La gran venjança de Paloma Cuevas un any després de l’escàndol d’Enrique Ponce

 

Sembla que es voltegen les tornes de la fortuna per al triangle format per Paloma Cuevas, Enrique Ponce i Ana Soria. Ara mateix, els enamorats naveguen les aigües de la incertesa, amb el torero ja fora de l’arena i el destí de l’estudiant encara per confirmar-se.

I com els problemes creixen, hauran de fer-ho amb el renaixement de Paloma Cuevas, la nova vida del qual ja apunta a un ressorgiment tipus ocell fènix que sap, encara que només siga com a llicència literària, a xicoteta venjança. A més, una venjança gens freda.

Paloma Cuevas porta ja alguns mesos subratllant una de les fortaleses inexpugnables del seu perfil: la seua intensa vida social, en la qual a més l’acompanyen importantíssims cognoms de la crònica social VIP a banda i banda de l’Atlàntic.

La veritat és que Enrique Ponce i Ana Soria han sigut exposats i, a vegades, estomacats en les xarxes i uns certs mitjans de comunicació, amb el minvament de reputació i credibilitat que això comporta. A més, no se’ls ha vist en actes socials de rellevància ni compartint temps amb els amics VIP que van acompanyar al destre durant el seu matrimoni.

De fet, a penes sí que sabem d’ella gràcies a les fotos en companyia dels seus amics VIP que publica en els seus ‘stories’ d’Instagram: Luis Alfonso de Borbón i Margarita Vargas, Carolina Herrera filla, Lina Botero (filla de l’artista Fernando Botero) , la joiera Cristina Yanes…

Un amic recentment localitzat en Instagram ha anomenat, no obstant això, l’atenció. Es tracta d’Eugenio López Alonso, un milionari mexicà i principal accionista de l’imperi Jumex, centrat en la producció de begudes i sucs de fruites.

La trobada es va produir en ocasió de la inauguració d’Arc, la fira d’art contemporani de Madrid, que compta amb una important participació d’artistes llatinoamericans. Eugenio López Alonso posseeix una benvolguda col·lecció d’art i té el seu propi museu a Ciutat de Mèxic, la fundació Jumex Art Contemporani, inaugurada en 2013.

De fet, López Alonso figura en la prestigiosa llista de la revista ‘Art New’, entre els 100 cognoms més importants en el món d’art. Els primers rumors de seguida li van assenyalar com un possible nou amor per a Paloma Cuevas. No obstant això, prompte va eixir a la llum una amistat que data de fa anys. No és un nou amor, sinó un vell amic de la família Cuevas.

 

Els projectes de Paloma 

 

L’empresària afronta un estiu que es preveu atrafegat. Ho fa plena d’il·lusió a causa dels nous projectes que l’acompanyaran durant este període estival, com el que està forjant al costat de la signatura nupcial Rosa Clará.

Paloma s’ha submergit de ple en el disseny de moda al costat de la prestigiosa marca experta en la matèria i ja promociona en les seues xarxes socials la col·lecció de vestits de festa que ha creat en col·laboració amb l’empresa catalana. 

Esta col·lecció suposa un important suport per a la carrera de Paloma en la indústria tèxtil, ja que estarà disponible en ni més ni menys que 4.000 punts de venda en 86 països diferents. 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mikautadze avança al Vila-real després de dominar al Llevant en La Ceràmica

Un gol de Georges Mikautadze, després d'un greu error defensiu del Llevant, avança al Vila-real en La Ceràmica després d'una primera part de clar domini local.

La Fiscalia demana 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual a dos pacients

La Fiscalia sol·licita huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a dos pacients a les quals va atendre com a metge digestiu en una clínica privada d'Alacant.

Les víctimes de la dana rebutgen reunir-se amb la Generalitat per falta de respostes urgents

Les associacions de víctimes de la dana del 29 d'octubre de 2024 i els comités locals refusen acudir a la reunió convocada per la Generalitat en considerar que l'orde del dia ignora les prioritats urgents dels afectats.

El València Basket es juga a Manresa la segona plaça i moral per a l’Eurolliga

El València Basket visita al BAXI Manresa amb la necessitat de guanyar per a defendre la segona plaça de la Lliga Endesa i reforçar la seua moral abans de jugar-se la vida en l'Eurolliga a Atenes.

Mor Tità, el gos de rescat dels bombers d’Alacant amb més de 80 busques realitzades

Tità, gos de rescat del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant, mor als 13 anys després de participar en més de 80 busques de persones en desastres naturals a Espanya i a l'estranger.

Un policia fora de servici deté a un home que agredia a la seua dona a Dénia

Un home de 74 anys és detingut a Dénia després que un policia nacional anara de servici sentira els crits de la seua dona i ho reduïra dins de la vivenda.

Reuvers apel·la a guanyar a Manresa per a afermar el segon lloc i impulsar al València Basket en l’Eurolliga

Nate Reuvers subratlla que el València Basket necessita véncer en la pista del Baxi Manresa per a afermar la segona plaça de l'ACB i arribar amb confiança al tercer partit del playoff d'Eurolliga davant el Panathinaikos.

El València Basket busca rematar el passe a semifinals davant el Ensino amb 13 punts de renda

El València Basket afronta la volta dels quarts de final de la Lliga Femenina Endesa davant el Durán Maquinaria Ensino amb 13 punts d'avantatge i el suport del Roig Arena per a tancar el passe a semifinals.