Julia Otero deixa sense alé als seus oients confessant el seu estat actual

Fa a penes tres mesos que va donar a conéixer la notícia que li ha trastocat la vida. En un missatge a través del seu programa ‘Julia en la Onda’, Julia Otero confirmava que pateix un càncer intestinal contra el qual ja ha començat la batalla. Des de llavors, han sigut molts els missatges de suport que ha rebut al seu torn que ella mateixa ha donat diverses mostres d’agraïment a aquells que li han fet arribar el seu afecte.

Encara que durant algunes setmanes va voler estar una mica allunyada de les xarxes socials, la realitat és que a poc a poc ha tornat a deixar-se veure en estes. I en les seues últimes publicacions no ha dubtat a continuar explicant com es troba ara que han passat els primers mesos des que li van confirmar que tenia esta malaltia.

Així, un dels seus últims missatges en Instagram explicava com li està anant en estes últimes setmanes en les quals segueix el seu tractament. Això sí, no relatava exactament com li va amb la teràpia que està portant contra el càncer, sinó una altra de les recomanacions que li han fet els seus metges per a seguir amb la seua batalla.

«El meu oncòleg m’envia a passeig i soc obedient. Cada dia 6, 7 o 8 quilòmetres», això és el que escrivia la locutora de ràdio al costat d’una emoticona d’un àngel. A més donava el detall clau per la qual cosa és bo per a ella esta pràctica: «Així s’estimula la producció d’uns éssers molt simpàtics anomenats neutròfils». I és que este tipus de glòbuls blancs molt importants per al sistema immunitari es veuen alterats amb la quimio, posant-se en nivells molt baixos.

#MeEstoyHaciendoUnMáster i #CurandoYAprendiendo amb estes dos etiquetes que demostren el seu optimisme tancava el seu missatge que anava acompanyat també d’una foto. En ella li la pot veure somrient en el camp i acompanyada del seu gos.

La presentadora ja ha anat donant detalls sobre el seu estat de salut

 

Però com déiem, està no és la primera publicació que ha fet Julia Otero en les últimes setmanes en el seu compte d’Instagram. Fa a penes dos setmanes era el seu aniversari i compartia una nova fotografia i un altre missatge als seus seguidors en xarxes. Julia Otero escrivia que «és un aniversari feliç, malgrat tot. Celebrar la vida al costat de les persones volgudes mai va tindre més sentit», donant les gràcies a tots aquells que l’havien felicitada.

 

 

Abans d’eixa, fa una mica més d’un mes havia relatat com ja era una de les persones afortunades que havien sigut vacunades contra el covid. Va compartir imatges seues tant rebent la primera com la segona dosi. Però va anar amb la primera on va enviar un missatge molt emotiu: «A Catalunya esta és la setmana dels pacients oncològics en tractament i els trasplantats. És la Comunitat pionera a fer-ho. Gràcies».

 

 

Però pocs dies abans que es complira el primer mes des que va ser diagnosticada quan va fer el primer part sobre el seu estat de salut. «Bon dia! No és fàcil trobar paraules que expressen la gratitud que sent abans de res l’afecte que he rebut estes setmanes. Persones públiques, anònimes, oïdores, amics, col·legues… Gràcies a tots per espentar. Tot va bé», amb estes paraules enviava el primer missatge a través del seu compte de Twitter.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.

Reintroduïxen 20 exemplars de rosseta en la Marjal del Moro per a impulsar la seua recuperació

La Generalitat ha alliberat 20 rossetes en la Marjal del Moro (Sagunt) per a reforçar la recuperació de l'espècie, la més amenaçada d'Europa, dins del programa Life.