13.3 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

Jorge Javier i les seues declaracions més picants: «M’he gitat amb molta gent per educació»

Jorge Javier junto con Daniela Blume.

Jorge Javier junt amb Daniela Blume. | Cuatro

Samanta Villar és la presentadora del programa ‘Samanta i el sexo’ produït per ‘Boca Boca’ i ha reprès un estudi que afirma que en 2030 el sexe entre persones serà residual com una hipòtesi per a investigar les diferents maneres de viure la intimitat sexual.

El presentador de Telecinco, Jorge Javier, va ser convidat dimarts passat 14 de novembre juntament amb Daniela Blume i Adrián Rodríguez. Jorge Javier no va dubtar a confessar algunes experiències sexuals. Una de les seues declaracions va ser assegurar que si haguera sigut heterosexual no haguera tingut tants encontres sexuals com els que ha tingut sent homosexual.

Mentre la presentadora de ‘Samanta i el sexe’ i els tres convidats sopaven en el seu pis, Jorge Javier Vázquez va confessar que «Jo he tingut moltes parelles sexuals i molts encontres sexuals. Si els heteros tingueren l’oportunitat de tenir els encontres que es té en ser gai també ho farien. Jo he pogut fer-ho. Amb les xarxes s’ha demostrat que açò és així».

 

A més, quan Samanta Villar li va preguntar sobre els seus hàbits sexuals, el presentador de ‘Salvame’ va sostenir que «Per a mi el sexe és menys important del que l’era abans. En una parella quan portes tants anys… No sé. Però crec que no és roín dir que en amb el pas dels anys la quantitat de vegades que tens sexe descendeix».

No obstant açò, ha deixat caure entre rialles el següent respecte al seu temps lliure: «En vacances tinc més sexe i quan treballe menys. En vacances cauen més. No et vaig a dir els que cauen en vacances». El presentador no ha deixat de soltar peça durant l’emissió del programa, i és que també ha assegurat que «A partir dels 50 el millor sexe és la masturbació. Amb açò de viure sense sexe, sense masturbacions i sense res, al final t’acostumes».

 

Una de les declaracions que més ha sorprès a la presentadora com als espectadors és quan va assegurar que en algunes ocasions va mantenir relacions sexuals per compromís «Jo m’he ficat al llit amb molta gent per educació, per estar tota la nit calfant-los. Hi ha vegades que has de fer coses que no et vénen de gust»

 

Jorge Javier també va confessar fets que pensava no dir mai, però que finalment sí va confessar: «Hi ha una cosa molt tòpica, que jo no esperava dir mai, i és que em vaig trobant cada vegada millor amb el pas dels anys»

 

El presentador va mantenir un to sarcàstic al llarg de tot el programa i va jugar amb els rols sexuals que els homosexuals poden acollir durant les relacions assegurant que «De cap i de saber el que vull. En la vida és importantíssim saber el que no vols. La meua vida sexual serà en un futur activa o, bé, passiva. O bé, als 60 seré versàtil».

 

 

Jorge Javier en 'Samanta y el sexo'

Jorge Javier en ‘Samanta y el sexo’ | Cuatro

 

Moltes persones pensen que el sexe uneix a les parelles, però Jorge Javier no té este punt de vista, ja que ho veu de forma diferent: «Quan la gent diu que ho fa tots els dies, tots sabem que és mentida. Jo crec que el sexe més que unir a una parella el que fa és desunir. Sempre estàs pensant que ho hauries de fer més o que està passant alguna cosa en la parella si no ho fas».

 

Finalment, va acabar les seues confessions sent molt rotund amb els seus pensaments sobre estos temes més íntims i va assegurar que els maldecaps que produeix el sexe en la parella són incomptables. Hi ha una tendència per part de la societat que has d’estar tot el dia fent-ho amb la teua parella. No m’agrada açò que tothom pensa que hem de ser atletes sexuals», per la qual cosa dimarts passat es va poder veure un Jorge Javier segur de si mateix, del que vulgues, i amb un recorregut de la seua vida íntima bastant ampli.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.