7.9 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Jorge Javier i les seues declaracions més picants: «M’he gitat amb molta gent per educació»

Jorge Javier junto con Daniela Blume.

Jorge Javier junt amb Daniela Blume. | Cuatro

Samanta Villar és la presentadora del programa ‘Samanta i el sexo’ produït per ‘Boca Boca’ i ha reprès un estudi que afirma que en 2030 el sexe entre persones serà residual com una hipòtesi per a investigar les diferents maneres de viure la intimitat sexual.

El presentador de Telecinco, Jorge Javier, va ser convidat dimarts passat 14 de novembre juntament amb Daniela Blume i Adrián Rodríguez. Jorge Javier no va dubtar a confessar algunes experiències sexuals. Una de les seues declaracions va ser assegurar que si haguera sigut heterosexual no haguera tingut tants encontres sexuals com els que ha tingut sent homosexual.

Mentre la presentadora de ‘Samanta i el sexe’ i els tres convidats sopaven en el seu pis, Jorge Javier Vázquez va confessar que «Jo he tingut moltes parelles sexuals i molts encontres sexuals. Si els heteros tingueren l’oportunitat de tenir els encontres que es té en ser gai també ho farien. Jo he pogut fer-ho. Amb les xarxes s’ha demostrat que açò és així».

 

A més, quan Samanta Villar li va preguntar sobre els seus hàbits sexuals, el presentador de ‘Salvame’ va sostenir que «Per a mi el sexe és menys important del que l’era abans. En una parella quan portes tants anys… No sé. Però crec que no és roín dir que en amb el pas dels anys la quantitat de vegades que tens sexe descendeix».

No obstant açò, ha deixat caure entre rialles el següent respecte al seu temps lliure: «En vacances tinc més sexe i quan treballe menys. En vacances cauen més. No et vaig a dir els que cauen en vacances». El presentador no ha deixat de soltar peça durant l’emissió del programa, i és que també ha assegurat que «A partir dels 50 el millor sexe és la masturbació. Amb açò de viure sense sexe, sense masturbacions i sense res, al final t’acostumes».

 

Una de les declaracions que més ha sorprès a la presentadora com als espectadors és quan va assegurar que en algunes ocasions va mantenir relacions sexuals per compromís «Jo m’he ficat al llit amb molta gent per educació, per estar tota la nit calfant-los. Hi ha vegades que has de fer coses que no et vénen de gust»

 

Jorge Javier també va confessar fets que pensava no dir mai, però que finalment sí va confessar: «Hi ha una cosa molt tòpica, que jo no esperava dir mai, i és que em vaig trobant cada vegada millor amb el pas dels anys»

 

El presentador va mantenir un to sarcàstic al llarg de tot el programa i va jugar amb els rols sexuals que els homosexuals poden acollir durant les relacions assegurant que «De cap i de saber el que vull. En la vida és importantíssim saber el que no vols. La meua vida sexual serà en un futur activa o, bé, passiva. O bé, als 60 seré versàtil».

 

 

Jorge Javier en 'Samanta y el sexo'

Jorge Javier en ‘Samanta y el sexo’ | Cuatro

 

Moltes persones pensen que el sexe uneix a les parelles, però Jorge Javier no té este punt de vista, ja que ho veu de forma diferent: «Quan la gent diu que ho fa tots els dies, tots sabem que és mentida. Jo crec que el sexe més que unir a una parella el que fa és desunir. Sempre estàs pensant que ho hauries de fer més o que està passant alguna cosa en la parella si no ho fas».

 

Finalment, va acabar les seues confessions sent molt rotund amb els seus pensaments sobre estos temes més íntims i va assegurar que els maldecaps que produeix el sexe en la parella són incomptables. Hi ha una tendència per part de la societat que has d’estar tot el dia fent-ho amb la teua parella. No m’agrada açò que tothom pensa que hem de ser atletes sexuals», per la qual cosa dimarts passat es va poder veure un Jorge Javier segur de si mateix, del que vulgues, i amb un recorregut de la seua vida íntima bastant ampli.

 

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana marca un IPC del 3,2% al desembre i supera la mitjana nacional

La inflació en la Comunitat Valenciana es va situar en el 3,2% al desembre, per damunt del 2,9% d'Espanya. Vivenda i hostaleria van impulsar la dada regional.

Heimtextil concentra a Frankfurt la innovació del tèxtil alacantí

Catorze firmes de l'Alcoià i el Comtat participen en la principal fira europea de la tèxtil-llar, amb focus en tapisseria, decoració i noves tendències. La delegació ha rebut visites institucionals i reforça la seua projecció exportadora.

Aitana Mas i Alberto Ibáñez no optaran a la reelecció com a portaveus d’Iniciativa

Els portaveus d'Iniciativa-Compromís, Aitana Mas i Alberto Ibáñez, no repetiran en el càrrec en el congrés del 28 de març a València. Ella prioritza el seu procés oncològic i ell se centrarà en la seua labor en el Congrés.

Dijous amb cel buidat que tendirà a nuvolós i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

Cel poc nuvolós o buidat gran part del dijous i augment de nuvolositat al final, amb alguna precipitació feble aïllada a l'interior de València. Temperatures estables i vent fluix amb canvis de direcció.

Doblet de Chimy Ávila i remuntada que fica al Betis en quarts

El Betis va véncer 2-1 a l'Elx en La Cartoixa amb dos gols de Chimy Ávila entre el 68 i el 80, després del 0-1 de Pétrot. Va patir, però va certificar el passe a quarts.

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.