20.6 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Un dels homes més rics d’Espanya, a punt de descobrir que té un fill secret

 

Hi ha notícies que no s’esperen, algunes mantenen tanta incertesa que la seua mera existència es compta en un primer moment com un rumor. La informació la comenta entre línies ‘La Razón’ i explica que la primera inicial del seu cognom té la lletra M i, per si no fos prou, es tracta d’un dels homes més rics d’Espanya.

Tanta és la capacitat adquisitiva que acumula este individu que el seu nom es troba en la llista dels vint primers de la llista d’Espanya quant a capital. Fins ací este perfil no causaria cap mena de problema, sinó fora per la seua situació civil actual, que no solament li manté vinculat com a espòs al seu cònjuge, sinó que a més, fruit d’esta relació amorosa té fills.

Amb estos precedents, hi ha una dona que assegura haver mantingut una relació, almenys de caràcter íntim —no es coneix si sentimental— amb l’individu introduït, i que fruit d’una d’estes trobades entre tots dos té ara un nou fill. Segons han pogut conéixer fonts pròximes a este mitjà, la demandant de nacionalitat brasilera, ha presentat una demanda per paternitat en els jutjats de Madrid.

Una xiqueta de huit anys

Segons apunta esta informació la reclamació judicial, servirà per a confirmar una prova d’ADN, que en boca de la mare, té un percentatge de similitud pròxim a 100 per cent. «Les proves suficients per a demostrar que estic en possessió de la veritat i que l’ADN de la meua filla coincideix al 99,9 per cent amb el d’eixe home».

Esta relació que no ha eixit a la llum fins al moment, s’ha mantingut completament en secret, encara que si és cert que diverses persones relacionades amb l’entorn de tots dos protagonistes estaven al corrent de la situació. De fet no és que ocórrega una situació en la qual una de les persones porta una doble vida, perquè fins i tot amics íntims d’este empresari eren coneixedors de l’aventura sentimental.

Per la part d’ella també existien familiars que eren coneixedors de la vinculació, i sobretot, de qui era filla el seu familiar directe. A pesar que la notícia ja ha arribat a les sales dels jutjats de la capital madrilenya, l’empresari encara no ha rebut cap mena de notificació respecte a la querella interposada.

 

«Porta anys tement-se això»

 

És una de les declaracions que s’inclou en l’article i que fa referència a la situació de preocupació que viu almenys, una de les parts. La mare d’esta presumpta filla ha pres la decisió perquè considera que la responsabilitat que hauria d’exercir com a pare, no s’està duent a terme.

A causa d’això, ja que no es pretén cap mena de consideració o tracte personal, es buscarà a través dels instruments legals de la justícia emparar la protecció del menor per a facilitar la seua manutenció i educació. Este és el motiu principal pel qual la mare de la jove ha decidit interposar la demanda.

Segons assegura, s’ha vist obligada a recórrer als despatxos dels òrgans de la llei, perquè no ha aconseguit cap mena d’acord extrajudicial amb l’altra part, que se sobreentén, no està d’acord amb la mare de la menor.

Segons sentència ‘La Razón’ no s’ha volgut esmentar el nom de la demandant, perquè l’advocada que porta el cas, no considera que haja d’eixir a la llum per a no agreujar les conseqüències socials directes que podria tindre sobre la família de l’empresari. Això ocorre perquè es puga donar l’oportunitat que finalment hi haja un acord fora dels tribunals que puga solucionar el problema.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.

Compromís critica la persecució a Mónica Oltra i demana democratitzar la justícia

Compromís ha denunciat una persecució judicial i política contra Mónica Oltra i ha demanat democratitzar la justícia després de l'obertura de juí oral. La coalició ha invocat decisions en la instrucció i el criteri de la Fiscalia per a defendre que 'no existix cas Mónica Oltra'.

La jutgessa veu decisiva l’exclusió voluntària de Mazón en les 230 morts de la DANA a València

La instructora atribuïx a Carlos Mazón una omissió equiparable a l'acció per la seua absència de coordinació durant la DANA i eleva el cas al TSJCV. Sosté un nexe causal amb la falta d'avisos que, al seu juí, va ser clau en 230 morts i múltiples lesions.

Govern i oposició demanen al PP que exigisca l’acta a Carlos Mazón després de la decisió de la jutgessa de la dana

Govern, PSPV-PSOE i Compromís han exigit al PP que demane a Carlos Mazón la seua acta de diputat autonòmic després de l'elevació al TSJCV de la causa per la dana. La pressió s'ha intensificat per la seua condició d'aforat.