Isa Pantoja frena la seva boda amb Asraf Beno

 

L’octubre passat, Asraf Beno es va agenollar davant d’Isa Pantoja a la Medina Azahara, a Còrdova. Chabelita va concloure la gran petició de mà amb un petó apassionat del qual tot Espanya va ser testimoni perquè els mateixos protagonistes van compartir el moment. «Per força vam haver d’anar a visitar la Medina Azahara i no sabia per què Asraf estava tan obsessionat amb què hi anàrem. Estava tot planejat. Suposadament hi anàvem a fer una foto, i al final…», deia Chabelita.

La gran notícia, Chabelita i Asraf es casen, es va veure eclipsada pels conflictes familiars entre Kiko Rivera i Isabel Pantoja, que aleshores regnaven als platós, i entelada per la incògnita de si la mare i el germà de Chabelita compartirien espai durant el casament. No obstant això, pocs van caure en el fet que la boda hauria de saltar un obstacle més per poder-se dur a terme: la pandèmia i les restriccions que implica.

 

 

La parella havia fixat la data de l’esdeveniment al 26 de juny d’este any a Dakhla, una ciutat de la costa situada al Sàhara Occidental. Però si la limitació de lliure circulació no s’aixeca, ni la parella ni els convidats podran viatjar-hi. Per ara, els enamorats han decidit paralitzar la boda temporalment, a l’espera que el virus deixe de ser tan agressiu i es mitiguen els riscos de contagi. El mateix Asraf ha estat qui ho ha confirmat als seguidors curiosos que li ho han preguntat per xarxes socials. «Estem a l’espera que s’obrin les fronteres per a poder avançar amb els preparatius», va assenyalar el promés de Chabelita. No obstant això, llança una mica de llum a tota esta situació.

La parella continua preparant el casament, a poc a poc i amb bona lletra, i confien que tard o d’hora es podran convertir en marit i muller. Isa Pantoja ja té el vestit. Segons han confirmat des del programa de María Patiño, ‘Socialité’, «es tracta d’un vestit sexy, de tall sirena i de color d’ivori amb pedreria de Swarovsky a la part de darrere i un escot a l’esquena que baixa fins al còccix». Entre el vestit i els complements que lluirà el dia del casament, Chabelita s’ha gastat uns 20.000 euros, segons han assegurat al programa.

Chabelita es podria casar sense l’atenta mirada de la seua mare

Este últim any Isabel Pantoja ha perdut la relació amb els seus fills. Des que Kiko Rivera va obrir els ulls i va treure a la llum els draps bruts de la seua mare, esta s’ha anat quedant sola. El seu ‘nen de l’ànima’ ha trencat els vincle amb la cupletista, i Chabelita també. Així ho va confirmar Asraf Beno a ‘Viva la vida’. Chabelita ha conegut l’últim treball de la seua mare a través de les xarxes socials.

Segons s’ha confirmat, l’última vegada que mare i filla van parlar va ser el 7 de març, amb motiu de l’aniversari d’Albertito, el net de la cantant. Isabel Pantoja havia quedat amb Chabelita que passaria a buscar Albertito per casa, però el nen no va arribar a veure la seua àvia perquè ella no s’hi va presentar. «El dia de l’aniversari va dir que vindria a buscar el nen i encara l’esperem», va assenyalar Asraf, qui, a més, va confessar que el fill de la seua parella «sap que a passa alguna cosa estranya; els xiquets no són tontos. Quan li preguntem si troba a faltar anar a Cantora, diu que no».

Ara per ara, mare i filla no s’han reconciliat, motiu pel qual és una gran incògnita si Isabel Pantoja acompanyarà la seua filla de camí a l’altar si finalment se celebra el casament este any.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.