Kiko Rivera torna a atacar al seu germà Fran: «Ell m’importa un rave»

Ejemplo de shortcode con estilo
El fill d'Isabel Pantoja arremet amb duresa al seu germà en 'Lecturas' després de les paraules de Fran sobre la seua mare

Kiko Rivera, fill d’Isabel Pantoja, l’ha tornada a embolicar en una revista, aquesta vegada li ha tocat al seu germà de pare Fran Rivera.

Concretament, ‘Lecturas’, ha sigut l’encarregada de publicar les incendiàries, molt dures i desagradables declaracions de Kiko. Tot això arriba arran de les declaracions de Fran entrant per totes amb Isabel Pantoja que han encés a Kiko de forma definitiva. Fran Rivera va dir quan la cançonetista va tindre un nou judici: «Tot el dolent que li passa s’ho mereix«.

Kiko ha parlat i de quina manera. «La meua relació amb ell era nul·la. Trenca el que ja està trencat! El meu germà m’importa un rave. No vull saber res d’ell!«.

Fa un any, quan Kiko es va distanciar públicament de la seua mare, l’extorero i el seu germà  Kiko  semblaven estar molt units.

El fill de la Pantoja arremet més contra el seu germà. «Pensa que la seua educació és millor i menysprea la meua. No ha vingut a veure’m quan estava mal«.

I posa el punt de mira en la relació entre els dos fills de Carmen Ordoñez: «Hi ha hagut mogudes entre ells. Ho sé perquè tranquil molt sovint amb Cayetano i de Fran no parlem«.
Per a finalitzar, el DJ assegura que el seu germà Fran li va demanar anar a Cantora a emportar-se les coses del seu pare, mentre la seua mare estava en la presó.

Capítol entre Kiko i la seua germana Isa Pantoja

A tot això s’ha mostrat sincer en l’entrevista en la revista, reitera el seu perdó a la seua germana Isa per la confessió en la qual revelava: «Vaig pegar a la meua germana una vegada, quan va voler tallar-se les venes«, i aclareix que no va mentir en revelar aquell impactant episodi.

Malgrat tot, la filla d’Isabel Pantoja segueix en la seua postura de no perdonar al seu germà per traure a la llum aquest dolorós episodi del seu passat en Cantora.

«Podria estar 10 anys sense treballar»

«No faig les coses per a fer caixa i, si pensa això, està equivocada«, contesta a aqueixes insinuacions. Amb la seguretat de qui té una mà guanyadora, Kiko Rivera admet: «No ho dic per a donar-me-les de res, però jo podria estar sense treballar, sense fer res, deu anys«.

Últimes notícies

Iñigo Pérez lamenta la falta de gol del Vila-real en l’empat contra l’Elx

Iñigo Pérez ha assegurat que el Vila-real ha fet una primera part excel·lent contra l’Elx, però ha admés frustració per la falta d’encert davant la porteria en l’empat sense gols a LaLiga.

Aldaia alça barreres contra les inundacions i la UPV tanca els seus campus pel temporal

Aldaia ha instal·lat barreres antiinundacions al barranc de la Saleta i la UPV ha suspés tota l’activitat als seus tres campus pel risc de pluges torrencials. Cultura també ha cancel·lat funcions teatrals i projeccions de la Filmoteca.

Anselmi destaca l’empat de l’Elx a Vila-real com un resultat molt meritori

Martín Anselmi ha valorat com a molt meritori l’empat sense gols de l’Elx al camp del Villarreal, un rival que ha definit com a equip amb molta jerarquia. El tècnic ha subratllat el bon treball defensiu, el partit de Dituro i ha confirmat un fort esquinç de turmell de Marc Aguado.

Repartiment de punts entre Villarreal i Elche a La Ceràmica

Villarreal i Elche han empatat 0-0 a l'estadi de la Ceràmica en un partit on els groguets han anat de més a menys i l'equip il·licità ha sabut patir per traure un punt valuós.

Manises ompli el camp per al II Torneig Tornem! dos anys després de la dana

El camp de Manises ha acollit la segona edició del Torneig Tornem!, que ha reunit centenars de xiquets i famílies per a celebrar la recuperació del futbol valencià dos anys després de la dana. La selecció valenciana sub-12 i el Levante UD han alçat els títols en una jornada festiva marcada també per l’avís de pluges intenses.

Manises ompli el Ciutat de l’Oci amb el II Torneig Tornem! dos anys després de la dana

El camp de Manises ha acollit la segona edició del torneig Tornem!, que recorda la dana i celebra la recuperació del futbol base valencià, amb protagonisme per a xiquets i xiquetes de zones afectades.

La selecció valenciana sub-12 i el Levante femení triomfen en el torneig Tornem!

La selecció masculina valenciana sub-12 i l’aleví del Levante Femenino s’han proclamat campions de la segona edició del torneig Tornem!, disputat a Manises en un ambient ple d’aficionats i jugadores de les zones afectades per la dana.

Dos avisos Es-Alert per fortes pluges en el litoral de València i Alacant

Emergències ha enviat dos missatges Es-Alert per risc extrem de pluges al litoral nord d’Alacant i al sud i interior de València, amb avís roig i taronja i recomanacions de màxima precaució a la ciutadania.