El juí de Belén Esteban contra una famosa de Telecinco que li pot eiir molt car

Belén Esteban llorando en 'Sálvame' al hablar del desalojo de la casa de Toño Sanchís

Belén Esteban podria pagar molt car el que va fer  | Telecinco

 

Han passat ja anys de l’edició de ‘GH VIP 3‘ en què Belén Esteban va conseguir ser la més estimada pel públic, motiu pel que va conseguir guanyar el ‘reality’ dels famosos que tornava a emetre’s després de diferents anys.

 

En esta edició es va produir un dels enfrontaments més forts de Belén Esteban. La col·laboradora va tindre moltíssimes disputes amb Ángela Portero. La periodista va assegurar que Belén havia estat la seua «gran decepció», i que no consentiria el menyspreu en la casa de Guadalix.

 

Celebració del juí

Cinc anys després d’aquests tibants enfrontaments, i segons afirma ‘Periodista Digital’, s’ha celebrat el juí fonamentat en la demanda que va interposar Portero a causa de les acusacions infundades i lesives, i menyspreus abocats en contra del seu honor.

 

En una de les gales del programa, Belén Esteban es va acostar a Ángela Portero per a demanar-li disculpes per tot el que havia dit. Tanmateix, això no va ser suficient per a la periodista, ja que va assegurar que mai va arribar a disculpar-se en privat. Això va suposar una de les pitjors notícies professionals per a ella perquè la cadena es va posicionar a favor de Belén Esteban, prescindint d’Ángela Portero en ‘Sálvame‘.

 

Ángela Portero va sofrir depressió

Després d’això, Portero es va vore molt afectada professionalment, fins i tot va arribar a patir depressió. ‘Periodista Digital’ ha informat que el 10 de març es va celebrar un juí en el que es va tractar de vetllar en favor a l’honor i la intimitat de Portero. Van acudir com a testimonis Aguasantas i una altra de les concursants de ‘GH VIP3’, qui va manifestar que «la Sra. Portero va ser vetada en diferents programes de televisió a causa de les declaracions que va abocar Belén durant la convivència de ‘Gran Hermano‘».

 

Esta notícia podria situar en el punt de mira Belén Esteban, ja que el seu comportament amb la periodista no va ser l’adequat. Ara, i cinc anys després, podria eixir tot a la llum i Belén Esteban hauria de pagar per tots els danys ocasionats a Ángela Portero.

Últimes notícies

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.

Un bebé de 24 setmanes supera amb èxit una greu retinopatia en Elx

L’Hospital General Universitari d’Elx ha tractat amb èxit la retinopatia de la prematuritat en un nounat de 24 setmanes, una de les complicacions més greus associades a la prematuritat extrema. L’equip d’Oftalmologia i la UCI Neonatal ha aplicat un fàrmac biològic mínimament invasiu per a preservar la visió i reduir el risc de ceguesa.

El calor deixa 64 morts en quinze dies d’agost a la Comunitat Valenciana

La calor extrema ha causat 64 morts a la Comunitat Valenciana en la primera mitat d’agost, amb especial incidència en la segona setmana del mes.