Jorge Javier, plantat en directe en el seu primer dia com a tronista de ‘MYHYV’

 

Des de fa temps, Jorge Javier Vázquez està solter i es troba buscant l’amor. Precisament per este motiu, el programa ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ presentat per Jesús Vázquez, li va oferir l’oportunitat de trobar-lo assegut al tron. I el presentador ha acceptat encantat la proposta.

 

Així, este divendres es va estrenar com a tal, va conèixer als seus pretendents i va fer història en este espai. Sí, perquè es va convertir en el primer tronista homosexual d’este programa.

 

No obstant això, no només per esta situació el programa d’ahir va ser únic. També ho va ser perquè en el plató es va viure un dels instants més surrealistes. Tot va passar quan un dels xics que aspiraven a conquistar a Jorge Javier li va rebutjar cara a cara.

 

Jorge Javier s’estrena com tronista

Il·lusionat i nerviós al mateix temps va ser com el presentador de ‘Sálvame’va arribar a ‘MYHYV‘ per a trobar l’amor. El primer que va manifestar res més arribar va ser: «Em dona un poc de vergonya ser ací. Em sento com el senyor major». Tot seguit va exposar: «Quan he entrat en el plató he dit ‘No sé què faig ací’. Però això està molt bé perquè, com no sé el que passarà, m’encanta».

 

 

Unes paraules després de les que se li va gastar una broma i es va anunciar al seu primer pretendent. En este moment va entrar Tom Brusse, exconcursant de ‘La isla de las tentaciones’, pel que Jorge Javier sent una gran atracció. Este es va quedar estupefacte, però prompte el francès va reconèixer que la seua labor serà exercir d’assessor de l’amor.

 

El pretendent planta a Jorge Javier

Va arribar el moment de conèixer realment als xics que lluitaran per conquistar-li. I així es va presentar a Alberto, un xic de 27 anys. Amb este pretendent es va viure el moment més surrealista del programa. Sí, perquè este, en lloc de presentar-se i de deixar clar què li agrada del seu tronista, va plantar a este. Literalment.

 

En concret, va prendre la paraula i va manifestar: «No et vull fer perdre el temps a tu, Jorge. Ja se’t veu que ets increïble i us agraïsc l’oportunitat a tots, però vull lluitar pel que tinc fora. Preferisc cedir el meu seient a algú». Jorge Javier Vázquez en to irònic no va deixar de repetir «Quina bona persona!» i va parèixer prendre’s amb un cert humor la situació. No obstant això, tot el plató es va quedar estupefacte.

 

En este punt la col·laboradora Belén Rodríguez va voler saber al pretendent quan havia pres esta decisió i ell va respondre així: «Des que va començar tot això, jo vaig pensar que anava a ser diferent».

 

El cabreig de Jesús Vázquez

Sense cap dubte, la descaradura que el pretendent va donar al nou tronista, va enfadar moltíssim al presentador. Tant és així que este, que sempre sol ser una persona cordial i tranquil·la, no va dubtar a ser dur i sincer amb el xic. Així, va optar per dir-li: «Si tu venies a dir això i tindre el teu minutet de programa, podies haver-nos dit abans de començar el programa: ‘No vaig al tron de Jorge’».

 

A això va afegir: «Saps que jo no em cabrege quasi mai, però això em pareix una falta de respecte al programa i a Jorge que arrenquem el tron i que tu vingues i digues esta tonteria. Així que et demanaré que isques del plató i moltes gràcies per fer-nos perdre el temps».

 

 

La resta de pretendents de Jorge Javier

El tronista no només es va emportar una decepció amb Alberto, també li va passar el mateix amb un altre pretendent. I este va ser el cas del malagueny Fran, Míster Gai Pride, amb el que Jorge Javier Vázquez havia estat parlant per xarxes socials.

 

En concret, el presentador va descobrir que este jove estava casat amb un home, encara que ell va reconèixer que no estan junts sentimentalment parlant. No obstant això, el que menys li va agradar va ser que en el seu compte d’Instagram aquell posarà que era pretendent de Jorge Javier. És més, el presentador de ‘Sálvame’ li va dir en este sentit: «No sóc ni una dada ni un currículum».

 

No obstant això, també va tindre pretendents que sí que li van agradar i amb els que pot tindre ‘feeling’. Este va ser el cas de David, que té 44 anys i treballa com a monitor en un gimnàs, i de Dani. Dani és un xic de 27 anys de Sevilla que va enlluernar al presentador de ‘Sálvame‘, fonamentalment pel seu sentit de l’humor i el seu gran somriure.

 

És més, este últim noi li va deixar tan estupefacte a Jorge Javier Vázquez que este no va poder evitar la mirada còmplice en tot moment. És més, fins i tot va arribar a dir-li: «Té un somriure preciós». Caldrà esperar per a vore si acaba fluint la complicitat entre els dos. No obstant això, el tronista no ha conegut encara a tots els seus pretendents, entre els que pot trobar l’amor que està buscant.

Últimes notícies

Una mascletà de Pirotecnia Mediterráneo arriba als 128 decibelis en la plaça dels Luceros

Pirotecnia Mediterráneo ha firmat la seua segona mascletà de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros amb un màxim de 128 decibelis i 150 quilos de pólvora, en el seu primer dispar oficial de concurs.

Tallada la N-234 i tancat el port de Sagunt per un incendi de vegetació a Estivella

Un incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha obligat a tallar l’accés a la N-234 i a tancar el port de Sagunt, amb cinc mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres treballant en l’extincio.

Sis espècies de cetacis es consoliden en les aigües de la Comunitat Valenciana

Medi Ambient ha constatat la presència recurrent de sis espècies de cetacis en aigües de la Comunitat Valenciana durant els dos últims anys, amb un clar predomini del dofí mular i del rorqual comú.

Iván Ortolá firma la seua primera victòria en Moto2 després d’una volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha aconseguit a Brno la seua primera victòria en Moto2, malgrat complir una sanció de volta llarga, en una cursa decidida en l’última corba davant David Alonso.

Nou repte per al Villarreal: nou jugadors tornen de cessió i es juguen la plaça

El Villarreal CF recupera nou jugadors cedits en Primera i Segona i el tècnic Iñigo Pérez haurà de decidir en la pretemporada qui continua i qui torna a eixir cedit.

Iván Ortolá aconseguix la seua primera victòria en Moto2 amb sanció de volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha estrenat el seu palmarés en Moto2 al Gran Premi de la República Txeca, a Brno, malgrat complir una sanció de volta llarga. David Alonso ha sigut segon i el líder del Mundial, Manuel González, ha acabat cinqué després dun inici molt complicat.

Avis groc per calor intensa este dilluns en l’interior i el litoral nord de València

Aemet ha activat l’avís groc per altes temperatures este dilluns entre les 13 i les 21 hores en l’interior i el litoral nord de la província de València, on es podrien arribar als 36 graus.

Valencia Basket busca colp al Palau per acostar-se al títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket visita dilluns el Barça al Palau Blaugrana en el tercer partit de la final de la Lliga Endesa amb l’objectiu de mantindre el ritme del segon xoc, sumar el primer triomf fora de casa i quedar-se a una sola victòria del títol.