Un dels homes més rics d’Espanya, a punt de descobrir que té un fill secret

Ejemplo de shortcode con estilo
  Hi ha notícies que no s’esperen, algunes mantenen tanta incertesa que la seua mera existència es compta en un primer moment com un rumor. La informació la comenta entre línies ‘La Razón’ i explica que la primera inicial del seu cognom té la lletra M i, per si no fos prou, es tracta d’un dels […]

 

Hi ha notícies que no s’esperen, algunes mantenen tanta incertesa que la seua mera existència es compta en un primer moment com un rumor. La informació la comenta entre línies ‘La Razón’ i explica que la primera inicial del seu cognom té la lletra M i, per si no fos prou, es tracta d’un dels homes més rics d’Espanya.

Tanta és la capacitat adquisitiva que acumula este individu que el seu nom es troba en la llista dels vint primers de la llista d’Espanya quant a capital. Fins ací este perfil no causaria cap mena de problema, sinó fora per la seua situació civil actual, que no solament li manté vinculat com a espòs al seu cònjuge, sinó que a més, fruit d’esta relació amorosa té fills.

Amb estos precedents, hi ha una dona que assegura haver mantingut una relació, almenys de caràcter íntim —no es coneix si sentimental— amb l’individu introduït, i que fruit d’una d’estes trobades entre tots dos té ara un nou fill. Segons han pogut conéixer fonts pròximes a este mitjà, la demandant de nacionalitat brasilera, ha presentat una demanda per paternitat en els jutjats de Madrid.

Una xiqueta de huit anys

Segons apunta esta informació la reclamació judicial, servirà per a confirmar una prova d’ADN, que en boca de la mare, té un percentatge de similitud pròxim a 100 per cent. «Les proves suficients per a demostrar que estic en possessió de la veritat i que l’ADN de la meua filla coincideix al 99,9 per cent amb el d’eixe home».

Esta relació que no ha eixit a la llum fins al moment, s’ha mantingut completament en secret, encara que si és cert que diverses persones relacionades amb l’entorn de tots dos protagonistes estaven al corrent de la situació. De fet no és que ocórrega una situació en la qual una de les persones porta una doble vida, perquè fins i tot amics íntims d’este empresari eren coneixedors de l’aventura sentimental.

Per la part d’ella també existien familiars que eren coneixedors de la vinculació, i sobretot, de qui era filla el seu familiar directe. A pesar que la notícia ja ha arribat a les sales dels jutjats de la capital madrilenya, l’empresari encara no ha rebut cap mena de notificació respecte a la querella interposada.

 

«Porta anys tement-se això»

 

És una de les declaracions que s’inclou en l’article i que fa referència a la situació de preocupació que viu almenys, una de les parts. La mare d’esta presumpta filla ha pres la decisió perquè considera que la responsabilitat que hauria d’exercir com a pare, no s’està duent a terme.

A causa d’això, ja que no es pretén cap mena de consideració o tracte personal, es buscarà a través dels instruments legals de la justícia emparar la protecció del menor per a facilitar la seua manutenció i educació. Este és el motiu principal pel qual la mare de la jove ha decidit interposar la demanda.

Segons assegura, s’ha vist obligada a recórrer als despatxos dels òrgans de la llei, perquè no ha aconseguit cap mena d’acord extrajudicial amb l’altra part, que se sobreentén, no està d’acord amb la mare de la menor.

Segons sentència ‘La Razón’ no s’ha volgut esmentar el nom de la demandant, perquè l’advocada que porta el cas, no considera que haja d’eixir a la llum per a no agreujar les conseqüències socials directes que podria tindre sobre la família de l’empresari. Això ocorre perquè es puga donar l’oportunitat que finalment hi haja un acord fora dels tribunals que puga solucionar el problema.

 

Últimes notícies

Quatre detinguts després d’un intent de desallotjament en un habitatge de Benimaclet (València)

La Policia Nacional ha detingut tres treballadors d’una empresa de desallotjament d’habitatges i una altra persona en un pis de Benimaclet. Els fets han ocorregut al carrer Vicente Zaragozá.

Dues marxes conflueixen al barranc del Poyo per les víctimes de la dana

Dues marxes d’Albal i Benetússer han recordat les 233 víctimes en el segon aniversari de la dana i han reclamat veritat, justícia i reparació.

La contaminació de la dana va amenaçar el medi ambient, però no la salut

Un estudi de l’IDAEA-CSIC conclou que els contaminants de la dana de 2024 van comportar un risc ambiental elevat, però no un perill tòxic directe per a les persones.

Ouigo cancel·la tots els trens de demà i del pròxim dilluns per la vaga de maquinistes

Ouigo ha cancel·lat tots els trens programats per al divendres 30 d’octubre i el dilluns 2 de novembre per la convocatòria de vaga de maquinistes del sindicat Semaf, una decisió que afectarà quasi 20.000 viatgers.

Novelda inicia la rehabilitació del Santuario de Santa María Magdalena

Novelda ha començat les obres de consolidació i rehabilitació del Santuario de Santa María Magdalena, tancat des de desembre de 2025 per les esquerdes de la torre est. Les obres duraran cinc mesos.

La jutgessa de la dana diu que era «exigible» vigilar els barrancs des del 28 d’octubre

La instructora de la causa per la gestió de la dana de 2024 considera que calia vigilar els barrancs des de la vespra. Ha demanat registres operatius als bombers.

El jutjat de Catarroja cita diversos alcaldes a declarar al desembre

Diversos alcaldes de localitats afectades per la dana de 2024 declararan al jutjat de Catarroja durant el pròxim mes de desembre.

Les institucions valencianes lamenten la mort de Fátima Báñez

Juanfran Pérez Llorca, María José Catalá, el PPCV i la CEV han expressat el seu condol per la mort de Fátima Báñez en l’accident ferroviari d’Urda.