10.7 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

Revelen les vertaderes intencions del marit de Carmen Borrego quan es va casar amb ella

 

El clan de Las Campos seguix sent protagonista de molts escàndols que van apareixent en els mitjans de comunicació i que poc a poc estan destrossant la imatge que les comunicadores, inclosa la matriarca, María Teresa Campos, tenien davant l’opinió pública. 

 

L’últim gran terratrèmol que sacseja la família està protagonitzat per Carmen Borrego, la benjamina del clan, i a demés està relacionat amb el seu marit, José Carlos Bernal, i la seua altra família. Cal recordar que Carmen Borrego no és la primera dona de José Carlos i que la seua anterior parella tenia una filla que ell va acollir com si fora pròpia. 

 

Precisament la seua exfillastra, Soraya, ha sigut la protagonista d’esta història que ‘Sálvame’ ha destapat, i és que ella l’ha considerat el seu pare durant 16 anys, uns anys en els què ell ha exercit com si fora el seu pare, l’ha portat al metge, ha anat a reunions escolars i ha passat amb ella gran part de la seua infància. La situació, però, es va trencar en algun moment i esta bonica relació va acabar fent aigua per tot arreu. 

 

Segons va explicar Soraya, José Carlos va dir en diferents ocasions que acabaria donant «un braguetazo» i les deixaria (a ella i a sa mare), cosa que finalment va succeir. Bernal va demanar a la seua exdona que abandonaren la casa a on vivien tots junts, una ordre que elles van entendre com una cosa temporal i van esperar a què ell canviara d’opinió. 

 

Rumors sobre l’inici de la seua relació amb Carmen Borrego

Finalment, José Carlos no va cedir, però segons explica Kiko Hernández, va deixar que les dos seguiren vivint en el domicili familiar fins que trobaren un lloc a on anar-se’n. La situació no va millorar i finalment es va confirmar la ruptura, ell se’n va anar i mai més va tornar a parlar amb Soraya, qui havia sigut com la seua filla durant 16 anys. 

 

De moment, però, no es coneix la versió oficial sobre tot el que va envoltar esta ruptura i com José Carlos va conéixer a Carmen Borrego. Soraya no ha pogut confirmar que els dos fets coincidiren en el temps, i que Borrego siga la raó de la ruptura amb sa mare, però sí que ha admés que es van conéixer en Telemadrid, ja que ell treballava com a gerent del menjador de la cadena mentres ella feia tasques de direcció en formats de la televisió autonòmica. 

 

Però hi ha qui assegura que el presumpte «braguetazo» del què parlava José Carlos abans de la seua ruptura amb la mare de Soraya significa que ja coneixia Carmen Borrego, que sabia qui era i que ja pretenia deixar a la seua família per ella.

Últimes notícies

La Comunitat encara l’últim cap de setmana prenadalenc amb pluges possibles i boires

La mitat sud comença el dia amb ruixats, localment forts en el sud de València i nord d'Alacant, i bancs de boira a l'interior. El divendres continuarà nuvolós amb pluges disperses i vents del nord en el litoral.

La Diputació de València inaugura en el MuVIM l’exposició de Luis Vidal Corella

La Diputació de València ha inaugurat en el MuVIM una gran mostra dedicada a Luis Vidal Corella amb 200 imatges, 80 inèdites, sobre guerra i postguerra. L'exposició s'estructura en tres seccions i incorpora objectes originals, i podrà visitar-se fins al 29 de març de 2026.

El Racing tomba al Vila-real i es fica en octaus (2-1)

El Racing de Santander va véncer 2-1 al Vila-real en El Sardiner amb un doblet d'Arana i va segellar el seu passe a octaus de la Copa del Rei. Ayoze va retallar al final sense premi.

Emergències entrega a la jutgessa el primer esborrany del Es-Alert del dia de la DANA

La Subdirecció d'Emergències va remetre al jutjat l'esborrany del Es-Alert del 29 d'octubre de 2024, amb fitxa tècnica i mapa. L'avís final es va difondre a les 20.11 després del debat en el Cecopi.

1-0: la Cultural torna a octaus cinc anys després després d’eliminar al Llevant

La Cultural i Esportiva Lleonesa va superar al Llevant per 1-0 i tornarà als octaus de final cinc anys després. Un gol de Rafa Tresaco i la falta d'encert granota van decidir.

De Mònaco a Granada: la Volta 2026 combina alta muntanya i una crono llarga

La ronda es disputarà del 22 d'agost al 13 de setembre, amb eixida a Mònaco i arribada a Granada. Hi haurà set finals enlaire i una crono de 32 km.

El Racing elimina al Vila-real amb un doblet d’Arana (2-1)

El Racing de Santander va superar al Vila-real per 2-1 i va avançar a octaus de la Copa del Rei gràcies a dos gols d'Arana. El conjunt groc va quedar fora després d'un arreón final insuficient.

La Cultural torna a octaus cinc anys després amb un 1-0 al Llevant

La Cultural i Esportiva Lleonesa tornarà als octaus de la Copa del Rei cinc anys després després del 1-0 al Llevant. Bañuz va sostindre el triomf i el rival va perdonar.