12.3 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

La gran venjança de Paloma Cuevas un any després de l’escàndol d’Enrique Ponce

 

Sembla que es voltegen les tornes de la fortuna per al triangle format per Paloma Cuevas, Enrique Ponce i Ana Soria. Ara mateix, els enamorats naveguen les aigües de la incertesa, amb el torero ja fora de l’arena i el destí de l’estudiant encara per confirmar-se.

I com els problemes creixen, hauran de fer-ho amb el renaixement de Paloma Cuevas, la nova vida del qual ja apunta a un ressorgiment tipus ocell fènix que sap, encara que només siga com a llicència literària, a xicoteta venjança. A més, una venjança gens freda.

Paloma Cuevas porta ja alguns mesos subratllant una de les fortaleses inexpugnables del seu perfil: la seua intensa vida social, en la qual a més l’acompanyen importantíssims cognoms de la crònica social VIP a banda i banda de l’Atlàntic.

La veritat és que Enrique Ponce i Ana Soria han sigut exposats i, a vegades, estomacats en les xarxes i uns certs mitjans de comunicació, amb el minvament de reputació i credibilitat que això comporta. A més, no se’ls ha vist en actes socials de rellevància ni compartint temps amb els amics VIP que van acompanyar al destre durant el seu matrimoni.

De fet, a penes sí que sabem d’ella gràcies a les fotos en companyia dels seus amics VIP que publica en els seus ‘stories’ d’Instagram: Luis Alfonso de Borbón i Margarita Vargas, Carolina Herrera filla, Lina Botero (filla de l’artista Fernando Botero) , la joiera Cristina Yanes…

Un amic recentment localitzat en Instagram ha anomenat, no obstant això, l’atenció. Es tracta d’Eugenio López Alonso, un milionari mexicà i principal accionista de l’imperi Jumex, centrat en la producció de begudes i sucs de fruites.

La trobada es va produir en ocasió de la inauguració d’Arc, la fira d’art contemporani de Madrid, que compta amb una important participació d’artistes llatinoamericans. Eugenio López Alonso posseeix una benvolguda col·lecció d’art i té el seu propi museu a Ciutat de Mèxic, la fundació Jumex Art Contemporani, inaugurada en 2013.

De fet, López Alonso figura en la prestigiosa llista de la revista ‘Art New’, entre els 100 cognoms més importants en el món d’art. Els primers rumors de seguida li van assenyalar com un possible nou amor per a Paloma Cuevas. No obstant això, prompte va eixir a la llum una amistat que data de fa anys. No és un nou amor, sinó un vell amic de la família Cuevas.

 

Els projectes de Paloma 

 

L’empresària afronta un estiu que es preveu atrafegat. Ho fa plena d’il·lusió a causa dels nous projectes que l’acompanyaran durant este període estival, com el que està forjant al costat de la signatura nupcial Rosa Clará.

Paloma s’ha submergit de ple en el disseny de moda al costat de la prestigiosa marca experta en la matèria i ja promociona en les seues xarxes socials la col·lecció de vestits de festa que ha creat en col·laboració amb l’empresa catalana. 

Esta col·lecció suposa un important suport per a la carrera de Paloma en la indústria tèxtil, ja que estarà disponible en ni més ni menys que 4.000 punts de venda en 86 països diferents. 

 

Últimes notícies

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.