La síndrome de Hashimoto, malaltia que pateix en silenci Carlota Corredera

Carlota Corredera, presentadora de ‘Sálvame’ des del 2014, ha aconseguit guanyar-se el suport del públic i fer-se visible a la televisió. Des de ben petita ja deia que volia dedicar-se al periodisme: «Quan vaig dir als meus pares que volia ser periodista, van al·lucinar, el meu pare volia que fos metge, però després em va donar suport», va confessar Carlota en una entrevista.

Malgrat que la seua vida professional és molt positiva, Carlota pateix problemes alimentaris des de petita. Quan va néixer, el 21 de juliol de 1974, els metges van afirmar que Carlota seria «una nena amb alt pes». De fet, amb 8 anys va fer la seua primera dieta, ja que els seus pares eren conscients que engreixava molt fàcilment.

A més, Carlota confessa que pal·lia els seus problemes personals amb el menjar. «La malaltia del meu pare, just després d’arribar a Santiago per estudiar Periodisme, va ser un terratrémol devastador que va sacsejar el meu món. El menjar va ser un refugi per a suportar la por i el dolor», explica Carlota Corredera en el seu llibre, que parla sobre les seues experiències i problemes amb el menjar.

Carlota Corredera pateix la síndrome de Hashimoto

A més, l’estrella de ‘Sálvame’ pateix la síndrome de Hashimoto, una malaltia que afecta la glàndula tiroide. En concret, estem parlant d’una espècie d’hipotiroïdisme crònic i autoimmune. Els metges creuen que ha estat provocada pel fet de pujar i baixar de pes en més d’una ocasió.

 

A més, quan era jove van detectar-li un teratoma, un tumor benigne: «Van extirpar-m’ho amb mig ovari en una operació que mai oblidaré. Tenia molt de fred i por al quiròfan», explicava Carlota en aquell moment. D’altra banda, fa tres anys, Carlota Corredera va passar per quiròfan per treure’s un quist en el peritoneu, d’uns 11 centímetres de llarg. «L’anatomia patològica diu que el quist és benigne», va afirmar.

«Arran d’este quist i dels canvis que podem tenir en el nostre cos, és veritat que tenia panxa. He hagut de llegir moltes coses en les xarxes, no he estat embarassada, no ho estic, i ja està bé de pressionar a les dones preguntant si tenim fills. Deixem de preguntar a les dones que tenen fills si tindran més o si no en tenen, ja n’hi ha prou», va afirmar la presentadora.

Així va recuperar el seu aspecte físic la presentadora de ‘Sálvame’

Ser mare va ser el punt d’inflexió de Carlota després de patir durant molt temps per les seues malalties. La presentadora de ‘Sálvame’ va adonar-se de la serietat del seu problema quan va engreixar 50 quilos estant embarassada. «No vaig menjar tant com per augmentar de pes, ho dic de manera rotunda i sincera», va afirmar Corredera.

«El teu risc de patir danys cardiovasculars és alt; estem parlant d’un problema de salut greu», va manifestar el metge de la periodista. Així doncs, Carlota va decidir controlar la seua alimentació i baixar de pes. Després d’anys de patiment, Carlota va perdre 60 quilos i va aconseguir passar d’una talla 60 a una 44.

La presentadora va seguir una dieta personalitzada rica en proteïnes que li ha permés perdre quilos sense haver de seguir una dieta estricta.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.

La renda 2025 arranca amb noves deduccions en la Comunitat Valenciana per salut, esport i música

La campanya de la renda 2025 comença amb canvis estatals i noves deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

Absòlts els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes

La Justícia absol els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes en no veure provat el maltractament animal.

Condemnat a huit anys de presó quan se feia passar per narcotraficant

Condemnen a huit anys de presó un home per agressió sexual i amenaces a una jove a Castelló després d’un llarg procés judicial.