Antonio David Flores, expulsat de Telecinco després de la confessió de Rocío Carrasco

 

Totes les mirades estan posades en Antonio David Flores des que Rocío Carrasco comptarà la seua veritat. La filla de ‘Rocío Jurado’ va comptar la seua veritat per a continuar viva en un documental del que, de moment, només s’han emès dos episodis.

 

Rocío Carrasco va trencar un silenci de 25 anys per a narrar el seu intent de suïcidi i va assegurar que el pare dels seus fills es va convertir en el seu enemic. «Em va agarrar del pèl i em va donar amb el cap en la taula», va relatar Rocío, assegurant que Antonio David va usar als seus fills durant anys en contra seua: «Em deia te’ls llevaré, faré que t’odien».

 

Este diumenge, el documental de Telecinco es va convertir en Trending Topic i ha sigut hores després quan la cadena en la que treballa Antonio David Flores ha pres una dràstica decisió. A pesar que els espectadors esperaven la resposta per part del malagueny, tot apunta al fet que esta no tindrà lloc, almenys, en un plató de Telecinco.

 

La decisió de Mediaset

Mediaset ha decidit prescindir d’Antonio David Flores com a col·laborador en tots els seus programes: «No està prevista la seua participació en programes, ha assegurat este matí el diari ’20 Minutos’. 

 

Esta vesprada, ‘Sálvame’ arrancava el programa amb l’anunci d’una decisió que ens transmetia Carlota Corredera: el cessament de la vinculació laboral d’Antonio David Flores tant amb el programa com amb la productora ‘La Fábrica de la Tele’. A demés, Mediaset ha fet extensiva esta mesura a la resta de programes del grup.

 

Immediatament, s’ha conegut quina ha sigut la primera reacció d’Antonio David després de les acusacions de Rocío Carrasco. El periodista Antonio Rossi ha parlat amb ell per telèfon i ha comptat en ‘El programa de Ana Rosa’ com es troba: «Ell està tranquil i s’agarra a l’única realitat que hi ha, que la seua exdona li va denunciar per violència de gènere en 2017 i no hi ha hagut opció al fet que òbriguen ni un judici oral».

 

 

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket renova a Pedro Martínez fins a 2028

El València Basket amplia un any més el contracte de Pedro Martínez, artífex de la Lliga Endesa 2016-17, en plena etapa d'èxit esportiu en ACB i Eurolliga.

El rinoceront bebé Kairu es consolida en la sabana de Bioparc València

Kairu, el jove rinoceront nascut fa quasi cinc mesos en Bioparc València, ja es mou amb total soltesa en la sabana del parc i interactua amb zebres i aus.

Pet Shop Boys celebrarà 40 anys d’èxits en el Roig Arena el 23 de juliol

Pet Shop Boys oferirà el 23 de juliol en el Roig Arena de València el seu primer concert a Espanya de 2026, dins de la gira Dreamworld: The Greatest Hits Live i després de 19 anys sense actuar a la ciutat.

Quart dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

El dispositiu de rescat seguix actiu per quart dia en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, per a localitzar a un home desaparegut el diumenge, amb efectius de Generalitat, Guàrdia Civil i Bombers.

Reoberta la Pista de Silla però es mantenen 13 km de retencions cap a València

La V-31 s'ha reobert al trànsit després de l'avaria d'una grua, però el col·lapse persistix amb 13 quilòmetres de retencions d'accés a València i problemes en vies pròximes.

Els preus industrials cauen un 2,4% al febrer en la Comunitat Valenciana

Els preus industrials van descendir al febrer un 2,4% en la Comunitat Valenciana, en un context de fort abaratiment de l'energia que va portar la caiguda mitjana a Espanya fins al 7% interanual.

Sanitat amplia i reforça el calendari de vacunació de la Comunitat Valenciana per a 2026

La Conselleria de Sanitat actualitza el calendari vacunal de la Comunitat Valenciana per a 2026 amb noves vacunes enfront del VRS en adults, canvis en meningitis i pallola i més protecció enfront de grip i VPH.

Una avaria en una grua col·lapsa la Pista de Silla i provoca 13 quilòmetres d’embossos cap a València

L'avaria d'una grua que treballava de nit en la Pista de Silla obliga a tallar l'eixida de València cap a Alacant i manté 13 quilòmetres de retencions d'entrada a la ciutat.