Ix a la llum tota la veritat sobre Hugo i Adara

 

Diuen que de l’amor a l’odi hi ha només un pas, alguna cosa que, pel que pareix, Hugo Sierra posa constantment en pràctica. El concursant de ‘Supervivents’ ha passat d’estar completament enamorat de’Ivana a no voler ni sentir-la parlar. La veritat és que la ruptura radical d’Hugo amb Ivana, la germana del futbolista Mauro Icardi, ha deixat a tot el món en xoc i reflexionant sobre la trama que podria haver per darrere.

 

La dràstica postura d’Hugo amb Ivana

La disputa durant una prova de recompensa pareix insuficient per a que una persona canvie pràcticament de la nit al dia els seus sentiments cap a algú que suposadament estimava, però la ruptura entre Ivana i Hugo pareix ja definitiva. Ni la mateixa Ivana ni cap espectador és capaç d’entendre la dràstica postura d’Hugo, que no para d’increpar a la concursant i iniciar discussions absurdes. 

 

En els últims dies no hem deixat d’escoltar frases com «jo he guanyat un concurs; tu no» o «com es nota que ens arrimen a la final», recriminacions innecessàries que Ivana no conseguix entendre, arribant a plorar i assegurar que està enamorada. 

  

La mare d’Adara ha assegurat que no es creu a Ivana, acusant-la de plorar només davant de les càmeres per a fer pena i conseguir guanyar-se el favor de l’audiència.  Per si no fora prou, recentment Elena li va preguntar a Jorge Javier Vázquez si la seua filla i Gianmarco continuaven junts, pel que a mesura que avança el programa cobra força la possible reconciliació del concursant amb Adara. 

 

No sabem si el retorn de la parella pot ser fortuïta o fruit d’una estratègia. Molts opinen que podríem estar davant d’una reconciliació ja pactada que podria donar molts beneficis econòmics a una de les parelles televisives més destacades de l’últim any.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els 120 decibels d’una mascletà: riscos i per què convé mantindre distància

Les mascletaes poden registrar pics pròxims a 120 dB en el punt de tret. La distància reduïx l'impacte: uns 30 m per a adults i més per a xiquets.

Les víctimes de la DANA demanen al TSJCV ignorar l’aforament de Carlos Mazón i mantindre la investigació a Catarroja

L'acusació popular de la Associació Víctimes de la DANA ha demanat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que permeta investigar-lo en el jutjat de Catarroja.

Pérez Llorca reivindica els seus 100 dies amb normalitat i mesures en marxa

El president ha defés que en els seus primers cent dies s'ha recuperat una normalitat necessària i s'ha donat estabilitat al Consell. Ha assegurat que més de la mitat dels seus compromisos d'investidura ja estan en marxa, amb baixada d'impostos, reforç de l'atenció primària, estratègia contra el càncer i suport a la reconstrucció després de la DANA.

Aemet ha establit l’avís groc este dimarts en la Comunitat Valenciana per pluges de fins a 20 l/m² en una hora

Aemet ha activat per a este dimarts l'avís groc per pluges en punts d'Alacant, Castelló i València, amb llindars de 20 l/m² en una hora i fins a 60 en 12 segons zona i horari.

Pérez Llorca demana enteniment a Extremadura i Aragó per a un govern de dretes

Juanfran Pérez Llorca ha instat les forces de la dreta a entendre's a Extremadura i Aragó per a articular govern, en considerar que les urnes van apuntar a eixa majoria. Ha demanat acords ràpids i ha admés que no és el més indicat per a donar consells, malgrat que en la Comunitat Valenciana governa amb suport de Vox.

Les víctimes de la DANA demanen investigar a Mazón a Catarroja sense aplicar el seu aforament

L'acusació popular de la Associació Víctimes de la dana 29-O ha sol·licitat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que la investigació seguisca en el jutjat de Catarroja.

Pérez Llorca acusa el PSPV d’intentar aombrar el Pla Viu i anuncia més control

El president defén que el Pla Viu ja beneficia a desenes de municipis i situa la vivenda com una emergència. Avanza una llei del sòl i més control en adjudicacions.

El Roig Arena complix sis mesos amb 930.000 assistents i 182 esdeveniments

El recinte multiusos de València ha tancat el seu primer mig any amb 182 esdeveniments i 930.000 assistents. El balanç combina esport, concerts i cites corporatives.