Tots els detalls de la vida de Laura Matamoros, la filla de Kiko Matamoros

 

Laura Matamoros Flores és una de les filles mitjanes de Kiko Matamoros i, com el seu germà Diego, ha tingut molta popularitat en els mitjans durant els últims anys. Sí que és cert, que a ella li agrada mantenir-se molt més al marge de la premsa, ja que, de fet, no va ser fins a la seua participació en 2016 a ‘Gran Hermano VIP‘ quan es va fer més famosa, fins llavors vivia bastant en l’anonimat, com ho fan encara els seus germans grans.

Així, Laura ha aconseguit portar una vida molt allunyada dels focus i platós, malgrat que la seua vida ja no és tan privada com solia ser-ho, la veritat és que tampoc és una persona molt mediàtica i està lluny del perfil que poden tenir el seu germà Diego i, sobretot, el seu pare Kiko.

 

 

Laura Matamoros, molt unida a la seua família

Filla de Kiko Matamoros i Marian Flores, Laura Matamoros Flores és la tercera dels fills que va tenir l’exparella, qui va néixer un 4 de març de 1993 i, per tant, actualment té 28 anys. La jove va ser fruit de la reconciliació de Kiko i Marian, i és que la parella s’havia separat durant un any sencer per problemes en la relació, el 1992, però, la mare de Laura Matamoros i Kiko van reprendre la relació, moment en el qual ella es va quedar embarassada.

No obstant això, no va servir per a unir més el matrimoni i els pares de Diego i Laura Matamoros van acabar separant-se definitivament l’any 1998. Abans d’això, com hem dit, havien tingut tres fills, a més de Laura: Lucía, la gran i nascuda el 1985; Diego, que va néixer només un any després, el 1986, i Irene, la xiqueta, que va arribar al món el mateix any que els seus pares es van separar, arran de que el seu progenitor suposadament ja havia començat una relació amb la seua parella d’aquell moment Makoke.

Després d’això, cal esmentar que Kiko Matamoros va tenir una llarga i turmentosa relació amb Makoke, amb qui va ser pare de nou l’any 2000 quan va néixer Ana, encara que la resta de germans sembla que no tenen cap mena de relació amb ella. Tot i això, Laura ha tingut sempre un vincle d’unió de la seua família, és una persona molt unida als seus i, en els moments en què pitjor estava la relació entre el seu pare i el seu germà Diego, ha sigut el pilar que ha intentat sempre intervenir per acabar amb el conflicte. I és que a la jove li importa molt la seua família i no ha dubtat mai a defensar-la quan ha sigut necessari.

La seua relació amb Benji Aparicio, pare del seu fill

La jove ara té preocupacions pròpies pel fet que ara és ella qui ha format la seua pròpia família. Laura Matamoros i Benji Aparicio van iniciar la seua relació fa uns quants anys, concretament l’estiu de 2016, poc després que ella sortís de ‘Gran Hermano’. La cosa semblava anar molt bé, fins i tot el 2018 van tenir al seu primer fill en comú, Matías, però, aquell mateix any, alguna cosa va ocórrer i va canviar-ho tot. Així doncs, la parella va decidir separar-se, ja que semblava que l’amor s’havia acabat.

 

Després d’un temps a soles, l’any 2019, Laura va iniciar una nova relació amb Daniel Illescas, però, no va durar més que uns mesos. Transcorregut un temps, Laura Matamoros i Benji van decidir donar-se una segona oportunitat, on tot semblava funcionar de nou, fins que a l’abril d’este 2021 saltava la notícia que la parella tornava a separar-se. Malgrat això, el més inesperat arribava poques setmanes després, arran que la jove anunciava que tornava a estar embarassada i, segons s’ha pogut saber, va tractar-se d’una cosa inesperada també per a ella.

