Kiko Rivera torna a atacar al seu germà Fran: «Ell m’importa un rave»

Kiko Rivera, fill d’Isabel Pantoja, l’ha tornada a embolicar en una revista, aquesta vegada li ha tocat al seu germà de pare Fran Rivera.

Concretament, ‘Lecturas’, ha sigut l’encarregada de publicar les incendiàries, molt dures i desagradables declaracions de Kiko. Tot això arriba arran de les declaracions de Fran entrant per totes amb Isabel Pantoja que han encés a Kiko de forma definitiva. Fran Rivera va dir quan la cançonetista va tindre un nou judici: «Tot el dolent que li passa s’ho mereix«.

Kiko ha parlat i de quina manera. «La meua relació amb ell era nul·la. Trenca el que ja està trencat! El meu germà m’importa un rave. No vull saber res d’ell!«.

Fa un any, quan Kiko es va distanciar públicament de la seua mare, l’extorero i el seu germà  Kiko  semblaven estar molt units.

El fill de la Pantoja arremet més contra el seu germà. «Pensa que la seua educació és millor i menysprea la meua. No ha vingut a veure’m quan estava mal«.

I posa el punt de mira en la relació entre els dos fills de Carmen Ordoñez: «Hi ha hagut mogudes entre ells. Ho sé perquè tranquil molt sovint amb Cayetano i de Fran no parlem«.
Per a finalitzar, el DJ assegura que el seu germà Fran li va demanar anar a Cantora a emportar-se les coses del seu pare, mentre la seua mare estava en la presó.

Capítol entre Kiko i la seua germana Isa Pantoja

A tot això s’ha mostrat sincer en l’entrevista en la revista, reitera el seu perdó a la seua germana Isa per la confessió en la qual revelava: «Vaig pegar a la meua germana una vegada, quan va voler tallar-se les venes«, i aclareix que no va mentir en revelar aquell impactant episodi.

Malgrat tot, la filla d’Isabel Pantoja segueix en la seua postura de no perdonar al seu germà per traure a la llum aquest dolorós episodi del seu passat en Cantora.

«Podria estar 10 anys sense treballar»

«No faig les coses per a fer caixa i, si pensa això, està equivocada«, contesta a aqueixes insinuacions. Amb la seguretat de qui té una mà guanyadora, Kiko Rivera admet: «No ho dic per a donar-me-les de res, però jo podria estar sense treballar, sense fer res, deu anys«.

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU