La síndrome de Hashimoto, malaltia que pateix en silenci Carlota Corredera

Carlota Corredera, presentadora de ‘Sálvame’ des del 2014, ha aconseguit guanyar-se el suport del públic i fer-se visible a la televisió. Des de ben petita ja deia que volia dedicar-se al periodisme: «Quan vaig dir als meus pares que volia ser periodista, van al·lucinar, el meu pare volia que fos metge, però després em va donar suport», va confessar Carlota en una entrevista.

Malgrat que la seua vida professional és molt positiva, Carlota pateix problemes alimentaris des de petita. Quan va néixer, el 21 de juliol de 1974, els metges van afirmar que Carlota seria «una nena amb alt pes». De fet, amb 8 anys va fer la seua primera dieta, ja que els seus pares eren conscients que engreixava molt fàcilment.

A més, Carlota confessa que pal·lia els seus problemes personals amb el menjar. «La malaltia del meu pare, just després d’arribar a Santiago per estudiar Periodisme, va ser un terratrémol devastador que va sacsejar el meu món. El menjar va ser un refugi per a suportar la por i el dolor», explica Carlota Corredera en el seu llibre, que parla sobre les seues experiències i problemes amb el menjar.

Carlota Corredera pateix la síndrome de Hashimoto

A més, l’estrella de ‘Sálvame’ pateix la síndrome de Hashimoto, una malaltia que afecta la glàndula tiroide. En concret, estem parlant d’una espècie d’hipotiroïdisme crònic i autoimmune. Els metges creuen que ha estat provocada pel fet de pujar i baixar de pes en més d’una ocasió.

 

A més, quan era jove van detectar-li un teratoma, un tumor benigne: «Van extirpar-m’ho amb mig ovari en una operació que mai oblidaré. Tenia molt de fred i por al quiròfan», explicava Carlota en aquell moment. D’altra banda, fa tres anys, Carlota Corredera va passar per quiròfan per treure’s un quist en el peritoneu, d’uns 11 centímetres de llarg. «L’anatomia patològica diu que el quist és benigne», va afirmar.

«Arran d’este quist i dels canvis que podem tenir en el nostre cos, és veritat que tenia panxa. He hagut de llegir moltes coses en les xarxes, no he estat embarassada, no ho estic, i ja està bé de pressionar a les dones preguntant si tenim fills. Deixem de preguntar a les dones que tenen fills si tindran més o si no en tenen, ja n’hi ha prou», va afirmar la presentadora.

Així va recuperar el seu aspecte físic la presentadora de ‘Sálvame’

Ser mare va ser el punt d’inflexió de Carlota després de patir durant molt temps per les seues malalties. La presentadora de ‘Sálvame’ va adonar-se de la serietat del seu problema quan va engreixar 50 quilos estant embarassada. «No vaig menjar tant com per augmentar de pes, ho dic de manera rotunda i sincera», va afirmar Corredera.

«El teu risc de patir danys cardiovasculars és alt; estem parlant d’un problema de salut greu», va manifestar el metge de la periodista. Així doncs, Carlota va decidir controlar la seua alimentació i baixar de pes. Després d’anys de patiment, Carlota va perdre 60 quilos i va aconseguir passar d’una talla 60 a una 44.

La presentadora va seguir una dieta personalitzada rica en proteïnes que li ha permés perdre quilos sense haver de seguir una dieta estricta.

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.