Jesulín de Ubrique i María José Campanario esperen un nou bebé, el tercer en comú

 

Jesulín de Ubrique i María José Campanario anuncien la bomba: tornaran a ser pares del qual serà el seu tercer fill en comú.

Tal com han comptat a la revista ‘Hola’ els propis protagonistes, la bona nova els va enxampar de sorpresa fins a ells, que no pensaven que serien capaces d’ampliar la família, més tenint en compte que el seu benjamí està ja en l’adolescència.

“Qui m’havia de dir a mi que anava a tornar a ser pare, amb la meua Andrea de 22, la meua Julia de 18 i el meu xic de 14”, confessa el torero, que complirà 48 anys el pròxim 9 de gener. Malgrat la sorpresa inicial, el matrimoni assegura estar molt feliços que, si tot ix bé, en pocs mesos tindran un nounat en la seua llar.
“Els meus xics, feliços amb la notícia, tant Julia com el xiquet. Si véreu la ‘jartá’ a plorar que es va pegar Julia quan li ho vam dir”, assegura el destre. “Durant aquests anys, ho havíem pensat moltes vegades, però per unes coses o per unes altres, no va arribar. I ara, que és si més no ho esperàvem, ve”.

“Complisc tres mesos [d’embaràs] i ens han dit que tot va bé, per això ja puc dir-ho”, explica l’odontòloga de 42 anys. “Ja m’han fet les primeres ecografies i estem tranquils“.

No obstant això, segons declara ella, la sorprenent notícia també va ser una sorpresa per a ells: “Jo portava temps molt sensible, especialment a les olors, però clar, no m’ho podia imaginar… Quan ja anaven passant els dies vaig començar a sospitar-ho. Quasi em caic a terra quan vaig veure el positiu”.

 

Serà xiquet o xiqueta?

 

Sí que és cert que en més d’una ocasió havien considerat ampliar la família, però per una cosa o per una altra, el somni mai va arribar a materialitzar-se fins ara, que és si més no li ho esperaven.

Els dos fills del matrimoni, Julia i Jesús Alejandro, s’han alegrat molt per la notícia, especialment la mediàtica ‘influencer’, que no podia parar de plorar quan es va assabentar de l’embaràs.

Orgullosa del seu incipient panxeta, María José Campanario reconeix que encara no saben el sexe del nonat, alguna cosa que no els preocupa, ja que l’important és que tot isca bé i nasca sa. “Aquesta vegada he demanat que no m’ho diguen”, assenyala.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.