Julia Otero deixa sense alé als seus oients confessant el seu estat actual

Fa a penes tres mesos que va donar a conéixer la notícia que li ha trastocat la vida. En un missatge a través del seu programa ‘Julia en la Onda’, Julia Otero confirmava que pateix un càncer intestinal contra el qual ja ha començat la batalla. Des de llavors, han sigut molts els missatges de suport que ha rebut al seu torn que ella mateixa ha donat diverses mostres d’agraïment a aquells que li han fet arribar el seu afecte.

Encara que durant algunes setmanes va voler estar una mica allunyada de les xarxes socials, la realitat és que a poc a poc ha tornat a deixar-se veure en estes. I en les seues últimes publicacions no ha dubtat a continuar explicant com es troba ara que han passat els primers mesos des que li van confirmar que tenia esta malaltia.

Així, un dels seus últims missatges en Instagram explicava com li està anant en estes últimes setmanes en les quals segueix el seu tractament. Això sí, no relatava exactament com li va amb la teràpia que està portant contra el càncer, sinó una altra de les recomanacions que li han fet els seus metges per a seguir amb la seua batalla.

«El meu oncòleg m’envia a passeig i soc obedient. Cada dia 6, 7 o 8 quilòmetres», això és el que escrivia la locutora de ràdio al costat d’una emoticona d’un àngel. A més donava el detall clau per la qual cosa és bo per a ella esta pràctica: «Així s’estimula la producció d’uns éssers molt simpàtics anomenats neutròfils». I és que este tipus de glòbuls blancs molt importants per al sistema immunitari es veuen alterats amb la quimio, posant-se en nivells molt baixos.

#MeEstoyHaciendoUnMáster i #CurandoYAprendiendo amb estes dos etiquetes que demostren el seu optimisme tancava el seu missatge que anava acompanyat també d’una foto. En ella li la pot veure somrient en el camp i acompanyada del seu gos.

La presentadora ja ha anat donant detalls sobre el seu estat de salut

 

Però com déiem, està no és la primera publicació que ha fet Julia Otero en les últimes setmanes en el seu compte d’Instagram. Fa a penes dos setmanes era el seu aniversari i compartia una nova fotografia i un altre missatge als seus seguidors en xarxes. Julia Otero escrivia que «és un aniversari feliç, malgrat tot. Celebrar la vida al costat de les persones volgudes mai va tindre més sentit», donant les gràcies a tots aquells que l’havien felicitada.

 

 

Abans d’eixa, fa una mica més d’un mes havia relatat com ja era una de les persones afortunades que havien sigut vacunades contra el covid. Va compartir imatges seues tant rebent la primera com la segona dosi. Però va anar amb la primera on va enviar un missatge molt emotiu: «A Catalunya esta és la setmana dels pacients oncològics en tractament i els trasplantats. És la Comunitat pionera a fer-ho. Gràcies».

 

 

Però pocs dies abans que es complira el primer mes des que va ser diagnosticada quan va fer el primer part sobre el seu estat de salut. «Bon dia! No és fàcil trobar paraules que expressen la gratitud que sent abans de res l’afecte que he rebut estes setmanes. Persones públiques, anònimes, oïdores, amics, col·legues… Gràcies a tots per espentar. Tot va bé», amb estes paraules enviava el primer missatge a través del seu compte de Twitter.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Badio i Moore lideren al València Basket davant el Zalgiris (91-87)

El València Basket va derrotar 91-87 al Zalgiris amb una defensa clau de Badio i les penetracions de Moore. Va aconseguir la seua 20a victòria en Eurolliga i es consolida segon.

91-87: Badio i Moore tiren del València Basket per a deixar arrere al Zalgiris

València Basket es va imposar 91-87 a Zalgiris Kaunas amb una defensa clau de Papi Badio i les penetracions de Omari Moore. És la 20a victòria i reforça el segon lloc.

Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya

Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.