La mare d’Anna i Olivia, feliç amb la seua tercera filla, Elsa

Beatriz Zimmermann, mare d’Anna i Olivia ha sigut de nou mare, ha donat a llum a la seua tercera filla, Elsa, que li ha satisfet de felicitat després del succés més dur de la seua vida.

Així ho va confirmar a Informatius Telecinco Joaquín Amills, president de SOS Desapareguts, que va dir que aquest bebé ha retornat la il·lusió a Beatriz, convertint “el dolor en amor” i donant “significat a la vida“.

Com hem dit moltes vegades, quan la vida et dona un dur colp, també et posa les eines perquè siga constructiu, perquè el dolor puga omplir-se d’amor, perquè la vida tinga significat“, ha expressat el que fora portaveu familiar durant la desaparició i mort de les xicotetes a les mans del seu pare.

Segons informen diversos mitjans, tant la mare com la xicoteta, que hauria nascut el 26 d’abril, es troben perfectament. Dona la casualitat que aqueix dia, però un any abans, Beatriz va ser l’últim que va veure a les seues filles Anna
El naixement de la xiqueta “és una immensa alegria per als seus pares i tots els que tenim sempre presents a Anna i Olivia“, va assegurar el que en el seu moment va ser portaveu de la família, indicant que l’arribada del bebé “és gràcies a l’afecte i solidaritat viscuts fa un any i que van fer possible poder trobar a Olivia“.

Sense aqueix miracle, Beatriz continuaria desesperadament buscant nit i dia i pertot arreu del món a les seues filles i aquesta nova vida que es diu Elsa no haguera sigut possible“, va detallar.

El cas d’Anna i Olivia

El pare, Tomás Gimeno, havia de retornar les xiquetes a la seua mare el passat 27 d’abril de 2021, però mai va arribar a fer. Després de diverses setmanes de prop, el 10 de juny la dona va rebre la notícia de la troballa del cos d’Olivia, la major de les seues filles, de sis anys.

El cos de la xicoteta estava dins d’una de les dos bosses d’esport que és trobaven lligades a l’àncora de la llanxa a la deriva del pare.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.