Jesulín de Ubrique i María José Campanario esperen un nou bebé, el tercer en comú

 

Jesulín de Ubrique i María José Campanario anuncien la bomba: tornaran a ser pares del qual serà el seu tercer fill en comú.

Tal com han comptat a la revista ‘Hola’ els propis protagonistes, la bona nova els va enxampar de sorpresa fins a ells, que no pensaven que serien capaces d’ampliar la família, més tenint en compte que el seu benjamí està ja en l’adolescència.

“Qui m’havia de dir a mi que anava a tornar a ser pare, amb la meua Andrea de 22, la meua Julia de 18 i el meu xic de 14”, confessa el torero, que complirà 48 anys el pròxim 9 de gener. Malgrat la sorpresa inicial, el matrimoni assegura estar molt feliços que, si tot ix bé, en pocs mesos tindran un nounat en la seua llar.
«Els meus xics, feliços amb la notícia, tant Julia com el xiquet. Si véreu la ‘jartá’ a plorar que es va pegar Julia quan li ho vam dir», assegura el destre. «Durant aquests anys, ho havíem pensat moltes vegades, però per unes coses o per unes altres, no va arribar. I ara, que és si més no ho esperàvem, ve».

«Complisc tres mesos [d’embaràs] i ens han dit que tot va bé, per això ja puc dir-ho», explica l’odontòloga de 42 anys. «Ja m’han fet les primeres ecografies i estem tranquils«.

No obstant això, segons declara ella, la sorprenent notícia també va ser una sorpresa per a ells: «Jo portava temps molt sensible, especialment a les olors, però clar, no m’ho podia imaginar… Quan ja anaven passant els dies vaig començar a sospitar-ho. Quasi em caic a terra quan vaig veure el positiu».

 

Serà xiquet o xiqueta?

 

Sí que és cert que en més d’una ocasió havien considerat ampliar la família, però per una cosa o per una altra, el somni mai va arribar a materialitzar-se fins ara, que és si més no li ho esperaven.

Els dos fills del matrimoni, Julia i Jesús Alejandro, s’han alegrat molt per la notícia, especialment la mediàtica ‘influencer’, que no podia parar de plorar quan es va assabentar de l’embaràs.

Orgullosa del seu incipient panxeta, María José Campanario reconeix que encara no saben el sexe del nonat, alguna cosa que no els preocupa, ja que l’important és que tot isca bé i nasca sa. “Aquesta vegada he demanat que no m’ho diguen”, assenyala.
 

Últimes notícies

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.