Jorge Javier i les seues declaracions més picants: «M’he gitat amb molta gent per educació»

Ejemplo de shortcode con estilo
Jorge Javier junt amb Daniela Blume. | Cuatro Samanta Villar és la presentadora del programa ‘Samanta i el sexo’ produït per ‘Boca Boca’ i ha reprès un estudi que afirma que en 2030 el sexe entre persones serà residual com una hipòtesi per a investigar les diferents maneres de viure la intimitat sexual. El presentador de […]
Jorge Javier junto con Daniela Blume.

Jorge Javier junt amb Daniela Blume. | Cuatro

Samanta Villar és la presentadora del programa ‘Samanta i el sexo’ produït per ‘Boca Boca’ i ha reprès un estudi que afirma que en 2030 el sexe entre persones serà residual com una hipòtesi per a investigar les diferents maneres de viure la intimitat sexual.

El presentador de Telecinco, Jorge Javier, va ser convidat dimarts passat 14 de novembre juntament amb Daniela Blume i Adrián Rodríguez. Jorge Javier no va dubtar a confessar algunes experiències sexuals. Una de les seues declaracions va ser assegurar que si haguera sigut heterosexual no haguera tingut tants encontres sexuals com els que ha tingut sent homosexual.

Mentre la presentadora de ‘Samanta i el sexe’ i els tres convidats sopaven en el seu pis, Jorge Javier Vázquez va confessar que «Jo he tingut moltes parelles sexuals i molts encontres sexuals. Si els heteros tingueren l’oportunitat de tenir els encontres que es té en ser gai també ho farien. Jo he pogut fer-ho. Amb les xarxes s’ha demostrat que açò és així».

 

A més, quan Samanta Villar li va preguntar sobre els seus hàbits sexuals, el presentador de ‘Salvame’ va sostenir que «Per a mi el sexe és menys important del que l’era abans. En una parella quan portes tants anys… No sé. Però crec que no és roín dir que en amb el pas dels anys la quantitat de vegades que tens sexe descendeix».

No obstant açò, ha deixat caure entre rialles el següent respecte al seu temps lliure: «En vacances tinc més sexe i quan treballe menys. En vacances cauen més. No et vaig a dir els que cauen en vacances». El presentador no ha deixat de soltar peça durant l’emissió del programa, i és que també ha assegurat que «A partir dels 50 el millor sexe és la masturbació. Amb açò de viure sense sexe, sense masturbacions i sense res, al final t’acostumes».

 

Una de les declaracions que més ha sorprès a la presentadora com als espectadors és quan va assegurar que en algunes ocasions va mantenir relacions sexuals per compromís «Jo m’he ficat al llit amb molta gent per educació, per estar tota la nit calfant-los. Hi ha vegades que has de fer coses que no et vénen de gust»

 

Jorge Javier també va confessar fets que pensava no dir mai, però que finalment sí va confessar: «Hi ha una cosa molt tòpica, que jo no esperava dir mai, i és que em vaig trobant cada vegada millor amb el pas dels anys»

 

El presentador va mantenir un to sarcàstic al llarg de tot el programa i va jugar amb els rols sexuals que els homosexuals poden acollir durant les relacions assegurant que «De cap i de saber el que vull. En la vida és importantíssim saber el que no vols. La meua vida sexual serà en un futur activa o, bé, passiva. O bé, als 60 seré versàtil».

 

 

Jorge Javier en 'Samanta y el sexo'

Jorge Javier en ‘Samanta y el sexo’ | Cuatro

 

Moltes persones pensen que el sexe uneix a les parelles, però Jorge Javier no té este punt de vista, ja que ho veu de forma diferent: «Quan la gent diu que ho fa tots els dies, tots sabem que és mentida. Jo crec que el sexe més que unir a una parella el que fa és desunir. Sempre estàs pensant que ho hauries de fer més o que està passant alguna cosa en la parella si no ho fas».

 

Finalment, va acabar les seues confessions sent molt rotund amb els seus pensaments sobre estos temes més íntims i va assegurar que els maldecaps que produeix el sexe en la parella són incomptables. Hi ha una tendència per part de la societat que has d’estar tot el dia fent-ho amb la teua parella. No m’agrada açò que tothom pensa que hem de ser atletes sexuals», per la qual cosa dimarts passat es va poder veure un Jorge Javier segur de si mateix, del que vulgues, i amb un recorregut de la seua vida íntima bastant ampli.

 

Últimes notícies

La flota mediterrània aspira a pescar 180 dies l’any que ve

Miguel Castell ha defensat davant la UE ampliar a 180 els dies d’activitat de la flota mediterrània en 2027. També ha reclamat normes adaptades i menys restriccions acumulades.

Més de 300 persones descobrixen el taller de Renfe a València

Més de 300 persones han visitat la base de manteniment de Renfe a València durant la jornada de portes obertes pel Dia del Tren. A escala estatal, les nou bases obertes han rebut més de 2.400 visitants.

Picanya acollirà el seminari de la Filmoteca sobre *El pisito*

La Filmoteca Valenciana dedicarà del 25 al 27 de novembre un seminari a la pel·lícula de 1959, amb sessions a València i Picanya. Les persones residents en municipis afectats per la dana de 2024 podran inscriure’s gratuïtament.

La CV-700 en Onda reabre i recupera la circulació després de la dana Adam

La CV-700 a Onda ha reobert després de les pluges del 18 al 20 d’octubre. Així, ja circula el trànsit per les 14 carreteres autonòmiques afectades.

Compromís denuncia a Antifraude contractes de l’Exaltació de 2024

Compromís ha denunciat davant Antifrau possibles irregularitats en els contractes de l’Exaltació de les Falleres Majors de València de 2024. L’Agència ha obert una investigació arran de la denúncia de Pere Fuset.

Quatre dones detingudes a Alacant per furtar en una perfumeria

La Policia Nacional ha detingut quatre dones d’entre 29 i 43 anys a Alacant. Presumptament, furtaven perfums mentre ocultaven la seua identitat amb roba d’aparença àrab.

La dana de 2024 se agravó por crecidas simultáneas en varios barrancos

La UPV concluye que las crecidas casi simultáneas de varios barrancos, los sedimentos y la urbanització de zones inundables van agreujar la dana de 2024 a l’Horta Sud.

Presó per deu atracaments a gasolineres de l’Horta Nord

Un home de 52 anys ha ingressat en presó preventiva per deu atracaments amb arma blanca a gasolineres de l’Horta Nord. Les estacions estaven ateses per dones que es trobaven soles.