La gran venjança de Paloma Cuevas un any després de l’escàndol d’Enrique Ponce

Ejemplo de shortcode con estilo
  Sembla que es voltegen les tornes de la fortuna per al triangle format per Paloma Cuevas, Enrique Ponce i Ana Soria. Ara mateix, els enamorats naveguen les aigües de la incertesa, amb el torero ja fora de l’arena i el destí de l’estudiant encara per confirmar-se. I com els problemes creixen, hauran de fer-ho amb el renaixement de Paloma Cuevas, la […]

 

Sembla que es voltegen les tornes de la fortuna per al triangle format per Paloma Cuevas, Enrique Ponce i Ana Soria. Ara mateix, els enamorats naveguen les aigües de la incertesa, amb el torero ja fora de l’arena i el destí de l’estudiant encara per confirmar-se.

I com els problemes creixen, hauran de fer-ho amb el renaixement de Paloma Cuevas, la nova vida del qual ja apunta a un ressorgiment tipus ocell fènix que sap, encara que només siga com a llicència literària, a xicoteta venjança. A més, una venjança gens freda.

Paloma Cuevas porta ja alguns mesos subratllant una de les fortaleses inexpugnables del seu perfil: la seua intensa vida social, en la qual a més l’acompanyen importantíssims cognoms de la crònica social VIP a banda i banda de l’Atlàntic.

La veritat és que Enrique Ponce i Ana Soria han sigut exposats i, a vegades, estomacats en les xarxes i uns certs mitjans de comunicació, amb el minvament de reputació i credibilitat que això comporta. A més, no se’ls ha vist en actes socials de rellevància ni compartint temps amb els amics VIP que van acompanyar al destre durant el seu matrimoni.

De fet, a penes sí que sabem d’ella gràcies a les fotos en companyia dels seus amics VIP que publica en els seus ‘stories’ d’Instagram: Luis Alfonso de Borbón i Margarita Vargas, Carolina Herrera filla, Lina Botero (filla de l’artista Fernando Botero) , la joiera Cristina Yanes…

Un amic recentment localitzat en Instagram ha anomenat, no obstant això, l’atenció. Es tracta d’Eugenio López Alonso, un milionari mexicà i principal accionista de l’imperi Jumex, centrat en la producció de begudes i sucs de fruites.

La trobada es va produir en ocasió de la inauguració d’Arc, la fira d’art contemporani de Madrid, que compta amb una important participació d’artistes llatinoamericans. Eugenio López Alonso posseeix una benvolguda col·lecció d’art i té el seu propi museu a Ciutat de Mèxic, la fundació Jumex Art Contemporani, inaugurada en 2013.

De fet, López Alonso figura en la prestigiosa llista de la revista ‘Art New’, entre els 100 cognoms més importants en el món d’art. Els primers rumors de seguida li van assenyalar com un possible nou amor per a Paloma Cuevas. No obstant això, prompte va eixir a la llum una amistat que data de fa anys. No és un nou amor, sinó un vell amic de la família Cuevas.

 

Els projectes de Paloma 

 

L’empresària afronta un estiu que es preveu atrafegat. Ho fa plena d’il·lusió a causa dels nous projectes que l’acompanyaran durant este període estival, com el que està forjant al costat de la signatura nupcial Rosa Clará.

Paloma s’ha submergit de ple en el disseny de moda al costat de la prestigiosa marca experta en la matèria i ja promociona en les seues xarxes socials la col·lecció de vestits de festa que ha creat en col·laboració amb l’empresa catalana. 

Esta col·lecció suposa un important suport per a la carrera de Paloma en la indústria tèxtil, ja que estarà disponible en ni més ni menys que 4.000 punts de venda en 86 països diferents. 

 

Últimes notícies

Iñigo Pérez lamenta la falta de gol del Vila-real en l’empat contra l’Elx

Iñigo Pérez ha assegurat que el Vila-real ha fet una primera part excel·lent contra l’Elx, però ha admés frustració per la falta d’encert davant la porteria en l’empat sense gols a LaLiga.

Aldaia alça barreres contra les inundacions i la UPV tanca els seus campus pel temporal

Aldaia ha instal·lat barreres antiinundacions al barranc de la Saleta i la UPV ha suspés tota l’activitat als seus tres campus pel risc de pluges torrencials. Cultura també ha cancel·lat funcions teatrals i projeccions de la Filmoteca.

Anselmi destaca l’empat de l’Elx a Vila-real com un resultat molt meritori

Martín Anselmi ha valorat com a molt meritori l’empat sense gols de l’Elx al camp del Villarreal, un rival que ha definit com a equip amb molta jerarquia. El tècnic ha subratllat el bon treball defensiu, el partit de Dituro i ha confirmat un fort esquinç de turmell de Marc Aguado.

Repartiment de punts entre Villarreal i Elche a La Ceràmica

Villarreal i Elche han empatat 0-0 a l'estadi de la Ceràmica en un partit on els groguets han anat de més a menys i l'equip il·licità ha sabut patir per traure un punt valuós.

Manises ompli el camp per al II Torneig Tornem! dos anys després de la dana

El camp de Manises ha acollit la segona edició del Torneig Tornem!, que ha reunit centenars de xiquets i famílies per a celebrar la recuperació del futbol valencià dos anys després de la dana. La selecció valenciana sub-12 i el Levante UD han alçat els títols en una jornada festiva marcada també per l’avís de pluges intenses.

Manises ompli el Ciutat de l’Oci amb el II Torneig Tornem! dos anys després de la dana

El camp de Manises ha acollit la segona edició del torneig Tornem!, que recorda la dana i celebra la recuperació del futbol base valencià, amb protagonisme per a xiquets i xiquetes de zones afectades.

La selecció valenciana sub-12 i el Levante femení triomfen en el torneig Tornem!

La selecció masculina valenciana sub-12 i l’aleví del Levante Femenino s’han proclamat campions de la segona edició del torneig Tornem!, disputat a Manises en un ambient ple d’aficionats i jugadores de les zones afectades per la dana.

Dos avisos Es-Alert per fortes pluges en el litoral de València i Alacant

Emergències ha enviat dos missatges Es-Alert per risc extrem de pluges al litoral nord d’Alacant i al sud i interior de València, amb avís roig i taronja i recomanacions de màxima precaució a la ciutadania.