Jesulín de Ubrique i María José Campanario esperen un nou bebé, el tercer en comú

 

Jesulín de Ubrique i María José Campanario anuncien la bomba: tornaran a ser pares del qual serà el seu tercer fill en comú.

Tal com han comptat a la revista ‘Hola’ els propis protagonistes, la bona nova els va enxampar de sorpresa fins a ells, que no pensaven que serien capaces d’ampliar la família, més tenint en compte que el seu benjamí està ja en l’adolescència.

“Qui m’havia de dir a mi que anava a tornar a ser pare, amb la meua Andrea de 22, la meua Julia de 18 i el meu xic de 14”, confessa el torero, que complirà 48 anys el pròxim 9 de gener. Malgrat la sorpresa inicial, el matrimoni assegura estar molt feliços que, si tot ix bé, en pocs mesos tindran un nounat en la seua llar.
“Els meus xics, feliços amb la notícia, tant Julia com el xiquet. Si véreu la ‘jartá’ a plorar que es va pegar Julia quan li ho vam dir”, assegura el destre. “Durant aquests anys, ho havíem pensat moltes vegades, però per unes coses o per unes altres, no va arribar. I ara, que és si més no ho esperàvem, ve”.

“Complisc tres mesos [d’embaràs] i ens han dit que tot va bé, per això ja puc dir-ho”, explica l’odontòloga de 42 anys. “Ja m’han fet les primeres ecografies i estem tranquils“.

No obstant això, segons declara ella, la sorprenent notícia també va ser una sorpresa per a ells: “Jo portava temps molt sensible, especialment a les olors, però clar, no m’ho podia imaginar… Quan ja anaven passant els dies vaig començar a sospitar-ho. Quasi em caic a terra quan vaig veure el positiu”.

 

Serà xiquet o xiqueta?

 

Sí que és cert que en més d’una ocasió havien considerat ampliar la família, però per una cosa o per una altra, el somni mai va arribar a materialitzar-se fins ara, que és si més no li ho esperaven.

Els dos fills del matrimoni, Julia i Jesús Alejandro, s’han alegrat molt per la notícia, especialment la mediàtica ‘influencer’, que no podia parar de plorar quan es va assabentar de l’embaràs.

Orgullosa del seu incipient panxeta, María José Campanario reconeix que encara no saben el sexe del nonat, alguna cosa que no els preocupa, ja que l’important és que tot isca bé i nasca sa. “Aquesta vegada he demanat que no m’ho diguen”, assenyala.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un estudi urgix a gestionar el paisatge per a frenar l’expansió d’espècies invasores

Una investigació del campus de Gandia de la UPV vincula l'abandó agrícola i la proliferació de plantes invasores amb l'expansió del bec de corall senegalés, una au exòtica que altera les comunitats d'aus natives.

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.