Kiko Rivera, molt emocionat parlant amb sa mare en directe

Els finalistes de ‘GH DÚO’ es donen suport els uns als altres

Els finalistes de ‘GH DÚO’ es donen suport uns a altres | TELECINCO

 

El guanyador de ‘GH DÚO’ serà anunciat en menys de 72 hores. Un dels quatre finalistes serà qui s’emporte el maletí a casa, i fins que arribe el moment final, els concursants tenen l’oportunitat d’aconseguir el vot de l’audiència. De moment, els percentatges que s’han fet públics són els següents: 13,3%, 13,9%, 28,1% i 44,7%.

 

La recta final del ‘reality’ està sent dura per als últims concursants que encara conviuen dins la casa de Guadalix de la Sierra. Entre Juan Miguel, María Jesús Ruiz, Alejandro Albalá i Kiko Rivera s’escollirà al guanyador d’aquesta edició, que cobrarà 100.000 euros de premi.

 

Les critiques més dures arriben des del plató

L’audiència no para d’enviar el seu suport als concursants, i amics i familiars s’afanyen a transmetre força i ànims als seus estimats. No obstant això, els participants van haver d’aguantar les crítiques més dures que han rebut fins ara per part dels col·laboradors del programa.

 

Ares Teixidó va acusar a Juan Miguel de no haver-se involucrat en tot el concurs, Nagore Robles va arremetre contra Kiko per la seua actitud «poc respectuosa» amb María Jesús Ruiz i Alejandro Albalá va ser durament criticat per Miguel Frigenti. «Com a concursant m’avorreix que algú vinga a parlar dels seus deutes amb Hisenda, no creus que cansa?», li recriminava també Frigenti al fill d’Isabel Pantoja.

 

L’última prova del concurs

El cotxe on els concursants van haver de dur a terme la prova

El cotxe on els concursants van haver de dur a terme la prova | TELECINCO

 

Gràcies a l’última prova del concurs que consistia en reunir vots per tota Espanya conduint un cotxe en el jardí, Kiko Rivera va guanyar una telefonada a l’exterior de 90 segons. El concursant no va dubtar en marcar el número de sa mare, i, visiblement emocionat, va saludar a la ‘tonadillera’ en directe.

 

“Moltíssimes felicitats, t’estem animant a mort, et veig les 24 hores del dia”, li comentava Isabel Pantoja, també molt emocionada. Kiko Rivera va preguntar de seguida per la seua iaia, i sa mare va respondre que “la iaia està molt bé”, i va afegir que “guanyes o no guanyes per a mi i per a moltíssima gent eres el guanyador”.

 

Kiko Rivera parlant amb la seva mare

Kiko Rivera parlant amb sa mare | TELECINCO

 

Per la seua part, el dj va voler demanar perdó a sa mare: “Perdó si he fet alguna cosa malament mare, sóc una persona”. Kiko Rivera es va mostrar molt més tranquil sabent que la seua família el recolza en tot moment i que no se sent decebuda per la seua actuació dins del ‘reality’.

Últimes notícies

Educació proposa una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros al mes per a frenar la vaga docent

Educació planteja als sindicats una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros mensuals fins a 2028 i noves taules de treball per a intentar desconvocar la vaga indefinida del professorat.

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.