Kiko Rivera molt clar sobre les absències en la comunió del seu fill

Kiko Rivera ha volgut explicar els motius pels quals la seua cosina Anabel Pantoja i altres membres de la seua família més pròxima no han estat en la primera comunió del seu primer fill amb Jessica Bueno.

El xicotet Fran celebrava els dos primers sagraments al costat de la família de la seua mare a Bilbao, aprofitant que el seu germà xicotet també anava a rebre les aigües baptismals.

La polèmica no ha tardat a esclatar i, davant les llàgrimes d’Anabel Pantoja en ‘Sálvame’ per no haver sigut convidada, Kiko Rivera ha intervingut en directe.

A l’esdeveniment sol han pogut acudir el seu pare, Kiko Rivera; la seua dona, Irene Rosales i les seues filles xicotetes, Carlota i Ana. Kiko va demanar que pogueren acudir més membres de la seua família, per exemple, la seua cosina Anabel, que anava a ser la padrina del xiquet, però no se li va permetre i es va apuntar que es devia a les restriccions pel Covid-19.

Veient les imatges i abordant el succeït en ‘Sálvame’, Anabel Pantoja no podia evitar les llàgrimes i és que, encara que estava disposada a agafar un avió a Bilbao, no se li va permetre. A més, la col·laboradora de ‘Sálvame’ anava a ser la padrina del xiquet, però finalment ho ha sigut algú pròxim a Jessica.

 

“No estic conforme amb algunes coses, clar que no»

 

Davant les llàgrimes de la seua cosina, Kiko Rivera l’ha anomenada en directe per a tranquil·litzar-la i explicar quina és la situació. “Tu ja saps la situació que hi ha, saps que jo porte huit anys acceptant una sèrie de coses que he decidit acceptar pel bé del meu fill perquè jo no pense en mi, pense en el meu fill”, deia Kiko, que afegia: “Que no estic conforme amb algunes coses? Clar que no, però nosaltres som així i jo no buscaré cap problema amb la mare del meu fill, no per mi ni per ella, sinó per la felicitat del meu fill”.

«Jo no pense en mi, pense en la felicitat i el benestar del meu fill. Que no estic conforme amb algunes coses que han passat? Doncs clar que no», ha explicat Kiko Rivera, que ha assegurat que no li agrada veure a la seua cosina plorar en televisió per este tema.

«Nosaltres som així i jo no buscaré cap problema amb la mare del meu fill. No per mi ni per ella sinó per la felicitat del meu fill perquè es mereix ser feliç i no viure coses lletges. Tu saps que jo vaig preguntar si podien vindre alguns familiars meus, em van dir que no pel covid i això i jo ho vaig entendre. Ho vaig acceptar. Per això, com tu bé saps, ja nosaltres li farem una festa ací, amb la seua gent d’ací, amb la seua família paterna, amb els seus amiguets. I la seua àvia també estarà convidada si vol vindre a veure al seu net», ha afegit, reiterant el que ha dit en més d’una ocasió que la relació dels seus fills amb Isabel Pantoja va abans que la seua pròpia amb la seua mare.

Kiko Rivera celebrarà una altra comunió a Sevilla i convidarà a Isabel Pantoja

 

A més, ha apuntat que ells faran la seua pròpia comunió a Sevilla, amb la seua família i els seus amics. Una celebració a la qual també estarà convidada Isabel Pantoja: “Jo no li puc llevar a una àvia el dret a estar en la comunió del seu net, jo sé apartar picabaralles i sobretot si eixa per als meus fills”.

 

Anabel Pantoja no ha pogut ser la padrina

 

Quan el xiquet va nàixer, Anabel va ser nomenada padrina del xicotet, però en esta ocasió, la seua padrina ha sigut la prima de Jessica: “El teu anaves a ser la padrina, Jessica va decidir per raons ics que ella l’anava a triar i jo vaig haver de triar a padrí. Tinc molts problemes com perquè la mare del meu fill em canvie a la padrina”.

 

La resposta de Jessica Bueno

 

Evidentment enfada, la model ha publicat en el seu perfil d’Instagram que va convidar a qui va creure convenient, en concret, a les persones més pròximes al seu fill i que tenen «tracte directe» amb ell. A més, deixava clar que actua «des del cor» i amb bona fe, amb el que no entén que li la critique: «Que poc respecte fins i tot estant en el meu estat!».

Últimes notícies

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.

Riazor celebra el retorn del Dépor a Primera en l’estrena d’Anselmi amb l’Elche

El Deportivo torna a Primera huit anys després davant un Elche que inicia el projecte de Martín Anselmi, encara amb la plantilla per tancar.

El Levante inscriu Ryan, Mandi i Tunde per a debutar hui en Lliga davant l’Espanyol

El Levante ha aconseguit inscriure a temps Matt Ryan, Aïssa Mandi i Kareem Tunde per a poder jugar esta vesprada al camp de l’Espanyol en l’estrena de Lliga, amb només 15 jugadors del primer equip disponibles.

Els Centres Dona atenen més de 7.000 víctimes en mig any i creixen un 18%

La Xarxa de Centres Dona de la Generalitat ha atés 7.093 dones en el primer semestre de 2026, quasi 1.100 més que un any abans, amb un augment de recursos, professionals i nous centres especialitzats.

Anselmi afronta el debut de LALIGA amb il·lusió i moltes ganes de competir

L’entrenador de l’Elche, Martín Anselmi, assegura que l’equip arriba al debut a LALIGA davant el Deportivo de La Coruña amb il·lusió, entusiasme i voluntat de competir després d’una llarga pretemporada.

El Valencia Basket arranca la pretemporada de Xavi Albert condicionat per les seleccions

El Valencia Basket, vigent campió de la Liga Endesa, inicia esta setmana la pretemporada del nou projecte de Xavi Albert, marcat per moltes novetats en la plantilla i per les absències dels internacionals per les finestres FIBA.

Gran revolució en l’onze del València en l’estrena de Lliga

El València afrontarà el debut de Lliga contra el Celta amb entre cinc i huit canvis respecte a l’estrena de la passada temporada, inclòs un nou sistema tàctic.

El Museu Faller completa la col·lecció infantil amb el ninot indultat de 1969

El Museu Faller de València ha localitzat el ninot infantil indultat de 1969, 'Tot és cant', desaparegut des dels anys 90, i ha iniciat el procés per a restaurar-lo i exposar-lo de nou.