11.6 C
València
Diumenge, 21 desembre, 2025

Ix a la llum tota la veritat sobre Hugo i Adara

 

Diuen que de l’amor a l’odi hi ha només un pas, alguna cosa que, pel que pareix, Hugo Sierra posa constantment en pràctica. El concursant de ‘Supervivents’ ha passat d’estar completament enamorat de’Ivana a no voler ni sentir-la parlar. La veritat és que la ruptura radical d’Hugo amb Ivana, la germana del futbolista Mauro Icardi, ha deixat a tot el món en xoc i reflexionant sobre la trama que podria haver per darrere.

 

La dràstica postura d’Hugo amb Ivana

La disputa durant una prova de recompensa pareix insuficient per a que una persona canvie pràcticament de la nit al dia els seus sentiments cap a algú que suposadament estimava, però la ruptura entre Ivana i Hugo pareix ja definitiva. Ni la mateixa Ivana ni cap espectador és capaç d’entendre la dràstica postura d’Hugo, que no para d’increpar a la concursant i iniciar discussions absurdes. 

 

En els últims dies no hem deixat d’escoltar frases com «jo he guanyat un concurs; tu no» o «com es nota que ens arrimen a la final», recriminacions innecessàries que Ivana no conseguix entendre, arribant a plorar i assegurar que està enamorada. 

  

La mare d’Adara ha assegurat que no es creu a Ivana, acusant-la de plorar només davant de les càmeres per a fer pena i conseguir guanyar-se el favor de l’audiència.  Per si no fora prou, recentment Elena li va preguntar a Jorge Javier Vázquez si la seua filla i Gianmarco continuaven junts, pel que a mesura que avança el programa cobra força la possible reconciliació del concursant amb Adara. 

 

No sabem si el retorn de la parella pot ser fortuïta o fruit d’una estratègia. Molts opinen que podríem estar davant d’una reconciliació ja pactada que podria donar molts beneficis econòmics a una de les parelles televisives més destacades de l’últim any.

 

 

Últimes notícies

València es mobilitza pel dret a la vivenda i exigix un pla de xoc

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar la situació de la vivenda i exigir un pla de xoc. La Generalitat replica que el problema és la falta d'oferta i detalla mesures en marxa.

Guanyar la Grossa de Nadal és 1 entre 100.000: més probable que un llamp i menys que un accident

La probabilitat de guanyar la Grossa de Nadal és d'1 entre 100.000. És més probable que et toque que que et caiga un llamp, però menys que morir en un accident de trànsit.

La DANA de València va deixar quasi 7 milions en pèrdues no reconegudes en el sector artístic

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions els danys de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en les arts visuals de la Comunitat Valenciana. Gran part seguix sense compensar.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat (1-1)

El Llevant va igualar sobre la botzina amb un penal transformat per Adrián de la Font després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real va deixar escapar un triomf que ja assaboria.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el temps afegit gràcies a un penal transformat per Dela després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real, que es veia guanyadora, va deixar escapar dos punts.

1-1: Un penal de Dela rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el 92 gràcies a un penal transformat per Dela després d'una falta sobre Carlos Álvarez. La Real, superior per trams, va deixar escapar un triomf que va acariciar.

Entreguen els premis ‘No oblidar la dana’ en homenatge a víctimes i reconstrucció

El Centre de Voluntariat 'La Cantina' ha entregat la primera edició dels premis 'No oblidar la dana', que rendixen tribut a víctimes, afectats i voluntariat després de les inundacions de 2024. La gala ha reunit a prop de 70 entitats i ha reconegut 11 iniciatives clau per a l'ajuda i la reconstrucció.

Una cabotada de Kubo avança a la Reial Societat en el Ciutat (0-1)

Una cabotada de Takefusa Kubo just abans del descans dona avantatge mínim a la Reial Societat davant el Llevant en el Ciutat de València. L'acció va nàixer d'una pèrdua local i un centre de Gonçalo Guedes; va ser el primer tir a porta visitant.