Revelen les vertaderes intencions del marit de Carmen Borrego quan es va casar amb ella

 

El clan de Las Campos seguix sent protagonista de molts escàndols que van apareixent en els mitjans de comunicació i que poc a poc estan destrossant la imatge que les comunicadores, inclosa la matriarca, María Teresa Campos, tenien davant l’opinió pública. 

 

L’últim gran terratrèmol que sacseja la família està protagonitzat per Carmen Borrego, la benjamina del clan, i a demés està relacionat amb el seu marit, José Carlos Bernal, i la seua altra família. Cal recordar que Carmen Borrego no és la primera dona de José Carlos i que la seua anterior parella tenia una filla que ell va acollir com si fora pròpia. 

 

Precisament la seua exfillastra, Soraya, ha sigut la protagonista d’esta història que ‘Sálvame’ ha destapat, i és que ella l’ha considerat el seu pare durant 16 anys, uns anys en els què ell ha exercit com si fora el seu pare, l’ha portat al metge, ha anat a reunions escolars i ha passat amb ella gran part de la seua infància. La situació, però, es va trencar en algun moment i esta bonica relació va acabar fent aigua per tot arreu. 

 

Segons va explicar Soraya, José Carlos va dir en diferents ocasions que acabaria donant «un braguetazo» i les deixaria (a ella i a sa mare), cosa que finalment va succeir. Bernal va demanar a la seua exdona que abandonaren la casa a on vivien tots junts, una ordre que elles van entendre com una cosa temporal i van esperar a què ell canviara d’opinió. 

 

Rumors sobre l’inici de la seua relació amb Carmen Borrego

Finalment, José Carlos no va cedir, però segons explica Kiko Hernández, va deixar que les dos seguiren vivint en el domicili familiar fins que trobaren un lloc a on anar-se’n. La situació no va millorar i finalment es va confirmar la ruptura, ell se’n va anar i mai més va tornar a parlar amb Soraya, qui havia sigut com la seua filla durant 16 anys. 

 

De moment, però, no es coneix la versió oficial sobre tot el que va envoltar esta ruptura i com José Carlos va conéixer a Carmen Borrego. Soraya no ha pogut confirmar que els dos fets coincidiren en el temps, i que Borrego siga la raó de la ruptura amb sa mare, però sí que ha admés que es van conéixer en Telemadrid, ja que ell treballava com a gerent del menjador de la cadena mentres ella feia tasques de direcció en formats de la televisió autonòmica. 

 

Però hi ha qui assegura que el presumpte «braguetazo» del què parlava José Carlos abans de la seua ruptura amb la mare de Soraya significa que ja coneixia Carmen Borrego, que sabia qui era i que ja pretenia deixar a la seua família per ella.

Últimes notícies

La Oreja de Van Gogh converteix el Roig Arena en una festa de nostàlgia a València

La Oreja de Van Gogh ha omplit el Roig Arena de València amb 15.000 persones en el primer dels seus dos concerts, convertint el retrobament amb Amaia Montero en una autèntica festa de nostàlgia. El recinte celebra també el seu primer aniversari com a referent del mapa musical valencià.

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.