La gran venjança de Paloma Cuevas un any després de l’escàndol d’Enrique Ponce

 

Sembla que es voltegen les tornes de la fortuna per al triangle format per Paloma Cuevas, Enrique Ponce i Ana Soria. Ara mateix, els enamorats naveguen les aigües de la incertesa, amb el torero ja fora de l’arena i el destí de l’estudiant encara per confirmar-se.

I com els problemes creixen, hauran de fer-ho amb el renaixement de Paloma Cuevas, la nova vida del qual ja apunta a un ressorgiment tipus ocell fènix que sap, encara que només siga com a llicència literària, a xicoteta venjança. A més, una venjança gens freda.

Paloma Cuevas porta ja alguns mesos subratllant una de les fortaleses inexpugnables del seu perfil: la seua intensa vida social, en la qual a més l’acompanyen importantíssims cognoms de la crònica social VIP a banda i banda de l’Atlàntic.

La veritat és que Enrique Ponce i Ana Soria han sigut exposats i, a vegades, estomacats en les xarxes i uns certs mitjans de comunicació, amb el minvament de reputació i credibilitat que això comporta. A més, no se’ls ha vist en actes socials de rellevància ni compartint temps amb els amics VIP que van acompanyar al destre durant el seu matrimoni.

De fet, a penes sí que sabem d’ella gràcies a les fotos en companyia dels seus amics VIP que publica en els seus ‘stories’ d’Instagram: Luis Alfonso de Borbón i Margarita Vargas, Carolina Herrera filla, Lina Botero (filla de l’artista Fernando Botero) , la joiera Cristina Yanes…

Un amic recentment localitzat en Instagram ha anomenat, no obstant això, l’atenció. Es tracta d’Eugenio López Alonso, un milionari mexicà i principal accionista de l’imperi Jumex, centrat en la producció de begudes i sucs de fruites.

La trobada es va produir en ocasió de la inauguració d’Arc, la fira d’art contemporani de Madrid, que compta amb una important participació d’artistes llatinoamericans. Eugenio López Alonso posseeix una benvolguda col·lecció d’art i té el seu propi museu a Ciutat de Mèxic, la fundació Jumex Art Contemporani, inaugurada en 2013.

De fet, López Alonso figura en la prestigiosa llista de la revista ‘Art New’, entre els 100 cognoms més importants en el món d’art. Els primers rumors de seguida li van assenyalar com un possible nou amor per a Paloma Cuevas. No obstant això, prompte va eixir a la llum una amistat que data de fa anys. No és un nou amor, sinó un vell amic de la família Cuevas.

 

Els projectes de Paloma 

 

L’empresària afronta un estiu que es preveu atrafegat. Ho fa plena d’il·lusió a causa dels nous projectes que l’acompanyaran durant este període estival, com el que està forjant al costat de la signatura nupcial Rosa Clará.

Paloma s’ha submergit de ple en el disseny de moda al costat de la prestigiosa marca experta en la matèria i ja promociona en les seues xarxes socials la col·lecció de vestits de festa que ha creat en col·laboració amb l’empresa catalana. 

Esta col·lecció suposa un important suport per a la carrera de Paloma en la indústria tèxtil, ja que estarà disponible en ni més ni menys que 4.000 punts de venda en 86 països diferents. 

 

Últimes notícies

Presó per a dos patrons d’una pastera que va quedar a la deriva amb 13 migrants a Arenales del Sol

L’Audiència d’Alacant ha condemnat a dos anys i tres mesos de presó dos hòmens que patronejaven una pastera amb 13 migrants, rescatada a la deriva davant Arenales del Sol després d’eixir d’Argèlia.

La gigafactoria de Sagunt retardarà fins a finals de 2026 l’inici de producció de bateries

La planta de PowerCo a Sagunt ajusta el calendari i preveu començar a produir cel·les de bateries a finals de 2026, en lloc de setembre, dins de la reordenacio estrategica de Volkswagen.

El Palau de la Música celebrarà 40 anys amb 60 grans concerts i la continuïtat d’Alexander Liebreich

El Palau de la Música de València commemorà en la temporada 2026-2027 el seu 40é aniversari amb quasi 60 concerts i la renovació del director de l’Orquestra de València, Alexander Liebreich, mentre Compromís i PSPV-PSOE critiquen el model de gestió i programació.

La reserva d’aigua baixa en plena onada de calor: el Xúquer queda al 62,4% i el Segura al 57,2%

La reserva hídrica espanyola ha baixat fins al 75,3%. La conca del Xúquer se situa al 62,4% de capacitat i la del Segura al 57,2%, el nivell més baix entre totes les conques.

Sanitat trenca rècord i oferix 1.284 places de formació sanitària especialitzada per a 2027

La Conselleria de Sanitat oferix 1.284 places de formació sanitària especialitzada per a la convocatòria de 2027, la xifra més alta fins ara, amb un fort augment a València i especial èmfasi en Urgències i Emergències.

La reserva d’aigua baixa però el Júcar i el Segura mantenen nivells elevats

La reserva hídrica espanyola ha baixat fins al 75,3 % de la seua capacitat, amb el Júcar al 62,4 % i el Segura al 57,2 %, tot i les últimes pluges.

Les places de formació sanitària especialitzada arriben a un rècord de 1.284 per a 2027

Sanitat ha oferit 1.284 places de formació sanitària especialitzada per a 2027, la xifra més alta de la història, amb un fort increment a València i en Urgències i Emergències.

València recupera el llegat barroc d’Antonio Palomino amb una gran mostra al MuBAV

El Museu de Belles Arts de València ha obert la mostra ‘Antonio Palomino y la noche barroca’, primera exposició monogràfica sobre el pintor i teòric barroc, amb 65 obres de 20 museus i institucions.