Kiko Rivera torna a atacar al seu germà Fran: «Ell m’importa un rave»

Kiko Rivera, fill d’Isabel Pantoja, l’ha tornada a embolicar en una revista, aquesta vegada li ha tocat al seu germà de pare Fran Rivera.

Concretament, ‘Lecturas’, ha sigut l’encarregada de publicar les incendiàries, molt dures i desagradables declaracions de Kiko. Tot això arriba arran de les declaracions de Fran entrant per totes amb Isabel Pantoja que han encés a Kiko de forma definitiva. Fran Rivera va dir quan la cançonetista va tindre un nou judici: «Tot el dolent que li passa s’ho mereix«.

Kiko ha parlat i de quina manera. «La meua relació amb ell era nul·la. Trenca el que ja està trencat! El meu germà m’importa un rave. No vull saber res d’ell!«.

Fa un any, quan Kiko es va distanciar públicament de la seua mare, l’extorero i el seu germà  Kiko  semblaven estar molt units.

El fill de la Pantoja arremet més contra el seu germà. «Pensa que la seua educació és millor i menysprea la meua. No ha vingut a veure’m quan estava mal«.

I posa el punt de mira en la relació entre els dos fills de Carmen Ordoñez: «Hi ha hagut mogudes entre ells. Ho sé perquè tranquil molt sovint amb Cayetano i de Fran no parlem«.
Per a finalitzar, el DJ assegura que el seu germà Fran li va demanar anar a Cantora a emportar-se les coses del seu pare, mentre la seua mare estava en la presó.

Capítol entre Kiko i la seua germana Isa Pantoja

A tot això s’ha mostrat sincer en l’entrevista en la revista, reitera el seu perdó a la seua germana Isa per la confessió en la qual revelava: «Vaig pegar a la meua germana una vegada, quan va voler tallar-se les venes«, i aclareix que no va mentir en revelar aquell impactant episodi.

Malgrat tot, la filla d’Isabel Pantoja segueix en la seua postura de no perdonar al seu germà per traure a la llum aquest dolorós episodi del seu passat en Cantora.

«Podria estar 10 anys sense treballar»

«No faig les coses per a fer caixa i, si pensa això, està equivocada«, contesta a aqueixes insinuacions. Amb la seguretat de qui té una mà guanyadora, Kiko Rivera admet: «No ho dic per a donar-me-les de res, però jo podria estar sense treballar, sense fer res, deu anys«.

Últimes notícies

El PP vol retirar el model de finançament autonòmic i obrir un nou debat multilateral

El PP ha proposat en el debat sobre l’estat de la Comunitat Valenciana retirar la proposta actual de finançament autonòmic i obrir un nou procés multilateral, a més de reclamar més inversions contra episodis de pluges extremes i reforç de la seguretat a la costa valenciana.

Detingut a Alacant per furtar targetes bancàries a un conegut i traure 4.500 euros

Un jove de 23 anys ha sigut detingut a Alacant per sostraure dues targetes bancàries a un home major, conegut seu, i fer cinc retirades d’efectiu per un total de 4.500 euros sense consentiment.

Identificades diverses persones per les agressions xenòfobes a Tavernes

La Delegació del Govern ha confirmat que la Guàrdia Civil ha identificat diverses persones per les agressions a dos jóvens d’origen magribí i senegalés a Tavernes de la Valldigna, investigades com a delictes d’odi. La delegada Pilar Bernabé reclama que caiga sobre els agressors tot el pes de la llei i alerta sobre la normalització dels discursos d’odi.

La nova ciutat esportiva de l’Hércules preveu 11 camps i un miniestadi per a 2.000 aficionats

L’Hércules ha presentat al Rico Pérez l’avantprojecte de la seua ciutat esportiva a l’Horta de l’Albufereta, amb una inversió prevista de 35 milions, 11 camps de futbol, miniestadi, gimnàs i residència per a 150 usuaris.

El Llevant torna als entrenaments amb Etta i Hugo Sotelo encara lesionats

La plantilla del Llevant ha tornat hui al treball a Buñol sense Etta Eyong ni Hugo Sotelo, que continuen amb els seus processos de recuperació per les respectives lesions.

Foyth torna als entrenaments amb el Villarreal i Comesaña continua lesionat

Juan Foyth s’ha reincorporat als entrenaments col·lectius del Villarreal durant l’aturada de seleccions, mentres Santi Comesaña seguix al marge per una lesió al turmell esquerre.

Mora atropellada una dona de 78 anys en creuar un semàfor en roig a València

Una dona de 78 anys ha mort atropellada quan, segons els primers indicis, ha creuat amb el semàfor en fase roja per a vianants a l’avinguda Manuel de Falla de València. La Policia Local investiga també si el vehicle circulava amb excés de velocitat.

UGT exigeix reobrir la negociació salarial del professorat valencià

UGT Serveis Públics ha demanat a la Conselleria d'Educació reobrir la negociació salarial docent, en considerar insuficient l'acord de 200 euros escalonats pactat per ANPE i CSIF amb la Generalitat, i planteja un increment autonòmic de 240 euros mensuals i altres complements específics.