8 C
València
Diumenge, 23 novembre, 2025

Un dels homes més rics d’Espanya, a punt de descobrir que té un fill secret

 

Hi ha notícies que no s’esperen, algunes mantenen tanta incertesa que la seua mera existència es compta en un primer moment com un rumor. La informació la comenta entre línies ‘La Razón’ i explica que la primera inicial del seu cognom té la lletra M i, per si no fos prou, es tracta d’un dels homes més rics d’Espanya.

Tanta és la capacitat adquisitiva que acumula este individu que el seu nom es troba en la llista dels vint primers de la llista d’Espanya quant a capital. Fins ací este perfil no causaria cap mena de problema, sinó fora per la seua situació civil actual, que no solament li manté vinculat com a espòs al seu cònjuge, sinó que a més, fruit d’esta relació amorosa té fills.

Amb estos precedents, hi ha una dona que assegura haver mantingut una relació, almenys de caràcter íntim —no es coneix si sentimental— amb l’individu introduït, i que fruit d’una d’estes trobades entre tots dos té ara un nou fill. Segons han pogut conéixer fonts pròximes a este mitjà, la demandant de nacionalitat brasilera, ha presentat una demanda per paternitat en els jutjats de Madrid.

Una xiqueta de huit anys

Segons apunta esta informació la reclamació judicial, servirà per a confirmar una prova d’ADN, que en boca de la mare, té un percentatge de similitud pròxim a 100 per cent. «Les proves suficients per a demostrar que estic en possessió de la veritat i que l’ADN de la meua filla coincideix al 99,9 per cent amb el d’eixe home».

Esta relació que no ha eixit a la llum fins al moment, s’ha mantingut completament en secret, encara que si és cert que diverses persones relacionades amb l’entorn de tots dos protagonistes estaven al corrent de la situació. De fet no és que ocórrega una situació en la qual una de les persones porta una doble vida, perquè fins i tot amics íntims d’este empresari eren coneixedors de l’aventura sentimental.

Per la part d’ella també existien familiars que eren coneixedors de la vinculació, i sobretot, de qui era filla el seu familiar directe. A pesar que la notícia ja ha arribat a les sales dels jutjats de la capital madrilenya, l’empresari encara no ha rebut cap mena de notificació respecte a la querella interposada.

 

«Porta anys tement-se això»

 

És una de les declaracions que s’inclou en l’article i que fa referència a la situació de preocupació que viu almenys, una de les parts. La mare d’esta presumpta filla ha pres la decisió perquè considera que la responsabilitat que hauria d’exercir com a pare, no s’està duent a terme.

A causa d’això, ja que no es pretén cap mena de consideració o tracte personal, es buscarà a través dels instruments legals de la justícia emparar la protecció del menor per a facilitar la seua manutenció i educació. Este és el motiu principal pel qual la mare de la jove ha decidit interposar la demanda.

Segons assegura, s’ha vist obligada a recórrer als despatxos dels òrgans de la llei, perquè no ha aconseguit cap mena d’acord extrajudicial amb l’altra part, que se sobreentén, no està d’acord amb la mare de la menor.

Segons sentència ‘La Razón’ no s’ha volgut esmentar el nom de la demandant, perquè l’advocada que porta el cas, no considera que haja d’eixir a la llum per a no agreujar les conseqüències socials directes que podria tindre sobre la família de l’empresari. Això ocorre perquè es puga donar l’oportunitat que finalment hi haja un acord fora dels tribunals que puga solucionar el problema.

 

Últimes notícies

2-1: Oluwaseyi decidix i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant un Mallorca que s’apaga

Un gol de Oluwaseyi en el 82' va donar al Vila-real un 2-1 treballat. El Mallorca va competir bé en la primera part, però va perdre vigor després del descans.

Oluwaseyi decidix el 2-1 i manté la ratxa del Vila-real davant el Mallorca

Un gol del nigerià a huit del final va donar al Vila-real la victòria 2-1 i va prolongar la seua ratxa com a local. El Mallorca es va diluir després d'un bon primer temps.

Vila-real i Mallorca empaten després d’una arrancada elèctrica (1-1)

Vila-real i Mallorca empaten 1-1 amb gols abans del minut 8. Després de l'intercanvi, el partit es va tancar i els visitants van frenar a un Vila-real incòmode.

Convoquen una protesta davant Les Corts el dia de la investidura de Pérez Llorca

Acord Social Valencià convoca una protesta el 27 de novembre a les 10.30 davant Les Corts per a rebutjar la investidura de Juanfran Pérez Llorca. L'acció coincidix amb el ple i denúncia un continuisme en la gestió després de la DANA.

Finalitza sense incidents l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 80 km/h

Emergències ha tancat a les 15.00 l'avís groc per vent a la província. Aemet havia previst ratxes del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i 70 en el litoral nord.

Maíllo (IU) tatxa la condemna a Álvaro García Ortiz de colp d’Estat institucional

El coordinador federal d'IU ha denunciat que la sentència que inhabilita dos anys al fiscal general respon a una lògica institucional. També ha instat la joventut a assumir protagonisme polític.

La clínica dental d’Alzira que va tractar a la xiqueta morta no està autoritzada a anestesiar

Sanitat ha confirmat que la clínica que va tractar a la menor manca de permís per a tècniques d'anestèsia, inclosa la sedació intravenosa aplicada. El jutjat ha obert diligències, la inspecció ha suspés l'activitat i una altra xiqueta seguix en UCI.

El Reial Madrid visita a un Elx invicte a casa amb dubtes en defensa

El Reial Madrid torna a competir després de dos ensopegades i es mesura a un Elx que no ha perdut en el Martínez Valero. El líder necessita reaccionar en plena ratxa de partits fora.