Antonio David Flores, expulsat de Telecinco després de la confessió de Rocío Carrasco

 

Totes les mirades estan posades en Antonio David Flores des que Rocío Carrasco comptarà la seua veritat. La filla de ‘Rocío Jurado’ va comptar la seua veritat per a continuar viva en un documental del que, de moment, només s’han emès dos episodis.

 

Rocío Carrasco va trencar un silenci de 25 anys per a narrar el seu intent de suïcidi i va assegurar que el pare dels seus fills es va convertir en el seu enemic. «Em va agarrar del pèl i em va donar amb el cap en la taula», va relatar Rocío, assegurant que Antonio David va usar als seus fills durant anys en contra seua: «Em deia te’ls llevaré, faré que t’odien».

 

Este diumenge, el documental de Telecinco es va convertir en Trending Topic i ha sigut hores després quan la cadena en la que treballa Antonio David Flores ha pres una dràstica decisió. A pesar que els espectadors esperaven la resposta per part del malagueny, tot apunta al fet que esta no tindrà lloc, almenys, en un plató de Telecinco.

 

La decisió de Mediaset

Mediaset ha decidit prescindir d’Antonio David Flores com a col·laborador en tots els seus programes: «No està prevista la seua participació en programes, ha assegurat este matí el diari ’20 Minutos’. 

 

Esta vesprada, ‘Sálvame’ arrancava el programa amb l’anunci d’una decisió que ens transmetia Carlota Corredera: el cessament de la vinculació laboral d’Antonio David Flores tant amb el programa com amb la productora ‘La Fábrica de la Tele’. A demés, Mediaset ha fet extensiva esta mesura a la resta de programes del grup.

 

Immediatament, s’ha conegut quina ha sigut la primera reacció d’Antonio David després de les acusacions de Rocío Carrasco. El periodista Antonio Rossi ha parlat amb ell per telèfon i ha comptat en ‘El programa de Ana Rosa’ com es troba: «Ell està tranquil i s’agarra a l’única realitat que hi ha, que la seua exdona li va denunciar per violència de gènere en 2017 i no hi ha hagut opció al fet que òbriguen ni un judici oral».

 

 

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguts dos hòmens per robatoris amb força en comerços del centre històric de Gandia

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens de 45 i 33 anys per dos robatoris amb força en una perfumeria i una peluqueria del centre historico de Gandia, on van sostraure diners en efectiu i material professional.

El TSJCV manté la seua decisió de no investigar a Carlos Mazón per la dana de 2024

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana rebutja per unanimitat els recursos de súplica i confirma que no investigarà al expresident Carlos Mazón per la seua actuació durant la dana de 2024.

El TSJCV manté l’arxiu i no investigarà a Mazón per la seua actuació en la dana de 2024

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana desestima per unanimitat els recursos de les acusacions i confirma que no obrirà investigació penal contra Carlos Mazón per la gestió de l'avís És-Alert durant la dana de 2024.

Castella-la Manxa redobla la seua ofensiva política per a posar fi al transvasament Tajo-Segura

El delegat del Govern i el president de les Corts de Castella-la Manxa reclamen la fi del transvasament Tajo-Segura, demanen acords i critiquen que es vulga perpetuar l'actual model enfront d'alternatives com la dessalació.

Garamendi defén l’energia nuclear i qüestiona el seu tancament en plena crisi energètica

Antonio Garamendi defén mantindre l'energia nuclear a Espanya en considerar incoherent tancar centrals en un context de crisi energètica, alta dependència del gas i dubtes sobre l'apagada elèctrica de fa un any.

L’excap de Bombers de València defén que l’UME va actuar des de l’inici de la dana

L'excap de Bombers de València sosté en el Congrés que l'UME va estar disponible des de l'inici de la dana d'octubre de 2024 i que la jornada va ser excepcional, amb milers d'avisos i una situació que qualifica d'exageradament brutal.

Kameron Taylor confia en el València Basket davant el talent del Panathinaikos

Kameron Taylor reconeix l'enorme talent del Panathinaikos, però assegura que el València Basket arriba amb molta confiança i vol aprofitar el factor pista en els quarts de final de l'Eurolliga.

Garamendi reclama que l’1 de maig siga un dia de descans i record als autònoms

Antonio Garamendi demana que l'1 de maig es visca com una jornada de descans i celebració del treball, amb un reconeixement especial als autònoms, als qui veu com els que més patixen.