Qui va ser el gran amor de Mila Ximénez? I no és Manolo Santana

 

En contra dels que creuen que Manolo Santana va ser el gran amor de Mila Ximénez, la realitat és ben diferent i ens porta a la ciutat marroquina de Tetuan. Allí exercia com a psiquiatre Rafael Aguilera, l’home pel qual bevia els vents la periodista, l’amor de la seua vida, amb el qual va mantindre una relació Intermitent de deu anys fins a la seua ruptura definitiva en 1998.

Es van conéixer a la fi dels huitanta, ell era un milionari empresari i psiquiatre de renom, ella una “estrela” mediàtica que acabava d’eixir d’un complicat divorci amb el seu fins llavors marit, el tenista Manolo Santana, para de la seua única filla, Alba. De seguida es van adonar que eren ànimes bessones, que estaven fets l’u per a l’altre.

Anys més tard, en el 2013, la col·laboradora de ‘Salvame’ em confessava que “continue portant a eixe home en el meu cor, impossible oblidar-li”. Es volien, però no s’entenien per igual. Parlaven per telèfon de tant en tant per a explicar-se les seues coses, però la reconciliació va brillar per la seua absència.

Ironies de la vida, Aguilera va morir víctima d’un infart el 23 de febrer del 2018, mentre menjava en un restaurant a escassos quatre-cents metres del domicili de la dona a la qual idolatrava. Un comiat infeliç marcat per la desgràcia.

Va ser el seu íntim amic, Kiko Hernández, qui li va donar tan fatídica notícia, minuts després que una persona pròxima a Rafael li comunicara la seua defunció. Ella es va posar immediatament en contacte amb aqueixa persona, potser buscant que la notícia no fora certa, però després de confirmar-la va cridar a la filla de Rafael, qui, emocionada, li va dir que el seu pare li va confessar que Mila era el seu gran amor, la dona que portava sempre en el seu cor.

La tertuliana va ratificar l’anterior amb sentides paraules: “va ser l’amor de la meua vida, no he tornat a mantindre una relació sentimental tan profunda des que vam trencar. Estic escarmentada. Hui els meus amors són la meua filla i els meus nets. No em compensa tornar a enamorar-me. Ja he viscut el que havia de viure en aqueixa parcel·la… el meu temps ara és per a mi i els meus. Vull estar tranquil·la”.

Eixe adeu irreversible la va sumir en una depressió terrible, i més en descobrir que podien haver-se travessat al carrer aquell dia tan fatídic. Una setmana més tard, en el seu blog de la revista Lecturas, una desconsolada Mila llançava un missatge e que demostrava un estat de dolor i impotència absoluts: “hui s’ha anat una part de la meua vida. La mort m’ha arrancat un futur carregat de passió i carícies alienes al món. Mai tornaré a abraçar-li en aqueix món màgic de clandestinitat”.

L’escriptora va confessar que fins hui es penedia de no haver pogut demostrar-li tot el seu amor a l’empresari marroquí i que després de la seua defunció s’anava un tros del seu cor amb ell.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA cita a una vintena de testimonis en els pròxims dos mesos

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja prendrà declaració a almenys una vintena de testimonis per la gestió de la DANA, entre càrrecs del Consell, alcaldes i tècnics.

Els bombers de València multipliquen les eixides per a retirar eixams d’abelles

Els bombers de València van realitzar 448 intervencions en 2025 per a retirar eixams i en els quatre primers mesos de 2026 ja sumen 161, amb un fort repunt en l'ultime cap de setmana.

Jaime Ruix, el jove de 26 anys que assumix l’alcaldia d’una ciutat de 30.000 habitants

Jaime Ruix, amb 26 anys i una trajectòria política iniciada als 17, assumirà al maig l'alcaldia de La Pobla de Vallbona després d'un pacte de govern. Defén que la joventut està preparada per a gestionar ajuntaments i posa el focus en la proximitat amb els veïns.

Dissabte amb núvols, pluges febles i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

El dissabte arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels nuvolosos, pluges febles i vents fluixos de component este, sense canvis tèrmics rellevants.

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.