12.9 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

El juí de Belén Esteban contra una famosa de Telecinco que li pot eiir molt car

Belén Esteban llorando en 'Sálvame' al hablar del desalojo de la casa de Toño Sanchís

Belén Esteban podria pagar molt car el que va fer  | Telecinco

 

Han passat ja anys de l’edició de ‘GH VIP 3‘ en què Belén Esteban va conseguir ser la més estimada pel públic, motiu pel que va conseguir guanyar el ‘reality’ dels famosos que tornava a emetre’s després de diferents anys.

 

En esta edició es va produir un dels enfrontaments més forts de Belén Esteban. La col·laboradora va tindre moltíssimes disputes amb Ángela Portero. La periodista va assegurar que Belén havia estat la seua «gran decepció», i que no consentiria el menyspreu en la casa de Guadalix.

 

Celebració del juí

Cinc anys després d’aquests tibants enfrontaments, i segons afirma ‘Periodista Digital’, s’ha celebrat el juí fonamentat en la demanda que va interposar Portero a causa de les acusacions infundades i lesives, i menyspreus abocats en contra del seu honor.

 

En una de les gales del programa, Belén Esteban es va acostar a Ángela Portero per a demanar-li disculpes per tot el que havia dit. Tanmateix, això no va ser suficient per a la periodista, ja que va assegurar que mai va arribar a disculpar-se en privat. Això va suposar una de les pitjors notícies professionals per a ella perquè la cadena es va posicionar a favor de Belén Esteban, prescindint d’Ángela Portero en ‘Sálvame‘.

 

Ángela Portero va sofrir depressió

Després d’això, Portero es va vore molt afectada professionalment, fins i tot va arribar a patir depressió. ‘Periodista Digital’ ha informat que el 10 de març es va celebrar un juí en el que es va tractar de vetllar en favor a l’honor i la intimitat de Portero. Van acudir com a testimonis Aguasantas i una altra de les concursants de ‘GH VIP3’, qui va manifestar que «la Sra. Portero va ser vetada en diferents programes de televisió a causa de les declaracions que va abocar Belén durant la convivència de ‘Gran Hermano‘».

 

Esta notícia podria situar en el punt de mira Belén Esteban, ja que el seu comportament amb la periodista no va ser l’adequat. Ara, i cinc anys després, podria eixir tot a la llum i Belén Esteban hauria de pagar per tots els danys ocasionats a Ángela Portero.

Últimes notícies

L’excap de Bombers situa la primera defunció de la DANA a les 18.30 en el Cecopi

José Miguel Basset ha declarat que el Cecopi va saber de la primera defunció en la DANA sobre les 18.30, malgrat un wasap de les 16.28 que al·ludia a un mort a Utiel. Ha assegurat que l'És_Alert de les 20.11 no es va decidir en el Cecopi i que va desconéixer també el segon avís de les 20.57

Mor el exalcalde de València Ricard Pérez Casado als 80 anys

Ricard Pérez Casado, alcalde de València entre 1979 i 1989, ha mort als 80 anys. La seua etapa va deixar fites com el Jardí del Túria i el Palau de la Música

Ha mort Ricard Pérez Casado, alcalde de València en els anys 80

El exalcalde de València entre 1979 i 1989, Ricard Pérez Casado, ha mort als 80 anys. La seua trajectòria va marcar una dècada clau per a l'Ajuntament.

Basset es desmarca de l’orde de mobilitzar i retirar als bombers dels llits el 29-O

L'ex responsable dels bombers de València ha assegurat davant la jutgessa que no va decidir ni la mobilització per a vigilar llits ni la retirada del 29-O. També ha sostingut que l'És_Alert de les 20.11 no ho va acordar el Cecopi i que ell va proposar un avís per a romandre a casa.

El CPFF arranca sense perspectives de consens sobre el finançament autonòmic

El CPFF ha començat per a abordar la proposta de finançament autonòmic del Govern sense aparença d'acord. Només Catalunya s'obri al pla, mentres altres comunitats el rebutgen i protesten per l'anunci bilateral previ.

Colp a una xarxa amb més de 100 robatoris en gasolineres, comerços i vivendes en sis províncies

La Guàrdia Civil ha detingut a quatre membres d'una xarxa a la qual atribuïx més de cent robatoris en gasolineres, comerços i vivendes d'Alacant, Múrcia i altres províncies. L'operació ha permés intervindre diners, joies i vehicles i esclarir assalts comesos de matinada amb un mateix patró.

Basset nega reticències per a enviar l’És_Alert i afirma: ‘calia enviar-la’

L'ex inspector cap José Miguel Basset ha negat reticències al Es_Alert durant la DANA i ha rebutjat que discutira amb el subdirector d'Emergències pel text de l'avís.

Cort en un tram de les línies 4 i 6 de Metrovalencia per danys en la catenària

Les línies 4 i 6 han quedat fora de servici entre Tarongers i Doctor Lluch després d'enganxar-se un camió amb remolc en la catenària. Tècnics valoren els danys i no hi ha hora estimada de normalitat.