Julia Otero deixa sense alé als seus oients confessant el seu estat actual

Fa a penes tres mesos que va donar a conéixer la notícia que li ha trastocat la vida. En un missatge a través del seu programa ‘Julia en la Onda’, Julia Otero confirmava que pateix un càncer intestinal contra el qual ja ha començat la batalla. Des de llavors, han sigut molts els missatges de suport que ha rebut al seu torn que ella mateixa ha donat diverses mostres d’agraïment a aquells que li han fet arribar el seu afecte.

Encara que durant algunes setmanes va voler estar una mica allunyada de les xarxes socials, la realitat és que a poc a poc ha tornat a deixar-se veure en estes. I en les seues últimes publicacions no ha dubtat a continuar explicant com es troba ara que han passat els primers mesos des que li van confirmar que tenia esta malaltia.

Així, un dels seus últims missatges en Instagram explicava com li està anant en estes últimes setmanes en les quals segueix el seu tractament. Això sí, no relatava exactament com li va amb la teràpia que està portant contra el càncer, sinó una altra de les recomanacions que li han fet els seus metges per a seguir amb la seua batalla.

«El meu oncòleg m’envia a passeig i soc obedient. Cada dia 6, 7 o 8 quilòmetres», això és el que escrivia la locutora de ràdio al costat d’una emoticona d’un àngel. A més donava el detall clau per la qual cosa és bo per a ella esta pràctica: «Així s’estimula la producció d’uns éssers molt simpàtics anomenats neutròfils». I és que este tipus de glòbuls blancs molt importants per al sistema immunitari es veuen alterats amb la quimio, posant-se en nivells molt baixos.

#MeEstoyHaciendoUnMáster i #CurandoYAprendiendo amb estes dos etiquetes que demostren el seu optimisme tancava el seu missatge que anava acompanyat també d’una foto. En ella li la pot veure somrient en el camp i acompanyada del seu gos.

La presentadora ja ha anat donant detalls sobre el seu estat de salut

 

Però com déiem, està no és la primera publicació que ha fet Julia Otero en les últimes setmanes en el seu compte d’Instagram. Fa a penes dos setmanes era el seu aniversari i compartia una nova fotografia i un altre missatge als seus seguidors en xarxes. Julia Otero escrivia que «és un aniversari feliç, malgrat tot. Celebrar la vida al costat de les persones volgudes mai va tindre més sentit», donant les gràcies a tots aquells que l’havien felicitada.

 

 

Abans d’eixa, fa una mica més d’un mes havia relatat com ja era una de les persones afortunades que havien sigut vacunades contra el covid. Va compartir imatges seues tant rebent la primera com la segona dosi. Però va anar amb la primera on va enviar un missatge molt emotiu: «A Catalunya esta és la setmana dels pacients oncològics en tractament i els trasplantats. És la Comunitat pionera a fer-ho. Gràcies».

 

 

Però pocs dies abans que es complira el primer mes des que va ser diagnosticada quan va fer el primer part sobre el seu estat de salut. «Bon dia! No és fàcil trobar paraules que expressen la gratitud que sent abans de res l’afecte que he rebut estes setmanes. Persones públiques, anònimes, oïdores, amics, col·legues… Gràcies a tots per espentar. Tot va bé», amb estes paraules enviava el primer missatge a través del seu compte de Twitter.

 

 

Últimes notícies

Sis tigres rescatats en Alemanya arriben a Villena per a començar una nova vida

Una tigressa i els seus cinc fills, criats en remolcs d un camió en un polígon industrial de Saxònia, viatgen al centre de rescat d AAP a Villena, on disposaran d un gran recinte adaptat a les seues necessitats.

Sis tigres rescatats a Alemanya arriben a Villena per a començar la seua recuperació

Una tigressa i els seus cinc fills, criats en remolcs de camió en un polígon industrial de Saxònia, viatgen al centre de rescat d AAP a Villena, on disposaran d un recinte de 3.000 metres quadrats per a recuperar-se.

Les famílies celebren que la Justícia anul·le la paralització del Pla Edificant als col·legis

La Confederació Gonzalo Anaya aplaudix que el TSJCV haja tombat la paralització del Pla Edificant i exigix a Educació reactivar amb urgència totes les obres als centres.

Minut de silenci a València este divendres pels 20 anys de l’accident de metro

L’Ajuntament de València ha convocat este divendres 3 de juliol un minut de silenci i banderes a mitja asta pel 20 aniversari de l’accident de metro de 2006, que va causar 43 morts i 47 ferits.

Sanitat publica els llistats definitius de la borsa d’ocupació temporal

La Conselleria de Sanitat ha fet públics en la seua web els llistats definitius de la 25a borsa d’ocupació temporal per a institucions sanitàries i obri un termini d’un mes per a presentar recursos potestatius de reposició.

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous amb sis amistosos i pendent de fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb proves mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diversos fitxatges com Justin de Haas, Aliou Dieng o Ryunosuke Sato.

Pérez Llorca carrega contra Mascarell i critica les noves imputacions de càrrecs socialistes

Un jutjat de València ha obert procediment abreujat contra el secretari d Organització del PSPV, Vicent Mascarell, i Pérez Llorca aprofita per a criticar la successió d imputacions de càrrecs socialistes i les decisions de Diana Morant.

Mestalla s’acomiadarà del Valencia CF en la jornada 37 davant l’Elx

El Valencia CF ha confirmat que no ha demanat a LaLiga acabar la campanya 2026-27 a Mestalla i que l’últim partit oficial a l’estadi serà en la jornada 37 davant l’Elche, fet que li dona una setmana més per al trasllat al Nou Mestalla.