10.6 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Tots els detalls de la vida de Laura Matamoros, la filla de Kiko Matamoros

 

Laura Matamoros Flores és una de les filles mitjanes de Kiko Matamoros i, com el seu germà Diego, ha tingut molta popularitat en els mitjans durant els últims anys. Sí que és cert, que a ella li agrada mantenir-se molt més al marge de la premsa, ja que, de fet, no va ser fins a la seua participació en 2016 a ‘Gran Hermano VIP‘ quan es va fer més famosa, fins llavors vivia bastant en l’anonimat, com ho fan encara els seus germans grans.

Així, Laura ha aconseguit portar una vida molt allunyada dels focus i platós, malgrat que la seua vida ja no és tan privada com solia ser-ho, la veritat és que tampoc és una persona molt mediàtica i està lluny del perfil que poden tenir el seu germà Diego i, sobretot, el seu pare Kiko.

 

 

Laura Matamoros, molt unida a la seua família

Filla de Kiko Matamoros i Marian Flores, Laura Matamoros Flores és la tercera dels fills que va tenir l’exparella, qui va néixer un 4 de març de 1993 i, per tant, actualment té 28 anys. La jove va ser fruit de la reconciliació de Kiko i Marian, i és que la parella s’havia separat durant un any sencer per problemes en la relació, el 1992, però, la mare de Laura Matamoros i Kiko van reprendre la relació, moment en el qual ella es va quedar embarassada.

No obstant això, no va servir per a unir més el matrimoni i els pares de Diego i Laura Matamoros van acabar separant-se definitivament l’any 1998. Abans d’això, com hem dit, havien tingut tres fills, a més de Laura: Lucía, la gran i nascuda el 1985; Diego, que va néixer només un any després, el 1986, i Irene, la xiqueta, que va arribar al món el mateix any que els seus pares es van separar, arran de que el seu progenitor suposadament ja havia començat una relació amb la seua parella d’aquell moment Makoke.

Després d’això, cal esmentar que Kiko Matamoros va tenir una llarga i turmentosa relació amb Makoke, amb qui va ser pare de nou l’any 2000 quan va néixer Ana, encara que la resta de germans sembla que no tenen cap mena de relació amb ella. Tot i això, Laura ha tingut sempre un vincle d’unió de la seua família, és una persona molt unida als seus i, en els moments en què pitjor estava la relació entre el seu pare i el seu germà Diego, ha sigut el pilar que ha intentat sempre intervenir per acabar amb el conflicte. I és que a la jove li importa molt la seua família i no ha dubtat mai a defensar-la quan ha sigut necessari.

La seua relació amb Benji Aparicio, pare del seu fill

La jove ara té preocupacions pròpies pel fet que ara és ella qui ha format la seua pròpia família. Laura Matamoros i Benji Aparicio van iniciar la seua relació fa uns quants anys, concretament l’estiu de 2016, poc després que ella sortís de ‘Gran Hermano’. La cosa semblava anar molt bé, fins i tot el 2018 van tenir al seu primer fill en comú, Matías, però, aquell mateix any, alguna cosa va ocórrer i va canviar-ho tot. Així doncs, la parella va decidir separar-se, ja que semblava que l’amor s’havia acabat.

 

Després d’un temps a soles, l’any 2019, Laura va iniciar una nova relació amb Daniel Illescas, però, no va durar més que uns mesos. Transcorregut un temps, Laura Matamoros i Benji van decidir donar-se una segona oportunitat, on tot semblava funcionar de nou, fins que a l’abril d’este 2021 saltava la notícia que la parella tornava a separar-se. Malgrat això, el més inesperat arribava poques setmanes després, arran que la jove anunciava que tornava a estar embarassada i, segons s’ha pogut saber, va tractar-se d’una cosa inesperada també per a ella.

Ara mateix, la veritat és que no se sap del tot en quin punt està la seua relació, ja que després d’anunciar que estarien esperant el seu segon fill, se’ls ha tornat a veure junts i certs rumors apunten ja a una tercera reconciliació, però, tanmateix, altres apunten a una separació definitiva. No obstant això, caldrà veure què passa ara que estan esperant un altre bebé, perquè el fet que Laura Matamoros tinga un fill i un altre en camí amb Benji podria fer que la parella s’esforce més que mai per recuperar l’amor.

 

Laura Matamoros a Instagram i Twitter

Tot i no ser considerada una ‘influencer‘ com a tal, Laura Matamoros té una gran legió de fans a les seues xarxes socials, tant a Instagram com a Twitter. Encara que li agrada molt utilitzar el seu Twitter compartint notícies relacionades amb ella, col·laboracions o temes d’interés, la veritat és que la seua plataforma per excel·lència és Instagram, on comparteix més detalls de la seua vida a través de fotografies i vídeos, i on pot acostar-se una mica més a totes les persones que la segueixen, gairebé un milió. Així, la veritat és que a Laura li encanta posar mostrant els seus ‘looks’, compartir imatges del seu petit Matías, i deixar algun moment especial guardat per sempre a través d’una publicació a Instagram.

La filla de Kiko Matamoros se sent molt còmoda a la xarxa social, tant és així que la ‘influencer’ s’ha atrevit fins i tot a posar nua, deixant clar que és una dona orgullosa del seu cos i segura de si mateixa, això sí, sense que es veja més del compte.

Últimes notícies

Tres detinguts, dos menors, després del robatori en un local de Beniparrell (València)

Guàrdia Civil i Policia Local han detingut a tres persones instants després de sostraure la recaptació d'un local hostaler a Beniparrell. Els agents van intervindre 300 euros i els menors van quedar amb els seus progenitors

Mor un motorista de 23 anys després de xocar amb un cotxe en la CV-500, en Pinedo

Un jove de 23 anys va morir després de col·lidir la seua moto amb un cotxe en la CV-500, a l'altura de Pinedo. El Samu i una unitat de SVB van ser mobilitzats sense èxit.

La neu curta una carretera a Castelló i obliga a extremar la precaució en deu vies de València

La neu impedix circular per la CV-169 a Benafigos i condiciona la conducció en deu carreteres secundàries de València. La DGT demana extremar l'atenció.

Pluja este dijous en la Comunitat Valenciana i ratxes fortes de ponent

La regió registrarà cels nuvolosos i precipitacions més abundants a l'interior nord, amb vent de l'oest que bufarà amb ratxes molt fortes. Les temperatures pujaran hui i el divendres es preveuen núvols i ruixats febles a l'interior nord.

Una de cada deu denúncies per abusos sexuals digitals a menors es registra en la Comunitat Valenciana

Més d'una de cada deu denúncies per abusos sexuals digitals a menors es registra en la Comunitat Valenciana. En 2024 va haver-hi 117 casos i el grooming va repuntar.

3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen

L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.