Kiko Rivera molt clar sobre les absències en la comunió del seu fill

Ejemplo de shortcode con estilo
Kiko Rivera ha volgut explicar els motius pels quals la seua cosina Anabel Pantoja i altres membres de la seua família més pròxima no han estat en la primera comunió del seu primer fill amb Jessica Bueno. El xicotet Fran celebrava els dos primers sagraments al costat de la família de la seua mare a Bilbao, aprofitant que el seu germà xicotet també […]

Kiko Rivera ha volgut explicar els motius pels quals la seua cosina Anabel Pantoja i altres membres de la seua família més pròxima no han estat en la primera comunió del seu primer fill amb Jessica Bueno.

El xicotet Fran celebrava els dos primers sagraments al costat de la família de la seua mare a Bilbao, aprofitant que el seu germà xicotet també anava a rebre les aigües baptismals.

La polèmica no ha tardat a esclatar i, davant les llàgrimes d’Anabel Pantoja en ‘Sálvame’ per no haver sigut convidada, Kiko Rivera ha intervingut en directe.

A l’esdeveniment sol han pogut acudir el seu pare, Kiko Rivera; la seua dona, Irene Rosales i les seues filles xicotetes, Carlota i Ana. Kiko va demanar que pogueren acudir més membres de la seua família, per exemple, la seua cosina Anabel, que anava a ser la padrina del xiquet, però no se li va permetre i es va apuntar que es devia a les restriccions pel Covid-19.

Veient les imatges i abordant el succeït en ‘Sálvame’, Anabel Pantoja no podia evitar les llàgrimes i és que, encara que estava disposada a agafar un avió a Bilbao, no se li va permetre. A més, la col·laboradora de ‘Sálvame’ anava a ser la padrina del xiquet, però finalment ho ha sigut algú pròxim a Jessica.

 

“No estic conforme amb algunes coses, clar que no»

 

Davant les llàgrimes de la seua cosina, Kiko Rivera l’ha anomenada en directe per a tranquil·litzar-la i explicar quina és la situació. “Tu ja saps la situació que hi ha, saps que jo porte huit anys acceptant una sèrie de coses que he decidit acceptar pel bé del meu fill perquè jo no pense en mi, pense en el meu fill”, deia Kiko, que afegia: “Que no estic conforme amb algunes coses? Clar que no, però nosaltres som així i jo no buscaré cap problema amb la mare del meu fill, no per mi ni per ella, sinó per la felicitat del meu fill”.

«Jo no pense en mi, pense en la felicitat i el benestar del meu fill. Que no estic conforme amb algunes coses que han passat? Doncs clar que no», ha explicat Kiko Rivera, que ha assegurat que no li agrada veure a la seua cosina plorar en televisió per este tema.

«Nosaltres som així i jo no buscaré cap problema amb la mare del meu fill. No per mi ni per ella sinó per la felicitat del meu fill perquè es mereix ser feliç i no viure coses lletges. Tu saps que jo vaig preguntar si podien vindre alguns familiars meus, em van dir que no pel covid i això i jo ho vaig entendre. Ho vaig acceptar. Per això, com tu bé saps, ja nosaltres li farem una festa ací, amb la seua gent d’ací, amb la seua família paterna, amb els seus amiguets. I la seua àvia també estarà convidada si vol vindre a veure al seu net», ha afegit, reiterant el que ha dit en més d’una ocasió que la relació dels seus fills amb Isabel Pantoja va abans que la seua pròpia amb la seua mare.

Kiko Rivera celebrarà una altra comunió a Sevilla i convidarà a Isabel Pantoja

 

A més, ha apuntat que ells faran la seua pròpia comunió a Sevilla, amb la seua família i els seus amics. Una celebració a la qual també estarà convidada Isabel Pantoja: “Jo no li puc llevar a una àvia el dret a estar en la comunió del seu net, jo sé apartar picabaralles i sobretot si eixa per als meus fills”.

 

Anabel Pantoja no ha pogut ser la padrina

 

Quan el xiquet va nàixer, Anabel va ser nomenada padrina del xicotet, però en esta ocasió, la seua padrina ha sigut la prima de Jessica: “El teu anaves a ser la padrina, Jessica va decidir per raons ics que ella l’anava a triar i jo vaig haver de triar a padrí. Tinc molts problemes com perquè la mare del meu fill em canvie a la padrina”.

 

La resposta de Jessica Bueno

 

Evidentment enfada, la model ha publicat en el seu perfil d’Instagram que va convidar a qui va creure convenient, en concret, a les persones més pròximes al seu fill i que tenen «tracte directe» amb ell. A més, deixava clar que actua «des del cor» i amb bona fe, amb el que no entén que li la critique: «Que poc respecte fins i tot estant en el meu estat!».

Últimes notícies

Deu detinguts per incitar disturbis vinculats a Blocus: tres a Valencia

Deu jóvens, quatre menors, han sigut detinguts en 24 hores per incitar disturbis vinculats a Blocus. Tres arrestos s’han practicat a la província de Valencia.

L’Atlético busca pressionar el lideratge al camp del Levante

L’Atlético visita el Levante este dissabte amb sis victòries consecutives i la mirada posada en el lideratge. Julián Alvarez arriba en ratxa golejadora.

Puente revela 170 incidències del sistema LZB durant 2026 i defensa la seua seguretat després de l’accident d’Urda

La tragèdia deixa 69 morts i 13 víctimes identificades, mentre 39 ferits continuen hospitalitzats a Castella-la Manxa, 17 d'ells en unitats de cures intensives

València aprova un pressupost de 1.361 milions per a 2027

El govern municipal de València ha aprovat el projecte de pressupost de 2027, un 8,8 % superior al de l’exercici actual. L’oposició l’ha rebutjat.

La dana de 2024 suma 234 víctimes mortals en la causa judicial

La jutgessa de Catarroja ha elevat a 234 el recompte oficial de víctimes mortals de la dana del 29 d’octubre de 2024. L’últim cas reconegut és el d’un home de Paiporta que va morir després d’una infecció bacteriana.

Castelló proposa 246,7 milions per als comptes provincials de 2027

La Diputació de Castelló debatrà el 3 de novembre un pressupost de 246.698.267,01 euros per a 2027, amb inversions en seguretat, serveis i infraestructures.

El Govern estudia tancar temporalment l’AVE Madrid-Barcelona per a accelerar les obres de renovació

Óscar Puente reconeix que Transports valora suspendre la circulació durant un o dos anys per a reduir els terminis de les obres, encara que no hi ha cap decisió definitiva

Catalá recomana evitar demà el centre de València davant els disturbis

L’alcaldessa ha anunciat que duplicarà els efectius policials este dissabte i ha recomanat a veïns i turistes que eviten el centre de València.