23.5 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Ix a la llum tota la veritat sobre Hugo i Adara

 

Diuen que de l’amor a l’odi hi ha només un pas, alguna cosa que, pel que pareix, Hugo Sierra posa constantment en pràctica. El concursant de ‘Supervivents’ ha passat d’estar completament enamorat de’Ivana a no voler ni sentir-la parlar. La veritat és que la ruptura radical d’Hugo amb Ivana, la germana del futbolista Mauro Icardi, ha deixat a tot el món en xoc i reflexionant sobre la trama que podria haver per darrere.

 

La dràstica postura d’Hugo amb Ivana

La disputa durant una prova de recompensa pareix insuficient per a que una persona canvie pràcticament de la nit al dia els seus sentiments cap a algú que suposadament estimava, però la ruptura entre Ivana i Hugo pareix ja definitiva. Ni la mateixa Ivana ni cap espectador és capaç d’entendre la dràstica postura d’Hugo, que no para d’increpar a la concursant i iniciar discussions absurdes. 

 

En els últims dies no hem deixat d’escoltar frases com «jo he guanyat un concurs; tu no» o «com es nota que ens arrimen a la final», recriminacions innecessàries que Ivana no conseguix entendre, arribant a plorar i assegurar que està enamorada. 

  

La mare d’Adara ha assegurat que no es creu a Ivana, acusant-la de plorar només davant de les càmeres per a fer pena i conseguir guanyar-se el favor de l’audiència.  Per si no fora prou, recentment Elena li va preguntar a Jorge Javier Vázquez si la seua filla i Gianmarco continuaven junts, pel que a mesura que avança el programa cobra força la possible reconciliació del concursant amb Adara. 

 

No sabem si el retorn de la parella pot ser fortuïta o fruit d’una estratègia. Molts opinen que podríem estar davant d’una reconciliació ja pactada que podria donar molts beneficis econòmics a una de les parelles televisives més destacades de l’últim any.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Més de 6.000 agents vetlaran per la seguretat de les Falles 2026 a València

València activarà un dispositiu amb més de 6.000 efectius per a les Falles 2026. El pla reforça el control en mascletaes, estacions i accessos per a evitar embuts.

Pérez Llorca defén que la Generalitat controla l’adjudicació de vivendes públiques després de les irregularitats a Alacant

Pérez Llorca ha afirmat que la Generalitat és ara una administració 'seriosa' que 'controla' i reforça la inspecció en l'adjudicació de vivendes públiques després de les irregularitats detectades a Alacant. Ha garantit més controls i ha subratllat que la investigació judicial se centra en un funcionari ja apartat.

Pérez Llorca i Torres copresidirán la primera Comissió Mixta per la dana en Riba-roja

Pérez Llorca i el ministre Torres copresidirán el dimecres a Riba-roja de Túria la primera reunió de la Comissió Mixta per la dana. La cita serà a les 12.30 i el ministre visitarà abans les obres del canal Xúquer-Túria a Torrent.

Pérez Llorca demana unitat i comprensió davant la violència de gènere i evita la confrontació ideològica

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha demanat unitat i comprensió davant la violència de gènere i ha refusat entrar en dogmes ideològics. La seua crida s'ha produït després del crim masclista de Benicàssim i enmig del debat polític sobre esta qüestió.

Catalá veu tardana la Comissió Mixta de la dana i Bernabé confia en una coordinació efectiva

Catalá ha criticat que l'òrgan s'active 16 mesos després de la dana, mentres Bernabé ha defés la seua utilitat per a reforçar la coordinació entre administracions.

Miquel Alberola retrata a Raimon en ‘Aquest jo que soc jo’

El llibre 'Aquest jo que soc jo' es presenta com la biografia més completa de Raimon, amb una mirada omnicomprensiva a la seua trajectòria, el seu llenguatge artístic i el seu impacte cívic. L'obra repassa del primer a l'últim recital i explica com el context polític va marcar el seu camí.

Més de 6.000 agents vetlaran per la seguretat de les Falles 2026 a València

Més de 6.000 agents i un operatiu coordinat entre Policia Nacional, Guàrdia Civil i Policia Local asseguraran les Falles 2026. Hi haurà mesurades per a evitar aglomeracions i reforçar el control de pirotècnia, trànsit i patrimoni.

Les comunitats rebutgen per tercera vegada declarar l’anguila en perill d’extinció

Les comunitats autònomes han rebutjat per tercera vegada la proposta del Miteco per a catalogar l'anguila com a espècie en perill d'extinció i han acordat crear un grup de treball. El ministeri defén que l'espècie patix un declivi acusat i part de les regions supedita la seua postura a informació addicional.