Jorge Javier i les seues declaracions més picants: «M’he gitat amb molta gent per educació»

Jorge Javier junto con Daniela Blume.

Jorge Javier junt amb Daniela Blume. | Cuatro

Samanta Villar és la presentadora del programa ‘Samanta i el sexo’ produït per ‘Boca Boca’ i ha reprès un estudi que afirma que en 2030 el sexe entre persones serà residual com una hipòtesi per a investigar les diferents maneres de viure la intimitat sexual.

El presentador de Telecinco, Jorge Javier, va ser convidat dimarts passat 14 de novembre juntament amb Daniela Blume i Adrián Rodríguez. Jorge Javier no va dubtar a confessar algunes experiències sexuals. Una de les seues declaracions va ser assegurar que si haguera sigut heterosexual no haguera tingut tants encontres sexuals com els que ha tingut sent homosexual.

Mentre la presentadora de ‘Samanta i el sexe’ i els tres convidats sopaven en el seu pis, Jorge Javier Vázquez va confessar que «Jo he tingut moltes parelles sexuals i molts encontres sexuals. Si els heteros tingueren l’oportunitat de tenir els encontres que es té en ser gai també ho farien. Jo he pogut fer-ho. Amb les xarxes s’ha demostrat que açò és així».

 

A més, quan Samanta Villar li va preguntar sobre els seus hàbits sexuals, el presentador de ‘Salvame’ va sostenir que «Per a mi el sexe és menys important del que l’era abans. En una parella quan portes tants anys… No sé. Però crec que no és roín dir que en amb el pas dels anys la quantitat de vegades que tens sexe descendeix».

No obstant açò, ha deixat caure entre rialles el següent respecte al seu temps lliure: «En vacances tinc més sexe i quan treballe menys. En vacances cauen més. No et vaig a dir els que cauen en vacances». El presentador no ha deixat de soltar peça durant l’emissió del programa, i és que també ha assegurat que «A partir dels 50 el millor sexe és la masturbació. Amb açò de viure sense sexe, sense masturbacions i sense res, al final t’acostumes».

 

Una de les declaracions que més ha sorprès a la presentadora com als espectadors és quan va assegurar que en algunes ocasions va mantenir relacions sexuals per compromís «Jo m’he ficat al llit amb molta gent per educació, per estar tota la nit calfant-los. Hi ha vegades que has de fer coses que no et vénen de gust»

 

Jorge Javier també va confessar fets que pensava no dir mai, però que finalment sí va confessar: «Hi ha una cosa molt tòpica, que jo no esperava dir mai, i és que em vaig trobant cada vegada millor amb el pas dels anys»

 

El presentador va mantenir un to sarcàstic al llarg de tot el programa i va jugar amb els rols sexuals que els homosexuals poden acollir durant les relacions assegurant que «De cap i de saber el que vull. En la vida és importantíssim saber el que no vols. La meua vida sexual serà en un futur activa o, bé, passiva. O bé, als 60 seré versàtil».

 

 

Jorge Javier en 'Samanta y el sexo'

Jorge Javier en ‘Samanta y el sexo’ | Cuatro

 

Moltes persones pensen que el sexe uneix a les parelles, però Jorge Javier no té este punt de vista, ja que ho veu de forma diferent: «Quan la gent diu que ho fa tots els dies, tots sabem que és mentida. Jo crec que el sexe més que unir a una parella el que fa és desunir. Sempre estàs pensant que ho hauries de fer més o que està passant alguna cosa en la parella si no ho fas».

 

Finalment, va acabar les seues confessions sent molt rotund amb els seus pensaments sobre estos temes més íntims i va assegurar que els maldecaps que produeix el sexe en la parella són incomptables. Hi ha una tendència per part de la societat que has d’estar tot el dia fent-ho amb la teua parella. No m’agrada açò que tothom pensa que hem de ser atletes sexuals», per la qual cosa dimarts passat es va poder veure un Jorge Javier segur de si mateix, del que vulgues, i amb un recorregut de la seua vida íntima bastant ampli.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El viatge de Pepet d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, millor falla infantil de 2026

'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil i ha firmat doblet amb el ninot indultat. Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo completen el podi.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.