17.8 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Per què tenen una mala relació Rocío Carrasco i Gloria Camila?

El documental de Rocío Carrasco, ‘Contar la verdad para seguir viva’, que s’emet a Telecinco està causant molt de renou i cada vegada més gent vol donar la seua opinió i contar el que sap de tema.

En un dels episodis, la filla de ‘la más grande’ va parlar sobre els seus germans Gloria Camila i José Fernando, en ell va explicar que va fer una promesa en 2006, que mai ha complert. El testament de la Jurado va deixar desfavorits als seus dos fills xicotets: Gloria Camila i José Fernando. Rociíto va ser nomenada hereva universal, i va assegurar: «a estos xiquets no els faltarà de res». No obstant això, el temps ha anat passant, i la relació entre ells és completament inexistent.

Cal recordar, que la filla d’Ortega Cano, Gloria Camila, va complir la majoria d’edat en una situació molt complicada, ja que el seu pare, havia d’enfrontar-se problemes judicials bastant seriosos, i el seu germà, José Fernando, no podia ocupar-se d’ell. La jove es va sentir desemparada, i va parlar amb uns periodistes per a cridar l’atenció de Rociíto.

La filla major de la Jurado es va negar a ajudar la seua família. Gran part del públic va atacar-la, perquè ningú entenia per què havia girat l’esquena als seus germans en unes circumstàncies tan delicades. Segons Rocío, va decidir separar-se d’ells a causa de l’amistat que mantenien amb Antonio David Flores.

Els detractors de la protagonista de ‘Contar la verdad para seguir viva’ van assegurar que no estava sent sincera. Alguns mitjans defensen que es va distanciar per motius econòmics. Però, Kiko Jiménez, exparella de Gloria Camila, ha confirmat la versió de Rociíto.

El col·laborador s’ha assegut en ‘Sábado Deluxe’ per a sotmetre’s al polígraf. No ha vetat cap pregunta i, gràcies a este atreviment, els espectadors han resolt un dels majors misteris de la premsa del cor. Kiko garanteix que Gloria es nega a tenir contacte amb la seua germana per culpa d’Antonio David i Rocío Flores.

Segons Kiko, Antonio David ha aconseguit manipular-li, la jove es nega a tenir consideració amb la seua germana.

A més el col·laborador, ha explicat que algunes persones pensen que uns dels motius del distanciament de les germanes és perquè Ortega Cano li va demanar a Rocío Carrasco l’anell de compromís que ell li va regalar a la seua mare per a donar-li-ho a Gloria Camila, i esta no va voler.

 

«Gloria és una víctima més, fins i tot més que Rocío Flores»

Kiko Jiménez coneix, en primera persona, totes les trames del clan Jurado. Va estar sortint amb Gloria Camila molt temps, i va aconseguir guanyar-se la confiança d’Antonio David. Per este motiu, sap que, l’exguardia civil, és capaç de tot per a aconseguir els seus objectius.

El col·laborador assegura que Antonio David té gravat a José Ortega Cano, i esta és la raó per la qual el torero es nega a tenir contacte amb Rociíto. A Gloria li succeeix una cosa semblant. En el seu cas, no és presa de cap xantatge, però sí de la maldat del seu antic cunyat.

«Té tan interioritzat que Rocío Carrasco és la dolenta… És una víctima més, fins i tot més que Rocío Flores. És per la tònica general de la família, que està contaminada per l’herència o el que siga», assegura Kiko Jiménez. Segons ha relatat, Gloria és molt dura amb Rociíto. Mai ha tingut bones paraules cap a ella, i critica cruelment tots els seus moviments.

«Quasi sempre parlava malament de la seua germana quan sorgia una conversa parlant de la seua neboda. És el motor que més li mou. Ambdues són com germanes i qualsevol cosa contra Rocío Flores ella se l’emporta a l’ànima», revela en el polígraf de ‘Sábado Deluxe’.

Jorge Javier Vázquez, presentador del programa, s’ha mostrat molt optimista. El català considera que, el documental, obrirà els ulls de Gloria, i que prompte es posarà en contacte amb Rocío. No obstant això, María Patiño no està d’acord amb esta teoria. Perquè, segons ella, encara tenen molts problemes per resoldre.

Kiko Jiménez ha afegit que la seua exparella té certa por de l’huracà Carrasco, i ha relatat un episodi que demostra esta acusació. «Vam ser a un centre comercial on treballa la prima de Gloria, i vam veure a Fidel i a Rocío comprant uns vestits d’home. Ella es va posar molt nerviosa, i es va quedar paralitzada. Vam fer la volta i vam marxar», revela el tertulià.

Què haurà de succeir perquè les germanes comencen des de zero?

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bernabé espera que Pérez Llorca anuncie el cessament de Barcala este dimecres

La delegada del Govern reclama al president que demane la dimissió de Luis Barcala i l'a part de tots els seus càrrecs orgànics en la primera sessió de control. Emmarca la seua exigència en la polèmica per l'adjudicació de vivenda pública i critica el model del PP.

Ramazani passa de l’ostracisme als gols decisius al València

L'extrem belga, cedit pel Leeds, ha transformat el seu rol amb dos punts clau en la segona volta. De suplent habitual a tercer màxim golejador del València.

El fill de la viuda de la CAM recorre a Estrasburg l’absolució de Miguel López

El primogènit de María del Carmen Martínez ha elevat al Tribunal Europeu de Drets Humans l'absolució del seu cunyat Miguel López. La demanda s'ha presentat després de la fallada del Constitucional, que ha deixat sense efecte la repetició del juí que havia ordenat el Suprem.

Pérez Llorca reafirma davant el TSJCV la seua aposta per un diàleg estable amb la Justícia

Pérez Llorca ha traslladat al president del TSJCV el compromís del Consell de reforçar la col·laboració amb la Justícia. Les inversions han aconseguit 101 milions i han permés concloure seus a Llíria, Gandia i Alzira.

València acull per quarta vegada la Copa del Rei i el Roig Arena s’estrena com a seu

La Copa del Rei de bàsquet arriba este dijous a València per quarta vegada i estrenarà el Roig Arena, amb 15.600 places. Persistixen les 'malediccions' de l'amfitrió i del sext classificat.

El temporal de vent cessarà este divendres després de quasi 30 dies consecutius i set borrasques

El temporal de vent en la Comunitat Valenciana cessarà el divendres 20 després de quasi un mes de ratxes de ponent i nord-oest impulsades per set borrasques. Aemet preveu calma amb l'arribada de l'anticicló i advertix de riscos residuals malgrat la menor intensitat.

Cau a Madrid un fugitiu suec buscat per homicidi i tràfic de drogues

La Policia Nacional ha detingut a Madrid a un fugitiu reclamat a Suècia per homicidi, lesions i tràfic de drogues. L'home va fugir via Alacant i va ser localitzat en un hotel del centre.

Vaga de metges: més del 90% segons sindicats i 10,4% segons Sanitat

La primera jornada de l'atur contra la reforma de l'estatut marc deixa un seguiment dispar en la Comunitat Valenciana: més del 90% per als convocants i 10,4% per a Sanitat. El sindicat mèdic recorre els servicis mínims i preveu parar una setmana al mes fins a juny.