Anuncios

Antonio David Flores, expulsat de Telecinco després de la confessió de Rocío Carrasco

 

Totes les mirades estan posades en Antonio David Flores des que Rocío Carrasco comptarà la seua veritat. La filla de ‘Rocío Jurado’ va comptar la seua veritat per a continuar viva en un documental del que, de moment, només s’han emès dos episodis.

 

Rocío Carrasco va trencar un silenci de 25 anys per a narrar el seu intent de suïcidi i va assegurar que el pare dels seus fills es va convertir en el seu enemic. «Em va agarrar del pèl i em va donar amb el cap en la taula», va relatar Rocío, assegurant que Antonio David va usar als seus fills durant anys en contra seua: «Em deia te’ls llevaré, faré que t’odien».

Anuncios

 

Este diumenge, el documental de Telecinco es va convertir en Trending Topic i ha sigut hores després quan la cadena en la que treballa Antonio David Flores ha pres una dràstica decisió. A pesar que els espectadors esperaven la resposta per part del malagueny, tot apunta al fet que esta no tindrà lloc, almenys, en un plató de Telecinco.

 

La decisió de Mediaset

Mediaset ha decidit prescindir d’Antonio David Flores com a col·laborador en tots els seus programes: «No està prevista la seua participació en programes, ha assegurat este matí el diari ’20 Minutos’. 

 

Esta vesprada, ‘Sálvame’ arrancava el programa amb l’anunci d’una decisió que ens transmetia Carlota Corredera: el cessament de la vinculació laboral d’Antonio David Flores tant amb el programa com amb la productora ‘La Fábrica de la Tele’. A demés, Mediaset ha fet extensiva esta mesura a la resta de programes del grup.

 

Immediatament, s’ha conegut quina ha sigut la primera reacció d’Antonio David després de les acusacions de Rocío Carrasco. El periodista Antonio Rossi ha parlat amb ell per telèfon i ha comptat en ‘El programa de Ana Rosa’ com es troba: «Ell està tranquil i s’agarra a l’única realitat que hi ha, que la seua exdona li va denunciar per violència de gènere en 2017 i no hi ha hagut opció al fet que òbriguen ni un judici oral».

 

 

 

 

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.

La Sindicatura de Comptes denuncia la deixadesa en ciberseguretat del sector públic valencià

La Sindicatura de Comptes qualifica d'inacceptable la governança de la ciberseguretat en la majoria d'entitats públiques i societats mercantils de la Generalitat, amb nivells de maduresa molt baixos i riscos significatius per a servicis i dades.

Bernabé acusa el PP d’abandonar la Malva-rosa i d’embossar els projectes del barri

Pilar Bernabé acusa el govern de María José Catalá de mantindre paralitzats projectes clau a la Malva-rosa, com la VPP i la biblioteca, i de tindre la ciutat embossada pels seus embolics interns.

La jutgessa conclou que l’És_Alert per la DANA va ser tardà i es va bloquejar per dubtes jurídics i lingüístiques

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a València conclou que l'avís És_Alert es va enviar tard i amb un missatge erroni després d'hores d'indecisió, dubtes jurídics i canvis lingüístics.

Nova setmana de vaga de metges en la Comunitat Valenciana del 18 al 22 de maig

Els metges de la Comunitat Valenciana afronten una nova setmana de vaga del 18 al 22 de maig per a denunciar la precarietat laboral, la sobrecàrrega assistencial i la falta de personal.

La vivenda en la Comunitat Valenciana s’encarix un 11,3% interanual fins a 1.963 euros per metre quadrat

El preu mitjà de la vivenda en la Comunitat Valenciana aconseguix els 1.963 euros per metre quadrat després de pujar un 2,3% en el trimestre i un 11,3% en un any, en un context de màxims històrics a Espanya.

Estenen fora de la UE la busca del condemnat per agressió sexual escapolit a Castelló

L'Audiència Provincial de Castelló ha ampliat la busca de Vicente L.G., condemnat a huit anys per agressió sexual, a l'àmbit internacional anara de la Unió Europea després de no ingressar a la presó en la data fixada.

Quatre de cada deu majors pot confondre la seua medicació per envasos similars, alerta una tesi de la UA

Una tesi de la Universitat d'Alacant revela que quatre de cada deu persones majors tenen dificultats per a distingir els seus medicaments quan els envasos i noms són similars, la qual cosa incrementa el risc d'errors de presa.
Anuncios