9.4 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

María Teresa Campos, celebra el seu 80 aniversari amb la seua família, Rocío Carrasco i Fidel Abiac

Divendres passat, 18 de juny, María Teresa Campos ha complit 80 anys, una cosa del que ella està d’allò més orgullosa i feliç, per a la periodista l’important és anar sumant anys i ja van 80. Fent broma: “El numerito compta molt“, revelava recentment en una exclusiva per a Lecturas. La presentadora ha viscut un dels seus anys més caòtics a causa de l’esclat de la pandèmia sanitària i, també, ha estat conscient de l’important pas al capdavant que Rocío Carrasco ha donat en “Rocío: contar la verdad para continuar viva“. El clan Campos ha estat un dels suports més forts de la filla de Rocío Jurado i María Teresa desitja amb totes la seua força que per fi es faça justícia després de tant de sofriment… Però ara és moment de celebrar i deixar els problemes aparcats a un costat. Com ha pogut saber Lectures, Carmen Borrego, Alejandra Rubio, Rocío Carrasco i Fidel Albiac s’han reunit per a festejar este dia tan important i tan assenyalat mentre que Terelu Campos ha estat la gran absent pel fet que ha hagut de fer front els seus compromisos professionals.

María Teresa Campos orgullosa de la família que ha format

El día del seu aniversari sens dubte va ser un dels millors dies fins al moment per a la periodista que no ha pogut amagar l’orgullosa que està de la família que ha creat.

Més unides que mai

La festa del 80 aniversari de María Teresa Campos ha sigut per als més íntims i s’ha demostrat que mare, filles i néts estan més unides que mai. La celebració ha tingut lloc en la seua casa. A més, Rocío Carrasco i Fidel Albiac s’han convertit en els convidats estrella de l’aniversari després del tsunami mediàtic originat pel documental de la mare de Rocío Flores: “Este matí he parlat amb ella, estava una mica constipada, anaven Rocío i Fidel, Carmen, el seu marit, tots els seus néts, Alejandra”, ha assegurat Jorge Javier Vázquez en ple directe de ‘Sálvame‘. Només cal veure les imatges de la celebració per a veure que la veterana presentadora està molt feliç en un dia tan especial.

Ja vacunada

La protagonista ha celebrat la festa ben trenqui-la ja que té posades les dos vacunes contra el coronavirus: “Ni m’he assabentat que m’han punxat“, assegurava emocionada i dedicat esta gesta a les seues filles. Això sí, la seua filla Terelu Campos no ha pogut estar en esta celebració, ja que es troba immersa en els enregistraments de ‘MasterChef Celebrity‘: “Terelu no podia perquè estava treballant i crec que acabarà tard de treballar. Que està treballant de veritat”, ha rematat Jorge Javier.

Últimes notícies

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.