorme renou de ressonàncies fins i tot polítiques al no respectar la presumpció d’innocència de l’ex de Rocío i també posar en dubte decisions judicials ben establides.

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.