Jorge Javier Vázquez rep atacs i crítiques sense precedents pel que va fer en directe

Jorge Javier Vázquez

A Jorge Javier Vázquez li han criticat ferotgement pel que es va produir amb Isa Pantoja | Telecinco

Este dijous, 5 de novembre, es va estrenar la segona edició de ‘La Casa Fuerte‘, presentada per Jorge Javier Vázquez, i ho va fer amb polèmica. Entre altres coses, perquè van ser molts els internautes que van demanar la final immediata del ‘reality’.

 

D’una banda, uns ho van fer perquè van considerar que el càsting no té gens d’interès, i, d’altra banda, altres perquè no van estar d’acord amb la dinàmica del programa, en concret, perquè li van donar a Isa Pantoja informació de l’exterior.

 

És més, exactament se li van oferir detalls de l’entrevista que el seu germà (Kiko Rivera) havia concedit en la revista ‘Lecturas‘, en la que va carregar durament contra la seua mare, Isabel Pantoja. I això va comportar que la concursant es posarà molt trist. Per este motiu, les crítiques contra el programa i contra el presentador han sigut molt dures.

 

Jorge Javier va donar informació de l’exterior a Isa

Isa Pantoja pujant a un cotxe

Isa Pantoja va rebre informació de l’exterior | GTRES

 

La Casa Fuerte‘ es va botar la norma que solen tindre tots els ‘realities’ de no oferir informació de l’exterior, però ho va fer per donar ‘morbo’ a la nit. És clar, perquè despertava molt interès conèixer com reaccionaria Isa Pantoja a les declaracions que el seu germà havia fet contra la seua mare.

 

Per això, només entrar Isa Pantoja al plató, Jorge Javier va anar directe a la qüestió, exposant: «Isa hem de dir que tu ja fa temps que estàs participant en el concurs, convivint amb els teus companys, uns dies. En concret, abans de dimecres, que va ser el dia que es va publicar la revista ‘Lecturas’ en què Mila Ximénez entrevistava al teu germà».

Estes paraules van començar a despertar les emocions de la filla de ‘la Pantoja’, que va exposar que sabia que Kiko Rivera anava a donar una exclusiva, però no coneixia què havia de dir. És més, va afegir: «Preferisc no saber-ho».

 

Isa Pantoja es va enfonsar

Tot i que Isa Pantoja va dir que no volia saber res de l’entrevista, va acabar coneixent detalls de la mateixa perquè Jorge Javier Vázquez li va dir: «M’agradaria dir-te algun titular. Em dónes permís?».

 

La xica estava visiblement emocionada i deixava clar amb la seua actitud que volia desconèixer el que estava passant fora. No obstant això, el català li va explicar unes quantes de les afirmacions que el seu germà havia fet sobre la seua progenitora: «Kiko definix la teua mare com prepotent. És més, li demana que no diguera de si mateixa que és una bona mare perquè no ho ha sigut mai».

 

Davant estes paraules, Isa no va poder evitar començar a plorar de forma desconsolada, mentres la seua parella (Asraf Beno) intentava donar-li afecte i ànim en este moment. Així mateix, va començar a tenir una respiració molt agitada i es va dirigir al presentador per dir-li: «Per favor, preferisc no saber res».

 

Donada la situació, Vázquez va optar per no seguir aprofundint en el tema i únicament va desitjar-li bona sort en el ‘reality’. Això sí, Isa Pantoja pràcticament no escoltava el que se li estava dient perquè estava molt enfonsada i en ple atac d’ansietat.

 

Les crítiques ferotges contra Jorge Javier Vázquez

Este moment entre Isa Pantoja i Jorge Javier Vázquez a la gal·la d’este dijous de ‘La Casa Fuerte’ va fer que sorgiren moltes crítiques contra ell. Les xarxes socials es van bolcar en contra del presentador. Així, els internautes van deixar missatges a on l’atacaven per haver-li donat informació dolorosa de fora a la filla de la ‘tonadillera‘.

 

És més, també li retreien que no hauria respectat la seua decisió de no voler saber res més.

 

Una mostra d’estos comentaris dels espectadors en Twitter van ser estos:

  • «Vore a JJ fer que s’afone Isa en directe és el més mediocre del món. Ets una vergonya de persona, Jorge Javier».
  • «Jorge Javier, de veritat, calia crear-li un atac d’ansietat a Isa només entrar al concurs?».
  • «Este home té autèntica obsessió amb la família Pantoja. Els odia i no perd l’ocasió de danyar-los».
  • «Lamentable el que ha fet».

 

D’esta manera, molts espectadors van deixar clar que no estaven d’acord que tot fóra permès per generar espectacle.

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.