13.7 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

Mila Ximénez deixa en herència coses a Kiko Hernández i Belén Esteban

 

Mila Ximénez ha deixat un buit insubstituïble en l’univers ‘Sálvame‘. Era l’única col·laboradora que anava a treballar de dilluns a divendres i sempre era present en les entrevistes del Deluxe.

Esta exposició mediàtica li va convertir en una de les persones millors pagades de la televisió. Ha participat en els dos concursos més importants de Telecinco: ‘Supervivientes’ i ‘Gran Hermano VIP’.

Ha sigut el fitxatge més ben pagat d’estos programes. Es calcula que va poder cobrar una xifra pròxima als 40.000 euros per cada setmana que va estar a Hondures.

Alguns experts en televisió garanteixen que el poder mediàtic de l’escriptora era espectacular. De fet, els programes en els quals va participar van registrar unes dades d’audiència extraordinaris.

Tot això es tradueix en diners. La comentarista va aconseguir ressorgir de les seues cendres i els seus comptes bancaris van començar a emmagatzemar tants euros com aplaudiments rebia en plató.

La gent que li coneix assegura que era una persona tremendament generosa. Així que, en ser conscient de la seua vida s’estava acabant, va començar a repartir les seues pertinences entre els seus éssers estimats.

 

Casa Mila Ximénez

 

La casa de Mila Ximénez ha sigut buidada durant este matí per un servei de mudances. Sis dies després de la seua trista defunció i després d’uns dies esgotadors per a la família, arriba el moment de fer un pas avant. Part del llegat que la periodista té en la seua cèntrica casa de Madrid està sent traslladat en un camió de ports.

 

Herència per a Kiko Hernández i Belén Esteban

 

Kiko Hernández i Belén Esteban rebran prompte una emotiva herència per part de qui va ser la seua companya.

Per al seu soci en el conegut com a ‘eix del mal’, Mila ha volgut deixar-li un quadre d’estil impressionista que mostra la silueta d’una dona posant nua amb les cames plegades.

Més enigmàtic és el que li correspondrà a Belén, ja que està guardat dins d’un sobre amb el seu nom escrit.

La periodista ho va deixar tot llest abans del seu adeu, tal com es mostra en els paquets, perfectament etiquetats amb noms clau.

En un altre es llig la inscripció ‘Granada’. Potser eixe embalum viatja fins a la ciutat nassarita on resideix una de les seues germanes, Nani.

 

Ova gosseta Mila

 

Un altre assumpte pendent que l’andalusa va deixar llest abans de morir va ser el nou amo de la seua gosseta, Ova.

La mascota que ha sigut fidel companya de vida i que ha estat amb ella quasi fins a l’últim sospir ja té nova família. Així ho va revelar Marisa Martín Blázquez en ‘El Programa de Ana Rosa’: «Fins que per fi va eixir una família amb uns xiquets, que la gosseta és ideal per a una família amb uns xiquets, i en eixe moment, quan van vindre a recollir-la, al cap de poc temps després Mila es va anar. Semblava que volia esperar fins a veure amb qui deixava a Ova», va comptar.

Cendres de Mila

 

Les cendres han viatjat amb la seua filla Alba fins a Amsterdam, tal com era el desig de l’escriptora. «Ella és on ha volgut estar sempre, al costat de la seua filla i dels seus nets, però la distància no ho ha permés.  Mila tot el que ha planificat en els últims anys era pensant en el moment en el qual visquera al costat d’ells amb els quals tenia una relació molt pròxima. Eixe ha sigut sempre l’objectiu de Mila», reconeixia Manolo.

Allí resideix la seua única descendent juntament amb el seu marit i dos fills, que eren la seua autèntica feblesa i la pena amb la qual va marxar va ser per no poder viatjar més sovint a Països Baixos a conseqüència de la pandèmia.

 

Últimes notícies

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.