13 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

La indirecta que Bertín Osborne podria haver llançat a la seua exparella Fabiola

 

El 17 de gener es coneixia la notícia de la separació entre Bertín Osborne (66 anys) i Fabiola Martínez (48), després de 20 anys de relació sentimental, 14 d’ells com a marit i dona, i dos fills en comú: Kike (14) i Carlos (13). En este temps, les seues vides han pres camins absolutament paral·lels.

Ell viu a Sevilla, en el camp, en la finca dels seus somnis, en el lloc on mestressa estar, envoltat de naturalesa, cavalls i aire pur.

Ella, en canvi, exerceix la seua labor professional a Madrid i, des de fa pocs mesos, resideix en un pis de lloguer en el Passeig de la Castellana després de quasi deu anys en una impressionant mansió. En la seua llar té tot perfectament condicionat per a les necessitats específiques del seu fill major, Kike.

Si bé el divorci sembla haver sigut tant idíl·lic com definitiu, ara Bertín pot ser que haja llançat una indirecta a la seua exmuller, Fabiola, des del seu programa de Canal Sud. Fa uns dies, la cadena pública andalusa emetia una nova edició del xou de Bertín, presentat pel propi artista i per Vicky Martín Berrocal (48).

La convidada aquella nit era Bárbara Rey (71), qui participava d’un joc que va deixar entreveure una resposta per part de l’intèrpret de ranxeres que s’ha interpretat com un possible missatge a la mare dels seus dos fills xicotets.

En una d’eixes proves, Bertín va respondre a la pregunta que plantejava la copresentadora: “Creus en les segones oportunitats?”. I és que, encara que Osborne va intentar esquivar la bala centrant-se en motius purament laborals (“en esta professió és millor pensar que sí”, replicava), Vicky va encaminar al seu company cap al sentit personal.

“Sí, crec, però cal deixar un bon espai gran entre la primera i segona. Segones oportunitats sí, però amb un espai raonable perquè les coses tornen al seu llit”, va concloure, davant l’aplaudiment del públic, que, d’alguna manera, sabia perfectament per on anava Bertín.

Fins al moment no hi ha hagut reaccions per part de Fabiola, qui sempre s’ha mostrat pròxima i sol·lícita tant amb la seua parella, malgrat que la ruptura on el propi Osborne es va assenyalar com a responsable, com amb els mitjans de comunicació que s’interessen per com es troba en estos instants.

Fa una mica més d’un mes, Martínez era convidada a la presentació de la nova obra de teatre de Paz Padilla (51), ‘El humor de mi vida’. En la catifa roja, la premsa li preguntava si estava de nou oberta a l’amor, al que ella responia el següent: “Estic gaudint ara de mi, saps la peresa que em dona només pensar que ara que comence a gaudir de mi, de no haver de compartir, de ser una mica egoista, de veure la sèrie que vull, de ficar-me al llit a l’hora que vull, d’eixir si vull o no. Ara estic encantada de la vida. M’he d’anar que vaig amb el meu cap”.

Per a concloure, la model veneçolana va voler tornar a deixar clar que la relació amb el seu exmarit és bona. “Molt bé, molt bé, amistosa i fenomenal. Ell és un senyor, super generós, ens volem molt d’una altra manera, així que això preval. L’amor és molt bonic, però hi ha vegades que no pot ser. Quan no pot ser, cal acceptar-ho”. I pot ser que ací Bertín trobe la resposta a aqueixa indirecta.

 

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana va rebre 11,7 milions de turistes estrangers fins a novembre i el gasto va créixer quasi un 6%

La Comunitat Valenciana va sumar 11,7 milions de visitants internacionals entre gener i novembre de 2025 (+4,18%). El gasto turístic va avançar prop d'un 6%, amb fort repunt al novembre.

Tres detinguts, un menor, per 15 robatoris amb força a Albal, Catarroja i Massanassa

La Guàrdia Civil ha detingut a tres hòmens, un d'ells menor d'edat, per 15 robatoris amb força en comerços d'hostaleria i alimentació d'Albal, Catarroja i Massanassa. El presumpte capitost ha ingressat a la presó provisional.

Els càmpings valencians van liderar novembre amb un 3,2% més de pernoctacions i la major ocupació

La Comunitat Valenciana va encapçalar el turisme en càmpings al novembre amb més de 630.000 nits, un 3,2% més interanual, i va registrar la major ocupació, del 60,1%. La Costa Blanca va destacar amb 329.000 pernoctacions i un 81,2% d'ocupació.

El primer mes de Juanfran Pérez Llorca: perdó a les víctimes, nou Consell i diàleg

Es complix un mes des de la presa de possessió de Juanfran Pérez Llorca. Claus: disculpa a les víctimes de la dana, reordenació del Consell, comissió mixta amb el Govern, gestora en el PP i anomenada al diàleg.

De les ‘pràctiques ficus’ als simuladors: així es formen els futurs mèdics

La massificació en Medicina impulsa la simulació clínica per a evitar les 'pràctiques ficus'. Les universitats ajusten rotacions i convenis per a garantir aprenentatge real.

La Policia d’Indonèsia investiga possible negligència en el naufragi d’un vaixell amb espanyols

La Policia d'Indonèsia ha obert una investigació per possible negligència després del naufragi d'un vaixell turístic amb espanyols. Una menor va morir i tres seguixen desapareguts.

De les ‘pràctiques ficus’ als simuladors: així es formen els futurs mèdics

Les pràctiques clíniques s'han tornat més planificades i rotatòries, però la massificació impulsa la simulació amb maniquins i centres especialitzats. Les diferències entre models públic i privat marquen el ritme de l'aprenentatge.

Cap de setmana de pluges a València i Alacant i cota de neu en descens a Castelló

El primer cap de setmana de 2026 arriba amb ruixats localment forts en el sud de València i nord d'Alacant i amb la cota de neu en descens a l'interior nord de Castelló.