La indirecta que Bertín Osborne podria haver llançat a la seua exparella Fabiola

 

El 17 de gener es coneixia la notícia de la separació entre Bertín Osborne (66 anys) i Fabiola Martínez (48), després de 20 anys de relació sentimental, 14 d’ells com a marit i dona, i dos fills en comú: Kike (14) i Carlos (13). En este temps, les seues vides han pres camins absolutament paral·lels.

Ell viu a Sevilla, en el camp, en la finca dels seus somnis, en el lloc on mestressa estar, envoltat de naturalesa, cavalls i aire pur.

Ella, en canvi, exerceix la seua labor professional a Madrid i, des de fa pocs mesos, resideix en un pis de lloguer en el Passeig de la Castellana després de quasi deu anys en una impressionant mansió. En la seua llar té tot perfectament condicionat per a les necessitats específiques del seu fill major, Kike.

Si bé el divorci sembla haver sigut tant idíl·lic com definitiu, ara Bertín pot ser que haja llançat una indirecta a la seua exmuller, Fabiola, des del seu programa de Canal Sud. Fa uns dies, la cadena pública andalusa emetia una nova edició del xou de Bertín, presentat pel propi artista i per Vicky Martín Berrocal (48).

La convidada aquella nit era Bárbara Rey (71), qui participava d’un joc que va deixar entreveure una resposta per part de l’intèrpret de ranxeres que s’ha interpretat com un possible missatge a la mare dels seus dos fills xicotets.

En una d’eixes proves, Bertín va respondre a la pregunta que plantejava la copresentadora: “Creus en les segones oportunitats?”. I és que, encara que Osborne va intentar esquivar la bala centrant-se en motius purament laborals (“en esta professió és millor pensar que sí”, replicava), Vicky va encaminar al seu company cap al sentit personal.

“Sí, crec, però cal deixar un bon espai gran entre la primera i segona. Segones oportunitats sí, però amb un espai raonable perquè les coses tornen al seu llit”, va concloure, davant l’aplaudiment del públic, que, d’alguna manera, sabia perfectament per on anava Bertín.

Fins al moment no hi ha hagut reaccions per part de Fabiola, qui sempre s’ha mostrat pròxima i sol·lícita tant amb la seua parella, malgrat que la ruptura on el propi Osborne es va assenyalar com a responsable, com amb els mitjans de comunicació que s’interessen per com es troba en estos instants.

Fa una mica més d’un mes, Martínez era convidada a la presentació de la nova obra de teatre de Paz Padilla (51), ‘El humor de mi vida’. En la catifa roja, la premsa li preguntava si estava de nou oberta a l’amor, al que ella responia el següent: “Estic gaudint ara de mi, saps la peresa que em dona només pensar que ara que comence a gaudir de mi, de no haver de compartir, de ser una mica egoista, de veure la sèrie que vull, de ficar-me al llit a l’hora que vull, d’eixir si vull o no. Ara estic encantada de la vida. M’he d’anar que vaig amb el meu cap”.

Per a concloure, la model veneçolana va voler tornar a deixar clar que la relació amb el seu exmarit és bona. “Molt bé, molt bé, amistosa i fenomenal. Ell és un senyor, super generós, ens volem molt d’una altra manera, així que això preval. L’amor és molt bonic, però hi ha vegades que no pot ser. Quan no pot ser, cal acceptar-ho”. I pot ser que ací Bertín trobe la resposta a aqueixa indirecta.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.