El juí de Belén Esteban contra una famosa de Telecinco que li pot eiir molt car

Belén Esteban llorando en 'Sálvame' al hablar del desalojo de la casa de Toño Sanchís

Belén Esteban podria pagar molt car el que va fer  | Telecinco

 

Han passat ja anys de l’edició de ‘GH VIP 3‘ en què Belén Esteban va conseguir ser la més estimada pel públic, motiu pel que va conseguir guanyar el ‘reality’ dels famosos que tornava a emetre’s després de diferents anys.

 

En esta edició es va produir un dels enfrontaments més forts de Belén Esteban. La col·laboradora va tindre moltíssimes disputes amb Ángela Portero. La periodista va assegurar que Belén havia estat la seua «gran decepció», i que no consentiria el menyspreu en la casa de Guadalix.

 

Celebració del juí

Cinc anys després d’aquests tibants enfrontaments, i segons afirma ‘Periodista Digital’, s’ha celebrat el juí fonamentat en la demanda que va interposar Portero a causa de les acusacions infundades i lesives, i menyspreus abocats en contra del seu honor.

 

En una de les gales del programa, Belén Esteban es va acostar a Ángela Portero per a demanar-li disculpes per tot el que havia dit. Tanmateix, això no va ser suficient per a la periodista, ja que va assegurar que mai va arribar a disculpar-se en privat. Això va suposar una de les pitjors notícies professionals per a ella perquè la cadena es va posicionar a favor de Belén Esteban, prescindint d’Ángela Portero en ‘Sálvame‘.

 

Ángela Portero va sofrir depressió

Després d’això, Portero es va vore molt afectada professionalment, fins i tot va arribar a patir depressió. ‘Periodista Digital’ ha informat que el 10 de març es va celebrar un juí en el que es va tractar de vetllar en favor a l’honor i la intimitat de Portero. Van acudir com a testimonis Aguasantas i una altra de les concursants de ‘GH VIP3’, qui va manifestar que «la Sra. Portero va ser vetada en diferents programes de televisió a causa de les declaracions que va abocar Belén durant la convivència de ‘Gran Hermano‘».

 

Esta notícia podria situar en el punt de mira Belén Esteban, ja que el seu comportament amb la periodista no va ser l’adequat. Ara, i cinc anys després, podria eixir tot a la llum i Belén Esteban hauria de pagar per tots els danys ocasionats a Ángela Portero.

Últimes notícies

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.