Jorge Javier, plantat en directe en el seu primer dia com a tronista de ‘MYHYV’

 

Des de fa temps, Jorge Javier Vázquez està solter i es troba buscant l’amor. Precisament per este motiu, el programa ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ presentat per Jesús Vázquez, li va oferir l’oportunitat de trobar-lo assegut al tron. I el presentador ha acceptat encantat la proposta.

 

Així, este divendres es va estrenar com a tal, va conèixer als seus pretendents i va fer història en este espai. Sí, perquè es va convertir en el primer tronista homosexual d’este programa.

 

No obstant això, no només per esta situació el programa d’ahir va ser únic. També ho va ser perquè en el plató es va viure un dels instants més surrealistes. Tot va passar quan un dels xics que aspiraven a conquistar a Jorge Javier li va rebutjar cara a cara.

 

Jorge Javier s’estrena com tronista

Il·lusionat i nerviós al mateix temps va ser com el presentador de ‘Sálvame’va arribar a ‘MYHYV‘ per a trobar l’amor. El primer que va manifestar res més arribar va ser: «Em dona un poc de vergonya ser ací. Em sento com el senyor major». Tot seguit va exposar: «Quan he entrat en el plató he dit ‘No sé què faig ací’. Però això està molt bé perquè, com no sé el que passarà, m’encanta».

 

 

Unes paraules després de les que se li va gastar una broma i es va anunciar al seu primer pretendent. En este moment va entrar Tom Brusse, exconcursant de ‘La isla de las tentaciones’, pel que Jorge Javier sent una gran atracció. Este es va quedar estupefacte, però prompte el francès va reconèixer que la seua labor serà exercir d’assessor de l’amor.

 

El pretendent planta a Jorge Javier

Va arribar el moment de conèixer realment als xics que lluitaran per conquistar-li. I així es va presentar a Alberto, un xic de 27 anys. Amb este pretendent es va viure el moment més surrealista del programa. Sí, perquè este, en lloc de presentar-se i de deixar clar què li agrada del seu tronista, va plantar a este. Literalment.

 

En concret, va prendre la paraula i va manifestar: «No et vull fer perdre el temps a tu, Jorge. Ja se’t veu que ets increïble i us agraïsc l’oportunitat a tots, però vull lluitar pel que tinc fora. Preferisc cedir el meu seient a algú». Jorge Javier Vázquez en to irònic no va deixar de repetir «Quina bona persona!» i va parèixer prendre’s amb un cert humor la situació. No obstant això, tot el plató es va quedar estupefacte.

 

En este punt la col·laboradora Belén Rodríguez va voler saber al pretendent quan havia pres esta decisió i ell va respondre així: «Des que va començar tot això, jo vaig pensar que anava a ser diferent».

 

El cabreig de Jesús Vázquez

Sense cap dubte, la descaradura que el pretendent va donar al nou tronista, va enfadar moltíssim al presentador. Tant és així que este, que sempre sol ser una persona cordial i tranquil·la, no va dubtar a ser dur i sincer amb el xic. Així, va optar per dir-li: «Si tu venies a dir això i tindre el teu minutet de programa, podies haver-nos dit abans de començar el programa: ‘No vaig al tron de Jorge’».

 

A això va afegir: «Saps que jo no em cabrege quasi mai, però això em pareix una falta de respecte al programa i a Jorge que arrenquem el tron i que tu vingues i digues esta tonteria. Així que et demanaré que isques del plató i moltes gràcies per fer-nos perdre el temps».

 

 

La resta de pretendents de Jorge Javier

El tronista no només es va emportar una decepció amb Alberto, també li va passar el mateix amb un altre pretendent. I este va ser el cas del malagueny Fran, Míster Gai Pride, amb el que Jorge Javier Vázquez havia estat parlant per xarxes socials.

 

En concret, el presentador va descobrir que este jove estava casat amb un home, encara que ell va reconèixer que no estan junts sentimentalment parlant. No obstant això, el que menys li va agradar va ser que en el seu compte d’Instagram aquell posarà que era pretendent de Jorge Javier. És més, el presentador de ‘Sálvame’ li va dir en este sentit: «No sóc ni una dada ni un currículum».

 

No obstant això, també va tindre pretendents que sí que li van agradar i amb els que pot tindre ‘feeling’. Este va ser el cas de David, que té 44 anys i treballa com a monitor en un gimnàs, i de Dani. Dani és un xic de 27 anys de Sevilla que va enlluernar al presentador de ‘Sálvame‘, fonamentalment pel seu sentit de l’humor i el seu gran somriure.

 

És més, este últim noi li va deixar tan estupefacte a Jorge Javier Vázquez que este no va poder evitar la mirada còmplice en tot moment. És més, fins i tot va arribar a dir-li: «Té un somriure preciós». Caldrà esperar per a vore si acaba fluint la complicitat entre els dos. No obstant això, el tronista no ha conegut encara a tots els seus pretendents, entre els que pot trobar l’amor que està buscant.

Últimes notícies

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.