La gran mentida d’Ainhoa Arteta veu la llum sobre el seu matrimoni amb Matías Urrea

 

La separació d’Ainhoa Arteta i Matías Urrea està deixant pel camí infinitat de titulars sobre el que realment succeïa a la seua casa. Tots coincideixen a apuntar que res era el que semblava.

Darrere de la cordialitat i la complicitat que semblava haver-hi entre ells, s’amagava una relació molt turbulenta, carregada de desacords i situacions molt complicades.

Han sigut diversos els amics de la parella els que han relatat els episodis de tensió dels quals van ser testimonis muts. Alguns, fins i tot, han referit tirania i tracte poc amable d’ella cap a ell.

Un excés de sobreactuació que va poder fer mossa en la relació, amb els afectes alterats des d’inici. Així les coses, adverteixen que Matías va demostrar una gran paciència, tarannà i tranquil·litat en els moments més crucials.

En este sentit ja s’ha explicat que podria haver-hi material sensible i d’alt voltatge que ressituaria, sense cap gènere de dubtes, als protagonistes d’esta separació que té l’aire de convertir-se en un dels escàndols més sonats de la pròxima tardor. Tal vegada el temps aconsegueix esclarir el que encara està cobert amb un mantell protector.

La gran mentida d’Ainhoa Arteta ix a la llum

 

Encara que tots créiem que estaven casats, Ainhoa Arteta i Marías Urrea mai van contraure matrimoni! Una dada sens dubte reveladora que ha eixit a la llum després de la ruptura de la parella.

Tal com apunta ABC, la soprano i el capità de corbeta van celebrar el seu enllaç però mai van arribar a formalitzar la seua unió. Una decisió que hauria pres la mateixa Ainhoa Arteta i que revela que mai va estar segura de la durabilitat de la seua relació.

Estes últimes hores també s’ha revelat que el dia previ a la seua boda, tots dos van tindre una acalorada discussió. La brega va ser tan sonada que la pròpia soprano dubtava que Urrea es presentara el dia de l’enllaç.

«Ainhoa va preguntar als músics contractats per a la boda si havien vist al seu promés, perquè ella mateixa creia que no anava a aparéixer. Els amics de la parella també creien que no s’anava a celebrar la unió», apunten des de ‘Sálvame’.

 

Té por del que puga dir el seu «exmarit»

 

A més de tota esta rocambolesca història, Ainhoa Arteta s’hauria posat en mans dels seus advocats per a iniciar una estratègia legal que impediria al seu ex comptar les intimitats de la seua relació.

«Encara que adverteix que podria recórrer fins i tot a la via militar per a protegir-se de possibles intromissions per part de Matías, fonts rellevants confirmen que la jurisdicció militar únicament és per a tractar assumptes civils que sorgeixen a conseqüència d’actes mentre actuen com a militars», asseguren des del citat mitjà.

 

 

Últimes notícies

Un xiquet de 2 anys, ferit greu en caure d’una tribuna a Castalla abans d’un acte taurí

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit greu amb un traumatisme cranioencefàlic en caure d’una tribuna al carrer Hornos de Castalla, abans d’una suelta de vaques. Ha sigut evacuat en helicòpter al departament de pediatria de l’Hospital Doctor Balmis d’Alacant.

Mor el jove de 27 anys agredit a la platja de Sant Joan d’Alacant

El jove de 27 anys agredit dijous a la zona de la platja de Sant Joan d’Alacant ha mort a l’hospital. El presumpte agressor, de 22 anys, està detingut i a l’espera de passar a disposició judicial.

Avís taronja per fortes pluges este divendres a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, i manté diversos avisos grocs per tempestes, vent fort i temperatures de fins a 38 graus.

Llibertat amb càrrecs per al fill del mort momificat en una casa de camp de Vilamarxant

L’home detingut per la troballa del cadàver momificat del seu pare en una vivenda de Vilamarxant ha quedat en llibertat amb obligació de comparéixer periòdicament davant el jutjat, que l’investiga per abandonament i delicte contra la Seguretat Social.

Xàtiva fregua els 40 graus i lidera les màximes a la província de València

Xàtiva ha registrat este dijous 39,3 graus i Bicorp 39, les màximes de la jornada a la província de València, amb valors també molt alts en altres punts de l’interior.

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.