La indirecta que Bertín Osborne podria haver llançat a la seua exparella Fabiola

 

El 17 de gener es coneixia la notícia de la separació entre Bertín Osborne (66 anys) i Fabiola Martínez (48), després de 20 anys de relació sentimental, 14 d’ells com a marit i dona, i dos fills en comú: Kike (14) i Carlos (13). En este temps, les seues vides han pres camins absolutament paral·lels.

Ell viu a Sevilla, en el camp, en la finca dels seus somnis, en el lloc on mestressa estar, envoltat de naturalesa, cavalls i aire pur.

Ella, en canvi, exerceix la seua labor professional a Madrid i, des de fa pocs mesos, resideix en un pis de lloguer en el Passeig de la Castellana després de quasi deu anys en una impressionant mansió. En la seua llar té tot perfectament condicionat per a les necessitats específiques del seu fill major, Kike.

Si bé el divorci sembla haver sigut tant idíl·lic com definitiu, ara Bertín pot ser que haja llançat una indirecta a la seua exmuller, Fabiola, des del seu programa de Canal Sud. Fa uns dies, la cadena pública andalusa emetia una nova edició del xou de Bertín, presentat pel propi artista i per Vicky Martín Berrocal (48).

La convidada aquella nit era Bárbara Rey (71), qui participava d’un joc que va deixar entreveure una resposta per part de l’intèrpret de ranxeres que s’ha interpretat com un possible missatge a la mare dels seus dos fills xicotets.

En una d’eixes proves, Bertín va respondre a la pregunta que plantejava la copresentadora: «Creus en les segones oportunitats?». I és que, encara que Osborne va intentar esquivar la bala centrant-se en motius purament laborals («en esta professió és millor pensar que sí», replicava), Vicky va encaminar al seu company cap al sentit personal.

«Sí, crec, però cal deixar un bon espai gran entre la primera i segona. Segones oportunitats sí, però amb un espai raonable perquè les coses tornen al seu llit», va concloure, davant l’aplaudiment del públic, que, d’alguna manera, sabia perfectament per on anava Bertín.

Fins al moment no hi ha hagut reaccions per part de Fabiola, qui sempre s’ha mostrat pròxima i sol·lícita tant amb la seua parella, malgrat que la ruptura on el propi Osborne es va assenyalar com a responsable, com amb els mitjans de comunicació que s’interessen per com es troba en estos instants.

Fa una mica més d’un mes, Martínez era convidada a la presentació de la nova obra de teatre de Paz Padilla (51), ‘El humor de mi vida’. En la catifa roja, la premsa li preguntava si estava de nou oberta a l’amor, al que ella responia el següent: «Estic gaudint ara de mi, saps la peresa que em dona només pensar que ara que comence a gaudir de mi, de no haver de compartir, de ser una mica egoista, de veure la sèrie que vull, de ficar-me al llit a l’hora que vull, d’eixir si vull o no. Ara estic encantada de la vida. M’he d’anar que vaig amb el meu cap».

Per a concloure, la model veneçolana va voler tornar a deixar clar que la relació amb el seu exmarit és bona. «Molt bé, molt bé, amistosa i fenomenal. Ell és un senyor, super generós, ens volem molt d’una altra manera, així que això preval. L’amor és molt bonic, però hi ha vegades que no pot ser. Quan no pot ser, cal acceptar-ho». I pot ser que ací Bertín trobe la resposta a aqueixa indirecta.

 

Últimes notícies

Presó per a tres hòmens que van intentar assaltar un caixer a Benifairó de la Valldigna

Tres hòmens han ingressat a la presó després de ser sorpresos per la Guàrdia Civil quan manipulaven la part posterior d'un caixer automàtic a Benifairó de la Valldigna. Estan acusats de robatori en grau de temptativa, falsedat documental, furt i pertinença a grup criminal.

El Consell aprovarà el divendres els Pressupostos de 2026 després de tancar un nou acord amb Vox

El Govern valencià aprovarà este divendres el projecte de Pressupostos de la Generalitat per a 2026, els primers de Juanfran Pérez Llorca, gràcies al suport de Vox i a un calendari parlamentari ampliat fins a juliol.

Entra a la presó per estafar 30.000 euros amb una falsa empresa de tendals a Santa Pola

Un home de 45 anys ha ingressat a la presó acusat d'estafar 30.000 euros a sis clients a Santa Pola mitjançant una empresa de muntatge de tendals els treballs dels quals mai arribava a realitzar.

Rafa Mir i Pablo Jara se senten en la banqueta a València per presumpta agressió sexual a dos dones

Rafa Mir i Pablo Jara compareixen en l'Audiència Provincial de València acusats d'agredir sexualment i lesionar a dos dones a Bétera en 2024, amb la Fiscalia demanant fins a 10,5 anys de presó.

Detingut a Vinaròs per robar patinets elèctrics i revendre’ls de segona mà

La Guàrdia Civil ha detingut a Vinaròs a un home de 44 anys pel presumpte robatori de diversos patinets elèctrics i ha investigat a una dona per receptació després de localitzar un dels vehicles i retornar-lo al seu amo.

La vaga docent encadena 14 dies a l’espera d’una octava negociació decisiva

La vaga indefinida del professorat públic no universitari en la Comunitat Valenciana complix 14 dies mentres la Conselleria d'Educació intenta tancar un acord en l'octava taula de negociació.

Cel buidat i temps estable en la Comunitat Valenciana abans de la calor del divendres

La Comunitat Valenciana viurà una jornada de cels poc nuvolosos o buidats i temperatures sense grans canvis abans de l'augment tèrmic previst per al divendres, quan s'esperen màximes significativament altes en el prelitoral.

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.