Kiko Rivera torna a atacar al seu germà Fran: «Ell m’importa un rave»

Kiko Rivera, fill d’Isabel Pantoja, l’ha tornada a embolicar en una revista, aquesta vegada li ha tocat al seu germà de pare Fran Rivera.

Concretament, ‘Lecturas’, ha sigut l’encarregada de publicar les incendiàries, molt dures i desagradables declaracions de Kiko. Tot això arriba arran de les declaracions de Fran entrant per totes amb Isabel Pantoja que han encés a Kiko de forma definitiva. Fran Rivera va dir quan la cançonetista va tindre un nou judici: «Tot el dolent que li passa s’ho mereix«.

Kiko ha parlat i de quina manera. «La meua relació amb ell era nul·la. Trenca el que ja està trencat! El meu germà m’importa un rave. No vull saber res d’ell!«.

Fa un any, quan Kiko es va distanciar públicament de la seua mare, l’extorero i el seu germà  Kiko  semblaven estar molt units.

El fill de la Pantoja arremet més contra el seu germà. «Pensa que la seua educació és millor i menysprea la meua. No ha vingut a veure’m quan estava mal«.

I posa el punt de mira en la relació entre els dos fills de Carmen Ordoñez: «Hi ha hagut mogudes entre ells. Ho sé perquè tranquil molt sovint amb Cayetano i de Fran no parlem«.
Per a finalitzar, el DJ assegura que el seu germà Fran li va demanar anar a Cantora a emportar-se les coses del seu pare, mentre la seua mare estava en la presó.

Capítol entre Kiko i la seua germana Isa Pantoja

A tot això s’ha mostrat sincer en l’entrevista en la revista, reitera el seu perdó a la seua germana Isa per la confessió en la qual revelava: «Vaig pegar a la meua germana una vegada, quan va voler tallar-se les venes«, i aclareix que no va mentir en revelar aquell impactant episodi.

Malgrat tot, la filla d’Isabel Pantoja segueix en la seua postura de no perdonar al seu germà per traure a la llum aquest dolorós episodi del seu passat en Cantora.

«Podria estar 10 anys sense treballar»

«No faig les coses per a fer caixa i, si pensa això, està equivocada«, contesta a aqueixes insinuacions. Amb la seguretat de qui té una mà guanyadora, Kiko Rivera admet: «No ho dic per a donar-me-les de res, però jo podria estar sense treballar, sense fer res, deu anys«.

Últimes notícies

El Villarreal C torna al liderat en una jornada marcada per un partit ajornat per Covid

El Villarreal C ha recuperat el liderat del grup VI de Tercera Federació després de guanyar a Ontinyent, en una jornada marcada per l’ajornament del Levante B-Crevillente per un brot de Covid. La Vall de Uxó ha empatat davant l’Atzeneta i ha cedit el primer lloc, mentres diversos equips han resolt partits plens de penals, expulsions i remuntades.

Ceuta rebrà l’Alta Distinció de la Generalitat pel coratge del seu poble

La Generalitat Valenciana concedirà enguany l’Alta Distinció a la ciutat autònoma de Ceuta, un reconeixement que el seu president, Juan Jesús Vivas, assegura que honra el coratge i el valor dels ceutins en un moment molt difícil per al territori.

Experiència, cooperació i ciència, claus per a prevenir desastres naturals

Experts internacionals han llançat des de València una plataforma de l’OCDE per a compartir experiències, reforçar la cooperació i posar la ciència al centre de la prevenció de desastres naturals.

Intervinguts 862 quilos de cocaïna en un contenidor al port de València

Vigilància Duanera i Guàrdia Civil han comissat 862 quilos de cocaïna amagats en un contenidor procedent de Guayaquil al port de València. No hi ha detinguts i s’investiga una possible contaminació a bord del vaixell.

Les primeres reaccions valencianes a l’anunci electoral de Sánchez esclaten en xarxes

L’anunci de Pedro Sánchez de dissoldre les Corts Generals i convocar eleccions generals anticipades el 29 de novembre ha encés les reaccions en xarxes socials dels principals dirigents polítics de la Comunitat Valenciana, que ja es posicionen davant la nova cita amb les urnes.

Cinc detinguts a València passen a disposició judicial després de la protesta per la vivenda

Les cinc persones arrestades dissabte a València després de la manifestació pel dret a la vivenda han passat este dilluns al matí a disposició judicial. Col·lectius socials han convocat una concentració a la Ciutat de la Justícia i han anunciat una caixa de resistència en suport dels detinguts.

L’acampada per la vivenda seguix a Alacant malgrat l’avanç electoral

El Sindicat de Vivenda de Carolines manté de manera indefinida l’acampada a la plaça de la Muntanyeta d’Alacant després de la convocatòria d’eleccions generals, fins que s’aproven mesures com lloguers indefinits i més parc públic.

Demanen fins a 6 anys de presó a exempleats de l’Elche CF per quedar-se diners d’entrades

Nou exempleats de l’Elche CF, entre ells l’excap de taquilles, s’enfronten a fins a 6 anys de presó per una presumpta venda fraudulenta d’entrades entre 2007 i 2013 que hauria causat un perjudici d’1,2 milions d’euros al club.