Revelen les vertaderes intencions del marit de Carmen Borrego quan es va casar amb ella

 

El clan de Las Campos seguix sent protagonista de molts escàndols que van apareixent en els mitjans de comunicació i que poc a poc estan destrossant la imatge que les comunicadores, inclosa la matriarca, María Teresa Campos, tenien davant l’opinió pública. 

 

L’últim gran terratrèmol que sacseja la família està protagonitzat per Carmen Borrego, la benjamina del clan, i a demés està relacionat amb el seu marit, José Carlos Bernal, i la seua altra família. Cal recordar que Carmen Borrego no és la primera dona de José Carlos i que la seua anterior parella tenia una filla que ell va acollir com si fora pròpia. 

 

Precisament la seua exfillastra, Soraya, ha sigut la protagonista d’esta història que ‘Sálvame’ ha destapat, i és que ella l’ha considerat el seu pare durant 16 anys, uns anys en els què ell ha exercit com si fora el seu pare, l’ha portat al metge, ha anat a reunions escolars i ha passat amb ella gran part de la seua infància. La situació, però, es va trencar en algun moment i esta bonica relació va acabar fent aigua per tot arreu. 

 

Segons va explicar Soraya, José Carlos va dir en diferents ocasions que acabaria donant «un braguetazo» i les deixaria (a ella i a sa mare), cosa que finalment va succeir. Bernal va demanar a la seua exdona que abandonaren la casa a on vivien tots junts, una ordre que elles van entendre com una cosa temporal i van esperar a què ell canviara d’opinió. 

 

Rumors sobre l’inici de la seua relació amb Carmen Borrego

Finalment, José Carlos no va cedir, però segons explica Kiko Hernández, va deixar que les dos seguiren vivint en el domicili familiar fins que trobaren un lloc a on anar-se’n. La situació no va millorar i finalment es va confirmar la ruptura, ell se’n va anar i mai més va tornar a parlar amb Soraya, qui havia sigut com la seua filla durant 16 anys. 

 

De moment, però, no es coneix la versió oficial sobre tot el que va envoltar esta ruptura i com José Carlos va conéixer a Carmen Borrego. Soraya no ha pogut confirmar que els dos fets coincidiren en el temps, i que Borrego siga la raó de la ruptura amb sa mare, però sí que ha admés que es van conéixer en Telemadrid, ja que ell treballava com a gerent del menjador de la cadena mentres ella feia tasques de direcció en formats de la televisió autonòmica. 

 

Però hi ha qui assegura que el presumpte «braguetazo» del què parlava José Carlos abans de la seua ruptura amb la mare de Soraya significa que ja coneixia Carmen Borrego, que sabia qui era i que ja pretenia deixar a la seua família per ella.

Últimes notícies

El Valencia Basket frega la gesta davant l’Olympiacos però cau en una pròrroga cruel

El Valencia Basket ha arribat a dominar de quasi 30 punts el vigent campió de l’Euroliga, l’Olympiacos, però ha acabat perdent per 97-102 en una pròrroga decidida pel dominicà Jean Montero, antic ídol del Roig Arena.

El Villarreal remunta davant el Nàpols i trenca la seua mala ratxa europea

El Villarreal ha derrotat el Nàpols per 3-1 en Champions, trencant una llarga sèrie sense victòries en la competició europea.

El Tavernes de la Valldigna farà de local a Mestalla contra el València en Copa

El partit de primera ronda de la Copa del Rei entre el Tavernes de la Valldigna i el València es disputarà el 28 d’octubre a Mestalla, amb el conjunt vallero com a local administratiu davant els requisits federatius.

Ferit greu un home en rebre un tir per l’esquena prop del Palau de Congressos de València

Un home ha resultat ferit per arma de foc este dimarts a última hora de la vesprada, després de rebre un tir per l’esquena a la zona del Palau de Congressos de València. La Policia Nacional investiga els fets i el tirotejador encara no ha sigut detingut.

Ovació del Roig Arena a Jean Montero en la seua tornada com a rival

El Roig Arena s’ha posat en peu per ovacionar Jean Montero en la seua primera visita com a jugador de l’Olympiacos, després de liderar la històrica última temporada del Valencia Basket. El club taronja ha projectat un vídeo amb els seus èxits abans del partit d’Euroliga.

Luiz Júnior torna a la porteria del Villarreal en la visita del Nàpols

Luiz Júnior recupera la titularitat amb el Villarreal per la baixa d’última hora de Peter Gulacsi en el duel de Champions contra el Nàpols, amb Gerard Moreno i Mikautadze com a referents ofensius.

Beatriz Blanco, nova fallera major de València per a les Falles de 2027

Beatriz Blanco ha sigut triada fallera major de València per a l’exercici de 2027 i la xiqueta Julia Vizcayno representarà el món infantil. L’alcaldessa María José Catalá ho ha anunciat després del veredicte del jurat i de les tradicionals telefonades.

Atracament violent a la vivenda de Gulacsi mentre era amb la família

El porter del Villarreal Peter Gulacsi ha patit un robatori a mà armada esta matinada a la seua vivenda de Puçol mentre estava amb la família. El futbolista es perdrà el duel de Champions contra el Nàpols, encara que ni ell ni els seus familiars han resultat ferits.