Jorge Javier i les seues declaracions més picants: «M’he gitat amb molta gent per educació»

Jorge Javier junto con Daniela Blume.

Jorge Javier junt amb Daniela Blume. | Cuatro

Samanta Villar és la presentadora del programa ‘Samanta i el sexo’ produït per ‘Boca Boca’ i ha reprès un estudi que afirma que en 2030 el sexe entre persones serà residual com una hipòtesi per a investigar les diferents maneres de viure la intimitat sexual.

El presentador de Telecinco, Jorge Javier, va ser convidat dimarts passat 14 de novembre juntament amb Daniela Blume i Adrián Rodríguez. Jorge Javier no va dubtar a confessar algunes experiències sexuals. Una de les seues declaracions va ser assegurar que si haguera sigut heterosexual no haguera tingut tants encontres sexuals com els que ha tingut sent homosexual.

Mentre la presentadora de ‘Samanta i el sexe’ i els tres convidats sopaven en el seu pis, Jorge Javier Vázquez va confessar que «Jo he tingut moltes parelles sexuals i molts encontres sexuals. Si els heteros tingueren l’oportunitat de tenir els encontres que es té en ser gai també ho farien. Jo he pogut fer-ho. Amb les xarxes s’ha demostrat que açò és així».

 

A més, quan Samanta Villar li va preguntar sobre els seus hàbits sexuals, el presentador de ‘Salvame’ va sostenir que «Per a mi el sexe és menys important del que l’era abans. En una parella quan portes tants anys… No sé. Però crec que no és roín dir que en amb el pas dels anys la quantitat de vegades que tens sexe descendeix».

No obstant açò, ha deixat caure entre rialles el següent respecte al seu temps lliure: «En vacances tinc més sexe i quan treballe menys. En vacances cauen més. No et vaig a dir els que cauen en vacances». El presentador no ha deixat de soltar peça durant l’emissió del programa, i és que també ha assegurat que «A partir dels 50 el millor sexe és la masturbació. Amb açò de viure sense sexe, sense masturbacions i sense res, al final t’acostumes».

 

Una de les declaracions que més ha sorprès a la presentadora com als espectadors és quan va assegurar que en algunes ocasions va mantenir relacions sexuals per compromís «Jo m’he ficat al llit amb molta gent per educació, per estar tota la nit calfant-los. Hi ha vegades que has de fer coses que no et vénen de gust»

 

Jorge Javier també va confessar fets que pensava no dir mai, però que finalment sí va confessar: «Hi ha una cosa molt tòpica, que jo no esperava dir mai, i és que em vaig trobant cada vegada millor amb el pas dels anys»

 

El presentador va mantenir un to sarcàstic al llarg de tot el programa i va jugar amb els rols sexuals que els homosexuals poden acollir durant les relacions assegurant que «De cap i de saber el que vull. En la vida és importantíssim saber el que no vols. La meua vida sexual serà en un futur activa o, bé, passiva. O bé, als 60 seré versàtil».

 

 

Jorge Javier en 'Samanta y el sexo'

Jorge Javier en ‘Samanta y el sexo’ | Cuatro

 

Moltes persones pensen que el sexe uneix a les parelles, però Jorge Javier no té este punt de vista, ja que ho veu de forma diferent: «Quan la gent diu que ho fa tots els dies, tots sabem que és mentida. Jo crec que el sexe més que unir a una parella el que fa és desunir. Sempre estàs pensant que ho hauries de fer més o que està passant alguna cosa en la parella si no ho fas».

 

Finalment, va acabar les seues confessions sent molt rotund amb els seus pensaments sobre estos temes més íntims i va assegurar que els maldecaps que produeix el sexe en la parella són incomptables. Hi ha una tendència per part de la societat que has d’estar tot el dia fent-ho amb la teua parella. No m’agrada açò que tothom pensa que hem de ser atletes sexuals», per la qual cosa dimarts passat es va poder veure un Jorge Javier segur de si mateix, del que vulgues, i amb un recorregut de la seua vida íntima bastant ampli.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Tempestes molt fortes en el sud d’Alacant deixen més de 30 l/m² en una hora i 51,2 a Elx

El sud d'Alacant encadena tempestes molt fortes, amb pics de més de 30 l/m² en una hora. Elx suma 51,2 l/m² a les 10.00, amb avís groc i 270 rajos.

Mor atropellat un operari d’obra en la CV-800 a Xixona

Un operari de 42 anys ha mort atropellat per un cotxe en la CV-800, a l'altura del km 25,5 a Xixona. SAMU, SVB i un equip mèdic van confirmar la defunció.

Bioparc València incorpora un formiguer únic per a veure a la formiga gegant que amputa extremitats ferides

Bioparc València ha estrenat una instal·lació única que permet observar l'interior d'una colònia de Camponotus maculatus i la seua inusual conducta 'quirúrgica'. El públic pot seguir les galeries, les castes i la defensa del niu en un entorn controlat.

Govern i deu comunitats pacten una llicència comuna de caça i pesca continental

El Ministeri d'Agricultura ha firmat un conveni amb deu autonomies per a implantar llicències interautonòmiques de caça i pesca en aigües interiors. La mesura reduïx tràmits, fixa preus únics i unifica inhabilitacions.

Avís groc a Alacant per pluges que poden superar 100 l/m² en 12 hores

Aemet ha establit l'avís groc per ruixats intensos a l'interior i litoral sud d'Alacant, amb llindars que localment podrien depassar 100 l/m² en 12 hores. També hi ha avís en el litoral nord alacantí i en el sud de València per acumulats menors.

Mor un vianant atropellat en la CV-800 a Xixona

Un vianant ha mort després de ser atropellat en la CV-800, a l'altura del km 25,5 en el terme de Xixona. El succés es va produir a les 19.10 hores d'ahir, segons la DGT.

Troben cadàver sense cames en una planta de reciclatge de Paterna sense indicis de criminalitat

Un cadàver amb les cames amputades ha sigut trobat de matinada en una planta de reciclatge del polígon Font del Pitxer, a Paterna. Les primeres perquisicions han descartat indicis de criminalitat i apunten a una mort accidental o natural.

Sis comunitats en alerta per neu, pluja, vent i temporal amb Andalusia en nivell taronja

Andalusia activa el nivell taronja per nevades a Granada, mentres Balears, Comunitat Valenciana, Castella-la Manxa, Múrcia i Canàries mantenen avisos grocs per pluja, neu, vent i mala mar. S'esperen ruixats forts en l'est i acumulacions de neu en cotes mitjanes i altes.