La infanta Sofía estudiarà el batxillerat en el mateix internat de Gal·les que la seua germana

La Casa Reial ha confirmat que la infanta Sofía seguirà els passos de la seua germana, la princesa Leonor, i cursarà el Batxillerat Internacional a Gal·les. Serà en el mateix centre en el qual està cursant actualment l’hereua segon curs de batxillerat i no coincidiran allí, ja que Sofía començarà el pròxim curs.

Amb un comunicat en el qual afirmen: “Ses Majestats els Reis anuncien que Sa altesa Reial la Infanta Sofía, igual que la Princesa d’Astúries, cursarà el programa d’estudis del Batxillerat Internacional de la institució educativa Col·legis del Món Unit en l’UWC Atlantic College de Gal·les, el Regne Unit“, donem per resolta un gran dubte que ens portava rondant bastant temps.

El comunicat a més afig que “la Infanta Sofía també s’ha sotmés satisfactòriament a tot el procés de selecció exigit per la Fundació Comité Espanyol dels Col·legis del Món Unit (UWC España) www.colegiosmundounido.es”, per la qual cosa ja està dins de la institució, com va fer la seua germana la Princesa d’Astúries, l’anunci de la qual es va produir, precisament, el 10 de febrer de 2021. Fa pràcticament dos anys.

Com ha explicat la Zarzuela en aquest mateix comunicat: “El programa acadèmic es desenvolupa en dos cursos (2023-24 i 2024-25) i comprén tant matèries de ciències com de lletres. Aquest programa es completa amb un curs interdisciplinari comú sobre teoria del coneixement, una monografia de caràcter investigador, així com un programa especial de creativitat (teatre, música, art, etc.), acció (esports) i una activitat que implique un servei a la comunitat (suport en escoles locals, treball amb xiquets amb discapacitat intel·lectual, tercera edat, primers auxilis, manteniment de costes i boscos pròxims, control dels índexs de contaminació mediambiental, cura i recuperació d’espècies animals, rescat marítim, guardacostes, etc.)”.

Igual que fera la seua germana, “la incorporació al col·legi està prevista entre finals d’agost i primers de setembre“, com ha assegurat oficialment la Casa Reial. A més, sabem que “la Infanta Sofía també residirà, igual que la Princesa d’Astúries, d’acord amb el règim d’internat que l’UWC Atlantic College té establit dins del seu recinte”.

Ha volgut aclarir el Palau en aquest comunicat que “el cost del Batxillerat Internacional que cursarà la Infanta Sofía serà igualment satisfet en la seua integritat personalment per Ses Majestats els Reis amb la seua assignació anual i ascendeix a la quantitat de 74.000 lliures  esterlines (82.707 euros) pels dos cursos”, sense que hagen de designar una partida a part per a la seua educació.

Conclou aquesta comunicació informant que el Rei ja ha comunicat al president del Govern, Pedro Sánchez, “aquest nou període de l’educació de la infanta Sofía“.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.