Kiko Rivera torna a atacar al seu germà Fran: “Ell m’importa un rave”

Kiko Rivera, fill d’Isabel Pantoja, l’ha tornada a embolicar en una revista, aquesta vegada li ha tocat al seu germà de pare Fran Rivera.

Concretament, ‘Lecturas’, ha sigut l’encarregada de publicar les incendiàries, molt dures i desagradables declaracions de Kiko. Tot això arriba arran de les declaracions de Fran entrant per totes amb Isabel Pantoja que han encés a Kiko de forma definitiva. Fran Rivera va dir quan la cançonetista va tindre un nou judici: “Tot el dolent que li passa s’ho mereix“.

Kiko ha parlat i de quina manera. “La meua relació amb ell era nul·la. Trenca el que ja està trencat! El meu germà m’importa un rave. No vull saber res d’ell!“.

Fa un any, quan Kiko es va distanciar públicament de la seua mare, l’extorero i el seu germà  Kiko  semblaven estar molt units.

El fill de la Pantoja arremet més contra el seu germà. “Pensa que la seua educació és millor i menysprea la meua. No ha vingut a veure’m quan estava mal“.

I posa el punt de mira en la relació entre els dos fills de Carmen Ordoñez: “Hi ha hagut mogudes entre ells. Ho sé perquè tranquil molt sovint amb Cayetano i de Fran no parlem“.
Per a finalitzar, el DJ assegura que el seu germà Fran li va demanar anar a Cantora a emportar-se les coses del seu pare, mentre la seua mare estava en la presó.

Capítol entre Kiko i la seua germana Isa Pantoja

A tot això s’ha mostrat sincer en l’entrevista en la revista, reitera el seu perdó a la seua germana Isa per la confessió en la qual revelava: “Vaig pegar a la meua germana una vegada, quan va voler tallar-se les venes“, i aclareix que no va mentir en revelar aquell impactant episodi.

Malgrat tot, la filla d’Isabel Pantoja segueix en la seua postura de no perdonar al seu germà per traure a la llum aquest dolorós episodi del seu passat en Cantora.

“Podria estar 10 anys sense treballar”

No faig les coses per a fer caixa i, si pensa això, està equivocada“, contesta a aqueixes insinuacions. Amb la seguretat de qui té una mà guanyadora, Kiko Rivera admet: “No ho dic per a donar-me-les de res, però jo podria estar sense treballar, sense fer res, deu anys“.

Últimes notícies

Quasi 400.000 escolars valencians celebren el Dia de l’Esport amb jocs tradicionals

Prop de 400.000 alumnes de més de 1.100 centres de la Comunitat Valenciana van participar en el Dia de l’Esport, una jornada que recupera jocs tradicionals i fomenta l'activitat física a l'aire lliure.

Condemnats cinc membres de la secta de Vistabella per abusos sexuals a menors

L'Audiència de Castelló ha condemnat a penes d'entre 3,5 i 7 anys de presó a cinc membres d'una comunitat pseudoreligiosa de Vistabella del Maestrat per la seua implicació en abusos sexuals a menors comesos durant anys.

Rubén Burgos demana centrar-se en el present davant el Saragossa en la Copa de la Reina

Rubén Burgos reclama màxima concentració en el present per a afrontar la semifinal de la Copa de la Reina davant el Casademont Zaragoza, rival que ha dominat al València Basket esta temporada, mentres el vestuari confia en la seua experiència i en el suport de l'afició.

Condemnats cinc membres de la secta de Vistabella per abusos sexuals a menors

L'Audiència Provincial de Castelló ha imposat penes d'entre 3,5 i 7 anys de presó a cinc membres d'una secta de Vistabella del Maestrat per abusos sexuals continuats a menors.

La comissió de les VPP d’Alacant arrancarà amb tècnics de Contractació, Patrimoni i Urbanisme

La comissió municipal sobre possibles irregularitats en les VPP de la Platja de Sant Joan a Alacant començarà a l'abril amb les declaracions de funcionaris i alts càrrecs de Patrimoni, Contractació i Urbanisme, abans de citar als responsables polítics.

CaixaBank confirma els seus objectius a l’alça fins a 2027 malgrat la incertesa a Orient Mitjà

CaixaBank manté els objectius revisats a l'alça del seu pla 2025-2027 després d'un benefici rècord i anuncia un dividend superior, mentres afronta una vaga sindical per la pressió comercial.

Disney tria la Comunitat Valenciana per a rodar la versió d’acció real d’Embullats

Disney rodara durant huit mesos la version de accion real d'Embullats en diversos escenaris de la Comunitat Valenciana, amb Ciutat de la Llum com un dels principals focus de produccion.

Arcadi España assumix Hisenda i admet que aprovar nous Pressupostos serà una tasca molt difícil

Arcadi España pren les regnes d'Hisenda amb el repte de tirar avant nous Pressupostos, mentres Carlos Cuerpo assumix la Vicepresidència Primera amb un missatge de meritocràcia i reforç de l'Estat del Benestar.