7.3 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Jesulín de Ubrique i María José Campanario esperen un nou bebé, el tercer en comú

 

Jesulín de Ubrique i María José Campanario anuncien la bomba: tornaran a ser pares del qual serà el seu tercer fill en comú.

Tal com han comptat a la revista ‘Hola’ els propis protagonistes, la bona nova els va enxampar de sorpresa fins a ells, que no pensaven que serien capaces d’ampliar la família, més tenint en compte que el seu benjamí està ja en l’adolescència.

“Qui m’havia de dir a mi que anava a tornar a ser pare, amb la meua Andrea de 22, la meua Julia de 18 i el meu xic de 14”, confessa el torero, que complirà 48 anys el pròxim 9 de gener. Malgrat la sorpresa inicial, el matrimoni assegura estar molt feliços que, si tot ix bé, en pocs mesos tindran un nounat en la seua llar.
“Els meus xics, feliços amb la notícia, tant Julia com el xiquet. Si véreu la ‘jartá’ a plorar que es va pegar Julia quan li ho vam dir”, assegura el destre. “Durant aquests anys, ho havíem pensat moltes vegades, però per unes coses o per unes altres, no va arribar. I ara, que és si més no ho esperàvem, ve”.

“Complisc tres mesos [d’embaràs] i ens han dit que tot va bé, per això ja puc dir-ho”, explica l’odontòloga de 42 anys. “Ja m’han fet les primeres ecografies i estem tranquils“.

No obstant això, segons declara ella, la sorprenent notícia també va ser una sorpresa per a ells: “Jo portava temps molt sensible, especialment a les olors, però clar, no m’ho podia imaginar… Quan ja anaven passant els dies vaig començar a sospitar-ho. Quasi em caic a terra quan vaig veure el positiu”.

 

Serà xiquet o xiqueta?

 

Sí que és cert que en més d’una ocasió havien considerat ampliar la família, però per una cosa o per una altra, el somni mai va arribar a materialitzar-se fins ara, que és si més no li ho esperaven.

Els dos fills del matrimoni, Julia i Jesús Alejandro, s’han alegrat molt per la notícia, especialment la mediàtica ‘influencer’, que no podia parar de plorar quan es va assabentar de l’embaràs.

Orgullosa del seu incipient panxeta, María José Campanario reconeix que encara no saben el sexe del nonat, alguna cosa que no els preocupa, ja que l’important és que tot isca bé i nasca sa. “Aquesta vegada he demanat que no m’ho diguen”, assenyala.
 

Últimes notícies

Cel nuvolós, gelades febles i ratxes molt fortes en zones exposades de l’interior

Jornada de núvols amb pluges febles i cota de neu a l'alça; el vent del nord-oest deixarà ratxes molt fortes a l'interior. El dimecres hi haurà ruixats en el litoral sud de València i nord d'Alacant i gelades a l'interior.

Ha mort un treballador de 52 anys després d’una caiguda en una empresa d’Albal

Un treballador de 52 anys ha mort després de caure des de diversos metres en una empresa d'Albal. El SAMU no va aconseguir reanimar-lo i la Guàrdia Civil investiga les causes.

Pérez Llorca demana negociar noves normes del transvasament Tajo-Segura i exigix inversions clau

El president ha reclamat al Govern reobrir la negociació sobre les regles del Tajo-Segura amb criteris tècnics i tracte igual per als regants. Ha lligat la petició a un paquet de mesures en finançament, aigua, infraestructures, vivenda, sanitat i fiscalitat per a la província d'Alacant i la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana negociar noves normes d’explotació del transvasament Tajo-Segura

El president ha sol·licitat al Govern obrir una negociació amb comunitats i regants per a revisar les regles del transvasament amb criteris tècnics. També ha reclamat modernitzar regadius del Tajo i ha anunciat avanços en simplificació administrativa i sanitat.

Cauen les màximes en la Comunitat Valenciana i el topall queda en 14,7 a Torreblanca

Les màximes han baixat de forma generalitzada respecte al diumenge: cap observatori ha aconseguit els 15 graus i el valor més alt ha sigut 14,7 a Torreblanca.

El Marq exposa per primera vegada restes de canibalisme ritual trobats en una cova d’Alacant

El Museu Arqueològic d'Alacant ha inaugurat la mostra 'Rituals de pastors' amb els resultats de les excavacions en la Cova del Randero, primer indici de canibalisme ritual neolític del Llevant. Les restes, interpretats com un ritu funerari no violent, s'han vinculat al dol en comunitats pastorals.

La Sindicatura de Comptes avala l’infrafinançament de la Generalitat en la seua auditoria

La Sindicatura de Comptes assenyala que els ingressos del sistema autonòmic són inferiors als d'un model equitatiu i recolza la reforma del finançament. L'informe afig dèficit estatal en dependència, gastos sanitaris no compensats i l'impacte de la DANA amb crèdits reembossables.

PP i Vox rebutgen activar la Zona de Baixes Emissions a València

El ple municipal ha rebutjat implantar immediatament la ZBE i ha aprovat demanar el cessament de Pilar Bernabé. L'oposició ha vist caure les seues mocions de mobilitat.