Antonio David Flores, expulsat de Telecinco després de la confessió de Rocío Carrasco

 

Totes les mirades estan posades en Antonio David Flores des que Rocío Carrasco comptarà la seua veritat. La filla de ‘Rocío Jurado’ va comptar la seua veritat per a continuar viva en un documental del que, de moment, només s’han emès dos episodis.

 

Rocío Carrasco va trencar un silenci de 25 anys per a narrar el seu intent de suïcidi i va assegurar que el pare dels seus fills es va convertir en el seu enemic. «Em va agarrar del pèl i em va donar amb el cap en la taula», va relatar Rocío, assegurant que Antonio David va usar als seus fills durant anys en contra seua: «Em deia te’ls llevaré, faré que t’odien».

 

Este diumenge, el documental de Telecinco es va convertir en Trending Topic i ha sigut hores després quan la cadena en la que treballa Antonio David Flores ha pres una dràstica decisió. A pesar que els espectadors esperaven la resposta per part del malagueny, tot apunta al fet que esta no tindrà lloc, almenys, en un plató de Telecinco.

 

La decisió de Mediaset

Mediaset ha decidit prescindir d’Antonio David Flores com a col·laborador en tots els seus programes: «No està prevista la seua participació en programes, ha assegurat este matí el diari ’20 Minutos’. 

 

Esta vesprada, ‘Sálvame’ arrancava el programa amb l’anunci d’una decisió que ens transmetia Carlota Corredera: el cessament de la vinculació laboral d’Antonio David Flores tant amb el programa com amb la productora ‘La Fábrica de la Tele’. A demés, Mediaset ha fet extensiva esta mesura a la resta de programes del grup.

 

Immediatament, s’ha conegut quina ha sigut la primera reacció d’Antonio David després de les acusacions de Rocío Carrasco. El periodista Antonio Rossi ha parlat amb ell per telèfon i ha comptat en ‘El programa de Ana Rosa’ com es troba: «Ell està tranquil i s’agarra a l’única realitat que hi ha, que la seua exdona li va denunciar per violència de gènere en 2017 i no hi ha hagut opció al fet que òbriguen ni un judici oral».

 

 

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya

Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.