Gloria Camila Ortega dona una altra garrotada judicial a Rocío Carrasco

 

L’anunci de la sèrie ‘En el nombre de Rocío’ que es publicita en Telecinco com la segona part de la docuserie protagonitzada per Rocío Carrasco ha portat davant els tribunals a les dos filles de l’artista, Rocío i Gloria Camila, després de la demanda que esta última va presentar demanant diligències preliminars amb la finalitat d’evitar que isqueren a la llum els escrits de la seua mare que considera pertanyen a la seua intimitat.

Després de les declaracions de la mateixa Carrasco anunciant que havia «trobat» una sèrie d’escrits de la seua mare que romanien guardats en una maleta després de la seua mort i que li anaven a servir per a la nova sèrie que prepara.

La seua germana Gloria Camila va acudir davant la Justícia una vegada assabentada que s’anaven a exhibir «documents privats de la titular morta Rocío Mohedano Jurado i que, segons intervencions públiques de la demandada, han sigut entregats a tercers, a canvi de preu, i llocs en disposició per part de Rocío Carrasco a la ‘Fábrica de la Tele’ i Mediaset».

Segons l’acte, la demanda es presenta davant «la impossibilitat de la sol·licitant d’obtindre per si mateixa sense intervenció judicial, determinats dades relatives al contingut de documents privats de la morta (Rocío Jurado) que precisa per a, si és procedent, poder interposar la demanda per vulneració del dret a la intimitat personal i familiar de la causant» d’aquí ve que sol·licite aqueixes preliminars.

L’acte afig que «és fonamental per a la fi de Gloria Camila conéixer el contingut d’aqueixos documents citant la denominada memòria «defunctii» perquè, una vegada que es produeix l’extinció per la mort es prolonga per qui ostenten la legitimació del seu defensa que són el cònjuge, els descendents, ascendents i germans de la persona afectada que visqueren al temps de la seua defunció» el que acredita a Gloria Camila per a demanar aqueixes mesures.

«Els referits documents no van ser rebuts per Rocío Carrasco de la seua mare sinó que els va trobar en el domicili familiar dos mesos després de la seua mort …. i no a títol hereditari com confirma la mateixa Rocío en la publicitat del citat programa».

Queda portar al jutjat d’Alcobendas els documents per a prendre mesures preliminars respecte a l‘ús televisiu d’aqueixos textos, cosa que es farà esta mateixa setmana.

Sens dubte, es tracta d’una enorme garrotada per a la tan anunciada segona temporada del polèmic docudrama de Rocío Carrasco, que en el seu primer lliurament va organitzar un enorme renou de ressonàncies fins i tot polítiques al no respectar la presumpció d’innocència de l’ex de Rocío i també posar en dubte decisions judicials ben establides.

Últimes notícies

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.
FILMOTECA D'ESTIU