Jorge Javier, plantat en directe en el seu primer dia com a tronista de ‘MYHYV’

 

Des de fa temps, Jorge Javier Vázquez està solter i es troba buscant l’amor. Precisament per este motiu, el programa ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ presentat per Jesús Vázquez, li va oferir l’oportunitat de trobar-lo assegut al tron. I el presentador ha acceptat encantat la proposta.

 

Així, este divendres es va estrenar com a tal, va conèixer als seus pretendents i va fer història en este espai. Sí, perquè es va convertir en el primer tronista homosexual d’este programa.

 

No obstant això, no només per esta situació el programa d’ahir va ser únic. També ho va ser perquè en el plató es va viure un dels instants més surrealistes. Tot va passar quan un dels xics que aspiraven a conquistar a Jorge Javier li va rebutjar cara a cara.

 

Jorge Javier s’estrena com tronista

Il·lusionat i nerviós al mateix temps va ser com el presentador de ‘Sálvame’va arribar a ‘MYHYV‘ per a trobar l’amor. El primer que va manifestar res més arribar va ser: «Em dona un poc de vergonya ser ací. Em sento com el senyor major». Tot seguit va exposar: «Quan he entrat en el plató he dit ‘No sé què faig ací’. Però això està molt bé perquè, com no sé el que passarà, m’encanta».

 

 

Unes paraules després de les que se li va gastar una broma i es va anunciar al seu primer pretendent. En este moment va entrar Tom Brusse, exconcursant de ‘La isla de las tentaciones’, pel que Jorge Javier sent una gran atracció. Este es va quedar estupefacte, però prompte el francès va reconèixer que la seua labor serà exercir d’assessor de l’amor.

 

El pretendent planta a Jorge Javier

Va arribar el moment de conèixer realment als xics que lluitaran per conquistar-li. I així es va presentar a Alberto, un xic de 27 anys. Amb este pretendent es va viure el moment més surrealista del programa. Sí, perquè este, en lloc de presentar-se i de deixar clar què li agrada del seu tronista, va plantar a este. Literalment.

 

En concret, va prendre la paraula i va manifestar: «No et vull fer perdre el temps a tu, Jorge. Ja se’t veu que ets increïble i us agraïsc l’oportunitat a tots, però vull lluitar pel que tinc fora. Preferisc cedir el meu seient a algú». Jorge Javier Vázquez en to irònic no va deixar de repetir «Quina bona persona!» i va parèixer prendre’s amb un cert humor la situació. No obstant això, tot el plató es va quedar estupefacte.

 

En este punt la col·laboradora Belén Rodríguez va voler saber al pretendent quan havia pres esta decisió i ell va respondre així: «Des que va començar tot això, jo vaig pensar que anava a ser diferent».

 

El cabreig de Jesús Vázquez

Sense cap dubte, la descaradura que el pretendent va donar al nou tronista, va enfadar moltíssim al presentador. Tant és així que este, que sempre sol ser una persona cordial i tranquil·la, no va dubtar a ser dur i sincer amb el xic. Així, va optar per dir-li: «Si tu venies a dir això i tindre el teu minutet de programa, podies haver-nos dit abans de començar el programa: ‘No vaig al tron de Jorge’».

 

A això va afegir: «Saps que jo no em cabrege quasi mai, però això em pareix una falta de respecte al programa i a Jorge que arrenquem el tron i que tu vingues i digues esta tonteria. Així que et demanaré que isques del plató i moltes gràcies per fer-nos perdre el temps».

 

 

La resta de pretendents de Jorge Javier

El tronista no només es va emportar una decepció amb Alberto, també li va passar el mateix amb un altre pretendent. I este va ser el cas del malagueny Fran, Míster Gai Pride, amb el que Jorge Javier Vázquez havia estat parlant per xarxes socials.

 

En concret, el presentador va descobrir que este jove estava casat amb un home, encara que ell va reconèixer que no estan junts sentimentalment parlant. No obstant això, el que menys li va agradar va ser que en el seu compte d’Instagram aquell posarà que era pretendent de Jorge Javier. És més, el presentador de ‘Sálvame’ li va dir en este sentit: «No sóc ni una dada ni un currículum».

 

No obstant això, també va tindre pretendents que sí que li van agradar i amb els que pot tindre ‘feeling’. Este va ser el cas de David, que té 44 anys i treballa com a monitor en un gimnàs, i de Dani. Dani és un xic de 27 anys de Sevilla que va enlluernar al presentador de ‘Sálvame‘, fonamentalment pel seu sentit de l’humor i el seu gran somriure.

 

És més, este últim noi li va deixar tan estupefacte a Jorge Javier Vázquez que este no va poder evitar la mirada còmplice en tot moment. És més, fins i tot va arribar a dir-li: «Té un somriure preciós». Caldrà esperar per a vore si acaba fluint la complicitat entre els dos. No obstant això, el tronista no ha conegut encara a tots els seus pretendents, entre els que pot trobar l’amor que està buscant.

Últimes notícies

Una persona mor i tres resulten ferides en eixir de la via un cotxe a Montesa

Una persona ha mort i tres han resultat ferides de diversa consideració en eixir de la carretera un cotxe a l’A-35, en el terme de Montesa, este dissabte de vesprada.

Les màximes baixen lleugerament a la Comunitat Valenciana però encara freguen els 40 graus a l’interior

Les temperatures màximes han descendit lleugerament a la Comunitat Valenciana este dissabte, però han continuat molt altes a l’interior, amb 39,2 graus a Ayora i ratxes de vent de fins a 100 km/h a Benissa.

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.