Revelen les vertaderes intencions del marit de Carmen Borrego quan es va casar amb ella

 

El clan de Las Campos seguix sent protagonista de molts escàndols que van apareixent en els mitjans de comunicació i que poc a poc estan destrossant la imatge que les comunicadores, inclosa la matriarca, María Teresa Campos, tenien davant l’opinió pública. 

 

L’últim gran terratrèmol que sacseja la família està protagonitzat per Carmen Borrego, la benjamina del clan, i a demés està relacionat amb el seu marit, José Carlos Bernal, i la seua altra família. Cal recordar que Carmen Borrego no és la primera dona de José Carlos i que la seua anterior parella tenia una filla que ell va acollir com si fora pròpia. 

 

Precisament la seua exfillastra, Soraya, ha sigut la protagonista d’esta història que ‘Sálvame’ ha destapat, i és que ella l’ha considerat el seu pare durant 16 anys, uns anys en els què ell ha exercit com si fora el seu pare, l’ha portat al metge, ha anat a reunions escolars i ha passat amb ella gran part de la seua infància. La situació, però, es va trencar en algun moment i esta bonica relació va acabar fent aigua per tot arreu. 

 

Segons va explicar Soraya, José Carlos va dir en diferents ocasions que acabaria donant «un braguetazo» i les deixaria (a ella i a sa mare), cosa que finalment va succeir. Bernal va demanar a la seua exdona que abandonaren la casa a on vivien tots junts, una ordre que elles van entendre com una cosa temporal i van esperar a què ell canviara d’opinió. 

 

Rumors sobre l’inici de la seua relació amb Carmen Borrego

Finalment, José Carlos no va cedir, però segons explica Kiko Hernández, va deixar que les dos seguiren vivint en el domicili familiar fins que trobaren un lloc a on anar-se’n. La situació no va millorar i finalment es va confirmar la ruptura, ell se’n va anar i mai més va tornar a parlar amb Soraya, qui havia sigut com la seua filla durant 16 anys. 

 

De moment, però, no es coneix la versió oficial sobre tot el que va envoltar esta ruptura i com José Carlos va conéixer a Carmen Borrego. Soraya no ha pogut confirmar que els dos fets coincidiren en el temps, i que Borrego siga la raó de la ruptura amb sa mare, però sí que ha admés que es van conéixer en Telemadrid, ja que ell treballava com a gerent del menjador de la cadena mentres ella feia tasques de direcció en formats de la televisió autonòmica. 

 

Però hi ha qui assegura que el presumpte «braguetazo» del què parlava José Carlos abans de la seua ruptura amb la mare de Soraya significa que ja coneixia Carmen Borrego, que sabia qui era i que ja pretenia deixar a la seua família per ella.

Últimes notícies

Metrovalencia fa treballs nocturns de manteniment en les línies 4 i 6 del tramvia sense tallar el servici

Metrovalencia executa fins a mitjan juny treballs nocturns de amolado en les línies 4 i 6 del tramvia per a reduir sorolls i vibracions, mantenint la circulació habitual.

L’incendi en la planta de processament d’ametla de Vall d’Alba seguix actiu després de tota la nit de treball

L'incendi declarat en una empresa de processament d'ametla en un polígon de Vall d'Alba continua actiu, malgrat que els bombers han treballat durant tota la nit en la seua extinció.

Cau una plantació de marihuana amb més de mil plantes a L’Olleria i quatre detinguts

La Guàrdia Civil desmantella a L'Olleria una plantació amb més de mil plantes de marihuana i deté a quatre persones, dos d'elles ja a la presó provisional.

Els sindicats docents accepten negociar amb Educació però mantenen la vaga i les protestes

Els sindicats docents acudiran a la taula de negociació amb la Conselleria d'Educació, però sostenen la vaga indefinida i les concentracions al carrer.

València impulsa la reintroducció de pollets d’òbila comuna en zones periurbanes

La Fundació Bioparc i la Generalitat han iniciat la reintroducció d'una vintena de pollets d'òbila comuna en zones periurbanes de València, una espècie vulnerable clau en el control natural de plagues de rosegadors.

Educació cita als sindicats a una nova reunió per a intentar frenar la vaga indefinida

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats del professorat a una nova reunió negociadora per a este dijous amb l'objectiu d'acostar postures i buscar un acord.

Ruixats amb tempestes en el nord de Castelló i lleuger descens de les màximes

La Comunitat Valenciana tindrà hui cels poc nuvolosos al matí i ruixats amb tempesta probables a la vesprada en el nord de Castelló, amb temperatures sense canvis importants.

Les teràpies CAR-T fan un salt cap a la seua aplicació in vivo i un accés més equitatiu

Les teràpies CAR-T es consoliden com a tractament disruptiu en càncer de la sang i avancen cap a la seua generació in vivo, la qual cosa permetria un accés més àgil i equitatiu per als pacients.