Ix a la llum tota la veritat sobre Hugo i Adara

 

Diuen que de l’amor a l’odi hi ha només un pas, alguna cosa que, pel que pareix, Hugo Sierra posa constantment en pràctica. El concursant de ‘Supervivents’ ha passat d’estar completament enamorat de’Ivana a no voler ni sentir-la parlar. La veritat és que la ruptura radical d’Hugo amb Ivana, la germana del futbolista Mauro Icardi, ha deixat a tot el món en xoc i reflexionant sobre la trama que podria haver per darrere.

 

La dràstica postura d’Hugo amb Ivana

La disputa durant una prova de recompensa pareix insuficient per a que una persona canvie pràcticament de la nit al dia els seus sentiments cap a algú que suposadament estimava, però la ruptura entre Ivana i Hugo pareix ja definitiva. Ni la mateixa Ivana ni cap espectador és capaç d’entendre la dràstica postura d’Hugo, que no para d’increpar a la concursant i iniciar discussions absurdes. 

 

En els últims dies no hem deixat d’escoltar frases com «jo he guanyat un concurs; tu no» o «com es nota que ens arrimen a la final», recriminacions innecessàries que Ivana no conseguix entendre, arribant a plorar i assegurar que està enamorada. 

  

La mare d’Adara ha assegurat que no es creu a Ivana, acusant-la de plorar només davant de les càmeres per a fer pena i conseguir guanyar-se el favor de l’audiència.  Per si no fora prou, recentment Elena li va preguntar a Jorge Javier Vázquez si la seua filla i Gianmarco continuaven junts, pel que a mesura que avança el programa cobra força la possible reconciliació del concursant amb Adara. 

 

No sabem si el retorn de la parella pot ser fortuïta o fruit d’una estratègia. Molts opinen que podríem estar davant d’una reconciliació ja pactada que podria donar molts beneficis econòmics a una de les parelles televisives més destacades de l’últim any.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.