Kiko Rivera molt clar sobre les absències en la comunió del seu fill

Kiko Rivera ha volgut explicar els motius pels quals la seua cosina Anabel Pantoja i altres membres de la seua família més pròxima no han estat en la primera comunió del seu primer fill amb Jessica Bueno.

El xicotet Fran celebrava els dos primers sagraments al costat de la família de la seua mare a Bilbao, aprofitant que el seu germà xicotet també anava a rebre les aigües baptismals.

La polèmica no ha tardat a esclatar i, davant les llàgrimes d’Anabel Pantoja en ‘Sálvame’ per no haver sigut convidada, Kiko Rivera ha intervingut en directe.

A l’esdeveniment sol han pogut acudir el seu pare, Kiko Rivera; la seua dona, Irene Rosales i les seues filles xicotetes, Carlota i Ana. Kiko va demanar que pogueren acudir més membres de la seua família, per exemple, la seua cosina Anabel, que anava a ser la padrina del xiquet, però no se li va permetre i es va apuntar que es devia a les restriccions pel Covid-19.

Veient les imatges i abordant el succeït en ‘Sálvame’, Anabel Pantoja no podia evitar les llàgrimes i és que, encara que estava disposada a agafar un avió a Bilbao, no se li va permetre. A més, la col·laboradora de ‘Sálvame’ anava a ser la padrina del xiquet, però finalment ho ha sigut algú pròxim a Jessica.

 

“No estic conforme amb algunes coses, clar que no”

 

Davant les llàgrimes de la seua cosina, Kiko Rivera l’ha anomenada en directe per a tranquil·litzar-la i explicar quina és la situació. “Tu ja saps la situació que hi ha, saps que jo porte huit anys acceptant una sèrie de coses que he decidit acceptar pel bé del meu fill perquè jo no pense en mi, pense en el meu fill”, deia Kiko, que afegia: “Que no estic conforme amb algunes coses? Clar que no, però nosaltres som així i jo no buscaré cap problema amb la mare del meu fill, no per mi ni per ella, sinó per la felicitat del meu fill”.

“Jo no pense en mi, pense en la felicitat i el benestar del meu fill. Que no estic conforme amb algunes coses que han passat? Doncs clar que no”, ha explicat Kiko Rivera, que ha assegurat que no li agrada veure a la seua cosina plorar en televisió per este tema.

“Nosaltres som així i jo no buscaré cap problema amb la mare del meu fill. No per mi ni per ella sinó per la felicitat del meu fill perquè es mereix ser feliç i no viure coses lletges. Tu saps que jo vaig preguntar si podien vindre alguns familiars meus, em van dir que no pel covid i això i jo ho vaig entendre. Ho vaig acceptar. Per això, com tu bé saps, ja nosaltres li farem una festa ací, amb la seua gent d’ací, amb la seua família paterna, amb els seus amiguets. I la seua àvia també estarà convidada si vol vindre a veure al seu net”, ha afegit, reiterant el que ha dit en més d’una ocasió que la relació dels seus fills amb Isabel Pantoja va abans que la seua pròpia amb la seua mare.

Kiko Rivera celebrarà una altra comunió a Sevilla i convidarà a Isabel Pantoja

 

A més, ha apuntat que ells faran la seua pròpia comunió a Sevilla, amb la seua família i els seus amics. Una celebració a la qual també estarà convidada Isabel Pantoja: “Jo no li puc llevar a una àvia el dret a estar en la comunió del seu net, jo sé apartar picabaralles i sobretot si eixa per als meus fills”.

 

Anabel Pantoja no ha pogut ser la padrina

 

Quan el xiquet va nàixer, Anabel va ser nomenada padrina del xicotet, però en esta ocasió, la seua padrina ha sigut la prima de Jessica: “El teu anaves a ser la padrina, Jessica va decidir per raons ics que ella l’anava a triar i jo vaig haver de triar a padrí. Tinc molts problemes com perquè la mare del meu fill em canvie a la padrina”.

 

La resposta de Jessica Bueno

 

Evidentment enfada, la model ha publicat en el seu perfil d’Instagram que va convidar a qui va creure convenient, en concret, a les persones més pròximes al seu fill i que tenen “tracte directe” amb ell. A més, deixava clar que actua “des del cor” i amb bona fe, amb el que no entén que li la critique: “Que poc respecte fins i tot estant en el meu estat!”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València de Corberán s’agarra a Mestalla per a prolongar la seua bona ratxa després de les aturades

El València de Carlos Corberán ha guanyat els dos partits disputats a Mestalla després d'una aturada de seleccions i busca davant el Celta reforçar el seu allunyament del descens i acostar-se a Europa.

Bernabé acusa a Mazón d’obstaculitzar la justícia i retrau al PP que el continue protegint

Pilar Bernabé acusa a Carlos Mazón de continuar entorpint la labor judicial en la causa per la gestió de la DANA i critica que el PP continue protegint-lo en lloc d'exigir-li l'acta de diputat.

El ciclista Jaume Guardeño, en l’UCI després de xocar amb un cotxe mentres entrenava

El ciclista alacantí Jaume Guardeño roman en l'UCI de l'hospital Tauli de Sabadell amb lesions greus després de col·lidir amb un cotxe durant un entrenament.

Raig i Elx es juguen mitja permanència a Vallecas

Raig i Elx s'enfronten a Vallecas en un xoc directe per la permanència, amb només quatre punts de diferència i l'oportunitat de deixar molt tocat a un rival directe.

Sarabia reclama un futbol més exemplar per a la joventut davant els càntics racistes

Eder Sarabia demana que el futbol siga un espai més exemplar per a la joventut i reclama respecte enfront del racisme i la xenofòbia després dels càntics racistes en el partit España-Egipte.

Quinze detinguts per una estafa de quasi 200.000 euros en combustible després de suplantar a empreses

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va defraudar més de 196.000 euros en combustible i material en fer-se passar per empreses reals i contractar targetes de carburant.

Que bé viuríem sense accents gràfics

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parlasobre l’accent de València/Valéncia' que utilitza el cas de Mónica Oltra per a discutir el model lingüístic valencià i la batalla ideològica que hi ha darrere

L’interior de València frega el ple per Setmana Santa i Benidorm lidera la costa

Els hotels de l'interior de la província de València aconseguixen una previsió d'ocupació del 87,4% entre Dijous Sant i Dilluns de Pasqua, mentres que Benidorm se situa al capdavant del litoral amb un 81,7%. El conjunt de la Comunitat Valenciana afronta la Setmana Santa amb una demanda elevada i marge per a millorar amb les reserves d'última hora.