La gran mentida d’Ainhoa Arteta veu la llum sobre el seu matrimoni amb Matías Urrea

 

La separació d’Ainhoa Arteta i Matías Urrea està deixant pel camí infinitat de titulars sobre el que realment succeïa a la seua casa. Tots coincideixen a apuntar que res era el que semblava.

Darrere de la cordialitat i la complicitat que semblava haver-hi entre ells, s’amagava una relació molt turbulenta, carregada de desacords i situacions molt complicades.

Han sigut diversos els amics de la parella els que han relatat els episodis de tensió dels quals van ser testimonis muts. Alguns, fins i tot, han referit tirania i tracte poc amable d’ella cap a ell.

Un excés de sobreactuació que va poder fer mossa en la relació, amb els afectes alterats des d’inici. Així les coses, adverteixen que Matías va demostrar una gran paciència, tarannà i tranquil·litat en els moments més crucials.

En este sentit ja s’ha explicat que podria haver-hi material sensible i d’alt voltatge que ressituaria, sense cap gènere de dubtes, als protagonistes d’esta separació que té l’aire de convertir-se en un dels escàndols més sonats de la pròxima tardor. Tal vegada el temps aconsegueix esclarir el que encara està cobert amb un mantell protector.

La gran mentida d’Ainhoa Arteta ix a la llum

 

Encara que tots créiem que estaven casats, Ainhoa Arteta i Marías Urrea mai van contraure matrimoni! Una dada sens dubte reveladora que ha eixit a la llum després de la ruptura de la parella.

Tal com apunta ABC, la soprano i el capità de corbeta van celebrar el seu enllaç però mai van arribar a formalitzar la seua unió. Una decisió que hauria pres la mateixa Ainhoa Arteta i que revela que mai va estar segura de la durabilitat de la seua relació.

Estes últimes hores també s’ha revelat que el dia previ a la seua boda, tots dos van tindre una acalorada discussió. La brega va ser tan sonada que la pròpia soprano dubtava que Urrea es presentara el dia de l’enllaç.

«Ainhoa va preguntar als músics contractats per a la boda si havien vist al seu promés, perquè ella mateixa creia que no anava a aparéixer. Els amics de la parella també creien que no s’anava a celebrar la unió», apunten des de ‘Sálvame’.

 

Té por del que puga dir el seu «exmarit»

 

A més de tota esta rocambolesca història, Ainhoa Arteta s’hauria posat en mans dels seus advocats per a iniciar una estratègia legal que impediria al seu ex comptar les intimitats de la seua relació.

«Encara que adverteix que podria recórrer fins i tot a la via militar per a protegir-se de possibles intromissions per part de Matías, fonts rellevants confirmen que la jurisdicció militar únicament és per a tractar assumptes civils que sorgeixen a conseqüència d’actes mentre actuen com a militars», asseguren des del citat mitjà.

 

 

Últimes notícies

Més de 23.000 signatures reclamen a Les Corts aules climatitzades tot l’any

Famílies i direccions de centres han registrat en Les Corts una ILP avalada per més de 23.000 signatures per a exigir un pla estable de climatització sostenible en totes les aules. Critiquen les ajudes autonòmiques actuals, que consideren curtes i repartides de manera aleatòria.

Bernabé reclama una confrontació total contra la violència de gènere i critica que es negocie

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, defensa una resposta ferma contra la violència de gènere i critica que es convertisca en moneda de canvi política davant els últims crims masclistes.

Bernabé alerta que no li sorprendria un dosier del PP sobre Pérez Llorca

Pilar Bernabé assegura que no li sorprendria que el PP tinguera un dosier sobre Juanfran Pérez Llorca i advertix que, si actuen així entre ells, poden fer-ho també amb la resta.

El PP vol retirar el model de finançament autonòmic i obrir un nou debat multilateral

El PP ha proposat en el debat sobre l’estat de la Comunitat Valenciana retirar la proposta actual de finançament autonòmic i obrir un nou procés multilateral, a més de reclamar més inversions contra episodis de pluges extremes i reforç de la seguretat a la costa valenciana.

Detingut a Alacant per furtar targetes bancàries a un conegut i traure 4.500 euros

Un jove de 23 anys ha sigut detingut a Alacant per sostraure dues targetes bancàries a un home major, conegut seu, i fer cinc retirades d’efectiu per un total de 4.500 euros sense consentiment.

Identificades diverses persones per les agressions xenòfobes a Tavernes

La Delegació del Govern ha confirmat que la Guàrdia Civil ha identificat diverses persones per les agressions a dos jóvens d’origen magribí i senegalés a Tavernes de la Valldigna, investigades com a delictes d’odi. La delegada Pilar Bernabé reclama que caiga sobre els agressors tot el pes de la llei i alerta sobre la normalització dels discursos d’odi.

La nova ciutat esportiva de l’Hércules preveu 11 camps i un miniestadi per a 2.000 aficionats

L’Hércules ha presentat al Rico Pérez l’avantprojecte de la seua ciutat esportiva a l’Horta de l’Albufereta, amb una inversió prevista de 35 milions, 11 camps de futbol, miniestadi, gimnàs i residència per a 150 usuaris.

El Llevant torna als entrenaments amb Etta i Hugo Sotelo encara lesionats

La plantilla del Llevant ha tornat hui al treball a Buñol sense Etta Eyong ni Hugo Sotelo, que continuen amb els seus processos de recuperació per les respectives lesions.