9.2 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Jorge Javier, plantat en directe en el seu primer dia com a tronista de ‘MYHYV’

 

Des de fa temps, Jorge Javier Vázquez està solter i es troba buscant l’amor. Precisament per este motiu, el programa ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ presentat per Jesús Vázquez, li va oferir l’oportunitat de trobar-lo assegut al tron. I el presentador ha acceptat encantat la proposta.

 

Així, este divendres es va estrenar com a tal, va conèixer als seus pretendents i va fer història en este espai. Sí, perquè es va convertir en el primer tronista homosexual d’este programa.

 

No obstant això, no només per esta situació el programa d’ahir va ser únic. També ho va ser perquè en el plató es va viure un dels instants més surrealistes. Tot va passar quan un dels xics que aspiraven a conquistar a Jorge Javier li va rebutjar cara a cara.

 

Jorge Javier s’estrena com tronista

Il·lusionat i nerviós al mateix temps va ser com el presentador de ‘Sálvame’va arribar a ‘MYHYV‘ per a trobar l’amor. El primer que va manifestar res més arribar va ser: «Em dona un poc de vergonya ser ací. Em sento com el senyor major». Tot seguit va exposar: «Quan he entrat en el plató he dit ‘No sé què faig ací’. Però això està molt bé perquè, com no sé el que passarà, m’encanta».

 

 

Unes paraules després de les que se li va gastar una broma i es va anunciar al seu primer pretendent. En este moment va entrar Tom Brusse, exconcursant de ‘La isla de las tentaciones’, pel que Jorge Javier sent una gran atracció. Este es va quedar estupefacte, però prompte el francès va reconèixer que la seua labor serà exercir d’assessor de l’amor.

 

El pretendent planta a Jorge Javier

Va arribar el moment de conèixer realment als xics que lluitaran per conquistar-li. I així es va presentar a Alberto, un xic de 27 anys. Amb este pretendent es va viure el moment més surrealista del programa. Sí, perquè este, en lloc de presentar-se i de deixar clar què li agrada del seu tronista, va plantar a este. Literalment.

 

En concret, va prendre la paraula i va manifestar: «No et vull fer perdre el temps a tu, Jorge. Ja se’t veu que ets increïble i us agraïsc l’oportunitat a tots, però vull lluitar pel que tinc fora. Preferisc cedir el meu seient a algú». Jorge Javier Vázquez en to irònic no va deixar de repetir «Quina bona persona!» i va parèixer prendre’s amb un cert humor la situació. No obstant això, tot el plató es va quedar estupefacte.

 

En este punt la col·laboradora Belén Rodríguez va voler saber al pretendent quan havia pres esta decisió i ell va respondre així: «Des que va començar tot això, jo vaig pensar que anava a ser diferent».

 

El cabreig de Jesús Vázquez

Sense cap dubte, la descaradura que el pretendent va donar al nou tronista, va enfadar moltíssim al presentador. Tant és així que este, que sempre sol ser una persona cordial i tranquil·la, no va dubtar a ser dur i sincer amb el xic. Així, va optar per dir-li: «Si tu venies a dir això i tindre el teu minutet de programa, podies haver-nos dit abans de començar el programa: ‘No vaig al tron de Jorge’».

 

A això va afegir: «Saps que jo no em cabrege quasi mai, però això em pareix una falta de respecte al programa i a Jorge que arrenquem el tron i que tu vingues i digues esta tonteria. Així que et demanaré que isques del plató i moltes gràcies per fer-nos perdre el temps».

 

 

La resta de pretendents de Jorge Javier

El tronista no només es va emportar una decepció amb Alberto, també li va passar el mateix amb un altre pretendent. I este va ser el cas del malagueny Fran, Míster Gai Pride, amb el que Jorge Javier Vázquez havia estat parlant per xarxes socials.

 

En concret, el presentador va descobrir que este jove estava casat amb un home, encara que ell va reconèixer que no estan junts sentimentalment parlant. No obstant això, el que menys li va agradar va ser que en el seu compte d’Instagram aquell posarà que era pretendent de Jorge Javier. És més, el presentador de ‘Sálvame’ li va dir en este sentit: «No sóc ni una dada ni un currículum».

 

No obstant això, també va tindre pretendents que sí que li van agradar i amb els que pot tindre ‘feeling’. Este va ser el cas de David, que té 44 anys i treballa com a monitor en un gimnàs, i de Dani. Dani és un xic de 27 anys de Sevilla que va enlluernar al presentador de ‘Sálvame‘, fonamentalment pel seu sentit de l’humor i el seu gran somriure.

 

És més, este últim noi li va deixar tan estupefacte a Jorge Javier Vázquez que este no va poder evitar la mirada còmplice en tot moment. És més, fins i tot va arribar a dir-li: «Té un somriure preciós». Caldrà esperar per a vore si acaba fluint la complicitat entre els dos. No obstant això, el tronista no ha conegut encara a tots els seus pretendents, entre els que pot trobar l’amor que està buscant.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana negociar noves normes del transvasament Tajo-Segura i exigix inversions clau

El president ha reclamat al Govern reobrir la negociació sobre les regles del Tajo-Segura amb criteris tècnics i tracte igual per als regants. Ha lligat la petició a un paquet de mesures en finançament, aigua, infraestructures, vivenda, sanitat i fiscalitat per a la província d'Alacant i la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana negociar noves normes d’explotació del transvasament Tajo-Segura

El president ha sol·licitat al Govern obrir una negociació amb comunitats i regants per a revisar les regles del transvasament amb criteris tècnics. També ha reclamat modernitzar regadius del Tajo i ha anunciat avanços en simplificació administrativa i sanitat.

Cauen les màximes en la Comunitat Valenciana i el topall queda en 14,7 a Torreblanca

Les màximes han baixat de forma generalitzada respecte al diumenge: cap observatori ha aconseguit els 15 graus i el valor més alt ha sigut 14,7 a Torreblanca.

El Marq exposa per primera vegada restes de canibalisme ritual trobats en una cova d’Alacant

El Museu Arqueològic d'Alacant ha inaugurat la mostra 'Rituals de pastors' amb els resultats de les excavacions en la Cova del Randero, primer indici de canibalisme ritual neolític del Llevant. Les restes, interpretats com un ritu funerari no violent, s'han vinculat al dol en comunitats pastorals.

La Sindicatura de Comptes avala l’infrafinançament de la Generalitat en la seua auditoria

La Sindicatura de Comptes assenyala que els ingressos del sistema autonòmic són inferiors als d'un model equitatiu i recolza la reforma del finançament. L'informe afig dèficit estatal en dependència, gastos sanitaris no compensats i l'impacte de la DANA amb crèdits reembossables.

PP i Vox rebutgen activar la Zona de Baixes Emissions a València

El ple municipal ha rebutjat implantar immediatament la ZBE i ha aprovat demanar el cessament de Pilar Bernabé. L'oposició ha vist caure les seues mocions de mobilitat.

Quatre persones ateses per fum i cremades en un incendi de vivenda a València

Quatre persones han resultat ferides lleus per inhalació de fum i cremades en un incendi al carrer Rodríguez de Cepeda de València. Van ser assistides i traslladades a l'Hospital Clínic de València.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del gastat

La Comunitat Valenciana ha obtingut 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% del gastat. L'absència de la Grossa ha limitat el retorn.