La síndrome de Hashimoto, malaltia que pateix en silenci Carlota Corredera

Carlota Corredera, presentadora de ‘Sálvame’ des del 2014, ha aconseguit guanyar-se el suport del públic i fer-se visible a la televisió. Des de ben petita ja deia que volia dedicar-se al periodisme: «Quan vaig dir als meus pares que volia ser periodista, van al·lucinar, el meu pare volia que fos metge, però després em va donar suport», va confessar Carlota en una entrevista.

Malgrat que la seua vida professional és molt positiva, Carlota pateix problemes alimentaris des de petita. Quan va néixer, el 21 de juliol de 1974, els metges van afirmar que Carlota seria «una nena amb alt pes». De fet, amb 8 anys va fer la seua primera dieta, ja que els seus pares eren conscients que engreixava molt fàcilment.

A més, Carlota confessa que pal·lia els seus problemes personals amb el menjar. «La malaltia del meu pare, just després d’arribar a Santiago per estudiar Periodisme, va ser un terratrémol devastador que va sacsejar el meu món. El menjar va ser un refugi per a suportar la por i el dolor», explica Carlota Corredera en el seu llibre, que parla sobre les seues experiències i problemes amb el menjar.

Carlota Corredera pateix la síndrome de Hashimoto

A més, l’estrella de ‘Sálvame’ pateix la síndrome de Hashimoto, una malaltia que afecta la glàndula tiroide. En concret, estem parlant d’una espècie d’hipotiroïdisme crònic i autoimmune. Els metges creuen que ha estat provocada pel fet de pujar i baixar de pes en més d’una ocasió.

 

A més, quan era jove van detectar-li un teratoma, un tumor benigne: «Van extirpar-m’ho amb mig ovari en una operació que mai oblidaré. Tenia molt de fred i por al quiròfan», explicava Carlota en aquell moment. D’altra banda, fa tres anys, Carlota Corredera va passar per quiròfan per treure’s un quist en el peritoneu, d’uns 11 centímetres de llarg. «L’anatomia patològica diu que el quist és benigne», va afirmar.

«Arran d’este quist i dels canvis que podem tenir en el nostre cos, és veritat que tenia panxa. He hagut de llegir moltes coses en les xarxes, no he estat embarassada, no ho estic, i ja està bé de pressionar a les dones preguntant si tenim fills. Deixem de preguntar a les dones que tenen fills si tindran més o si no en tenen, ja n’hi ha prou», va afirmar la presentadora.

Així va recuperar el seu aspecte físic la presentadora de ‘Sálvame’

Ser mare va ser el punt d’inflexió de Carlota després de patir durant molt temps per les seues malalties. La presentadora de ‘Sálvame’ va adonar-se de la serietat del seu problema quan va engreixar 50 quilos estant embarassada. «No vaig menjar tant com per augmentar de pes, ho dic de manera rotunda i sincera», va afirmar Corredera.

«El teu risc de patir danys cardiovasculars és alt; estem parlant d’un problema de salut greu», va manifestar el metge de la periodista. Així doncs, Carlota va decidir controlar la seua alimentació i baixar de pes. Després d’anys de patiment, Carlota va perdre 60 quilos i va aconseguir passar d’una talla 60 a una 44.

La presentadora va seguir una dieta personalitzada rica en proteïnes que li ha permés perdre quilos sense haver de seguir una dieta estricta.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla