Kiko Rivera molt clar sobre les absències en la comunió del seu fill

Kiko Rivera ha volgut explicar els motius pels quals la seua cosina Anabel Pantoja i altres membres de la seua família més pròxima no han estat en la primera comunió del seu primer fill amb Jessica Bueno.

El xicotet Fran celebrava els dos primers sagraments al costat de la família de la seua mare a Bilbao, aprofitant que el seu germà xicotet també anava a rebre les aigües baptismals.

La polèmica no ha tardat a esclatar i, davant les llàgrimes d’Anabel Pantoja en ‘Sálvame’ per no haver sigut convidada, Kiko Rivera ha intervingut en directe.

A l’esdeveniment sol han pogut acudir el seu pare, Kiko Rivera; la seua dona, Irene Rosales i les seues filles xicotetes, Carlota i Ana. Kiko va demanar que pogueren acudir més membres de la seua família, per exemple, la seua cosina Anabel, que anava a ser la padrina del xiquet, però no se li va permetre i es va apuntar que es devia a les restriccions pel Covid-19.

Veient les imatges i abordant el succeït en ‘Sálvame’, Anabel Pantoja no podia evitar les llàgrimes i és que, encara que estava disposada a agafar un avió a Bilbao, no se li va permetre. A més, la col·laboradora de ‘Sálvame’ anava a ser la padrina del xiquet, però finalment ho ha sigut algú pròxim a Jessica.

 

“No estic conforme amb algunes coses, clar que no”

 

Davant les llàgrimes de la seua cosina, Kiko Rivera l’ha anomenada en directe per a tranquil·litzar-la i explicar quina és la situació. “Tu ja saps la situació que hi ha, saps que jo porte huit anys acceptant una sèrie de coses que he decidit acceptar pel bé del meu fill perquè jo no pense en mi, pense en el meu fill”, deia Kiko, que afegia: “Que no estic conforme amb algunes coses? Clar que no, però nosaltres som així i jo no buscaré cap problema amb la mare del meu fill, no per mi ni per ella, sinó per la felicitat del meu fill”.

“Jo no pense en mi, pense en la felicitat i el benestar del meu fill. Que no estic conforme amb algunes coses que han passat? Doncs clar que no”, ha explicat Kiko Rivera, que ha assegurat que no li agrada veure a la seua cosina plorar en televisió per este tema.

“Nosaltres som així i jo no buscaré cap problema amb la mare del meu fill. No per mi ni per ella sinó per la felicitat del meu fill perquè es mereix ser feliç i no viure coses lletges. Tu saps que jo vaig preguntar si podien vindre alguns familiars meus, em van dir que no pel covid i això i jo ho vaig entendre. Ho vaig acceptar. Per això, com tu bé saps, ja nosaltres li farem una festa ací, amb la seua gent d’ací, amb la seua família paterna, amb els seus amiguets. I la seua àvia també estarà convidada si vol vindre a veure al seu net”, ha afegit, reiterant el que ha dit en més d’una ocasió que la relació dels seus fills amb Isabel Pantoja va abans que la seua pròpia amb la seua mare.

Kiko Rivera celebrarà una altra comunió a Sevilla i convidarà a Isabel Pantoja

 

A més, ha apuntat que ells faran la seua pròpia comunió a Sevilla, amb la seua família i els seus amics. Una celebració a la qual també estarà convidada Isabel Pantoja: “Jo no li puc llevar a una àvia el dret a estar en la comunió del seu net, jo sé apartar picabaralles i sobretot si eixa per als meus fills”.

 

Anabel Pantoja no ha pogut ser la padrina

 

Quan el xiquet va nàixer, Anabel va ser nomenada padrina del xicotet, però en esta ocasió, la seua padrina ha sigut la prima de Jessica: “El teu anaves a ser la padrina, Jessica va decidir per raons ics que ella l’anava a triar i jo vaig haver de triar a padrí. Tinc molts problemes com perquè la mare del meu fill em canvie a la padrina”.

 

La resposta de Jessica Bueno

 

Evidentment enfada, la model ha publicat en el seu perfil d’Instagram que va convidar a qui va creure convenient, en concret, a les persones més pròximes al seu fill i que tenen “tracte directe” amb ell. A més, deixava clar que actua “des del cor” i amb bona fe, amb el que no entén que li la critique: “Que poc respecte fins i tot estant en el meu estat!”.

Últimes notícies

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.

El València Basket renova a Omari Moore fins a 2027

El València Basket ha ampliat el contracte de l'exterior estatunidenc Omari Moore fins a juny de 2027, després d'una primera temporada destacada en Lliga Endesa i Eurolliga.

El València lliga al migcampista malià Aliou Dieng per a les pròximes temporades

El València incorpora al migcampista malià Aliou Dieng, internacional absolut sense experiència prèvia a Europa, amb un contracte de fins a tres temporades i lliure de traspàs.

El València Basket blinda a Omari Moore amb una renovació fins a 2027

El València Basket amplia el contracte de Omari Moore fins a juny de 2027 després de la seua bona adaptació a l'equip i al bàsquet europeu, amb opció d'eixida cap a la NBA.

Camarero demana esborrar del diari de Les Corts la seua frase sobre les prostitutes

Susana Camarero ha sol·licitat a la Mesa de Les Corts retirar del diari de sessions l'expressió en la qual va afirmar que el Govern està ple de prostitutes, al·legant que estava mal formulada i ja va ser aclarida públicament.

Consum llança més de 2.500 ofertes d’ús d’estiu en la Comunitat Valenciana

Consum reforça la seua plantilla d'estiu amb més de 2.500 contractes en la Comunitat Valenciana i 3.800 en total, amb sous des de 1.400 euros bruts i opció de continuïtat.

Març s’acomiada amb més calor i ratxes de vent molt fort en la Comunitat Valenciana

El dimarts arriba amb cels poc nuvolosos, pujada de temperatures i ratxes de vent molt fort a Castelló i l'interior nord de València, després d'una jornada suau en les capitals.

Bernabé insta a Pérez Llorca a acceptar la reforma del finançament autonòmic que aporta 3.700 milions

Pilar Bernabé reclama a Juanfran Pérez Llorca que done suport a la proposta de reforma del finançament autonòmic del Govern, que calcula en 3.700 milions per a la Comunitat Valenciana, i recorda les inversions previstes a la província d'Alacant.