La mare d’Anna i Olivia, feliç amb la seua tercera filla, Elsa

Beatriz Zimmermann, mare d’Anna i Olivia ha sigut de nou mare, ha donat a llum a la seua tercera filla, Elsa, que li ha satisfet de felicitat després del succés més dur de la seua vida.

Així ho va confirmar a Informatius Telecinco Joaquín Amills, president de SOS Desapareguts, que va dir que aquest bebé ha retornat la il·lusió a Beatriz, convertint “el dolor en amor” i donant “significat a la vida“.

Com hem dit moltes vegades, quan la vida et dona un dur colp, també et posa les eines perquè siga constructiu, perquè el dolor puga omplir-se d’amor, perquè la vida tinga significat“, ha expressat el que fora portaveu familiar durant la desaparició i mort de les xicotetes a les mans del seu pare.

Segons informen diversos mitjans, tant la mare com la xicoteta, que hauria nascut el 26 d’abril, es troben perfectament. Dona la casualitat que aqueix dia, però un any abans, Beatriz va ser l’últim que va veure a les seues filles Anna
El naixement de la xiqueta “és una immensa alegria per als seus pares i tots els que tenim sempre presents a Anna i Olivia“, va assegurar el que en el seu moment va ser portaveu de la família, indicant que l’arribada del bebé “és gràcies a l’afecte i solidaritat viscuts fa un any i que van fer possible poder trobar a Olivia“.

Sense aqueix miracle, Beatriz continuaria desesperadament buscant nit i dia i pertot arreu del món a les seues filles i aquesta nova vida que es diu Elsa no haguera sigut possible“, va detallar.

El cas d’Anna i Olivia

El pare, Tomás Gimeno, havia de retornar les xiquetes a la seua mare el passat 27 d’abril de 2021, però mai va arribar a fer. Després de diverses setmanes de prop, el 10 de juny la dona va rebre la notícia de la troballa del cos d’Olivia, la major de les seues filles, de sis anys.

El cos de la xicoteta estava dins d’una de les dos bosses d’esport que és trobaven lligades a l’àncora de la llanxa a la deriva del pare.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.