Jorge Javier sentencia la seua relació amb Belén Rodríguez

Després del desacord amb Belén Rodríguez, Jorge Javier Vázquez ha pogut reflexionar sobre la vida personal que estava portant. Fa mesos que va esclatar el conflicte amb ella i ara és temps de tirar la vista arrere. Reconeixia que amb ella la confiança era immensa, però «formava part de la meua vida quan el treball m’ocupava les 24 hores del dia«.

Jorge Javier ha parlat en ‘Sálvame’ sobre en quin punt està la seua relació amb la col·laboradora. El presentador tenia en ella a una de les seues millors amigues. Més enllà de coincidir davant les cámeres, fora d’ella no deixaven de fer plans junts i eren un gran suport l’u de l’altre.

Però fa un temps, això va canviar per complet i la situació no ha millorat. Tal com ha dit Jorge Javier, “trobar-la a faltar no l’he trobada a faltar”.

No obstant això, no li impedeix assumir que «ha sigut important en la meua vida, ens hem ajudat en diversos moments de la nostra vida«. Sí que el va molestar la seua marxa de ‘Sálvame’ d’aquesta manera, però la seua relació es va anar deteriorant amb el temps: «Tenia una relació profundíssima, però telefònica. He anat a prendre una mica poques vegades en la meua vida». És temps ara d’eixir, de canviar d’aires.

Jorge Javier i el futur incert de la seua amistat amb Belén Rodríguez

El presentador no ha tancat les portes a una reconciliació. Jorge Javier ha comentat que “no sé què passarà dins d’un temps”, una cosa a la qual ha sumat que “no vull dir que no haja sigut una persona important en la meua vida i que no hàgem compartit temps meravellós junts”.

De fet, ha recordat amb nostàlgia que “era la primera persona del matí amb la qual m’enviava missatges”. Però ara mateix, la col·laboradora no té buit en el seu dia a dia. “Crec que tots estem en un procés personal en el qual estem indagant sobre la nostra vida, refent coses que havíem deixat a mig fer que havíem deixat aparcats pel treball”, ha sigut la reflexió que ha fet el nostre bloguer per a explicar-lo.

Si en un futur la relació de Jorge Javier Vázquez i Belén Rodríguez torna a ser d’amistat és una cosa que es desconeix. El que està clar és que el presentador posa per davant el seu benestar, la seua tranquil·litat i per a això sap que és fonamental triar qui forma part de la seua vida i qui no, encara que això implique deixar arrere a gent que en el seu moment va jugar un paper important en la seua vida.

L’any passat va ser una miqueta complicat quant a salut es refereix, apartant-ho dies de presentar ‘Supervivientes’, i se sent amb més forces que mai. «Vull iniciar una altra vida personal, una altra que no haja tant de veure amb el meu treball«, assegurava totalment convençut del canvi que vol donar. Sent que «tenia la meua vida personal molt descurada» i que això ja no pot continuar sent així.

Està més que satisfet i agraït en el terreny professional en el qual ha aconseguit tot: «Soc feliç ací, molt feliç amb vosaltres i amb el treball«. Simplement sent que, amb tot el passat, és bo dividir ambients. «Necessite relacionar-me amb una altra gent aliena a la meua professió», explicava. 

Aquest canvi de mentalitat ha suposat deixar arrere algunes persones, com ha sigut el cas de la col·laboradora de Telecinco.

Jorge Javier Vázquez continua sent un dels rostres estrela de Telecinco. En l’actualitat, a més de presentar ‘Sálvame’ i la seua edició ‘Deluxe’ durant la setmana, és el conductor de l’última edició de ‘Supervivientes’, com havia fet amb anterioritat. 

Aquestes ganes de canviar de rumb també l’ha aplicada en el terreny professional i ara compta amb un vídeo-podcast, ‘Els rucs de Fortunato’ i la seua pròpia publicació, ‘Abans de l’oblit’. Aquest es va estrenar el passat 23 de febrer i va comptar amb la presència d’Íñigo Errejón, un convidat allunyat del perfil dels seus programes televisius.

Últimes notícies

Crema de dues vivendes de familiars dels detinguts pel tiroteig mortal d’Alzira

Dues vivendes on viuen familiars dels quatre detinguts pel tiroteig mortal entre dos clans a Alzira han sigut incendiades, sense causar ferits, encara que ha mort un cavall.

Les màximes pugen quasi 4 graus a Castelló i arriben als 34 a l’Alt Maestrat

Les temperatures màximes d’este dilluns han pujat fins a 4 graus en punts de l’interior de Castelló i han assolit els 34 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, segons Aemet i Avamet.

Quatre anys de presó per enganyar un octogenari i traure-li quasi 400.000 euros

Una dona ha sigut condemnada a quatre anys de presó per estafar prop de 400.000 euros a un home octogenari, viudo i amb trastorn afectiu, fent-li creure que eren parella i aprofitant-se de la seua soledat.

El IVC oferix 31 propostes de teatre, dansa i circ a València este primer trimestre

L’Institut Valencià de Cultura ha presentat 31 propostes de teatre, dansa i circ per al primer trimestre de la temporada 2026-2027, repartides entre el Teatre Principal, el Teatre Rialto i l’Espai La Granja, amb protagonisme per a produccions pròpies i companyies valencianes.

Emilio Argüeso s’acull al seu dret a no contestar en la comissió de la DANA al Congrés

L’exdirector de l’Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències, Emilio Argüeso, s’ha negat a respondre davant la comissió de la DANA al Congrés per a evitar interferències amb la causa penal oberta contra ell i protegir el seu dret de defensa.

La inversió estrangera directa es dispara en la Comunitat i ja supera els 1.800 milions

La inversió estrangera directa en la Comunitat Valenciana ha augmentat més d’un 400 % fins juliol i ha arribat als 1.846 milions, fet que situa el territori com el tercer que més capital exterior capta a Espanya. València concentra el 80 % del flux i França es consolida com el principal país inversor.

Baldoví veu en la compareixença de Mazón al Congrés un nou insult a les víctimes de la DANA

Joan Baldoví ha qualificat de nou insult a les víctimes de la DANA la compareixença de Carlos Mazón al Congrés, i l ha acusat de no respondre les preguntes sobre la gestió de la catàstrofe.

La defensa de Pradas recorre a l’Audiència per obtindre els missatges de Bernabé sobre la DANA

La defensa de Salomé Pradas ha recorregut davant l’Audiència la decisió de la jutgessa que investiga la DANA de no reclamar a la delegada del Govern, Pilar Bernabé, els missatges que va intercanviar durant l’emergència del 29 d’octubre de 2024. L’equip legal invoca la igualtat de tracte amb altres responsables i considera “imprescindible” aclarir quina informació va arribar al Cecopi.