El juí de Belén Esteban contra una famosa de Telecinco que li pot eiir molt car

Belén Esteban llorando en 'Sálvame' al hablar del desalojo de la casa de Toño Sanchís

Belén Esteban podria pagar molt car el que va fer  | Telecinco

 

Han passat ja anys de l’edició de ‘GH VIP 3‘ en què Belén Esteban va conseguir ser la més estimada pel públic, motiu pel que va conseguir guanyar el ‘reality’ dels famosos que tornava a emetre’s després de diferents anys.

 

En esta edició es va produir un dels enfrontaments més forts de Belén Esteban. La col·laboradora va tindre moltíssimes disputes amb Ángela Portero. La periodista va assegurar que Belén havia estat la seua «gran decepció», i que no consentiria el menyspreu en la casa de Guadalix.

 

Celebració del juí

Cinc anys després d’aquests tibants enfrontaments, i segons afirma ‘Periodista Digital’, s’ha celebrat el juí fonamentat en la demanda que va interposar Portero a causa de les acusacions infundades i lesives, i menyspreus abocats en contra del seu honor.

 

En una de les gales del programa, Belén Esteban es va acostar a Ángela Portero per a demanar-li disculpes per tot el que havia dit. Tanmateix, això no va ser suficient per a la periodista, ja que va assegurar que mai va arribar a disculpar-se en privat. Això va suposar una de les pitjors notícies professionals per a ella perquè la cadena es va posicionar a favor de Belén Esteban, prescindint d’Ángela Portero en ‘Sálvame‘.

 

Ángela Portero va sofrir depressió

Després d’això, Portero es va vore molt afectada professionalment, fins i tot va arribar a patir depressió. ‘Periodista Digital’ ha informat que el 10 de març es va celebrar un juí en el que es va tractar de vetllar en favor a l’honor i la intimitat de Portero. Van acudir com a testimonis Aguasantas i una altra de les concursants de ‘GH VIP3’, qui va manifestar que «la Sra. Portero va ser vetada en diferents programes de televisió a causa de les declaracions que va abocar Belén durant la convivència de ‘Gran Hermano‘».

 

Esta notícia podria situar en el punt de mira Belén Esteban, ja que el seu comportament amb la periodista no va ser l’adequat. Ara, i cinc anys després, podria eixir tot a la llum i Belén Esteban hauria de pagar per tots els danys ocasionats a Ángela Portero.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Trobat enterrat en formigó l’empresari vinculat al crim de la viuda de Sala

La Policia troba el cos que tot apunta que és de l'empresari Jesús Tavira, sepultat a més de dos metres en un aljub, embolicat en plàstic i amb múltiples ferides d'arma blanca. Hi ha quatre detinguts i no es descarten més arrestos.

Centenars de taxis col·lapsen el centre de València per a exigir límits a les VTC

Centenars de taxistes recorren el centre de València en marxa lenta per a denunciar l'intrusisme de les VTC i pressionar a la Generalitat perquè aprove un nou decret que limite estes llicències.

Consum eleva el seu benefici a 122 milions en 2025 i fixa la seua entrada a Madrid per a 2028

Consum tanca 2025 amb un benefici de 122 milions d'euros, un 12,3% més que l'any anterior, i anuncia la seua arribada a la Comunitat de Madrid en 2028 amb un supermercat a Parla.

Infermeria d’Urgències es mobilitza a València per la greu falta de personal

Personal d'Infermeria d'Urgències de diversos hospitals valencians es concentra per a denunciar una falta de personal que consideren insostenible i de risc per a pacients i professionals.

Pérez Llorca dona per conclosa la reconstrucció de Metrovalencia després de la dana amb 140 milions invertits

La Generalitat dona per finalitzada la reconstrucció de Metrovalencia després de la dana amb 140 milions invertits i l'obertura de València Sud i el nou Lloc de Comandament, i impulsa un pla d'inversions fins a 2030.

Presó provisional per a dos jóvens per intentar robar la bossa a una anciana i ferir-la de gravetat

Dos jóvens de 21 i 31 anys han ingressat a la presó provisional acusats d'intentar robar la bossa a una anciana de 86 anys a Torrevieja i causar-li greus lesions en tirar-la al sòl.

Detinguts a Calp cinc hòmens per una sèrie de robatoris de rellotges de luxe a Madrid, Port Banús i Benidorm

La Policia Nacional ha arrestat a Calp a cinc hòmens per tres robatoris amb violència i un furt de rellotges d'alta gamma a Madrid, Port Banús i Benidorm, inclòs un valorat en 500.000 euros.

Un 35% dels espanyols mai ha eixit del municipi on va nàixer

L'INE revela que quasi el 35% dels espanyols sempre ha viscut en el seu municipi de naixement, mentres que la mobilitat interna i l'arribada de població estrangera dibuixen un mapa demogràfic divers.