Jorge Javier sentencia la seua relació amb Belén Rodríguez

Després del desacord amb Belén Rodríguez, Jorge Javier Vázquez ha pogut reflexionar sobre la vida personal que estava portant. Fa mesos que va esclatar el conflicte amb ella i ara és temps de tirar la vista arrere. Reconeixia que amb ella la confiança era immensa, però «formava part de la meua vida quan el treball m’ocupava les 24 hores del dia«.

Jorge Javier ha parlat en ‘Sálvame’ sobre en quin punt està la seua relació amb la col·laboradora. El presentador tenia en ella a una de les seues millors amigues. Més enllà de coincidir davant les cámeres, fora d’ella no deixaven de fer plans junts i eren un gran suport l’u de l’altre.

Però fa un temps, això va canviar per complet i la situació no ha millorat. Tal com ha dit Jorge Javier, “trobar-la a faltar no l’he trobada a faltar”.

No obstant això, no li impedeix assumir que «ha sigut important en la meua vida, ens hem ajudat en diversos moments de la nostra vida«. Sí que el va molestar la seua marxa de ‘Sálvame’ d’aquesta manera, però la seua relació es va anar deteriorant amb el temps: «Tenia una relació profundíssima, però telefònica. He anat a prendre una mica poques vegades en la meua vida». És temps ara d’eixir, de canviar d’aires.

Jorge Javier i el futur incert de la seua amistat amb Belén Rodríguez

El presentador no ha tancat les portes a una reconciliació. Jorge Javier ha comentat que “no sé què passarà dins d’un temps”, una cosa a la qual ha sumat que “no vull dir que no haja sigut una persona important en la meua vida i que no hàgem compartit temps meravellós junts”.

De fet, ha recordat amb nostàlgia que “era la primera persona del matí amb la qual m’enviava missatges”. Però ara mateix, la col·laboradora no té buit en el seu dia a dia. “Crec que tots estem en un procés personal en el qual estem indagant sobre la nostra vida, refent coses que havíem deixat a mig fer que havíem deixat aparcats pel treball”, ha sigut la reflexió que ha fet el nostre bloguer per a explicar-lo.

Si en un futur la relació de Jorge Javier Vázquez i Belén Rodríguez torna a ser d’amistat és una cosa que es desconeix. El que està clar és que el presentador posa per davant el seu benestar, la seua tranquil·litat i per a això sap que és fonamental triar qui forma part de la seua vida i qui no, encara que això implique deixar arrere a gent que en el seu moment va jugar un paper important en la seua vida.

L’any passat va ser una miqueta complicat quant a salut es refereix, apartant-ho dies de presentar ‘Supervivientes’, i se sent amb més forces que mai. «Vull iniciar una altra vida personal, una altra que no haja tant de veure amb el meu treball«, assegurava totalment convençut del canvi que vol donar. Sent que «tenia la meua vida personal molt descurada» i que això ja no pot continuar sent així.

Està més que satisfet i agraït en el terreny professional en el qual ha aconseguit tot: «Soc feliç ací, molt feliç amb vosaltres i amb el treball«. Simplement sent que, amb tot el passat, és bo dividir ambients. «Necessite relacionar-me amb una altra gent aliena a la meua professió», explicava. 

Aquest canvi de mentalitat ha suposat deixar arrere algunes persones, com ha sigut el cas de la col·laboradora de Telecinco.

Jorge Javier Vázquez continua sent un dels rostres estrela de Telecinco. En l’actualitat, a més de presentar ‘Sálvame’ i la seua edició ‘Deluxe’ durant la setmana, és el conductor de l’última edició de ‘Supervivientes’, com havia fet amb anterioritat. 

Aquestes ganes de canviar de rumb també l’ha aplicada en el terreny professional i ara compta amb un vídeo-podcast, ‘Els rucs de Fortunato’ i la seua pròpia publicació, ‘Abans de l’oblit’. Aquest es va estrenar el passat 23 de febrer i va comptar amb la presència d’Íñigo Errejón, un convidat allunyat del perfil dels seus programes televisius.

Últimes notícies

Fins quan durarà la inestabilitat? Espanya encara té 48 hores de pluges i tronades intenses

Espanya encara té per davant dimarts i dimecres amb ruixats i tronades fortes o molt fortes, també al Mediterrani, abans que dijous comence a imposar-se un oratge més estable.

Absoldos 11 activistes de Greenpeace per bloquejar un gaser a Sagunt

Un jutjat de València ha absolt els 11 activistes de Greenpeace acusats de desordes per bloquejar en 2021 l’entrada d’un vaixell gaser al Port de Sagunt, en no apreciar-se actes violents ni intimidatoris greus.

L’Elx arriba al duel amb el Celta reforçat per l’últim triomf al Martínez Valero

L’Elx rep esta jornada el Celta de Vigo després d’haver-se imposat 2-1 en l’últim enfrontament entre tots dos al Martínez Valero, jugat en setembre passat, i amb un balanç històric favorable en Primera Divisió.

El València torna a El Sardinero 14 anys després amb una ratxa sense derrotes

El València visita este diumenge El Sardinero en Lliga catorze anys després de l’últim partit, amb quatre enfrontaments seguits sense perdre a l’estadi càntabre. La seua última derrota a Santander en Lliga es remunta a la temporada 2007-08.

El Sevilla domina els duels de Lliga al camp del Levante amb huit triomfs

El Sevilla ha sumat huit victòries i el Levante cinc en els disset enfrontaments de Primera al Ciutat de València, amb quatre empats més al balanç.

El Villarreal busca trencar la seua mala ratxa al Bernabéu en Lliga

El Villarreal visita este dissabte el Santiago Bernabéu en Lliga, un estadi on només ha guanyat dos vegades en vint-i-sis partits. Les dos úniques victòries grogues han arribat en l’última dècada, mentre arrossega ara tres derrotes seguides.

Detinguts dos hòmens a Calp per un robatori violent amb un ferit hospitalitzat

La Guàrdia Civil ha detingut a Calp dos hòmens de 25 i 37 anys acusats d’un robatori violent a dos veïns, un dels quals ha hagut de ser ingressat a l’hospital per un colp al cap.

Pérez Llorca rebutja la vaga general i defensa el Pla Viu de lloguer assequible a Alacant

Juanfran Pérez Llorca considera que Espanya no està per a vagues generals després de l’anunci sindical per la vivenda i destaca a Alacant les noves vivendes de lloguer assequible del Pla Viu en Rabasa.