10.8 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Un dels homes més rics d’Espanya, a punt de descobrir que té un fill secret

 

Hi ha notícies que no s’esperen, algunes mantenen tanta incertesa que la seua mera existència es compta en un primer moment com un rumor. La informació la comenta entre línies ‘La Razón’ i explica que la primera inicial del seu cognom té la lletra M i, per si no fos prou, es tracta d’un dels homes més rics d’Espanya.

Tanta és la capacitat adquisitiva que acumula este individu que el seu nom es troba en la llista dels vint primers de la llista d’Espanya quant a capital. Fins ací este perfil no causaria cap mena de problema, sinó fora per la seua situació civil actual, que no solament li manté vinculat com a espòs al seu cònjuge, sinó que a més, fruit d’esta relació amorosa té fills.

Amb estos precedents, hi ha una dona que assegura haver mantingut una relació, almenys de caràcter íntim —no es coneix si sentimental— amb l’individu introduït, i que fruit d’una d’estes trobades entre tots dos té ara un nou fill. Segons han pogut conéixer fonts pròximes a este mitjà, la demandant de nacionalitat brasilera, ha presentat una demanda per paternitat en els jutjats de Madrid.

Una xiqueta de huit anys

Segons apunta esta informació la reclamació judicial, servirà per a confirmar una prova d’ADN, que en boca de la mare, té un percentatge de similitud pròxim a 100 per cent. «Les proves suficients per a demostrar que estic en possessió de la veritat i que l’ADN de la meua filla coincideix al 99,9 per cent amb el d’eixe home».

Esta relació que no ha eixit a la llum fins al moment, s’ha mantingut completament en secret, encara que si és cert que diverses persones relacionades amb l’entorn de tots dos protagonistes estaven al corrent de la situació. De fet no és que ocórrega una situació en la qual una de les persones porta una doble vida, perquè fins i tot amics íntims d’este empresari eren coneixedors de l’aventura sentimental.

Per la part d’ella també existien familiars que eren coneixedors de la vinculació, i sobretot, de qui era filla el seu familiar directe. A pesar que la notícia ja ha arribat a les sales dels jutjats de la capital madrilenya, l’empresari encara no ha rebut cap mena de notificació respecte a la querella interposada.

 

«Porta anys tement-se això»

 

És una de les declaracions que s’inclou en l’article i que fa referència a la situació de preocupació que viu almenys, una de les parts. La mare d’esta presumpta filla ha pres la decisió perquè considera que la responsabilitat que hauria d’exercir com a pare, no s’està duent a terme.

A causa d’això, ja que no es pretén cap mena de consideració o tracte personal, es buscarà a través dels instruments legals de la justícia emparar la protecció del menor per a facilitar la seua manutenció i educació. Este és el motiu principal pel qual la mare de la jove ha decidit interposar la demanda.

Segons assegura, s’ha vist obligada a recórrer als despatxos dels òrgans de la llei, perquè no ha aconseguit cap mena d’acord extrajudicial amb l’altra part, que se sobreentén, no està d’acord amb la mare de la menor.

Segons sentència ‘La Razón’ no s’ha volgut esmentar el nom de la demandant, perquè l’advocada que porta el cas, no considera que haja d’eixir a la llum per a no agreujar les conseqüències socials directes que podria tindre sobre la família de l’empresari. Això ocorre perquè es puga donar l’oportunitat que finalment hi haja un acord fora dels tribunals que puga solucionar el problema.

 

Últimes notícies

Dijous nuvolós i amb ratxes molt fortes a Alacant i l’interior de València i Castelló

La jornada presenta intervals de núvols i possibilitat de pluges febles al final del dia, amb vent de l'oest i nord-oest que tendirà a amainar a la vesprada. La cota de neu se situa en 1.100-1.300 metres a l'interior nord i les temperatures varien poc.

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.