Anuncios

La gran mentida d’Ainhoa Arteta veu la llum sobre el seu matrimoni amb Matías Urrea

 

La separació d’Ainhoa Arteta i Matías Urrea està deixant pel camí infinitat de titulars sobre el que realment succeïa a la seua casa. Tots coincideixen a apuntar que res era el que semblava.

Darrere de la cordialitat i la complicitat que semblava haver-hi entre ells, s’amagava una relació molt turbulenta, carregada de desacords i situacions molt complicades.

Han sigut diversos els amics de la parella els que han relatat els episodis de tensió dels quals van ser testimonis muts. Alguns, fins i tot, han referit tirania i tracte poc amable d’ella cap a ell.

Un excés de sobreactuació que va poder fer mossa en la relació, amb els afectes alterats des d’inici. Així les coses, adverteixen que Matías va demostrar una gran paciència, tarannà i tranquil·litat en els moments més crucials.

En este sentit ja s’ha explicat que podria haver-hi material sensible i d’alt voltatge que ressituaria, sense cap gènere de dubtes, als protagonistes d’esta separació que té l’aire de convertir-se en un dels escàndols més sonats de la pròxima tardor. Tal vegada el temps aconsegueix esclarir el que encara està cobert amb un mantell protector.

La gran mentida d’Ainhoa Arteta ix a la llum

 

Encara que tots créiem que estaven casats, Ainhoa Arteta i Marías Urrea mai van contraure matrimoni! Una dada sens dubte reveladora que ha eixit a la llum després de la ruptura de la parella.

Tal com apunta ABC, la soprano i el capità de corbeta van celebrar el seu enllaç però mai van arribar a formalitzar la seua unió. Una decisió que hauria pres la mateixa Ainhoa Arteta i que revela que mai va estar segura de la durabilitat de la seua relació.

Estes últimes hores també s’ha revelat que el dia previ a la seua boda, tots dos van tindre una acalorada discussió. La brega va ser tan sonada que la pròpia soprano dubtava que Urrea es presentara el dia de l’enllaç.

“Ainhoa va preguntar als músics contractats per a la boda si havien vist al seu promés, perquè ella mateixa creia que no anava a aparéixer. Els amics de la parella també creien que no s’anava a celebrar la unió”, apunten des de ‘Sálvame’.

 

Té por del que puga dir el seu “exmarit”

 

A més de tota esta rocambolesca història, Ainhoa Arteta s’hauria posat en mans dels seus advocats per a iniciar una estratègia legal que impediria al seu ex comptar les intimitats de la seua relació.

“Encara que adverteix que podria recórrer fins i tot a la via militar per a protegir-se de possibles intromissions per part de Matías, fonts rellevants confirmen que la jurisdicció militar únicament és per a tractar assumptes civils que sorgeixen a conseqüència d’actes mentre actuen com a militars”, asseguren des del citat mitjà.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.