El juí de Belén Esteban contra una famosa de Telecinco que li pot eiir molt car

Belén Esteban llorando en 'Sálvame' al hablar del desalojo de la casa de Toño Sanchís

Belén Esteban podria pagar molt car el que va fer  | Telecinco

 

Han passat ja anys de l’edició de ‘GH VIP 3‘ en què Belén Esteban va conseguir ser la més estimada pel públic, motiu pel que va conseguir guanyar el ‘reality’ dels famosos que tornava a emetre’s després de diferents anys.

 

En esta edició es va produir un dels enfrontaments més forts de Belén Esteban. La col·laboradora va tindre moltíssimes disputes amb Ángela Portero. La periodista va assegurar que Belén havia estat la seua «gran decepció», i que no consentiria el menyspreu en la casa de Guadalix.

 

Celebració del juí

Cinc anys després d’aquests tibants enfrontaments, i segons afirma ‘Periodista Digital’, s’ha celebrat el juí fonamentat en la demanda que va interposar Portero a causa de les acusacions infundades i lesives, i menyspreus abocats en contra del seu honor.

 

En una de les gales del programa, Belén Esteban es va acostar a Ángela Portero per a demanar-li disculpes per tot el que havia dit. Tanmateix, això no va ser suficient per a la periodista, ja que va assegurar que mai va arribar a disculpar-se en privat. Això va suposar una de les pitjors notícies professionals per a ella perquè la cadena es va posicionar a favor de Belén Esteban, prescindint d’Ángela Portero en ‘Sálvame‘.

 

Ángela Portero va sofrir depressió

Després d’això, Portero es va vore molt afectada professionalment, fins i tot va arribar a patir depressió. ‘Periodista Digital’ ha informat que el 10 de març es va celebrar un juí en el que es va tractar de vetllar en favor a l’honor i la intimitat de Portero. Van acudir com a testimonis Aguasantas i una altra de les concursants de ‘GH VIP3’, qui va manifestar que «la Sra. Portero va ser vetada en diferents programes de televisió a causa de les declaracions que va abocar Belén durant la convivència de ‘Gran Hermano‘».

 

Esta notícia podria situar en el punt de mira Belén Esteban, ja que el seu comportament amb la periodista no va ser l’adequat. Ara, i cinc anys després, podria eixir tot a la llum i Belén Esteban hauria de pagar per tots els danys ocasionats a Ángela Portero.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Peníscola expulsa a dos abonats per la invasió de pista davant el Noia

El club ha retirat l'abonament a dos aficionats que van irrompre en la pista després del dol davant Noia: vetos de 5 i 2 anys i multa de 12.000 euros. L'entitat va anunciar que instarà la repetició de la sanció i va lamentar el mal esportiu, econòmic i reputacional.

Detingut un conductor drogat després d’atropellar a dos ciclistes quan fugia a Orihuela

Un jove de 22 anys va donar positiu en THC i va ser arrestat després d'atropellar a dos ciclistes en fugir d'una patrulla en la N-340, a l'altura d'Orihuela. Un dels ferits va rebre l'alta; l'altre seguix ingressat sense risc vital.

Tempestes molt fortes descarreguen més de 30 l/m² en una hora en el sud d’Alacant

El sud d'Alacant registra tempestes d'intensitat molt forta amb més de 30 l/m² en una hora, acumulats destacats a Elx i 270 llamps. La província està en avís groc.

Troben un cadàver sense cames en una planta de reciclatge de Paterna i descarten indicis criminals

Un cos amb les cames amputades ha sigut trobat en una planta de reciclatge de Paterna a les 2.30 hores. Les primeres perquisicions descarten indicis de criminalitat.

Tempestes molt fortes en el sud d’Alacant deixen més de 30 l/m² en una hora i 51,2 a Elx

El sud d'Alacant encadena tempestes molt fortes, amb pics de més de 30 l/m² en una hora. Elx suma 51,2 l/m² a les 10.00, amb avís groc i 270 rajos.

Mor atropellat un operari d’obra en la CV-800 a Xixona

Un operari de 42 anys ha mort atropellat per un cotxe en la CV-800, a l'altura del km 25,5 a Xixona. SAMU, SVB i un equip mèdic van confirmar la defunció.

Bioparc València incorpora un formiguer únic per a veure a la formiga gegant que amputa extremitats ferides

Bioparc València ha estrenat una instal·lació única que permet observar l'interior d'una colònia de Camponotus maculatus i la seua inusual conducta 'quirúrgica'. El públic pot seguir les galeries, les castes i la defensa del niu en un entorn controlat.

Govern i deu comunitats pacten una llicència comuna de caça i pesca continental

El Ministeri d'Agricultura ha firmat un conveni amb deu autonomies per a implantar llicències interautonòmiques de caça i pesca en aigües interiors. La mesura reduïx tràmits, fixa preus únics i unifica inhabilitacions.