La síndrome de Hashimoto, malaltia que pateix en silenci Carlota Corredera

Carlota Corredera, presentadora de ‘Sálvame’ des del 2014, ha aconseguit guanyar-se el suport del públic i fer-se visible a la televisió. Des de ben petita ja deia que volia dedicar-se al periodisme: «Quan vaig dir als meus pares que volia ser periodista, van al·lucinar, el meu pare volia que fos metge, però després em va donar suport», va confessar Carlota en una entrevista.

Malgrat que la seua vida professional és molt positiva, Carlota pateix problemes alimentaris des de petita. Quan va néixer, el 21 de juliol de 1974, els metges van afirmar que Carlota seria «una nena amb alt pes». De fet, amb 8 anys va fer la seua primera dieta, ja que els seus pares eren conscients que engreixava molt fàcilment.

A més, Carlota confessa que pal·lia els seus problemes personals amb el menjar. «La malaltia del meu pare, just després d’arribar a Santiago per estudiar Periodisme, va ser un terratrémol devastador que va sacsejar el meu món. El menjar va ser un refugi per a suportar la por i el dolor», explica Carlota Corredera en el seu llibre, que parla sobre les seues experiències i problemes amb el menjar.

Carlota Corredera pateix la síndrome de Hashimoto

A més, l’estrella de ‘Sálvame’ pateix la síndrome de Hashimoto, una malaltia que afecta la glàndula tiroide. En concret, estem parlant d’una espècie d’hipotiroïdisme crònic i autoimmune. Els metges creuen que ha estat provocada pel fet de pujar i baixar de pes en més d’una ocasió.

 

A més, quan era jove van detectar-li un teratoma, un tumor benigne: «Van extirpar-m’ho amb mig ovari en una operació que mai oblidaré. Tenia molt de fred i por al quiròfan», explicava Carlota en aquell moment. D’altra banda, fa tres anys, Carlota Corredera va passar per quiròfan per treure’s un quist en el peritoneu, d’uns 11 centímetres de llarg. «L’anatomia patològica diu que el quist és benigne», va afirmar.

«Arran d’este quist i dels canvis que podem tenir en el nostre cos, és veritat que tenia panxa. He hagut de llegir moltes coses en les xarxes, no he estat embarassada, no ho estic, i ja està bé de pressionar a les dones preguntant si tenim fills. Deixem de preguntar a les dones que tenen fills si tindran més o si no en tenen, ja n’hi ha prou», va afirmar la presentadora.

Així va recuperar el seu aspecte físic la presentadora de ‘Sálvame’

Ser mare va ser el punt d’inflexió de Carlota després de patir durant molt temps per les seues malalties. La presentadora de ‘Sálvame’ va adonar-se de la serietat del seu problema quan va engreixar 50 quilos estant embarassada. «No vaig menjar tant com per augmentar de pes, ho dic de manera rotunda i sincera», va afirmar Corredera.

«El teu risc de patir danys cardiovasculars és alt; estem parlant d’un problema de salut greu», va manifestar el metge de la periodista. Així doncs, Carlota va decidir controlar la seua alimentació i baixar de pes. Després d’anys de patiment, Carlota va perdre 60 quilos i va aconseguir passar d’una talla 60 a una 44.

La presentadora va seguir una dieta personalitzada rica en proteïnes que li ha permés perdre quilos sense haver de seguir una dieta estricta.

Últimes notícies

Nova campanya de la Generalitat per a deixar de normalitzar la prostitució

La Generalitat ha llançat la campanya 'La prostitución vive aquí' per a conscienciar la ciutadania que la prostitució és violència contra les dones i frenar-ne la demanda en la Comunitat Valenciana.

Sis anys de presó per violar una dona en una vivenda de Vinaròs

La Audiencia Provincial de Castelló ha imposat sis anys de presó a un home per violar una dona en la seua vivenda de Vinaròs en 2021, i tres anys més de presó a un amic seu com a còmplice.

Els plats preparats prenen força: del producte a les solucions en el supermercat

La reducció del tamany de les llars, l’envelliment i la falta de temps han impulsat una nova generació de plats preparats i han transformat el paper del supermercat, que passa de vendre productes a oferir solucions basades en salut, sabor i conveniència.

José Luis Vera nega davant el jutge haver cobrat en negre en el cas Azud

L’advocat José Luis Vera ha tornat a declarar davant el Jutjat d’Instrucció número 13 de València pel cas Azud i ha negat haver cobrat en negre o haver tingut vincles amb el PSPV-PSOE, en una macrocausa que tanca nou anys d’instrucció amb 38 processats.

Arde Bogotá portarà la gira ‘Hervideros’ a València i Alacant en desembre

El grup murcià Arde Bogotá inclou València i Alacant en la seua gira 'Hervideros Vibra Mahou', amb concerts els dies 3 i 4 de desembre i entrades només a taquilla física.

Luis Rioja dona tres punts d’or al València i confia que siga l’inici d’una gran temporada

Luis Rioja, autor del gol del triomf del València a Mendizorrotza, destaca el valor dels tres punts i confia que siguen el punt d’inflexió d’una temporada fins ara molt irregular, malgrat arrossegar una lesió complicada al peu.

Thiago i Requena podran jugar contra el Vila-real malgrat estar cedits

Thiago Fernández i Dani Requena, cedits pel Vila-real al Llevant este estiu, podran jugar diumenge en La Ceràmica en no existir cap clàusula que ho impedisca.

El Villarreal es juga una nova oportunitat a Màlaga per reaccionar

Íñigo Pérez admet el mal inici del Villarreal en LALIGA i la Champions i assenyala el duel de dijous a La Rosaleda com una oportunitat clau per començar a revertir la situació, sobretot en l’aspecte mental.