Isa Pantoja frena la seva boda amb Asraf Beno

 

L’octubre passat, Asraf Beno es va agenollar davant d’Isa Pantoja a la Medina Azahara, a Còrdova. Chabelita va concloure la gran petició de mà amb un petó apassionat del qual tot Espanya va ser testimoni perquè els mateixos protagonistes van compartir el moment. «Per força vam haver d’anar a visitar la Medina Azahara i no sabia per què Asraf estava tan obsessionat amb què hi anàrem. Estava tot planejat. Suposadament hi anàvem a fer una foto, i al final…», deia Chabelita.

La gran notícia, Chabelita i Asraf es casen, es va veure eclipsada pels conflictes familiars entre Kiko Rivera i Isabel Pantoja, que aleshores regnaven als platós, i entelada per la incògnita de si la mare i el germà de Chabelita compartirien espai durant el casament. No obstant això, pocs van caure en el fet que la boda hauria de saltar un obstacle més per poder-se dur a terme: la pandèmia i les restriccions que implica.

 

 

La parella havia fixat la data de l’esdeveniment al 26 de juny d’este any a Dakhla, una ciutat de la costa situada al Sàhara Occidental. Però si la limitació de lliure circulació no s’aixeca, ni la parella ni els convidats podran viatjar-hi. Per ara, els enamorats han decidit paralitzar la boda temporalment, a l’espera que el virus deixe de ser tan agressiu i es mitiguen els riscos de contagi. El mateix Asraf ha estat qui ho ha confirmat als seguidors curiosos que li ho han preguntat per xarxes socials. «Estem a l’espera que s’obrin les fronteres per a poder avançar amb els preparatius», va assenyalar el promés de Chabelita. No obstant això, llança una mica de llum a tota esta situació.

La parella continua preparant el casament, a poc a poc i amb bona lletra, i confien que tard o d’hora es podran convertir en marit i muller. Isa Pantoja ja té el vestit. Segons han confirmat des del programa de María Patiño, ‘Socialité’, «es tracta d’un vestit sexy, de tall sirena i de color d’ivori amb pedreria de Swarovsky a la part de darrere i un escot a l’esquena que baixa fins al còccix». Entre el vestit i els complements que lluirà el dia del casament, Chabelita s’ha gastat uns 20.000 euros, segons han assegurat al programa.

Chabelita es podria casar sense l’atenta mirada de la seua mare

Este últim any Isabel Pantoja ha perdut la relació amb els seus fills. Des que Kiko Rivera va obrir els ulls i va treure a la llum els draps bruts de la seua mare, esta s’ha anat quedant sola. El seu ‘nen de l’ànima’ ha trencat els vincle amb la cupletista, i Chabelita també. Així ho va confirmar Asraf Beno a ‘Viva la vida’. Chabelita ha conegut l’últim treball de la seua mare a través de les xarxes socials.

Segons s’ha confirmat, l’última vegada que mare i filla van parlar va ser el 7 de març, amb motiu de l’aniversari d’Albertito, el net de la cantant. Isabel Pantoja havia quedat amb Chabelita que passaria a buscar Albertito per casa, però el nen no va arribar a veure la seua àvia perquè ella no s’hi va presentar. «El dia de l’aniversari va dir que vindria a buscar el nen i encara l’esperem», va assenyalar Asraf, qui, a més, va confessar que el fill de la seua parella «sap que a passa alguna cosa estranya; els xiquets no són tontos. Quan li preguntem si troba a faltar anar a Cantora, diu que no».

Ara per ara, mare i filla no s’han reconciliat, motiu pel qual és una gran incògnita si Isabel Pantoja acompanyarà la seua filla de camí a l’altar si finalment se celebra el casament este any.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Localitzen en internet un manuscrit del segle XVII desaparegut de l’Arxiu de la Seda de València

La Policia de la Generalitat ha localitzat en internet un manuscrit del segle XVII del Gremi de Velluters, desaparegut de l'Arxiu del Col·legi de l'Art Major de la Seda de València a inicis del segle XX i lloc a la venda per 71.900 euros.

Marcelino apel·la a la millor versió del Vila-real per a afermar la tercera plaça a Girona

Marcelino García Toral insistix que el Vila-real ha d'oferir la seua millor versió en el camp del Girona per a fer un pas clau en la lluita per la tercera plaça i la classificació a la Champions.

El Consell eleva un 22% les ajudes a la innovació fins a 59 milions d’euros

El Consell incrementa un 22% el pressupost d'ajudes del Ivace+i Innovació fins a 59 milions, amb menys tràmits i major impacte exigit en les empreses.

Localitzen en internet un manuscrit del segle XVII desaparegut a València fa més de cent anys

La Policia de la Generalitat ha localitzat en una web de compravenda un manuscrit del segle XVII del Gremi de Velluters, desaparegut del Col·legi de l'Art Major de la Seda a inicis del segle XX i lloc en venda per 71.900 euros.

Un any i mig després de la dana encara queden 471 ascensors sense reparar a València

La dana d'octubre de 2024 va deixar inutilitzats 7.530 ascensors en vivendes de València i, any i mig després, encara queden 471 per reparar o substituir, molts bloquejats pel cost i la complexitat de les obres.

Domingo estable i solejat en la Comunitat Valenciana amb lleuger ascens de les temperatures

La Comunitat Valenciana viu un diumenge estable, amb intervals de núvols alts, temperatures a l'alça i vent fluix variable, que guanyarà component este i sud a la vesprada. El dilluns es mantindrà l'ambient tranquil, amb lleuger descens de les màximes a València i Castelló i canvis en el vent i l'estat de la mar.

Rescaten a una dona bloquejada en una via ferrata d’Argelita per una fallada en el mosquetó

Bombers del Consorci de Castelló han rescatat en la via ferrata d'Argelita a una dona que va quedar bloquejada a uns 20 metres d'altura per un problema amb el mosquetó dels seus caps d'ancoratge.

El SanSan 2026 tanca edició després de cancel·lar la seua primera jornada pel vent

El SanSan Festival 2026 conclou esta nit a Benicàssim després de reprogramar part dels concerts anul·lats el dijous per les fortes ratxes de vent i mantindre sense canvis el cartell del dissabte.