Kiko Rivera molt clar sobre les absències en la comunió del seu fill

Kiko Rivera ha volgut explicar els motius pels quals la seua cosina Anabel Pantoja i altres membres de la seua família més pròxima no han estat en la primera comunió del seu primer fill amb Jessica Bueno.

El xicotet Fran celebrava els dos primers sagraments al costat de la família de la seua mare a Bilbao, aprofitant que el seu germà xicotet també anava a rebre les aigües baptismals.

La polèmica no ha tardat a esclatar i, davant les llàgrimes d’Anabel Pantoja en ‘Sálvame’ per no haver sigut convidada, Kiko Rivera ha intervingut en directe.

A l’esdeveniment sol han pogut acudir el seu pare, Kiko Rivera; la seua dona, Irene Rosales i les seues filles xicotetes, Carlota i Ana. Kiko va demanar que pogueren acudir més membres de la seua família, per exemple, la seua cosina Anabel, que anava a ser la padrina del xiquet, però no se li va permetre i es va apuntar que es devia a les restriccions pel Covid-19.

Veient les imatges i abordant el succeït en ‘Sálvame’, Anabel Pantoja no podia evitar les llàgrimes i és que, encara que estava disposada a agafar un avió a Bilbao, no se li va permetre. A més, la col·laboradora de ‘Sálvame’ anava a ser la padrina del xiquet, però finalment ho ha sigut algú pròxim a Jessica.

 

“No estic conforme amb algunes coses, clar que no”

 

Davant les llàgrimes de la seua cosina, Kiko Rivera l’ha anomenada en directe per a tranquil·litzar-la i explicar quina és la situació. “Tu ja saps la situació que hi ha, saps que jo porte huit anys acceptant una sèrie de coses que he decidit acceptar pel bé del meu fill perquè jo no pense en mi, pense en el meu fill”, deia Kiko, que afegia: “Que no estic conforme amb algunes coses? Clar que no, però nosaltres som així i jo no buscaré cap problema amb la mare del meu fill, no per mi ni per ella, sinó per la felicitat del meu fill”.

“Jo no pense en mi, pense en la felicitat i el benestar del meu fill. Que no estic conforme amb algunes coses que han passat? Doncs clar que no”, ha explicat Kiko Rivera, que ha assegurat que no li agrada veure a la seua cosina plorar en televisió per este tema.

“Nosaltres som així i jo no buscaré cap problema amb la mare del meu fill. No per mi ni per ella sinó per la felicitat del meu fill perquè es mereix ser feliç i no viure coses lletges. Tu saps que jo vaig preguntar si podien vindre alguns familiars meus, em van dir que no pel covid i això i jo ho vaig entendre. Ho vaig acceptar. Per això, com tu bé saps, ja nosaltres li farem una festa ací, amb la seua gent d’ací, amb la seua família paterna, amb els seus amiguets. I la seua àvia també estarà convidada si vol vindre a veure al seu net”, ha afegit, reiterant el que ha dit en més d’una ocasió que la relació dels seus fills amb Isabel Pantoja va abans que la seua pròpia amb la seua mare.

Kiko Rivera celebrarà una altra comunió a Sevilla i convidarà a Isabel Pantoja

 

A més, ha apuntat que ells faran la seua pròpia comunió a Sevilla, amb la seua família i els seus amics. Una celebració a la qual també estarà convidada Isabel Pantoja: “Jo no li puc llevar a una àvia el dret a estar en la comunió del seu net, jo sé apartar picabaralles i sobretot si eixa per als meus fills”.

 

Anabel Pantoja no ha pogut ser la padrina

 

Quan el xiquet va nàixer, Anabel va ser nomenada padrina del xicotet, però en esta ocasió, la seua padrina ha sigut la prima de Jessica: “El teu anaves a ser la padrina, Jessica va decidir per raons ics que ella l’anava a triar i jo vaig haver de triar a padrí. Tinc molts problemes com perquè la mare del meu fill em canvie a la padrina”.

 

La resposta de Jessica Bueno

 

Evidentment enfada, la model ha publicat en el seu perfil d’Instagram que va convidar a qui va creure convenient, en concret, a les persones més pròximes al seu fill i que tenen “tracte directe” amb ell. A més, deixava clar que actua “des del cor” i amb bona fe, amb el que no entén que li la critique: “Que poc respecte fins i tot estant en el meu estat!”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les Falles 2026 cremaran 10 milions de creativitat i ironia després d’un hivern dur

Quasi 800 falles, més de 9,8 milions invertits i un desplegament de 6.000 agents marcaran unes festes que culminaran amb la Cremà el 19 de març. La pluja condiciona l'arrancada i la ciutat es transforma amb corts, subvencions municipals i més de 300 espectacles pirotècnics.

Dones de l’aigua a València: guàrdies de 24 hores perquè no falte ni una gota el 8-M

Cinc treballadores de Global Omnium assumixen torns essencials durant el 8-M per a mantindre la xarxa sense corts. La seua labor reflectix l'avanç femení en àrees tècniques.

La UPV constata que la violència masclista en xarxes silencia a dones en política i repetix patrons

Dos estudis de la UPV analitzen milers de missatges en X dirigits a Ayuso, Montero i Meloni i conclouen que l'hostilitat de gènere és sistemàtica i amb impacte democràtic.

Pluges en la Comunitat Valenciana i ruixats amb tempesta en àrees de Castelló

Cels molt nuvolosos i precipitacions generalitzades este dissabte. A Castelló, els ruixats podran ser forts o persistents i amb tempesta en punts.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.