11.4 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

Antonio David Flores, expulsat de Telecinco després de la confessió de Rocío Carrasco

 

Totes les mirades estan posades en Antonio David Flores des que Rocío Carrasco comptarà la seua veritat. La filla de ‘Rocío Jurado’ va comptar la seua veritat per a continuar viva en un documental del que, de moment, només s’han emès dos episodis.

 

Rocío Carrasco va trencar un silenci de 25 anys per a narrar el seu intent de suïcidi i va assegurar que el pare dels seus fills es va convertir en el seu enemic. «Em va agarrar del pèl i em va donar amb el cap en la taula», va relatar Rocío, assegurant que Antonio David va usar als seus fills durant anys en contra seua: «Em deia te’ls llevaré, faré que t’odien».

 

Este diumenge, el documental de Telecinco es va convertir en Trending Topic i ha sigut hores després quan la cadena en la que treballa Antonio David Flores ha pres una dràstica decisió. A pesar que els espectadors esperaven la resposta per part del malagueny, tot apunta al fet que esta no tindrà lloc, almenys, en un plató de Telecinco.

 

La decisió de Mediaset

Mediaset ha decidit prescindir d’Antonio David Flores com a col·laborador en tots els seus programes: «No està prevista la seua participació en programes, ha assegurat este matí el diari ’20 Minutos’. 

 

Esta vesprada, ‘Sálvame’ arrancava el programa amb l’anunci d’una decisió que ens transmetia Carlota Corredera: el cessament de la vinculació laboral d’Antonio David Flores tant amb el programa com amb la productora ‘La Fábrica de la Tele’. A demés, Mediaset ha fet extensiva esta mesura a la resta de programes del grup.

 

Immediatament, s’ha conegut quina ha sigut la primera reacció d’Antonio David després de les acusacions de Rocío Carrasco. El periodista Antonio Rossi ha parlat amb ell per telèfon i ha comptat en ‘El programa de Ana Rosa’ com es troba: «Ell està tranquil i s’agarra a l’única realitat que hi ha, que la seua exdona li va denunciar per violència de gènere en 2017 i no hi ha hagut opció al fet que òbriguen ni un judici oral».

 

 

 

 

 

Últimes notícies

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.

Moleiro i Gerard Moreno lideren el 3-1 del Vila-real davant l’Alabés

El Vila-real s'imposa 3-1 a l'Alabés en La Ceràmica amb un gol i una assistència de Moleiro i l'impacte immediat de Gerard Moreno. Mikautadze va tancar el compte i Toni Martínez va maquillar el marcador.

L’Ajuntament d’Alberic trasllada a la Guàrdia Civil conductes d’assetjament a menors en xarxes

L'Ajuntament d'Alberic ha informat la Guàrdia Civil i als centres educatius de conductes en xarxes que afecten menors. Advertix de possibles conseqüències legals i demana implicació familiar.