9.5 C
València
Dimarts, 2 desembre, 2025

Qui va ser el gran amor de Mila Ximénez? I no és Manolo Santana

 

En contra dels que creuen que Manolo Santana va ser el gran amor de Mila Ximénez, la realitat és ben diferent i ens porta a la ciutat marroquina de Tetuan. Allí exercia com a psiquiatre Rafael Aguilera, l’home pel qual bevia els vents la periodista, l’amor de la seua vida, amb el qual va mantindre una relació Intermitent de deu anys fins a la seua ruptura definitiva en 1998.

Es van conéixer a la fi dels huitanta, ell era un milionari empresari i psiquiatre de renom, ella una “estrela” mediàtica que acabava d’eixir d’un complicat divorci amb el seu fins llavors marit, el tenista Manolo Santana, para de la seua única filla, Alba. De seguida es van adonar que eren ànimes bessones, que estaven fets l’u per a l’altre.

Anys més tard, en el 2013, la col·laboradora de ‘Salvame’ em confessava que “continue portant a eixe home en el meu cor, impossible oblidar-li”. Es volien, però no s’entenien per igual. Parlaven per telèfon de tant en tant per a explicar-se les seues coses, però la reconciliació va brillar per la seua absència.

Ironies de la vida, Aguilera va morir víctima d’un infart el 23 de febrer del 2018, mentre menjava en un restaurant a escassos quatre-cents metres del domicili de la dona a la qual idolatrava. Un comiat infeliç marcat per la desgràcia.

Va ser el seu íntim amic, Kiko Hernández, qui li va donar tan fatídica notícia, minuts després que una persona pròxima a Rafael li comunicara la seua defunció. Ella es va posar immediatament en contacte amb aqueixa persona, potser buscant que la notícia no fora certa, però després de confirmar-la va cridar a la filla de Rafael, qui, emocionada, li va dir que el seu pare li va confessar que Mila era el seu gran amor, la dona que portava sempre en el seu cor.

La tertuliana va ratificar l’anterior amb sentides paraules: “va ser l’amor de la meua vida, no he tornat a mantindre una relació sentimental tan profunda des que vam trencar. Estic escarmentada. Hui els meus amors són la meua filla i els meus nets. No em compensa tornar a enamorar-me. Ja he viscut el que havia de viure en aqueixa parcel·la… el meu temps ara és per a mi i els meus. Vull estar tranquil·la”.

Eixe adeu irreversible la va sumir en una depressió terrible, i més en descobrir que podien haver-se travessat al carrer aquell dia tan fatídic. Una setmana més tard, en el seu blog de la revista Lecturas, una desconsolada Mila llançava un missatge e que demostrava un estat de dolor i impotència absoluts: “hui s’ha anat una part de la meua vida. La mort m’ha arrancat un futur carregat de passió i carícies alienes al món. Mai tornaré a abraçar-li en aqueix món màgic de clandestinitat”.

L’escriptora va confessar que fins hui es penedia de no haver pogut demostrar-li tot el seu amor a l’empresari marroquí i que després de la seua defunció s’anava un tros del seu cor amb ell.

Últimes notícies

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.

Salomé Pradas i Cayetano García compareixeran davant la comissió de la DANA el 15 de desembre

La Mesa de la comissió del Congrés ha fixat per al dia 15 les compareixences de Salomé Pradas (11.00) i Cayetano García (15.30) en la investigació sobre la DANA. Les sessions es desenrotllaran amb torns de preguntes de tots els grups.