13.3 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Revelen les vertaderes intencions del marit de Carmen Borrego quan es va casar amb ella

 

El clan de Las Campos seguix sent protagonista de molts escàndols que van apareixent en els mitjans de comunicació i que poc a poc estan destrossant la imatge que les comunicadores, inclosa la matriarca, María Teresa Campos, tenien davant l’opinió pública. 

 

L’últim gran terratrèmol que sacseja la família està protagonitzat per Carmen Borrego, la benjamina del clan, i a demés està relacionat amb el seu marit, José Carlos Bernal, i la seua altra família. Cal recordar que Carmen Borrego no és la primera dona de José Carlos i que la seua anterior parella tenia una filla que ell va acollir com si fora pròpia. 

 

Precisament la seua exfillastra, Soraya, ha sigut la protagonista d’esta història que ‘Sálvame’ ha destapat, i és que ella l’ha considerat el seu pare durant 16 anys, uns anys en els què ell ha exercit com si fora el seu pare, l’ha portat al metge, ha anat a reunions escolars i ha passat amb ella gran part de la seua infància. La situació, però, es va trencar en algun moment i esta bonica relació va acabar fent aigua per tot arreu. 

 

Segons va explicar Soraya, José Carlos va dir en diferents ocasions que acabaria donant «un braguetazo» i les deixaria (a ella i a sa mare), cosa que finalment va succeir. Bernal va demanar a la seua exdona que abandonaren la casa a on vivien tots junts, una ordre que elles van entendre com una cosa temporal i van esperar a què ell canviara d’opinió. 

 

Rumors sobre l’inici de la seua relació amb Carmen Borrego

Finalment, José Carlos no va cedir, però segons explica Kiko Hernández, va deixar que les dos seguiren vivint en el domicili familiar fins que trobaren un lloc a on anar-se’n. La situació no va millorar i finalment es va confirmar la ruptura, ell se’n va anar i mai més va tornar a parlar amb Soraya, qui havia sigut com la seua filla durant 16 anys. 

 

De moment, però, no es coneix la versió oficial sobre tot el que va envoltar esta ruptura i com José Carlos va conéixer a Carmen Borrego. Soraya no ha pogut confirmar que els dos fets coincidiren en el temps, i que Borrego siga la raó de la ruptura amb sa mare, però sí que ha admés que es van conéixer en Telemadrid, ja que ell treballava com a gerent del menjador de la cadena mentres ella feia tasques de direcció en formats de la televisió autonòmica. 

 

Però hi ha qui assegura que el presumpte «braguetazo» del què parlava José Carlos abans de la seua ruptura amb la mare de Soraya significa que ja coneixia Carmen Borrego, que sabia qui era i que ja pretenia deixar a la seua família per ella.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.