Un dels homes més rics d’Espanya, a punt de descobrir que té un fill secret

 

Hi ha notícies que no s’esperen, algunes mantenen tanta incertesa que la seua mera existència es compta en un primer moment com un rumor. La informació la comenta entre línies ‘La Razón’ i explica que la primera inicial del seu cognom té la lletra M i, per si no fos prou, es tracta d’un dels homes més rics d’Espanya.

Tanta és la capacitat adquisitiva que acumula este individu que el seu nom es troba en la llista dels vint primers de la llista d’Espanya quant a capital. Fins ací este perfil no causaria cap mena de problema, sinó fora per la seua situació civil actual, que no solament li manté vinculat com a espòs al seu cònjuge, sinó que a més, fruit d’esta relació amorosa té fills.

Amb estos precedents, hi ha una dona que assegura haver mantingut una relació, almenys de caràcter íntim —no es coneix si sentimental— amb l’individu introduït, i que fruit d’una d’estes trobades entre tots dos té ara un nou fill. Segons han pogut conéixer fonts pròximes a este mitjà, la demandant de nacionalitat brasilera, ha presentat una demanda per paternitat en els jutjats de Madrid.

Una xiqueta de huit anys

Segons apunta esta informació la reclamació judicial, servirà per a confirmar una prova d’ADN, que en boca de la mare, té un percentatge de similitud pròxim a 100 per cent. «Les proves suficients per a demostrar que estic en possessió de la veritat i que l’ADN de la meua filla coincideix al 99,9 per cent amb el d’eixe home».

Esta relació que no ha eixit a la llum fins al moment, s’ha mantingut completament en secret, encara que si és cert que diverses persones relacionades amb l’entorn de tots dos protagonistes estaven al corrent de la situació. De fet no és que ocórrega una situació en la qual una de les persones porta una doble vida, perquè fins i tot amics íntims d’este empresari eren coneixedors de l’aventura sentimental.

Per la part d’ella també existien familiars que eren coneixedors de la vinculació, i sobretot, de qui era filla el seu familiar directe. A pesar que la notícia ja ha arribat a les sales dels jutjats de la capital madrilenya, l’empresari encara no ha rebut cap mena de notificació respecte a la querella interposada.

 

«Porta anys tement-se això»

 

És una de les declaracions que s’inclou en l’article i que fa referència a la situació de preocupació que viu almenys, una de les parts. La mare d’esta presumpta filla ha pres la decisió perquè considera que la responsabilitat que hauria d’exercir com a pare, no s’està duent a terme.

A causa d’això, ja que no es pretén cap mena de consideració o tracte personal, es buscarà a través dels instruments legals de la justícia emparar la protecció del menor per a facilitar la seua manutenció i educació. Este és el motiu principal pel qual la mare de la jove ha decidit interposar la demanda.

Segons assegura, s’ha vist obligada a recórrer als despatxos dels òrgans de la llei, perquè no ha aconseguit cap mena d’acord extrajudicial amb l’altra part, que se sobreentén, no està d’acord amb la mare de la menor.

Segons sentència ‘La Razón’ no s’ha volgut esmentar el nom de la demandant, perquè l’advocada que porta el cas, no considera que haja d’eixir a la llum per a no agreujar les conseqüències socials directes que podria tindre sobre la família de l’empresari. Això ocorre perquè es puga donar l’oportunitat que finalment hi haja un acord fora dels tribunals que puga solucionar el problema.

 

Últimes notícies

Hugo Duro entra en el club històric de golejadors del València després de tres Lligues seguides al capdavant

Hugo Duro tanca la temporada com a màxim golejador del València per tercera Lliga consecutiva i s'unix a una llista reduïda de llegendes que van dominar la taula anotadora del club.

El València Basket posa a prova la ressaca europea a Saragossa per a afermar-se com a segon de l’ACB

El València Basket visita a un Casademont Zaragoza en dificultats en un partit ajornat clau per a consolidar la segona plaça de la Lliga Endesa i comprovar l'efecte del seu recent Final Four de l'Eurolliga.

El capità del vaixell afonat en Komodo amb una família valenciana va comprar la seua llicència, segons la cort

Un tribunal indonesi condemna a 3,5 anys de presó al capità del vaixell turístic afonat al Parc Nacional de Komodo, després de concloure que va comprar la seua llicència sense formació i va actuar amb negligència conscient.

Pérez Llorca acusa el Govern de desemparar als regants alacantins per les retallades del Tajo-Segura

Juanfran Pérez Llorca retrau al Govern central una situació de desemparament prolongat cap als regants valencians per la reducció de cabals del transvasament Tajo-Segura i reclama un gran pacte nacional de l'aigua.

Enrique Riquelme repta a Florentino Pérez a un debat per a contrastar els seus projectes per al Reial Madrid

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, reclama un debat públic amb Florentino Pérez perquè els socis puguen comparar els seus projectes i anuncia la imminent presentació del seu pla transformador per al club.

Pérez Llorca urgix a tancar un acord per a acabar amb la vaga de professors en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca afirma que és hora de tancar un acord amb els sindicats per a posar fi a la vaga de professors en la Comunitat Valenciana i es mostra optimista si s'aparquen les discrepàncies polítiques.

Grimaldo i Ferran Torres, únics valencians en la llista d’Espanya per al Mundial

Luis de la Font confirma una llista de 26 jugadors per al Mundial dels Estats Units, Mèxic i el Canadà amb Grimaldo i Ferran Torres com a representants valencians i el suport de Javi Guerra en els entrenaments.

Awa Fam firma el segon millor debut anotador d’una espanyola en la WNBA

L'aler alacantina Awa Fam, de 19 anys, arranca la seua etapa en la WNBA amb 10 punts davant Washington Mystics i firma el segon debut més anotador d'una espanyola en la lliga, només per darrere d'Anna Cruz.