La gran venjança de Paloma Cuevas un any després de l’escàndol d’Enrique Ponce

 

Sembla que es voltegen les tornes de la fortuna per al triangle format per Paloma Cuevas, Enrique Ponce i Ana Soria. Ara mateix, els enamorats naveguen les aigües de la incertesa, amb el torero ja fora de l’arena i el destí de l’estudiant encara per confirmar-se.

I com els problemes creixen, hauran de fer-ho amb el renaixement de Paloma Cuevas, la nova vida del qual ja apunta a un ressorgiment tipus ocell fènix que sap, encara que només siga com a llicència literària, a xicoteta venjança. A més, una venjança gens freda.

Paloma Cuevas porta ja alguns mesos subratllant una de les fortaleses inexpugnables del seu perfil: la seua intensa vida social, en la qual a més l’acompanyen importantíssims cognoms de la crònica social VIP a banda i banda de l’Atlàntic.

La veritat és que Enrique Ponce i Ana Soria han sigut exposats i, a vegades, estomacats en les xarxes i uns certs mitjans de comunicació, amb el minvament de reputació i credibilitat que això comporta. A més, no se’ls ha vist en actes socials de rellevància ni compartint temps amb els amics VIP que van acompanyar al destre durant el seu matrimoni.

De fet, a penes sí que sabem d’ella gràcies a les fotos en companyia dels seus amics VIP que publica en els seus ‘stories’ d’Instagram: Luis Alfonso de Borbón i Margarita Vargas, Carolina Herrera filla, Lina Botero (filla de l’artista Fernando Botero) , la joiera Cristina Yanes…

Un amic recentment localitzat en Instagram ha anomenat, no obstant això, l’atenció. Es tracta d’Eugenio López Alonso, un milionari mexicà i principal accionista de l’imperi Jumex, centrat en la producció de begudes i sucs de fruites.

La trobada es va produir en ocasió de la inauguració d’Arc, la fira d’art contemporani de Madrid, que compta amb una important participació d’artistes llatinoamericans. Eugenio López Alonso posseeix una benvolguda col·lecció d’art i té el seu propi museu a Ciutat de Mèxic, la fundació Jumex Art Contemporani, inaugurada en 2013.

De fet, López Alonso figura en la prestigiosa llista de la revista ‘Art New’, entre els 100 cognoms més importants en el món d’art. Els primers rumors de seguida li van assenyalar com un possible nou amor per a Paloma Cuevas. No obstant això, prompte va eixir a la llum una amistat que data de fa anys. No és un nou amor, sinó un vell amic de la família Cuevas.

 

Els projectes de Paloma 

 

L’empresària afronta un estiu que es preveu atrafegat. Ho fa plena d’il·lusió a causa dels nous projectes que l’acompanyaran durant este període estival, com el que està forjant al costat de la signatura nupcial Rosa Clará.

Paloma s’ha submergit de ple en el disseny de moda al costat de la prestigiosa marca experta en la matèria i ja promociona en les seues xarxes socials la col·lecció de vestits de festa que ha creat en col·laboració amb l’empresa catalana. 

Esta col·lecció suposa un important suport per a la carrera de Paloma en la indústria tèxtil, ja que estarà disponible en ni més ni menys que 4.000 punts de venda en 86 països diferents. 

 

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.