Ara mateix, la veritat és que no se sap del tot en quin punt està la seua relació, ja que després d’anunciar que estarien esperant el seu segon fill, se’ls ha tornat a veure junts i certs rumors apunten ja a una tercera reconciliació, però, tanmateix, altres apunten a una separació definitiva. No obstant això, caldrà veure què passa ara que estan esperant un altre bebé, perquè el fet que Laura Matamoros tinga un fill i un altre en camí amb Benji podria fer que la parella s’esforce més que mai per recuperar l’amor.

 

Laura Matamoros a Instagram i Twitter

Tot i no ser considerada una ‘influencer‘ com a tal, Laura Matamoros té una gran legió de fans a les seues xarxes socials, tant a Instagram com a Twitter. Encara que li agrada molt utilitzar el seu Twitter compartint notícies relacionades amb ella, col·laboracions o temes d’interés, la veritat és que la seua plataforma per excel·lència és Instagram, on comparteix més detalls de la seua vida a través de fotografies i vídeos, i on pot acostar-se una mica més a totes les persones que la segueixen, gairebé un milió. Així, la veritat és que a Laura li encanta posar mostrant els seus ‘looks’, compartir imatges del seu petit Matías, i deixar algun moment especial guardat per sempre a través d’una publicació a Instagram.

La filla de Kiko Matamoros se sent molt còmoda a la xarxa social, tant és així que la ‘influencer’ s’ha atrevit fins i tot a posar nua, deixant clar que és una dona orgullosa del seu cos i segura de si mateixa, això sí, sense que es veja més del compte.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Barcala afirma estar a la sencera disposició de Les Corts per a donar totes les explicacions per les VPP de la Platja de Sant...

L'alcalde d'Alacant ha reiterat que està a la sencera disposició de la comissió que es constituïx el dijous en Les Corts per les irregularitats en les VPP de la Platja de Sant Joan. Diu que facilitarà tota la informació i que l'objectiu és aclarir l''escàndol' i garantir la fi social de les vivendes.

Pérez Llorca anuncia que un jutjat de Ceuta recolza el recurs contra el repartiment de menors migrants

El president ha informat en Les Corts d'una fallada del Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta favorable a la Generalitat i ha criticat la política migratòria estatal. També ha detallat mesures autonòmiques en matèria de protecció de menors i seguretat.

Un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors, segons Pérez Llorca

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs de la Generalitat contra el decret estatal de repartiment de menors no acompanyats.

Les Corts rebutgen la petició de Compromís de llevar privilegis als expresidents

El ple de Les Corts ha rebutjat la reforma de Compromís per a suprimir avantatges dels expresidents i manté oficina, xofera, dos assessors i opció al CJC. La majoria de PP i Vox ha frenat comissions d'investigació i han tirat avant iniciatives de PP i Vox.

Avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora

Aemet ha establit per a este divendres l'avís groc en la Comunitat Valenciana per precipitacions de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant hi haurà a més avís costaner per vent del sud-oest de 50-60 km/h i ones de 3 m; este dijous hi ha avisos per pluja en Castellon, València i el litoral nord d'Alacant.

Pérez Llorca insta l’oposició a aclarir irregularitats en vivendes protegides i no protegir els seus

Pérez Llorca ha demanat a l'oposició col·laboració per a esclarir possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes protegides i evitar blindatges partidistes. La sessió de control en Les Corts ha pujat de to amb crítiques de PSPV i Compromís i crits de 'Barcala dimissió'.

L’aeroport de Castelló creix un 22% al febrer i firma la seua millor dada del mes

L'aeroport de Castelló va tancar febrer amb 12.689 passatgers, un 22% més i la seua millor dada per a este mes. En el bimestre suma 24.809 viatgers i prepara 16 rutes en 2026.

Pérez Llorca assegura que un jutjat de Ceuta recolza el rebuig del Consell al repartiment de menors

El president ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta ha donat la raó a la Generalitat en el seu recurs contra el decret estatal. Segons la seua versió, la resolució qüestiona els criteris d'assignació de menors no acompanyats entre autonomies.