Gloria Camila Ortega dona una altra garrotada judicial a Rocío Carrasco

 

L’anunci de la sèrie ‘En el nombre de Rocío’ que es publicita en Telecinco com la segona part de la docuserie protagonitzada per Rocío Carrasco ha portat davant els tribunals a les dos filles de l’artista, Rocío i Gloria Camila, després de la demanda que esta última va presentar demanant diligències preliminars amb la finalitat d’evitar que isqueren a la llum els escrits de la seua mare que considera pertanyen a la seua intimitat.

Després de les declaracions de la mateixa Carrasco anunciant que havia «trobat» una sèrie d’escrits de la seua mare que romanien guardats en una maleta després de la seua mort i que li anaven a servir per a la nova sèrie que prepara.

La seua germana Gloria Camila va acudir davant la Justícia una vegada assabentada que s’anaven a exhibir «documents privats de la titular morta Rocío Mohedano Jurado i que, segons intervencions públiques de la demandada, han sigut entregats a tercers, a canvi de preu, i llocs en disposició per part de Rocío Carrasco a la ‘Fábrica de la Tele’ i Mediaset».

Segons l’acte, la demanda es presenta davant «la impossibilitat de la sol·licitant d’obtindre per si mateixa sense intervenció judicial, determinats dades relatives al contingut de documents privats de la morta (Rocío Jurado) que precisa per a, si és procedent, poder interposar la demanda per vulneració del dret a la intimitat personal i familiar de la causant» d’aquí ve que sol·licite aqueixes preliminars.

L’acte afig que «és fonamental per a la fi de Gloria Camila conéixer el contingut d’aqueixos documents citant la denominada memòria «defunctii» perquè, una vegada que es produeix l’extinció per la mort es prolonga per qui ostenten la legitimació del seu defensa que són el cònjuge, els descendents, ascendents i germans de la persona afectada que visqueren al temps de la seua defunció» el que acredita a Gloria Camila per a demanar aqueixes mesures.

«Els referits documents no van ser rebuts per Rocío Carrasco de la seua mare sinó que els va trobar en el domicili familiar dos mesos després de la seua mort …. i no a títol hereditari com confirma la mateixa Rocío en la publicitat del citat programa».

Queda portar al jutjat d’Alcobendas els documents per a prendre mesures preliminars respecte a l‘ús televisiu d’aqueixos textos, cosa que es farà esta mateixa setmana.

Sens dubte, es tracta d’una enorme garrotada per a la tan anunciada segona temporada del polèmic docudrama de Rocío Carrasco, que en el seu primer lliurament va organitzar un enorme renou de ressonàncies fins i tot polítiques al no respectar la presumpció d’innocència de l’ex de Rocío i també posar en dubte decisions judicials ben establides.

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU