15.2 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Ix a la llum tota la veritat sobre Hugo i Adara

 

Diuen que de l’amor a l’odi hi ha només un pas, alguna cosa que, pel que pareix, Hugo Sierra posa constantment en pràctica. El concursant de ‘Supervivents’ ha passat d’estar completament enamorat de’Ivana a no voler ni sentir-la parlar. La veritat és que la ruptura radical d’Hugo amb Ivana, la germana del futbolista Mauro Icardi, ha deixat a tot el món en xoc i reflexionant sobre la trama que podria haver per darrere.

 

La dràstica postura d’Hugo amb Ivana

La disputa durant una prova de recompensa pareix insuficient per a que una persona canvie pràcticament de la nit al dia els seus sentiments cap a algú que suposadament estimava, però la ruptura entre Ivana i Hugo pareix ja definitiva. Ni la mateixa Ivana ni cap espectador és capaç d’entendre la dràstica postura d’Hugo, que no para d’increpar a la concursant i iniciar discussions absurdes. 

 

En els últims dies no hem deixat d’escoltar frases com «jo he guanyat un concurs; tu no» o «com es nota que ens arrimen a la final», recriminacions innecessàries que Ivana no conseguix entendre, arribant a plorar i assegurar que està enamorada. 

  

La mare d’Adara ha assegurat que no es creu a Ivana, acusant-la de plorar només davant de les càmeres per a fer pena i conseguir guanyar-se el favor de l’audiència.  Per si no fora prou, recentment Elena li va preguntar a Jorge Javier Vázquez si la seua filla i Gianmarco continuaven junts, pel que a mesura que avança el programa cobra força la possible reconciliació del concursant amb Adara. 

 

No sabem si el retorn de la parella pot ser fortuïta o fruit d’una estratègia. Molts opinen que podríem estar davant d’una reconciliació ja pactada que podria donar molts beneficis econòmics a una de les parelles televisives més destacades de l’últim any.

 

 

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.